Matej hvala za info... Sam še nisem testiral. Bova pa kmalu s sinom testirala C-Zero koliko še ima "rezerve".Matej napisal/-a:Pri Ioniqu narediš pri 0% točno 0 kilometrov
Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Previdno, previdno Pri 12% imas zelvo, pri 9% sem lani tankal na Ravbarkomandi cisto presran. Lahko se ti avto ugasne ze pri <5%, ce kaksna celica pade prenizko. Nazadnje ko sem balansiral BMS mislim da v zacetku 2018, sem ga spravil na 1%, ampak sem zadnjih nekaj % naredil doma z gretjem + klimo. Se pa se ni ugasnil. Takrat je bila ena celica (stevilka 65 ce se ne motim) ze na 2.86V ob minimalni obremenitvi avta. Le v kontaktu, elektronika je kurila 0.2kW (sicer le ta kuri 0.4kW, torej je ze sel v nek špar program). Ce bi v tem primeru pospesil z nekaj srednjega bi se avto sigurno ugasnil, ker bi padla pod 2.75V.DGJ napisal/-a:Matej hvala za info... Sam še nisem testiral. Bova pa kmalu s sinom testirala C-Zero koliko še ima "rezerve".Matej napisal/-a:Pri Ioniqu narediš pri 0% točno 0 kilometrov
Re: Ioniq od Gorazda
Hvala za nasvet Matija.
Pomoje bo krožna vožnja v bližini doma/polnilnice in vlečni kabel "z vsak slučaj" v prtljažniku.
Pomoje bo krožna vožnja v bližini doma/polnilnice in vlečni kabel "z vsak slučaj" v prtljažniku.
Re: Ioniq od Gorazda
Želva pri Ioniqu se pokaže pri 5%. In potem tudi hitro pada. Res pa je, da živim na hribu . Sem že dvakrat ostal na suhem. K sreči zelo blizu doma.
Re: Ioniq od Gorazda
Zakaj? Občasno se mi pri polnjenju na domači vtičnici (čez noč polnim) zgodi, da zjutraj avto ni dovolj napolnjen, gori pa rdeča luč na polnem kablu. Napolni se le toliko, kot da bi se polnil le nekaj ur, ne pa predvidenih 8-9 ur. Stanje, kot je razvidno na foto, me čaka zjutraj, jaz pa imam premalo energija za pot do službe.
- Priponke
-
- 3D9437DB-F3E6-4EB3-880E-E0CEEE54297A.jpeg (76.21 KiB) Pogledano 4895 krat
Re: Ioniq od Gorazda
V navodilih v anglescini pise sledece za tvoj primer kot imas na sliki:
* Plug high temperature warning (RED ON)
Contact an authorized HYUNDAI dealer.
* Plug high temperature warning (RED ON)
Contact an authorized HYUNDAI dealer.
Re: Ioniq od Gorazda
Tako je. Šuko vtič se pregreva.
Že večkrat sem zapisal da polnjenje avta preko šuko vtičnice ni dobra (in varna) rešitev. OK, mogoče pri 6A, pri 12 in več pa zagotovo ne!
Malo lahko zmanjšaš gretje z zamenjavo vtičnice za boljšo/kvalitetnejšo, dolgoročna rešitev pa to ni. Hyundai sam je v navodilih za uporabo polnilca napisal da je to polnilec za občasno uporabo.
Že večkrat sem zapisal da polnjenje avta preko šuko vtičnice ni dobra (in varna) rešitev. OK, mogoče pri 6A, pri 12 in več pa zagotovo ne!
Malo lahko zmanjšaš gretje z zamenjavo vtičnice za boljšo/kvalitetnejšo, dolgoročna rešitev pa to ni. Hyundai sam je v navodilih za uporabo polnilca napisal da je to polnilec za občasno uporabo.
Re: Ioniq od Gorazda
Pojdi v Bauhaus ali drugo elektrotrgovino, kupi kvaliteten schuko in čepke za kable, ce imas mehke. Zvezi vse znova, spoji morajo bit trdni.
Ce to ne pomaga so lahko krivi tudi sami kabli do vticnice.
Ce se bo se ponavljalo, znizaj amperazo na polnilcu za eno stopnjo (2A manj?). Napolnil bos manj na uro, a vec na noc.
Na dolgi rok je resitev nova napeljava ter polnilnica Type2.
Ce to ne pomaga so lahko krivi tudi sami kabli do vticnice.
Ce se bo se ponavljalo, znizaj amperazo na polnilcu za eno stopnjo (2A manj?). Napolnil bos manj na uro, a vec na noc.
Na dolgi rok je resitev nova napeljava ter polnilnica Type2.
Re: Ioniq od Gorazda
Pri nobenem od EV se mi kaj takega še ni zgodilo. Res pa je, da imam napeljavo relativno novo, če lahko rečem, da je 18 let stara "nova" električna napeljava in je kvalitetna.
Tudi jeseni speljana elektrika v garažo (šuko) je z enakimi materiali. Ni pregrevanja.
Tudi jeseni speljana elektrika v garažo (šuko) je z enakimi materiali. Ni pregrevanja.
