Ioniq 2020 FL

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5601
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4091
4430

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Avg 2019, 13:02

Mogoče bodo še gumb za VESS OFF dali na touch, pa bo treba še tega vsakič v meniju izklopit :giggle:

Sem firbec, in veliko šarim po sredinskem zaslonu, ampak se mi ne zdi problematično. Klikam ko imam čas...
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 729
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
835
1704

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 29 Avg 2019, 15:04

warpedone, točno sem napisal primer, ki me resnično moti? Torej vklop/izklop kroženja zraka.

Na Tesli S nisem našel, kako bi to storil pri 100 km/h pred vstopom v tunel ter kasneje izstopom drugje, kot klik na ventilator na sredini spodaj in potem na ikono za notranje kroženje.
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
360
326

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 29 Avg 2019, 15:20

CRF je napisal/-a:Mogoče bodo še gumb za VESS OFF dali na touch, pa bo treba še tega vsakič v meniju izklopit :giggle:

Sem firbec, in veliko šarim po sredinskem zaslonu, ampak se mi ne zdi problematično. Klikam ko imam čas...


Samo tega naj ne delajo.
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
695
465

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 29 Avg 2019, 15:43

>> warpedone, točno sem napisal primer, ki me resnično moti? Torej vklop/izklop kroženja zraka.

Sorry ... ja, kroženje zraka je trenutno na drugem nivoju, v nastavitvah klime.
Ko si frišen v avtu to terja nekaj fokusa, po parih dneh preide v mišični spomin.

Šarjenje pomeni dva dotika zaslona... prvi odpre nastavitve, drugi vklopi kroženje:
https://www.tesla.com/sites/default/files/model_3_owners_manual_europe_en.pdf, stran 116
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
360
326

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 29 Avg 2019, 15:56

Mene te stvari tudi motijo. Gredo firme (vse firme brez izjeme) v neko avtonomno vožnjo, potem pa zakomplicirajo z nekimi nastavitvami tako, da je potrebno še enkrat več klikat.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1570
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1975
3794

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a DGJ » 29 Avg 2019, 16:22

Določene nastavitve potrebuješ trenutno, vklop vseh 4 smerokazov recimo, kroženje zraka prav tako, pa mute radia itd... To naj bo lepo na klasičnih gumbih ali pa TAKOJ dostopno.
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
695
465

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 29 Avg 2019, 16:29

Takoj dostopno:
Slika

... takoj potem, ko ga najdeš, kje sploh je ...
- levo al desno na volanu?
- levo al desno od hebla?
- pod malim zaslonom?
- nad malim zaslonom?
- pod večjim zaslonom?
- na večjem zaslonu?

Ergonomija in praktična uporabnost se izkaže skozi prakso, ne preko forumske debate.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3160
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3410
4572

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a matija » 29 Avg 2019, 20:58

Ne pozabite da ima Model3 filter ki je takoj za tistim bioweapon defense mode iz S & X, oz po domace hospital grade hepa filter, ki sfiltrira tudi PM10 ter PM2.5 delce.

Tak filter je precej manj dovzeten na prehajanja smradu in skodljivih snovi, kot kaksen iz bmw/vag/audi ...

Sicer pa se zgodba spet ponavlja. Vec let sem poslusal koliko klikov moram naredit da poklicem nekoga iz iPhona. Medtem ko frajer na nokiji ima N manj klikov kot jaz. Danes nokie vec ne vidis. Enako zgodbo bomo doziveli v avtomobilih. Ogromno ljudem to ne bo vsec.
Stromcek, warpedone, kavka, Robie
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 887
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
661
54

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Goran » 29 Avg 2019, 22:37

Ja smo ovce, nasedamo jabuku in podobnim. In res se bo zgodba ponovila. Včasihje bil iphone 500, dons je 1500. Kolk bo tesla, če dobi dost vernikov?
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
695
465

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 29 Avg 2019, 22:41

150.000

In zelo mal privat lastnikov.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 729
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
835
1704

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 30 Avg 2019, 07:52

Če me kdo zbudi ob polnoči mu iz glave naštejem vse gumbe v Ioniqu po vrsti. Po nekaj 10.000 km ne rabim niti gledat več po avtu, ko želim kaj spremenit med vožnjo.

Priznam pa še eno stvar: v kolikor bi dovolj folka težilo, da se nekaj spremeni na Tesli, je lahko zadeva urejena dobesedno čez noč. Bi pač dodali direktno neko vrstico s "hitrimi nastavitvami".
Staromoden gor ali dol, med vožnjo so fizični gumbi zakon - dokler ne pogruntajo v praksi uporabnega "touch feedback-a" (da boš lahko šel s prstom čez ekran in boš čutil ikone).

Že pri novem Ioniqu je bolj zafrknjeno vse skupaj, ker ima touch panelčke - je pa vsaj še vedno dostopno z enim pritiskom :)

Pa nočem se vpičiti ravno v kroženje zraka, je pa to stvar, ki jo redno koristim na svojem avtu in me je pri Teslah pač najbolj zmotila.
SimonZed, Avrelij, FV-EV
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
695
465

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 30 Avg 2019, 08:24

Seveda si se navadu in nauču.
Čist enak je v teslah, ko prvič vidiš ne veš, pos se pa naučiš kar nucaš. Profit je da stvari ki jih ne nucaš, ne motijo. In maj točno ne nucaš je odvisno od tebe. A mi naj piha v noge al ne je stvar ki jo sprwmenim 1x na 2 mesea, dedicated knof za to je brezveze. Še bol knof za višino žarometov ipd.

