Ioniq 2020 FL

Odgovori
Andrej_K
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 130
Kraj: LJ
Avto: Ioniq FL 2020
24
5

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a Andrej_K »

EVH napisal/-a:
Andrej_K napisal/-a:Eno vprašanje, imam keyless dostop v mojem Ioniqu in ko pridem do avta se zmeraj prižgajo lučke, odprejo špegli ampak avto ostane zaklenjen. Nato ročno pritisnem tisti gumbek na kljuki in se avto odklene. Se da kje nastaviti da se mi sočasno še avto odklene, ko pride ključ v bližino? Da mi ne bo treba pritiskat tega gumba Ker zaklene se pa sam, ko več ne zaznava ključa v bližini.

PS: Čez komot ga ni
Pri PFL se zaklene čez nekaj časa le, če ga s pritiskom na gumb odklenem in ne odprem vrat.
Ne zaklene se sam če izstopim iz avta in se odmaknem. Ali je tako pri tvojem?
Prejšnji 12let stari avto se je odprl ko sem potegnil za kjuko in se tudi zaklenil sam.
Meni se zaklene. Ko se pripeljem domov, ga ugasnem in grem v hišo in ko ne zaznava ključa, se po kakšni minuti zaklene sam.
Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1029

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a EVH »

Andrej_K napisal/-a:
EVH napisal/-a:
Andrej_K napisal/-a:Eno vprašanje, imam keyless dostop v mojem Ioniqu in ko pridem do avta se zmeraj prižgajo lučke, odprejo špegli ampak avto ostane zaklenjen. Nato ročno pritisnem tisti gumbek na kljuki in se avto odklene. Se da kje nastaviti da se mi sočasno še avto odklene, ko pride ključ v bližino? Da mi ne bo treba pritiskat tega gumba Ker zaklene se pa sam, ko več ne zaznava ključa v bližini.

PS: Čez komot ga ni
Pri PFL se zaklene čez nekaj časa le, če ga s pritiskom na gumb odklenem in ne odprem vrat.
Ne zaklene se sam če izstopim iz avta in se odmaknem. Ali je tako pri tvojem?
Prejšnji 12let stari avto se je odprl ko sem potegnil za kjuko in se tudi zaklenil sam.
Meni se zaklene. Ko se pripeljem domov, ga ugasnem in grem v hišo in ko ne zaznava ključa, se po kakšni minuti zaklene sam.
Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?
Bodi vesel, da se vsaj zaklene.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Andrej_K napisal/-a:Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?
Vem, da smo zadnje čase skoraj vsi paranoični, vendar se tega gumba dotika le ozko število ljudi in je možnost prenosa Corone precej pičla.
EVH
Andrej_K
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 130
Kraj: LJ
Avto: Ioniq FL 2020
24
5

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a Andrej_K »

crunchy napisal/-a:
Andrej_K napisal/-a:Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?
Vem, da smo zadnje čase skoraj vsi paranoični, vendar se tega gumba dotika le ozko število ljudi in je možnost prenosa Corone precej pičla.
Ma ne, niti nisem obseden z to Corono... No pivo imam rad
Ampak mi res ni jasn keyless dostop če je še zmeraj treba fizično šarat po gumbih za odklep/zaklep
crunchy
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Saj vem. Sem se samo hecal.
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Nejccc napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:Ne vem, če je primerljivo. Nissan je rapidgate skrival in zanikal, pri Korejcih pa mislim, da je vse v okviru v naprej znanih specifikacij?
Hyundai še oglašuje do 100 kW polnjenje. Pa ne vem, če imam dovolj močno lučko, da teh 100 kW kje kdaj najdem
Čas polnjenja na postaji moči @100kW : 54 minut (80% napolnjenost baterije).
Čas polnjenja na postaji moči @50kW (80%SOC): 57 minut*
*Podatki se lahko spreminjajo glede na regijo.
Podatek pa je od tu: https://www.hyundai.si/hyundai-ioniq-elektro/

Če povzamem warped-a, je to spet en "nateg"
Narobe si interpretiraš te stvari. Hyundai piše koliko časa polni na polnilni postaji z neko max močjo. To ne pomeni da bo avto polnil s to max močjo. Tudi če greš na 350kW polnilno postajo ti bo enako hitro polnilo kot na 100kW postaji.
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 654
296
690

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a kavka »

crunchy napisal/-a: Vem, da smo zadnje čase skoraj vsi paranoični, vendar se tega gumba dotika le ozko število ljudi in je možnost prenosa Corone precej pičla.
V Sloveniji ni corone, ker so predolge čakalne vrste
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a warpedone »

kavka napisal/-a:V Sloveniji ni corone, ker so predolge čakalne vrste
Kaj da ne, še v mercatorju jo dobiš ... https://trgovina.mercator.si/market/izd ... -x-0-355-l
kavka
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

mitjap napisal/-a:Narobe si interpretiraš te stvari. Hyundai piše koliko časa polni na polnilni postaji z neko max močjo. To ne pomeni da bo avto polnil s to max močjo. Tudi če greš na 350kW polnilno postajo ti bo enako hitro polnilo kot na 100kW postaji.
V bistvu mi je čisto jasno. Štos pa je, da novi Ioniq na 50 kW + polnilnici praktično nima kaj delati. Stari je vsaj potegnil tja do 70 kW.
Še pri kW polnilnicah mi ta podatek ne pomeni vsega. Bolj bi mi bil všeč podatek 900 V 390 A (a-la 350 kW) ali pa 500 V 700 A (spet 350 kW).
Ja vem, za "rajo" je pa to čisto preveč podatkov. Je pa hec, nekatere polnilnice zmorejo večji tok ob nižji napetosti (npr. Delta), medtem, ko imajo Efacec 50 kW tok omejen na 120 A.
To se sploh pozna pri nizkem SoC. Delta bi začela starega Ioniqa polniti s 49 kW takoj (poskusil sem s SoC 13%), medtem ko ima Efacec velike probleme. Dokler napetost ne naraste, ne zmore dati od sebe večjega toka.
Tu se pa po mojem pozna razlika v tehnologiji polnilnic.
timo, giotto, Matej
Andrej_K
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 130
Kraj: LJ
Avto: Ioniq FL 2020
24
5

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a Andrej_K »

Andrej_K napisal/-a:Eno vprašanje, imam keyless dostop v mojem Ioniqu in ko pridem do avta se zmeraj prižgajo lučke, odprejo špegli ampak avto ostane zaklenjen. Nato ročno pritisnem tisti gumbek na kljuki in se avto odklene. Se da kje nastaviti da se mi sočasno še avto odklene, ko pride ključ v bližino? Da mi ne bo treba pritiskat tega gumba Ker zaklene se pa sam, ko več ne zaznava ključa v bližini.

PS: Čez komot ga ni
Pri PFL se zaklene čez nekaj časa le, če ga s pritiskom na gumb odklenem in ne odprem vrat.
Ne zaklene se sam če izstopim iz avta in se odmaknem. Ali je tako pri tvojem?
Prejšnji 12let stari avto se je odprl ko sem potegnil za kjuko in se tudi zaklenil sam.

Meni se zaklene. Ko se pripeljem domov, ga ugasnem in grem v hišo in ko ne zaznava ključa, se po kakšni minuti zaklene sam.
Ampak mene moti da se NE odklene ko pridem zraven, zakaj hudiča je treba pritiskat tisti gumbek na kljuki?
Bodi vesel, da se vsaj zaklene.
Popravek! Sem se prehitro hvalil. Včeraj popoldne sem testiral, in se hudič res ne zaklene Razen v takem primeru kot si ga ti navedel. Tako da tudi za zaklep bom moral uporabljati gumbek. Očitno sem imel teh 14 dni velikokrat odklenjen avto
CRF
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1132
870
1087

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a giotto »

Z novim Ionikom so za moje pojme naredili konkreten korak nazaj pri tistih najpomembnejših zadevah. Js sem fasciniran nad nizko porabo starega Ioniqa. Vedno sem pravil, da točno tak avto + 40kWh bi bil zame dream car. Pride nov, pa hladen tuš. Bi me prav zanimala primerjalna statistika prodaje oz. koliko se novih Ioniqov sploh še proda.

Zanimiv je 1000km challenge od Bjorna. Z novim je za to distanco potreboval 14 ur in 20 min. S starim 12 ur in 15 min.
https://www.youtube.com/watch?v=rOHJy_8mQLg
SimonZed, EVH, DGJ
Andrej_K
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 130
Kraj: LJ
Avto: Ioniq FL 2020
24
5

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a Andrej_K »

giotto napisal/-a:Z novim Ionikom so za moje pojme naredili konkreten korak nazaj pri tistih najpomembnejših zadevah. Js sem fasciniran nad nizko porabo starega Ioniqa. Vedno sem pravil, da točno tak avto + 40kWh bi bil zame dream car. Pride nov, pa hladen tuš. Bi me prav zanimala primerjalna statistika prodaje oz. koliko se novih Ioniqov sploh še proda.

Zanimiv je 1000km challenge od Bjorna. Z novim je za to distanco potreboval 14 ur in 20 min. S starim 12 ur in 15 min.
https://www.youtube.com/watch?v=rOHJy_8mQLg
Ma sej poraba se mi zdi da je še zmeraj zelo podobna, mogoče malo več... Moja povprečna v 14 dnevih 3000km, je 15kWh/100km, pa imam 3/4 avtoceste z hitrostjo nad omejitvam ter 1/4 regionalnih cest.

Tale challenge od Bjorna je pa zanimiv, seveda je rezultat boljši, če pa stari ioniq polni skoraj enkrat hitreje
Res so šli korak nazaj z novim modelom, vsaj glede polnjenja kar je eden izmed pomembnejših faktorjev pri EV. K sreči z njem ne bom delal daljših tur od 250km Na morje se pa še nisem odločil če bom hodil z Ioniqom, ker grem prevečkrat proti Splitu.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Na morje se pa še nisem odločil če bom hodil z Ioniqom,

A lesser car.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 825
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
607
568

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Nejccc napisal/-a:Ja vem, za "rajo" je pa to čisto preveč podatkov. Je pa hec, nekatere polnilnice zmorejo večji tok ob nižji napetosti (npr. Delta), medtem, ko imajo Efacec 50 kW tok omejen na 120 A.
To se sploh pozna pri nizkem SoC. Delta bi začela starega Ioniqa polniti s 49 kW takoj (poskusil sem s SoC 13%), medtem ko ima Efacec velike probleme. Dokler napetost ne naraste, ne zmore dati od sebe večjega toka.
Ja, res, zadnjič sem bil prav prijetno presenečen, ko mi je pri polnjenju i3 na Deltini polnilnici pokazalo kar 49,4 kW.
Nejccc
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
110
1

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a himi »

Z novim Ionikom so za moje pojme naredili konkreten korak nazaj pri tistih najpomembnejših zadevah. Js sem fasciniran nad nizko porabo starega Ioniqa. Vedno sem pravil, da točno tak avto + 40kWh bi bil zame dream car. Pride nov, pa hladen tuš. Bi me prav zanimala primerjalna statistika prodaje oz. koliko se novih Ioniqov sploh še proda.
Meni se zdi to cela blamaža iz strani Hyundai-a.

Imajo enega najbolj učinkovitih električnih avtomobilov na trgu, pa ga gredo "poslabšat" (vsaj v primeru polnjenja). Poleg tega pa jih še premalo izdelajo.

Se mi zdi prav smešno.

Si predstavljate, da Apple ne bi hotel prodajati svojih iphonov, ob updejtu bi jim pa še celo nekoliko poslabšal "performance".

Kje je tukaj logika??
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a CRF »

Za tiste ki imajo radi teorije zarote je to ena opcija. Druga pa je da jih več in boljše ne morejo/znajo naredit.
Glede polnjenja, je moje mnenje da se prvi Ioniq polni "prehitro" za velikost in hlajenje baterije. FL verzija je sedaj bolj v zdravih okvirih.
SimonZed, EV+PV entuziast
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1333

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a bvs »

Očitno so ocenili, da se da prodat.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3574
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3125
1626

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Stare baterije so bolj robusne, se lahko polnijo hitreje, enako je pri zoe
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

V smislu kemije?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Ioniq 2020 FL

Odgovor Napisal/-a matija »

Kolikor sem bral je visanje gostote energije obratno sorazmerno z zmoznostjo hitrosti polnjenja. Torej: dobivamo vecje kapacitete kWh na kilogram/volumen, a hkrati s tem pada visina C, ki je sprejemljiva. Kdo ki se bolj spozna naj me popravi.
SimonZed
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”