Ioniq 2020

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1415
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1764
3297

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a DGJ » 10 Sep 2019, 09:18

Ocenjujem, da bo enako kot pri #rapidgate na novem LEAF-u. Veliko se bo o tem govorilo, debatiralo, prerekalo... potem pa v realni uporabi zadeva ne bo (toliko) opazna.
Je pa to kar konkretna pomanjkljivost z mojega stališča, ker sem velikokrat na poti po SLO in delam tudi po 500km dnevno. Bi bila pa kakšna kava več ob polnjenju. :)
venuciae30
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1600
Avto: Kona EV
1192
1708

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 10 Sep 2019, 14:42

Pri 1000 km je bila počasnost polnjenja zelo opažena, Bjorn je večkrat rekel shiiiiiieeeeeet in se prijel za glavo. ;)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4956
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3558
3826

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Sep 2019, 19:44

Saj to... pri 1000 km poti... V življenju sem sicer že naredil par daljših, ampak da bi bila to običajna uporaba pa daleč od tega. Pa ne samo zame. Za 99% Slovencev.

Ioniq bo verjetno imel večji doseg od #rapidgate Leafa, pa kot je DGJ napisal, nobenega govora o težavah.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 979
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
976
1008

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 10 Sep 2019, 20:41

Rapidgate je problem le za peščico voznikov, ki res veliko naredijo v enem dnevu, pa še to bolj pri starejših EV, ki imajo manj kot 50kWh baterijo. Tudi pri Leafih to ni nek velik problem, le za peščico kot sem omenil, ostali tega ne opazijo niti enkrat letno.

Vsi z večjimi kapacitetami se pa s tem ne bomo srečevali ali pa zelozelo redkokaj, tako da je to bolj napihovanje proti EV razpoloženja, enako kot nesreče z zgorelimi EV.
Marko007
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1600
Avto: Kona EV
1192
1708

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 10 Sep 2019, 20:53

No, Bjorn se je spraševal, v čem je smisel novega Ioniqa, ker za njegove pojme "ni napredka, le počasnejše polnjenje in podražitev". Seveda ima večjo baterijo, kljub temu pa on predlaga rabljenega Ioniqa prve generacije...
FV-EV, CRF
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 979
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
976
1008

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 10 Sep 2019, 20:56

SimonZed je napisal/-a:No, Bjorn se je spraševal, v čem je smisel novega Ioniqa, ker za njegove pojme "ni napredka, le počasnejše polnjenje in podražitev". Seveda ima večjo baterijo, kljub temu pa on predlaga rabljenega Ioniqa prve generacije...


To mu pa tudi jaz dam prav, enako tudi Leaf 28kWh proti novem 40kWh ostaja boljši nakup, čudni so včasih novejši modeli :giggle:
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 714
Kraj: MB
Avto: NISSAN
452
253

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a BogyX » 11 Sep 2019, 07:40

To mu pa tudi jaz dam prav, enako tudi Leaf 28kWh proti novem 40kWh ostaja boljši nakup, čudni so včasih novejši modeli :giggle:

Se strinjam če gledaš stroškovno plat, po tehnični pa je pri Leafu napredek (e pedal, Pro pilot) in tudi oblikovno mi je nov bolj simpatičen kot stari.
Pri Ioniqu pa ni tako velikega preskoka razen kapaciteta baterije.
crunchy, kt57
E_skiro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 78
Kraj: 2241
Avto: C5
59
9

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a E_skiro » 11 Sep 2019, 15:24

Meni je ravno teh 10 kWh zanimivih. Za službo ne potrebujem strašnih dometov. Moja se kdaj pa kdaj službeno spravi v Lj (iz Mb) in bo ravno prav, tudi pozimi. Za par minut se itak lahko ustavi na DC polnilnici, če na cilju ali v bližini ne bo kakšne možnosti polnjenja. Za kakšno dnevno smučanje je dovolj kilometrov, na dopuste pa grem z avtodomom. Samo cena naj ostane spodobna. V Angliji bo novi BEV cenejši kot PHEV. Osnovni okoli 33.000€. Če imajo kake subvencije vključene nimam pojma. Pa kljuko za kolesa bi imel....
crunchy, vitro

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na