Re: Ioniq od Gorazda
Jaz sem kupil prenosno polnilno napravo za cca 300eur, tisto z regulacijo 10,16,20, 32A. Ker je imela že tisti modri vtič, sem kupil še modro vtičnico, da bi lahko kdaj vzel polnilec s seboj, če bi ga potreboval (pa ga nisem nikoli).
Več kot eno leto sem polnil na 20A, dokler eno jutro avto ni bil napolnjen. Ko sem odprl omarico, je vse okoli vtičnice in še malo naprej zgorelo. Napeljava je narejena dobrega pol metra iz glavne omarice v to omarico za avto, z zaščitnim stikalom in varovalko, kabel 4 kvadrat. Ni izklopil Fid, niti varovalka. Očitno je šmelcalo na kontaktih med vtičem in vtičnico. Zdaj sem vezal direkt na varovalko in letev in bi moralo biti ok. Opažam pa, da je faza precej topla od varovalke proti polnilcu. Od varovalke proti omarici je v redu. Ne vem, ali je kitajski kabel problem ali kaj drugega. Zdaj občasno pogledam, če se izolacija že kaj svaljka. Vem, da bi lahko polnil tudi na 16A, vendar bi morala žica 4 kvadrat prenesti tudi 32A.
Več kot eno leto sem polnil na 20A, dokler eno jutro avto ni bil napolnjen. Ko sem odprl omarico, je vse okoli vtičnice in še malo naprej zgorelo. Napeljava je narejena dobrega pol metra iz glavne omarice v to omarico za avto, z zaščitnim stikalom in varovalko, kabel 4 kvadrat. Ni izklopil Fid, niti varovalka. Očitno je šmelcalo na kontaktih med vtičem in vtičnico. Zdaj sem vezal direkt na varovalko in letev in bi moralo biti ok. Opažam pa, da je faza precej topla od varovalke proti polnilcu. Od varovalke proti omarici je v redu. Ne vem, ali je kitajski kabel problem ali kaj drugega. Zdaj občasno pogledam, če se izolacija že kaj svaljka. Vem, da bi lahko polnil tudi na 16A, vendar bi morala žica 4 kvadrat prenesti tudi 32A.
Re: Ioniq od Gorazda
4mm2 je seveda dovolj če je žica nornalno hlajena. Problematični so vedno stiki in spoji. Tam je hitro slab stik in potem se toplota prenaša naprej na plastiko, ki se počasi začne taliti... Od tam naprej pa potem lahko nastane še kakšen kratek stik.
Re: Ioniq od Gorazda
Sem imel isti slučaj.energija napisal/-a:Zakaj? Občasno se mi pri polnjenju na domači vtičnici (čez noč polnim) zgodi, da zjutraj avto ni dovolj napolnjen, gori pa rdeča luč na polnem kablu. Napolni se le toliko, kot da bi se polnil le nekaj ur, ne pa predvidenih 8-9 ur. Stanje, kot je razvidno na foto, me čaka zjutraj, jaz pa imam premalo energija za pot do službe.
Odmakni polnilec od lesene podlage, da se zadnja stran lažje ohlaja!!
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Ioniq od Gorazda
Ob polnilcu se dobi lepa zanka, da se ga lahko tudi kam obesi in bo zračenje še boljše.timo napisal/-a:Sem imel isti slučaj.
Odmakni polnilec od lesene podlage, da se zadnja stran lažje ohlaja!!
Re: Ioniq od Gorazda
Pogosto se pregrevajo avtomatske varovalke in spoji na njih, enostavno preveri če je kje kaj črno ali pa kje je bolj toplo, tam v bližini je tvoj problem.
Re: Ioniq od Gorazda
Res je, vtikač je včasih precej vroč. Je pa tudi možno, da sem takrat, ko sem imel probleme, vtikač premalo "not pritisnil" v vtičnico in se je tudi zaradi tega bolj pregrevalo. Hvala vsem za odgovore.CRF napisal/-a:Mislim da se ne pregreva polnilec, ampak vtikač.
Re: Ioniq od Gorazda
Avto bo naslednji teden imel 30.000 km. Ker so mi zadnjič samo za filter kabine na original servisu vzeli 35 €, sem ga tokrat kupil pri POTOKAR za 8 € in zamenjal sam. Pazite samo, da bo pravilno obrnjen, da bo tok zraka v pravo smer skozi filter. Ko vzamete starega ven, ob strani poglejte, kam je obrnjena puščica. (na to so pozabili opozoriti s spodnjem video posnetku):
[youtube]https://youtu.be/fwBWcm41OVk[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/fwBWcm41OVk[/youtube]
Re: Ioniq od Gorazda
Drugi servis na 30.000 opravljen. Menjava zavorne tekočine po "planu". Zavorna tekočina 13,50 €, test zavor z zavornimi valji 7,60 €. servisno delo električnega vozila 61,00 €. Filter zraka pa kot prej omenjeno, sem sam zamenjal v 2 minutah, zanj pa plačal 8 € pri POTOKAR (prejšnjič so mi samo filter brez dela zaračunali 35 € na servisu). AUTOBINCK je opravljal servis. Predvidoma januarja ponovno na servis, ko bo 45.000 km.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek