Ioniq 2020 FL

vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
55
50

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a vitro » 27 Sep 2019, 09:59

A ni tako, da mora biti vozni pas na obeh straneh označen s črto? Na lokalnih cestah tega nimamo.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1807
Avto: Kona EV
1362
1945

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 10:00

Pa tudi na državnih cestah, kjer je črta na obeh straneh, so običajno preostri ovinki... tako da več ali manj LFA samo na AC pride v poštev.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 718
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
829
1672

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 27 Sep 2019, 10:24

Aja še to, LFA + LKA delujeta samo ob vključenem aktivnem tempomatu.

Stari Ioniq ima po mojem boljše rešeno, ker se sproti vklaplja. Prvič, manj se zanašaš na elektroniko in drugič ti "nevidno" pomaga :)
Meni je ta način hudo hudo všeč. Dejansko bi me motilo, da bi moral vsakič kakšno tipko pritiskati, da bi začel sam vozit, ko vrže ven, spet tipko, spet vrže ven.....
DGJ, EVH
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1807
Avto: Kona EV
1362
1945

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 10:26

LKA vsaj v Koni deluje tudi, če nimaš vključenega aktivnega tempomata (LFA pa res samo s SCC). LKA je privzeto vedno vključen in imaš gumb levo od volana, s katerim ga lahko začasno izklopiš.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 718
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
829
1672

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 27 Sep 2019, 10:27

Meni na testni vožnji po AC (Vransko - Trojane) ni hotel vklopiti ničesar. Prodajalec zraven ni nič vedel, kako se kaj aktivira. :(
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1807
Avto: Kona EV
1362
1945

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 10:29

Načeloma v Koni samo vklopiš SCC in je avtomatsko še LFA vključen. Mislim, da se LFA sploh ne da posebej (neodvisno od SCC) vključiti ali izključiti. Tako, da ni nič drugega za pritiskati.
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
55
50

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a vitro » 27 Sep 2019, 10:43

V prospektu pise, da LFA s kamero gleda vozila pred tabo in tako bolje nacentrira vozni pas. Rajtam, da zaradi tega nic ni treba dodatno vklapljati - ce nimas lfa, pac gleda samo crte...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5415
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4250

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Sep 2019, 07:21

Če se prav spomnim je LFA treba vključit v meniju. Potem pa se vedno vključi skupaj z SCC.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1531
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1925
3702

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a DGJ » 14 Okt 2019, 13:49

Nekaj vprašanj je že bilo kakšne so razlike med IONIQ in IONIQ FL, kot ga uradno imenujejo v SLO in glede na to, da sem imel možnost voziti nekaj 100km novega IONIQ-a naj napišem moja opažanja:

