UVO
Re: UVO
Hyundai Live != Bluelink in domnevam da je isto pri Kii.
Meni Hyundai Live deluje preko Wifi povzave - na telefonu dam Wifi Sharing in se navigacija poveže v internet preko slednjega. Od tam potem jemlje live podatke, kot so razmere na cesti, zapore, vreme, žive polnilnice ipd ...
Za Android obstaja celo Hyundai aplikacija, ki ti avtomatsko aktivira Wifi sharing na telefonu, ko se preko Bluetootha povežeš z avtom in posledično ročne intervencije niso potrebne.
Meni Hyundai Live deluje preko Wifi povzave - na telefonu dam Wifi Sharing in se navigacija poveže v internet preko slednjega. Od tam potem jemlje live podatke, kot so razmere na cesti, zapore, vreme, žive polnilnice ipd ...
Za Android obstaja celo Hyundai aplikacija, ki ti avtomatsko aktivira Wifi sharing na telefonu, ko se preko Bluetootha povežeš z avtom in posledično ročne intervencije niso potrebne.
Re: UVO
Bi, ampak kaj? Nič drugega se ne približa price/performance v tem rangu. Tesle so žal predrage, da ne omenjam, da imam preveč rad gumbe v kabini. Fizične, ne soft-touch, ne touchscreen.
Poleg tega, če pridem h stranki s Kio ali pa s Teslo... Jaz sem alergičen na imidž in moje stranke ravno tako.
Re: UVO
Meni so tudi gumbi v konah všeč in imam vse na volanu, tako da se ne rabim ukvarjat s tablico, ki je vsaj v koni precej neuporabna. Tesle so mi všeč zaradi infrastrukture superchargerjev in navigacije, uporabne so še kamere, druge navlake ne rabim. Rad imam kratke in ozke avte in visoko sedenje, kjer pa hitro naletim na problem, da ni izbire.
Re: UVO
Še vedno ne razumem, kaj je tolk za šraufat med vožnjo, da je takšna obsesija s temi knofi.
Po dveh letih in +52k prevoženih, še vedno ne ...
Levi kolešček zavrtiš gor, desnega stinseš in rečeš Play Metallica Orion ... tudi lega na cesti ni več pomembna.
Po dveh letih in +52k prevoženih, še vedno ne ...
Levi kolešček zavrtiš gor, desnega stinseš in rečeš Play Metallica Orion ... tudi lega na cesti ni več pomembna.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: UVO
Ne razumem in kljub temu komot furam .. le kje bi bil vzrok?
V mojem nerazumevanju realnega problema ali v iz riti potegnjenem problemu, da se lahko pljuva po kislem grozdju?
V mojem nerazumevanju realnega problema ali v iz riti potegnjenem problemu, da se lahko pljuva po kislem grozdju?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: UVO
Ne vem, ampak meni ugaja gumb za zadeve, ki se pogosto uporabljajo. Glasnost, nastavitev klime, nastavitev brisalcev,..., ipd ...
Zadeve, ki se uporabljajo 2 krat na leto so pa lahko skrite v nekih touch screen menijih ...
Zadeve, ki se uporabljajo 2 krat na leto so pa lahko skrite v nekih touch screen menijih ...
Re: UVO
Niro ma tolk gumbov kot tastar Boeing 737 : https://cars.usnews.com/cars-trucks/kia ... /dashboard
P.S. Mi je bil všeč, vendar ga je povozil čas.
Re: UVO
Ima tudi Kona EV gumbov kot Airbus A380. Ampak škodi mi ne nič.
So mi pa blesavi razni kapacitivni gumbi in samo touch menuji v novejših vozilih ...
V principu sem za middle ground, pogoste funkcije - gumbi po starinsko, ostalo je pa lahko na touch na glavnem displeju. Ne pa kvazi drsni gumbi za volume, kot je pri VW ID.X. To je kr neki.
Pa za prave fizične kljuke na vratih sem. Ne pa neumnosti, ki jih vsi kradejo iz Tesle Modela 3. To je ogabno.
So mi pa blesavi razni kapacitivni gumbi in samo touch menuji v novejših vozilih ...
V principu sem za middle ground, pogoste funkcije - gumbi po starinsko, ostalo je pa lahko na touch na glavnem displeju. Ne pa kvazi drsni gumbi za volume, kot je pri VW ID.X. To je kr neki.
