Ioniq 2020 FL

Andrej_K
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 55
Kraj: Hrastnik
Avto: Ioniq FL 2020
10
0

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Andrej_K » 04 Mar 2020, 14:05

EVH je napisal/-a:
Andrej_K je napisal/-a:Eno vprašanje, imam keyless dostop v mojem Ioniqu in ko pridem do avta se zmeraj prižgajo lučke, odprejo špegli ampak avto ostane zaklenjen. Nato ročno pritisnem tisti gumbek na kljuki in se avto odklene. Se da kje nastaviti da se mi sočasno še avto odklene, ko pride ključ v bližino? Da mi ne bo treba pritiskat tega gumba :D Ker zaklene se pa sam, ko več ne zaznava ključa v bližini.

PS: Čez komot ga ni :)


Pri PFL se zaklene čez nekaj časa le, če ga s pritiskom na gumb odklenem in ne odprem vrat.
Ne zaklene se sam če izstopim iz avta in se odmaknem. Ali je tako pri tvojem?
Prejšnji 12let stari avto se je odprl ko sem potegnil za kjuko in se tudi zaklenil sam.


Meni se zaklene. Ko se pripeljem domov, ga ugasnem in grem v hišo in ko ne zaznava ključa, se po kakšni minuti zaklene sam.
Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 290
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
266
260

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a EVH » 04 Mar 2020, 14:07

Andrej_K je napisal/-a:
EVH je napisal/-a:
Andrej_K je napisal/-a:Eno vprašanje, imam keyless dostop v mojem Ioniqu in ko pridem do avta se zmeraj prižgajo lučke, odprejo špegli ampak avto ostane zaklenjen. Nato ročno pritisnem tisti gumbek na kljuki in se avto odklene. Se da kje nastaviti da se mi sočasno še avto odklene, ko pride ključ v bližino? Da mi ne bo treba pritiskat tega gumba :D Ker zaklene se pa sam, ko več ne zaznava ključa v bližini.

PS: Čez komot ga ni :)


Pri PFL se zaklene čez nekaj časa le, če ga s pritiskom na gumb odklenem in ne odprem vrat.
Ne zaklene se sam če izstopim iz avta in se odmaknem. Ali je tako pri tvojem?
Prejšnji 12let stari avto se je odprl ko sem potegnil za kjuko in se tudi zaklenil sam.


Meni se zaklene. Ko se pripeljem domov, ga ugasnem in grem v hišo in ko ne zaznava ključa, se po kakšni minuti zaklene sam.
Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?


Bodi vesel, da se vsaj zaklene.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1335
1737

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a crunchy » 04 Mar 2020, 14:20

Andrej_K je napisal/-a:Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?

Vem, da smo zadnje čase skoraj vsi paranoični, vendar se tega gumba dotika le ozko število ljudi in je možnost prenosa Corone precej pičla. :giggle:
EVH
Andrej_K
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 55
Kraj: Hrastnik
Avto: Ioniq FL 2020
10
0

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Andrej_K » 04 Mar 2020, 14:43

crunchy je napisal/-a:
Andrej_K je napisal/-a:Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?

Vem, da smo zadnje čase skoraj vsi paranoični, vendar se tega gumba dotika le ozko število ljudi in je možnost prenosa Corone precej pičla. :giggle:


Ma ne, niti nisem obseden z to Corono... :giggle: No pivo imam rad :D
Ampak mi res ni jasn keyless dostop če je še zmeraj treba fizično šarat po gumbih za odklep/zaklep :D
crunchy
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1335
1737

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a crunchy » 04 Mar 2020, 14:44

Saj vem. Sem se samo hecal. ;)
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 696
Avto: C-Zero, Kona 64
545
205

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a mitjap » 04 Mar 2020, 15:01

Nejccc je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Ne vem, če je primerljivo. Nissan je rapidgate skrival in zanikal, pri Korejcih pa mislim, da je vse v okviru v naprej znanih specifikacij?


Hyundai še oglašuje do 100 kW polnjenje. Pa ne vem, če imam dovolj močno lučko, da teh 100 kW kje kdaj najdem :giggle:

Čas polnjenja na postaji moči @100kW : 54 minut (80% napolnjenost baterije).
Čas polnjenja na postaji moči @50kW (80%SOC): 57 minut*
*Podatki se lahko spreminjajo glede na regijo.

Podatek pa je od tu: IONIQ Electric - Modeli - Hyundai Avto Trade

Če povzamem warped-a, je to spet en "nateg" :(


Narobe si interpretiraš te stvari. Hyundai piše koliko časa polni na polnilni postaji z neko max močjo. To ne pomeni da bo avto polnil s to max močjo. Tudi če greš na 350kW polnilno postajo ti bo enako hitro polnilo kot na 100kW postaji.
kavka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 200
112
169

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a kavka » 04 Mar 2020, 15:08

crunchy je napisal/-a:Vem, da smo zadnje čase skoraj vsi paranoični, vendar se tega gumba dotika le ozko število ljudi in je možnost prenosa Corone precej pičla. :giggle:

V Sloveniji ni corone, ker so predolge čakalne vrste :giggle:
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1354
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1107
786

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Mar 2020, 15:43

kavka je napisal/-a:V Sloveniji ni corone, ker so predolge čakalne vrste :giggle:

Kaj da ne, še v mercatorju jo dobiš ... Pivo Corona Extra- 6 x 0-355 l
kavka
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 785
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
894
1840

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 04 Mar 2020, 19:46

mitjap je napisal/-a:Narobe si interpretiraš te stvari. Hyundai piše koliko časa polni na polnilni postaji z neko max močjo. To ne pomeni da bo avto polnil s to max močjo. Tudi če greš na 350kW polnilno postajo ti bo enako hitro polnilo kot na 100kW postaji.


V bistvu mi je čisto jasno. Štos pa je, da novi Ioniq na 50 kW + polnilnici praktično nima kaj delati. Stari je vsaj potegnil tja do 70 kW.
Še pri kW polnilnicah mi ta podatek ne pomeni vsega. Bolj bi mi bil všeč podatek 900 V 390 A (a-la 350 kW) ali pa 500 V 700 A (spet 350 kW). :)
Ja vem, za "rajo" je pa to čisto preveč podatkov. Je pa hec, nekatere polnilnice zmorejo večji tok ob nižji napetosti (npr. Delta), medtem, ko imajo Efacec 50 kW tok omejen na 120 A.
To se sploh pozna pri nizkem SoC. Delta bi začela starega Ioniqa polniti s 49 kW takoj (poskusil sem s SoC 13%), medtem ko ima Efacec velike probleme. Dokler napetost ne naraste, ne zmore dati od sebe večjega toka.
Tu se pa po mojem pozna razlika v tehnologiji polnilnic.
timo, giotto, Matej
Andrej_K
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 55
Kraj: Hrastnik
Avto: Ioniq FL 2020
10
0

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Andrej_K » 05 Mar 2020, 06:20

Andrej_K je napisal/-a:Eno vprašanje, imam keyless dostop v mojem Ioniqu in ko pridem do avta se zmeraj prižgajo lučke, odprejo špegli ampak avto ostane zaklenjen. Nato ročno pritisnem tisti gumbek na kljuki in se avto odklene. Se da kje nastaviti da se mi sočasno še avto odklene, ko pride ključ v bližino? Da mi ne bo treba pritiskat tega gumba :D Ker zaklene se pa sam, ko več ne zaznava ključa v bližini.

PS: Čez komot ga ni :)

Pri PFL se zaklene čez nekaj časa le, če ga s pritiskom na gumb odklenem in ne odprem vrat.
Ne zaklene se sam če izstopim iz avta in se odmaknem. Ali je tako pri tvojem?
Prejšnji 12let stari avto se je odprl ko sem potegnil za kjuko in se tudi zaklenil sam.

Meni se zaklene. Ko se pripeljem domov, ga ugasnem in grem v hišo in ko ne zaznava ključa, se po kakšni minuti zaklene sam.
Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?
Bodi vesel, da se vsaj zaklene.


Popravek! Sem se prehitro hvalil. Včeraj popoldne sem testiral, in se hudič res ne zaklene :bang: Razen v takem primeru kot si ga ti navedel. Tako da tudi za zaklep bom moral uporabljati gumbek. Očitno sem imel teh 14 dni velikokrat odklenjen avto :giggle:
CRF
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 639
484
697

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a giotto » 05 Mar 2020, 06:34

Z novim Ionikom so za moje pojme naredili konkreten korak nazaj pri tistih najpomembnejših zadevah. Js sem fasciniran nad nizko porabo starega Ioniqa. Vedno sem pravil, da točno tak avto + 40kWh bi bil zame dream car. Pride nov, pa hladen tuš. Bi me prav zanimala primerjalna statistika prodaje oz. koliko se novih Ioniqov sploh še proda.

Zanimiv je 1000km challenge od Bjorna. Z novim je za to distanco potreboval 14 ur in 20 min. S starim 12 ur in 15 min. :smirk:
Hyundai Ioniq 38 kWh 1000 km challenge - YouTube
SimonZed, EVH, DGJ
Andrej_K
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 55
Kraj: Hrastnik
Avto: Ioniq FL 2020
10
0

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Andrej_K » 05 Mar 2020, 07:32

giotto je napisal/-a:Z novim Ionikom so za moje pojme naredili konkreten korak nazaj pri tistih najpomembnejših zadevah. Js sem fasciniran nad nizko porabo starega Ioniqa. Vedno sem pravil, da točno tak avto + 40kWh bi bil zame dream car. Pride nov, pa hladen tuš. Bi me prav zanimala primerjalna statistika prodaje oz. koliko se novih Ioniqov sploh še proda.

Zanimiv je 1000km challenge od Bjorna. Z novim je za to distanco potreboval 14 ur in 20 min. S starim 12 ur in 15 min. :smirk:
Hyundai Ioniq 38 kWh 1000 km challenge - YouTube


Ma sej poraba se mi zdi da je še zmeraj zelo podobna, mogoče malo več... Moja povprečna v 14 dnevih 3000km, je 15kWh/100km, pa imam 3/4 avtoceste z hitrostjo nad omejitvam ter 1/4 regionalnih cest.

Tale challenge od Bjorna je pa zanimiv, seveda je rezultat boljši, če pa stari ioniq polni skoraj enkrat hitreje :angry:
Res so šli korak nazaj z novim modelom, vsaj glede polnjenja kar je eden izmed pomembnejših faktorjev pri EV. K sreči z njem ne bom delal daljših tur od 250km :) Na morje se pa še nisem odločil če bom hodil z Ioniqom, ker grem prevečkrat proti Splitu.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1354
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1107
786

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a warpedone » 05 Mar 2020, 09:02

>> Na morje se pa še nisem odločil če bom hodil z Ioniqom,

A lesser car.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 183
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
83
112

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a prgrmr » 05 Mar 2020, 09:56

Nejccc je napisal/-a:Ja vem, za "rajo" je pa to čisto preveč podatkov. Je pa hec, nekatere polnilnice zmorejo večji tok ob nižji napetosti (npr. Delta), medtem, ko imajo Efacec 50 kW tok omejen na 120 A.
To se sploh pozna pri nizkem SoC. Delta bi začela starega Ioniqa polniti s 49 kW takoj (poskusil sem s SoC 13%), medtem ko ima Efacec velike probleme. Dokler napetost ne naraste, ne zmore dati od sebe večjega toka.

Ja, res, zadnjič sem bil prav prijetno presenečen, ko mi je pri polnjenju i3 na Deltini polnilnici pokazalo kar 49,4 kW.
Nejccc
himi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 59
50
0

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a himi » 16 Mar 2020, 19:39

Z novim Ionikom so za moje pojme naredili konkreten korak nazaj pri tistih najpomembnejših zadevah. Js sem fasciniran nad nizko porabo starega Ioniqa. Vedno sem pravil, da točno tak avto + 40kWh bi bil zame dream car. Pride nov, pa hladen tuš. Bi me prav zanimala primerjalna statistika prodaje oz. koliko se novih Ioniqov sploh še proda.


Meni se zdi to cela blamaža iz strani Hyundai-a.

Imajo enega najbolj učinkovitih električnih avtomobilov na trgu, pa ga gredo "poslabšat" (vsaj v primeru polnjenja). Poleg tega pa jih še premalo izdelajo.

Se mi zdi prav smešno.

Si predstavljate, da Apple ne bi hotel prodajati svojih iphonov, ob updejtu bi jim pa še celo nekoliko poslabšal "performance".

Kje je tukaj logika??
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6045
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4561
5142

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Mar 2020, 19:51

Za tiste ki imajo radi teorije zarote je to ena opcija. Druga pa je da jih več in boljše ne morejo/znajo naredit.
Glede polnjenja, je moje mnenje da se prvi Ioniq polni "prehitro" za velikost in hlajenje baterije. FL verzija je sedaj bolj v zdravih okvirih.
SimonZed, EV+PV entuziast
Admin @ EVSVET.eu
bvs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 96
31
34

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a bvs » 16 Mar 2020, 19:51

Očitno so ocenili, da se da prodat.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2457
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1654
817

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Mar 2020, 23:02

Stare baterije so bolj robusne, se lahko polnijo hitreje, enako je pri zoe
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2133
Avto: Kona EV 64 kWh
1639
2466

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Mar 2020, 07:20

V smislu kemije?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3540
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4080
5287

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a matija » 17 Mar 2020, 07:37

Kolikor sem bral je visanje gostote energije obratno sorazmerno z zmoznostjo hitrosti polnjenja. Torej: dobivamo vecje kapacitete kWh na kilogram/volumen, a hkrati s tem pada visina C, ki je sprejemljiva. Kdo ki se bolj spozna naj me popravi.
SimonZed
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na