- zunanjost je malo posodobljena, predvsem luči in maska ter platišča
- pnevmatike so zdaj "višje" verjetno zaradi udobja saj je imel testni obute 205/60 R16 (prej 205/55 R16)
- največja posodobitev in meni najbolj všečna je sodobnejši infotainment (večji sredinski zaslon), več varnostnih elementov (samodejna regeneracija vezana na radar, avtomatična zatemnitev dolgih luči, ki so zdaj tudi LED,...)
- meni osebno moteče je to, da avto niti v L0 regeneracije ne "drsi" tako kot prva izvedba IONIQ-a ampak ga stalno malenkost regenerira (2-3Kw) kot sva na srečanju govorila s CRF, ki isto opaža pri KONI EV. Rešitev je preklop v N ampak to ni ok z vidika varnosti. To sem najbolj opazil ko sem se spuščal po AC od KOZINE proti KP. Hitrosti, ki jih je v "lebdenju" dosegal IONIQ FL so bile na določenih točkah tudi do 10km/h nižje kot prva izvedba IONIQ-a.
- avto se mi zdi v notranjosti tišji, zunanji hrup verjetno malo bolj zadušen. Lahko so tudi pnevmatike boljše/tišje...
- večja baterija je naslednja prednost toda... res je, avto ima cca 60-80km večji doseg kar je super, ima pa počasnejše "hitro" polnjenje na DC, precej prej začne zmanjševati moč polnjenja in posledično je moj občutek, da kljub večji bateriri na daljše vožnje IONIQ FL ne bo nič hitreje na cilju. Malo si poglejte video od Byorna, ki ga je podrobneje testiral.
- pogledal sem tudi SERVISNO knjižico in je res potrebna na 60k km menjava hladilne tekočine baterije, ki naj bi po neuradnih informacijah stala cca 35 EUR/liter kar pomeni da je strošek menjave med 400 in 500 EUR. NORO! V mojem primeru bi bilo do na cca 14 mesecev kar je velik dodatni strošek. Sedanji IONIQ ima hlajenje rešeno zračno s prislilnim hlajenjem z ventilatorjem in po dosedanjih izkušnjah deluje odlično. Na srečanju smo govorili o baterijah na HYUNDAI/KIA EV-jih in razen enega primera menjave v garanciji nihče nima prav nobenih težav. Na srečanju smo imeli IONIQ-a s 113k km in uporabnik nima nobenih težav. Ni mi jasno zakaj so šli v menjavo sistema. No, Hyundai in njihovi strokovnjaki že vedo. :)

Splošen vtis.
Avto je sigurno sodobnejši, naprednejši ter žal tudi dražji in to ne malo. Ko sem ga vračal v salon so mi rekli, da prve izvedbe IONIQ-ov ni več za dobiti torej vsi novi kupci lahko računajo samo na IONIQ FL.

Drugih večjih sprememb nisem opazil. Verjetno je še kar nekaj podrobnosti, ki jih sedaj nisem navedel, ker jih nisem opazil ali pa so mi ušle iz glave.
Če koga zanima kaj konkretnejšega naj kar vpraša.
CRF, Matej, SimonZed, robertto, matija, giotto, context, vitro, kt57, timo, Dzun Tao, EVH, evid, talker2, rgornik, skicEV, edi-b, Avrelij
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 417
314
442

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a giotto » 14 Okt 2019, 15:30

Tudi sam sem ga imel možnost preizkusiti. Polnil sem na polnilnici pri ISKRA TEL-u. Prišel z 43%. Začel polniti s 37kw. Vmes je za eni dve minuti povečal na 47kw in potem takoj znižal nazaj na 36, 37. Pri 70% napolnjenosti je padlo na 22kw, potem par procentov kasneje na 15kw. Pri 80% sem odklopil in užaljen odšel naprej...

Sem ga pa peljal na relaciji Bled - Šentvid pri Stični (in nazaj). Začel s 100%, vrnil se z 10% (33km dometa). Skupno sem naredil 197km. Vreme sončno, temperature med 14 in 20 stopinjami. Hitrost po omejitvah, po AC pa 140 - kjer se je pač dalo. Tisti, ki ste v zadnjem času peljali po tej poti veste, da je veliko del na cesti. Pod višnjegorskem klancem smo se prebili skozi 2km kolone, je tudi nekaj tunelov in mimo Ljubljane kjer je omejitev 100 (ali še manj). Povprečna poraba 16kwh/100km.

Ostalo kot je lepo napisal DGJ zgoraj.
crunchy, DGJ, skicEV
grube386
Prispevkov: 4
Kraj: Zagorje ob Savi

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a grube386 » 28 Okt 2019, 12:59

Zanimivo, jaz sem direktno vprašal prodajalca glede te tekočine in servisov in mi je zagotovil da vsaj do 120k ni nič takšnega.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3089
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3281
4407

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a matija » 28 Okt 2019, 13:03

Prodajalci tudi zagotavljajo eTron kupcem, da lahko polnijo na Superchargerjih pa tudi da je pregrevanje Leafa le mit.
Dobro je te stvari dobiti pisno, kjer prodajalec tudi navede in/ali pripne k mailu tudi vir (npr. servisni plan za Ioniq 2020).
giotto
grube386
Prispevkov: 4
Kraj: Zagorje ob Savi

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a grube386 » 28 Okt 2019, 14:17

To da se kupce poskuša zavajat, mi je jasno. To da se kupcem laže v obraz na direktno vprašanje pa kar malo dvomim.

Če je na 60k bom še nekako preživel. Bomo se pa definitivno pogovorili v smeri zavajanja potrošnika ter ukrepov, ki temu sledijo, in kako lahko to rešimo na lep način :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3089
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3281
4407

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a matija » 28 Okt 2019, 15:32

Zakaj ne ? Jaz sem bil s potencialnim kupcem pri Nissan Krulc v Moravcah pred vec kot letom dni in se je zelo zanimal za Leafa. Pri vprasanju glede pregrevanja ter kaksne imajo oni komentarje na vse skupaj, glede pravic kupca, glede moznosti reakcij na to temo s strani nissana, nissanovo mnenje o tem ter planirane aktivnosti...

Na vse je bil odgovor: nimamo nikakrsnih informacij, da bi pri Leafu sploh lahko prislo do pregrevanja ter da bi to lahko na kakrsen koli nacin vplivalo na hitrost polnjenja ali voznjo. Ter da ce bi se kaj taksnega dogajalo, bi oni prvi vedeli. Internet je bil takrat dobesedno poln teh informacij.

Jaz sem se le nasmejal in rekel "OK..."
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5415
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4250

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Okt 2019, 17:36

Tako je. Da ni direktno zavajanje se lahko zgovarjajo na nevednost... Pri EV je žal velikokrat res le nevednost in nepoznavanje.
Admin @ EVSVET.eu
DeCoRawr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Avto: Trenutno na plin
99
6

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 28 Okt 2019, 19:33

Ah sej za ICE ti bojo tud isto rekli če bo serijska pa nebo tolk hudo za odpis, ti sam kupi bomo že mi šrawfali :)
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1531
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1925
3702

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a DGJ » 28 Okt 2019, 19:49

grube386 je napisal/-a:Zanimivo, jaz sem direktno vprašal prodajalca glede te tekočine in servisov in mi je zagotovil da vsaj do 120k ni nič takšnega.

Ravno zato sem ob testu prebral servisno knjigo in piše menjava na 60k km.
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 456
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
425
457

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a nakaza » 28 Okt 2019, 20:07

Res je cena EV visoka, ampak te morajo kaj oskubiti tudi skozi leta.... Po moje, poprodaje skoraj ni, tako da te s takimi prijemi vseeno kresnejo...
Naprimer, Tesla nič servisov, nobene menjave zavorne tekočina, Kia na vsakih 30k km... mislim da Hyundai tudi. Kdo koga vleče?

DGJ je napisal/-a:
grube386 je napisal/-a:Zanimivo, jaz sem direktno vprašal prodajalca glede te tekočine in servisov in mi je zagotovil da vsaj do 120k ni nič takšnega.

Ravno zato sem ob testu prebral servisno knjigo in piše menjava na 60k km.
www.VARNOSTNI-PAS.si
grube386
Prispevkov: 4
Kraj: Zagorje ob Savi

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a grube386 » 28 Okt 2019, 21:15

CRF je napisal/-a:Tako je. Da ni direktno zavajanje se lahko zgovarjajo na nevednost... Pri EV je žal velikokrat res le nevednost in nepoznavanje.


Ne vem... Prodajalec je šel skozi servise na računalniku. Bom še enkrat preveril pa da vidimo.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1807
Avto: Kona EV
1362
1945

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 07 Nov 2019, 13:06

Prvič sem ga videl v divjini. :tup:
20191107_124711-01.jpeg
matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na