Pa za prave fizične kljuke na vratih sem. Ne pa neumnosti, ki jih vsi kradejo iz Tesle Modela 3. To je ogabno.
Re: UVO
Ljudje smo različni, eni so bolj IT navdušenci ali friki, eni pa ne. Meni osebno odgovarja za osnovne zadeve gumbi pri roki, ker v menije se še na telefonu nerad navajam in če moram kdaj kaj najti je zame preveč stresa iskati po drobovju. Sem zato iz raznih windovsov in androidov prešaltal na mac in iphone, ker je bolj intiutivno, pa še tle mi je preveč naporno - no morda se pa staram in je to razlog
Re: UVO
Ker sem kia niro uvozil iz nemcije, je v avtu ze bil naložen uvo. Imel sem tezavo na mobitel nalozit kia connect uvo, ker v sloveniji ni na voljo. Danes mi je s pomocjo prjatla koncno uspelo shekat zadevo, da je aplikacija zalavfala tudi na mobitelu.
Re: UVO
"Moje sožalje" - to je namenjeno nekako zastoniku v Sloveniji ne tebi. Dobro da si poštimal, tudi sam sem slišal za to , nekako geo pozicijo zaobideš, in aplikacija telefona ne zazna v Sloveniji, zato ti je omogočena in deluje. Ampak zakaj se moraš ti kot stranka - končni potrošnik s tem ukvarjat...?? NORO BOLANO!! Zamisli si nov niro za 50 k + pa da to ne dela v osnovi SRAMOTA !! Mislim da so še servisi zmeraj na 15.000km, v Avstriji na 30.000 km S tem da je avto v Nemčiji cenejši z več opreme, seveda ta tudi deluje!!
In opisal sem vzroke zakaj nisem kupik KIE!
Upam da ti app daluje in veliko užitkov ob tem.
In opisal sem vzroke zakaj nisem kupik KIE!
Upam da ti app daluje in veliko užitkov ob tem.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: UVO
Prav imaš, avto je predrag da se moraš potem s tem ukvarjat in je sramota za KIA v Sloveniji da tega ne uredi. Ob nakupu mi ni bila to toliko pomembna zadeva. Komot sem shajal brez oz nisem tega niti pogrešal. Sedaj sem pa bolj navdusen nad tem, da mi je ratalo to shekat kot pa na aplikacijo samo.
Drugače sem pa zelo zadovoljen z avtom, je vse kar rabim. Je pa res, da jaz nisem neka zahtevna stranka.
V glavnem app deluje, je pa vprasanje koliko je bom sploh uporabljal.
Drugače sem pa zelo zadovoljen z avtom, je vse kar rabim. Je pa res, da jaz nisem neka zahtevna stranka.
V glavnem app deluje, je pa vprasanje koliko je bom sploh uporabljal.
Re: UVO
Jaz sem imel Soula 2 in 3 ko sem Soula 3 prodal mi je ne znanec povedal da se to da naredit, žal prpozno. Kia je super avto kvlaitetna izdelav, dobri materiali.
V prvi pošiljki sem imel rezerviranega NIROTA GT, vendar ga zaradi nedelujoče app nisem kupil. Nato sem ugotovil, da se naša GT in nemška GT ne moreta primerjati .... pri nas je GT verjetno samo napis na avtu, ker drugače razlike od nižjega nivoja opreme ni.
Zato sem se odločil za teslo 3 RWD, mi je dokaj všeč, mislim pa da je bil Soul pri sami izdelavi in materialih krak naprej.
Če bi ga kupoval danes, bi ga kupil v Avstriji, kjer je servisni interval 30 kkm pa še več opreme ima.
Srečno vožnjo in app naj ti deluje LP
V prvi pošiljki sem imel rezerviranega NIROTA GT, vendar ga zaradi nedelujoče app nisem kupil. Nato sem ugotovil, da se naša GT in nemška GT ne moreta primerjati .... pri nas je GT verjetno samo napis na avtu, ker drugače razlike od nižjega nivoja opreme ni.
Zato sem se odločil za teslo 3 RWD, mi je dokaj všeč, mislim pa da je bil Soul pri sami izdelavi in materialih krak naprej.
Če bi ga kupoval danes, bi ga kupil v Avstriji, kjer je servisni interval 30 kkm pa še več opreme ima.
Srečno vožnjo in app naj ti deluje LP
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/