In ja, če so kej v štartu sfalil, popravjo v ota. Npr. pisna navodil navigacije so prestavl iz desnega roba na levi rob zemljevida.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
695
465

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 30 Avg 2019, 08:26

P.s. še ve dno ne vem točn kje preklaplm luči. Ker mi tega še ni blo potrebno počet kljub vožnji v temi. Avtomatika deluje ustrezno.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1570
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1975
3794

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a DGJ » 30 Avg 2019, 09:57

warpedone je napisal/-a:P.s. še ve dno ne vem točn kje preklaplm luči. Ker mi tega še ni blo potrebno počet kljub vožnji v temi. Avtomatika deluje ustrezno.

Če ne prej, se bo s tem ukvarjal nekdo na tehničnem pregledu, ko bo hotel preveriti, če deluje. ;)
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1528
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1148
1507

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a crunchy » 30 Avg 2019, 09:58

DGJ je napisal/-a:Določene nastavitve potrebuješ trenutno, vklop vseh 4 smerokazov recimo, kroženje zraka prav tako, pa mute radia itd... To naj bo lepo na klasičnih gumbih ali pa TAKOJ dostopno.

Morda bi bilo rešljivo tako, da na velikem zaslonu rezervirajo prostor za npr. 6 ikon, ki bi bile uporabniško nastavljive, kjer bi si vsak izbral tiste ukaze, za katere želi, da so neposredno dostopni. Morda pa samo dodajo en manjši zaslonček za te "1-click commands". Kaj pravite?
Res je da fizične gumbe lahko pritiskaš tudi takrat, ko gledaš na cesto (torej je varneje), vendar pa sem prepričan, da bo šel razvoj v smeri velikih zaslonov. Še posebej takrat, ko bodo asistenčni sistemi še bolj dodelani in voznik ne bo moral prav vsak trenutek paziti na cesto.
DGJ, kt57
Uporabniški avatar
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
695
465

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 30 Avg 2019, 10:38

>> Določene nastavitve potrebuješ trenutno, vklop vseh 4 smerokazov recimo, kroženje zraka prav tako, pa mute radia itd... To naj bo lepo na klasičnih gumbih ali pa TAKOJ dostopno.

- vklop štirih smerokazov: mehanski gumb na strehi, poleg gumba SOS
- vklop recirkulacije: dotik za ventilator, dotik na slikco za izklop
- mute: pritisk na levi kolešček na volanu

Alternativa je pritisk desnega koleščka na volanu in glasovne komande za nebroj fičerjev .
DGJ, matija
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1392
Kraj: 1108
Avto: Kona
1421
1246

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 01 Sep 2019, 08:44

Jaz nisem navdušen nad touch v avtu, se povsem strinjam z Nejcem. Že sami displeji so preveliki, svetijo in so moteči za fokus voznika, za sovoznike pa je ravno obratno, super. Avto postaja računalniška igrica, da ti ni dolgčas med vožnjo.

Vsakič ko moram karkoli šarit po ekranu, mi je to moteče veliko bolj kot pa gumbi (ni to samo v Tesli, je enako v Koni ali kateremkoli avtu). Že vpisovanje ulic v navigacijo med vožnjo, če moraš naredit kakšno spremembo je moteče. Posebej še, če je ekran preveč desno ali preveč naprej in se moraš stegnit (imamo eni krajše drugi daljše roke,....).

Pozitivni trend je avtonomna vožnja, da se boš lahko med vožnjo sploh uspel igrati z vsemi temi dodatnimi funkcijami. Včasih je bil že števec dodatna oprema, jutri boš pa med vožnjo TV gledal. Kakorkoli, trend bo šel v to smer, čeprav si tega ne želim in bi se vsej tej dodatni opremi ob nakupu odpovedal, če bi le bilo mogoče.
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
360
326

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 01 Sep 2019, 10:44

V avtu morajo biti nekateri gumbi obvezno dostopni tako, da zaradi iskanja njih ne odvračajo pozornosti med vožnjo. To pomeni, da je voznik samo z bežnim pogledom sposoben stisniti nek gumb, ki ga je želel. Šarjenje po tablici ni nič manj nevarno kot šarjenje po telefonu in bi moralo biti onemogočeno ko se vozilo premika. To bo prej ali slej določeno z evropsko direktivo. Če ne drugega pa zato da omejijo Teslo. Šarjenje po tablici pride v poštev le pri popolni avtonomni vožnji česar pa še dolgo ne bo zaradi pravnih vprašanj.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1528
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1148
1507

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a crunchy » 03 Sep 2019, 08:19

Ne vem, če je bilo že omenjeno, vendar mi je funkcija "1-pedal driving" pri novem Ioniqu všeč (sem namreč "srečen uporabnik" e-pedala in Pro-Pilota na Leafu):
https://insideevs.com/news/367979/hyundai-ioniq-electric-september-more-range/
Tole utegne biti zelo zanimivo vozilo, če bi bila prava cena in dobavni roki. ;)
matija, DGJ
Uporabniški avatar
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
261
55

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a technic » 05 Sep 2019, 19:07

Bjorn razkriva #chargegate :giggle:
ioniq.png

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na