Ioniq 2020 FL
Re: Ioniq 2020 FL
Pa misliš da bom menjal na 30k km sploh ker ne bo Več v garanciji? Saj nisem neumen.sluk napisal/-a:Čeprav tudi po tem menjave na vsakih 30k km, ne dišijo najbolj...
Re: Ioniq 2020 FL
Če bo delala 115 km dnevno, verjetno samo ob delovnikih, bo do 300.000 km prišla v 10 letih. To pomeni 520€ na leto za servise, ~500 € za elektriko, ~600 € za zavarovanje ostalo je izguba vrednosti.vrzi napisal/-a:Sem se zanimal za nakup novega Ioniqa in pridobil tudi stroške rednih servisov:
Na 15000 ali 1 leto je servis 43 eur
Na 30000 je 133 eur z filtrom kabine
Na 45000 je 450 eur ker je potrebno menjati hladilno tekočino in baterijo nujnega klica.
Če to prevedem na lastništvo 300.000km znese servisov za 5220€.
Sem bil navdušen nad ioniqom do tega podatka.
Sicer sem že 2leti lastnik i3, 32kwh. Kupujem pa še eno EV, za punco, ki se bo vozila dnevno 115km.
Na baterijo imaš 8 let oz. 200.000 km, garancije, se pravi se lahko po 6 letih požvižgaš na te njihove drage servise in hladilno tekočino menjaš na 3 leta, kar po zdravi logiki nebi smelo nič škodit. Normalna hladilna tekočina v ICE zdrži vsaj 10 let.
Re: Ioniq 2020 FL
Tako ali tako ti avti po preteku garancije ne bodo več videli servisa. To se bo samo vozilo. Tam pa tam, po potrebi, se bo kaj zamenjalo.
Re: Ioniq 2020 FL
Koliko je pa pri 300000 km prihranka na gorivu? ČE recimo povprečno troši 4l/100 km, je to 12.000 eur vsaj, pa cena ne bo stalno 1 eur na liter. Ta kalkulacija stroškov in gledanje na vsak evro pri servisih se mi zdi brezvezna. Ker EV verjetno ne kupiš zato, da boš z njim delal neke silne dobičke. Je prevelika investicija...
Če hočeš biti varen na cesti, je v tvojem interesu, da avto servisiraš in to pri strokovnjakih, z ustreznimi deli in materialom. Za tole srebrnkasto-zlato hladilno tekočino računam, da se bo dalo čez par let kupit kaj cenejšega in jo potem prineseš na servis svojo. Če pa bo cena stalno tako visoka, je potem nek razlog za to. V glavnem, jaz se ne bi zafrkaval s sistemom za vzdrževanje ugodnih temp. razmer na bateriji pri EV (za kar je ta tekočina namenjena). Če prav vem, to ni ista hladilna tekočina kot v ICE motorjih.
Podobno, kot npr. olje za klimo v mojem prejšnjem Priusu, kjer je bilo 3 deci 100 eur, če se ne motim...
Če hočeš biti varen na cesti, je v tvojem interesu, da avto servisiraš in to pri strokovnjakih, z ustreznimi deli in materialom. Za tole srebrnkasto-zlato hladilno tekočino računam, da se bo dalo čez par let kupit kaj cenejšega in jo potem prineseš na servis svojo. Če pa bo cena stalno tako visoka, je potem nek razlog za to. V glavnem, jaz se ne bi zafrkaval s sistemom za vzdrževanje ugodnih temp. razmer na bateriji pri EV (za kar je ta tekočina namenjena). Če prav vem, to ni ista hladilna tekočina kot v ICE motorjih.
Podobno, kot npr. olje za klimo v mojem prejšnjem Priusu, kjer je bilo 3 deci 100 eur, če se ne motim...
Re: Ioniq 2020 FL
Do the research, po 5 letih bo ziher že vse znano kaj je ta hladilna tekočino tako posebnega in ali je pametno odlašati z menjavo na malo daljši interval. Vprašanje ali se hladilna tekočina naravno stara ali pa so res prevoženi kilometri tisti odločilni faktor. Ker pavšalno rečt na vsakih 45k km je to za nekoga 3 leta, drugega pa eno leto in pol.
Re: Ioniq 2020 FL
Če ti računajo 520€ za servis na leto, je to na 15000 letno prevoženih še 3,5€/km. Kot bi trošil 7,5l namesto 4l...
Pa nov avto je prevelik strošek, da bi si lahko privoščil izgubo garancije zato, ker boš kar en hoferjev antifriz vlival v baterijski sklop...
Pa nov avto je prevelik strošek, da bi si lahko privoščil izgubo garancije zato, ker boš kar en hoferjev antifriz vlival v baterijski sklop...
Re: Ioniq 2020 FL
Čakej, čakej. Kaj zdej, a delaš 30k km na leto ali 15k km? Od kilometrov je odvisno koliko daš za servis na leto. Če delaš 15k km letno boš po tvojih lastnih besedah v prvih treh letih dal za ~200€ letno za servise ne pa 520€
Re: Ioniq 2020 FL
Isto kona 64 kWh, letnik 2020.Argo napisal/-a:
Jaz imam pri koni menjavo pri 210k km.
Menjava na vsakih 60 k km.
Me zanima, a to imajo za vsak avto posebi predpisane menjave? Ali gre za različne pesniške navdihe glede na vreme, ko se je servisna knjižica tiskala?
Re: Ioniq 2020 FL
Kolikor imam v spominu Argo nima letnik 2020 ampak starejšega. Najbolje, da on pove točno.
Starejše oziroma prve Kone sigurno niso imele te menjave predpisane.
Starejše oziroma prve Kone sigurno niso imele te menjave predpisane.
Re: Ioniq 2020 FL
Jaz imam kono 2020 3F polnjenje, display s tipkami spodaj,.... ampak prevzeta konec decembra 2019. Dejansko sem prevzel 2020 prvi in prej preden je bilo nameravano.Ogo napisal/-a:Isto kona 64 kWh, letnik 2020.Argo napisal/-a:
Jaz imam pri koni menjavo pri 210k km.
Menjava na vsakih 60 k km.
Me zanima, a to imajo za vsak avto posebi predpisane menjave? Ali gre za različne pesniške navdihe glede na vreme, ko se je servisna knjižica tiskala?
Re: Ioniq 2020 FL
Pregledati nivo in puščanje VSAK DAN? WTF? Če je res tolk kritično, naj dajo nek merilec/lučko za nivo na armaturko.
Re: Ioniq 2020 FL
Uradno torej isti letnik - model year, kot moj.
Me zanima kako potem servis obratuje? A šraufajo kar na VIN avtomobila? Ali pa kar po servisni knjižici posameznega vozila?
Moj je drugače izdelan sredi januarja 2020. Prevzel sem ga zadnje dni julija.
Meni je tudi jasno, da je to menjavanje hladilne, četudi samo na 60 jurjev km, pač mali nateg.
Edinole na avtu ne najdem podatka, a so v fabriki noter dali long life polnjenje in gre samo za lokalni nateg ali pa so se po novem že globalno uskladili glede tega in so že v fabriki dali navadno hladično tekočino?
Na Toyotah, ki sem jih doslej imel, je bila nalepka iz fabrike, da gre za long life polnjenje hladilne tekočine in je bila zadeva jasna.
Sicer pa je vse odvisno, kako zlatarsko mislijo računat teh slabih 14 litrov hladilne tekočine (zmesi antifriza in vode).
Me zanima kako potem servis obratuje? A šraufajo kar na VIN avtomobila? Ali pa kar po servisni knjižici posameznega vozila?
Moj je drugače izdelan sredi januarja 2020. Prevzel sem ga zadnje dni julija.
Meni je tudi jasno, da je to menjavanje hladilne, četudi samo na 60 jurjev km, pač mali nateg.
Edinole na avtu ne najdem podatka, a so v fabriki noter dali long life polnjenje in gre samo za lokalni nateg ali pa so se po novem že globalno uskladili glede tega in so že v fabriki dali navadno hladično tekočino?
Na Toyotah, ki sem jih doslej imel, je bila nalepka iz fabrike, da gre za long life polnjenje hladilne tekočine in je bila zadeva jasna.
Sicer pa je vse odvisno, kako zlatarsko mislijo računat teh slabih 14 litrov hladilne tekočine (zmesi antifriza in vode).
Re: Ioniq 2020 FL
Cena za menjavo je po mojih informacijah sledeča. Notri je 11l "posebne" hladilne tekočine, ki stane 70€/2l torej minimalno 385 EUR + delo. Verjetno to ni samo to in bo znesek na koncu višji.
Re: Ioniq 2020 FL
Kake posebne tekočine? V navodilih lepo piše, da ni prav nič posebna. Gre za klasičen antifriz za hladilne sisteme iz aluminija, ki se ga klasično meša z vodo, tako kot za fičeka in katrco.
Navedene zlatarske cene so pa lahko za moderne zadeve, ki zdržijo 150 tisoč km oz 5 let ali več. To je potem material tudi ekonomsko upravičeno dražji, saj se ga nekajkrat manj pogosto menjuje.
Isto kot svečke navadne na 30 tisoč km ali pa iridijeve na 90 tisoč km ali več. Iridijeve so seveda dražje, vendar se tudi menjujejo trikrat manj.
Skratka, lepo nas nategujejo ...
Navedene zlatarske cene so pa lahko za moderne zadeve, ki zdržijo 150 tisoč km oz 5 let ali več. To je potem material tudi ekonomsko upravičeno dražji, saj se ga nekajkrat manj pogosto menjuje.
Isto kot svečke navadne na 30 tisoč km ali pa iridijeve na 90 tisoč km ali več. Iridijeve so seveda dražje, vendar se tudi menjujejo trikrat manj.
Skratka, lepo nas nategujejo ...
Re: Ioniq 2020 FL
A lahko priložiš kakšne kazalce na ta navodila?Ogo napisal/-a:Kake posebne tekočine? V navodilih lepo piše, da ni prav nič posebna. Gre za klasičen antifriz za hladilne sisteme iz aluminija, ki se ga klasično meša z vodo, tako kot za fičeka in katrco.
Navedene zlatarske cene so pa lahko za moderne zadeve, ki zdržijo 150 tisoč km oz 5 let ali več. To je potem material tudi ekonomsko upravičeno dražji, saj se ga nekajkrat manj pogosto menjuje.
Isto kot svečke navadne na 30 tisoč km ali pa iridijeve na 90 tisoč km ali več. Iridijeve so seveda dražje, vendar se tudi menjujejo trikrat manj.
Skratka, lepo nas nategujejo ...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek