Kia Niro EV
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Kia Niro EV
Oh za Teslo 3 smo se morali kar načakati, da je pri nas dobavljiva. Pa še to neuradno. Tako, da kar verjamem, da nimajo toliko baterij, da pokrijejo povpraševanje.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Kia Niro EV
V Avstriji v AH Sternad (http://www.sternad.at), se da kupit e-Niro in uvozit v Slo. Cena je slabih 44400 za Silber bele barve, z 20% vključenim davkom. Dobava janura-marec 2020.
Kolikor sem računal, bi prišla končna cena z odbito subvencijo in vrnjenim mwst nekaj manj kot 38000. Zoprno to, da moraš imeti na začetku pripravljenih 53000 eur, razliko dobiš kasneje... AH je praktično takoj za mejo, tako lahko urediš sam (mali prevozni stroški, ne rabiš prespat).
Prodajalec pravi, da mora za en dan registrirati vozilo v avstriji. A je to omejitev za eko sklad?
Kolikor sem računal, bi prišla končna cena z odbito subvencijo in vrnjenim mwst nekaj manj kot 38000. Zoprno to, da moraš imeti na začetku pripravljenih 53000 eur, razliko dobiš kasneje... AH je praktično takoj za mejo, tako lahko urediš sam (mali prevozni stroški, ne rabiš prespat).
Prodajalec pravi, da mora za en dan registrirati vozilo v avstriji. A je to omejitev za eko sklad?
Re: Kia Niro EV
Preberi si tule https://www.ekosklad.si/razpisi/prikazi/tenderID=165
Avto mora biti prvič registriran v Sloveniji.
Avto mora biti prvič registriran v Sloveniji.
Re: Kia Niro EV
Tako je.spaceONE napisal/-a:Preberi si tule https://www.ekosklad.si/razpisi/prikazi/tenderID=165
Avto mora biti prvič registriran v Sloveniji.
Re: Kia Niro EV
Ja tole je antimarketing za EV, ki že celo desetletje traje pri vseh proizvajalcih in prodajalcih EV, razen Tesle, ki pa je imela druge probleme.
Jaz se tolažim s tem, da sem pač že lastnik in ko/če bom kdaj spet kupoval se bo že spremenilo, do takrat pa širim dober glas o EV-jih med prijatelji, forumaši, naključnimi radovedneži,...Masa bo tudi nam obstoješim prinesla koristi
Jaz se tolažim s tem, da sem pač že lastnik in ko/če bom kdaj spet kupoval se bo že spremenilo, do takrat pa širim dober glas o EV-jih med prijatelji, forumaši, naključnimi radovedneži,...Masa bo tudi nam obstoješim prinesla koristi
Re: Kia Niro EV
A ima to, da prodajalec registrira nov avto najprej pri sebi kakšen "globlji" namen? A to delajo tudi pri ICE modelih, katere bi potem hotel uvozit na enak način v Slo (npr, da v Slo takega ni na voljo), ali samo pri EV?
Re: Kia Niro EV
Mislim, da je to pogoj, da je nekdo lahko diler za svoje območje. Zato najprej registracija na domačem terenu, čeprav samo zavitro napisal/-a:A ima to, da prodajalec registrira nov avto najprej pri sebi kakšen "globlji" namen? A to delajo tudi pri ICE modelih, katere bi potem hotel uvozit na enak način v Slo (npr, da v Slo takega ni na voljo), ali samo pri EV?
en dan. V nasprotnem primeru bi npr prodajalec iz katerekoli države prodajal kamorkoli (recimo v EU).
So te enodnevne registracije rešitev, ker s tem izgubi avto status novega in so razširjena poteza tudi naših dilerjev avtov
ki jim dviga prodajo.
Re: Kia Niro EV
Bistvo EU je ravno to, da lahko kupiš karkoli, kjerkoli v EU. Da pa KIA ne dovoli prodaje Nirota EV izven države, v kateri je namenjen za prodajo, pa je potrebno obvestiti nekoga, ki se bori proti kartelom. Za Slovenijo in južneje skrbi KMAG, ne vem kdo je za Avstrijo in ostale države. To je navadno kartelno dogovarjanje. Saj s servisi in s tem povezanimi garancijami so tudi bili problemi. So včasih kar rekli, če si ga v Nemčiji kupil, ga pa kar tam servisiraj in uveljavljaj garancije. Pa je to tovarniška garancija in nima nobene veze s servisom. Itak tovarna povrne vse stroške in rešuje reklamacije.
Re: Kia Niro EV
Bi se strinjal s tabo glede takega dogovarjanja, ampak mislim da so tule vmešani tudi direktive EU in predpisi države, ker beremE_skiro napisal/-a:Bistvo EU je ravno to, da lahko kupiš karkoli, kjerkoli v EU.
da so to enodnevne registracije izvajajo tudi v drugih državah EU. Kadar poročajo o statistikah prodaje v posameznih državah
EU poročevalci omenjajo % rasti ali padca in večkrat dodajo, da ne vedo kolikšen je na te odstotke vpliv enodnevnih registracij.
Se mi pa čedalje bolj dozdeva, da je bistvo EU v tem, da njeni "ta veliki" lažje trgujejo z ostalimi "ta malimi" in to izvajajo tako,
da malim ponudijo možnost zaslužka, kar seveda pograbimo, ne vidimo pa da je največ smetane pobrane nekje drugje, kar je
skrito in seveda najbolj sladko za velike.
Kia, pa verjetno tudi drugi se ne bi sekirali če svoj zaslužek poberejo čez 2-3 velike ali 100 malih dilerjev, tako da mislim da
je zadeva bolj lokalno v EU.
Re: Kia Niro EV
Dajmo pisat bolj točno...ker če ni na zalogi,ga pač ne moreš kupit,ampak ga lahko samo rezerviraš in potem upaš,da ga boš res dobil v pol leta...vitro napisal/-a:V Avstriji v AH Sternad (http://www.sternad.at), se da kupit e-Niro in uvozit v Slo. Cena je slabih 44400 za Silber bele barve, z 20% vključenim davkom. Dobava janura-marec 2020.
Re: Kia Niro EV
Lahko ti garantiram,da to kar si napisal,drži bolj v teoriji,v praksi pa ponavadi ne...pa velja za vsako stvar,od fotoaparata,bicikla...pa do avtomobila...za v Sloveniji kupljeno stvar se bodo pri garanciji bistveno bolj potrudili,kot če boš isto stvar kupil v tujini...E_skiro napisal/-a:Saj s servisi in s tem povezanimi garancijami so tudi bili problemi. So včasih kar rekli, če si ga v Nemčiji kupil, ga pa kar tam servisiraj in uveljavljaj garancije. Pa je to tovarniška garancija in nima nobene veze s servisom. Itak tovarna povrne vse stroške in rešuje reklamacije.
Re: Kia Niro EV
Glede na to, da krije stroške popravil v garancijski dobi tovarna in da so plačani s strani tovrstne tovrstni posegi po normativih, ne vidim razloga, zakaj bi bil problem z uveljavljanjem garancije, če kupiš avto v recimo Nemčiji.
Re: Kia Niro EV
Enostavno: uvozniki plačujejo tudi za servisno mrežo, denar zanjo pa dobijo v veliki meri iz sredstev prodaje. Če bi servisiranjeBrutus napisal/-a:Glede na to, da krije stroške popravil v garancijski dobi tovarna in da so plačani s strani tovrstne tovrstni posegi po normativih, ne vidim razloga, zakaj bi bil problem z uveljavljanjem garancije, če kupiš avto v recimo Nemčiji.
samo po sebi prineslo dovolj dobička za servisno mrežo, ne bi delali težav.
Torej - avto (kot katerikoli drug tehnični izdelek) zahteva ponakupno vzdrževanje, ki ga po standardih proizvajalca mora
zagotavljati diler. Diler plača servisno mrežo iz nakupov, njeno vzdrževanje pa že lahko plačuje iz dejavnosti, pri tem
pa pride do nekakšnega paradoksa. Kvaliteten izdelek - manj zaslužka je lahko pri servisiranju, in obratno. Kar išče kupec
torej ni nujno dobro za produkcijski interes. V skrajnem primeru pride do ukinitve produkta, ker v celotni zaslužkarski
shemi ne prinese kapitala. In to na obeh koncih lestvice kvalitete - predober izdelek se ne servisira, preslab pa ne kupuje.
Re: Kia Niro EV
Ko pa želiš kakšne popuste na nov avto, pa se vsi trgovci bunuijo, da jim že tako nič ne ostane in da živijo samo od servisov.
Re: Kia Niro EV
Ja, kupis rezervacijo za 2000 eur in potem, ko enkrat avto docakas, doplacas razliko. A ni tako pri vseh zanimivih ev?DCT napisal/-a:Dajmo pisat bolj točno...ker če ni na zalogi,ga pač ne moreš kupit,ampak ga lahko samo rezerviraš in potem upaš,da ga boš res dobil v pol leta...
Meni je bila na zacetku zanimivo, da se sploh da narocit in dobiti e-niro. No, potem pa pridem do detajlov, da ti nic ne pomaga, ker zanj ne dobis eko subvencije .
Re: Kia Niro EV
Jaz sem bolj govoril o tistih nad trgovci, tudi njih se lupi, tako kot kupce.spaceONE napisal/-a:Ko pa želiš kakšne popuste na nov avto, pa se vsi trgovci bunuijo, da jim že tako nič ne ostane in da živijo samo od servisov.
Re: Kia Niro EV
Po tej logiki lahko "kupiš" tudi tistega novega hibridnega Ferarrija...vplačaš rezervacijo in ga,če imaš veliko srečo,čakaš 5 do 7 letvitro napisal/-a:Ja, kupis rezervacijo za 2000 eur in potem, ko enkrat avto docakas, doplacas razliko. A ni tako pri vseh zanimivih ev?DCT napisal/-a:Dajmo pisat bolj točno...ker če ni na zalogi,ga pač ne moreš kupit,ampak ga lahko samo rezerviraš in potem upaš,da ga boš res dobil v pol leta...
Re: Kia Niro EV
Nisem napisal,da bi bil ravno problem ali da bi ti garancijo zavrnili,ampak se bodo "potrudili",da se bo zadeva vlekla,ne boš dobil nadomestnega vozila za čas okvare,itd...(v primerjavi nakupa pri slovenskem uvozniku)...če razumeš poanto.Brutus napisal/-a:Glede na to, da krije stroške popravil v garancijski dobi tovarna in da so plačani s strani tovrstne tovrstni posegi po normativih, ne vidim razloga, zakaj bi bil problem z uveljavljanjem garancije, če kupiš avto v recimo Nemčiji.
Že med samimi trgovci iste znamke so enake scene...probaj se recimo zanimati za avto v Kopru,potem kupi avto v Ljubljani,potem pa pojdi nazaj k trgovcu v Koper in ga prosi,naj ti razloži delovanje avtomobila,ker ti trgovec v Ljubljani ni znal dobro razložiti,ampak si ga vseeno tam kupil...pa boš videl,kako te bo odj...l
Re: Kia Niro EV
Genesis načrtuje EV na osnovi KIA Niro.
https://volan.si/novosti/novice/6570763-genesis-ev/
Genesis je prestižnejša znamka Hyundai-a (kot jo ima veliko proizvajalcev, npr. Toyota - Lexus, Citroen - DS, ipd)
Na EU trg pride 2020, vprašanje je le koliko jih zanima trg v SLO (glede na pričakovano prodajo). Če se odločijo
potem bo tudi tale Genesis verjetno naprodaj pri nas 2021.
p.s. za moderatorja - mogoče je tole za novo temo, jaz nimam dovoljenja foruma za ustvarjanje nove teme.
https://volan.si/novosti/novice/6570763-genesis-ev/
Genesis je prestižnejša znamka Hyundai-a (kot jo ima veliko proizvajalcev, npr. Toyota - Lexus, Citroen - DS, ipd)
Na EU trg pride 2020, vprašanje je le koliko jih zanima trg v SLO (glede na pričakovano prodajo). Če se odločijo
potem bo tudi tale Genesis verjetno naprodaj pri nas 2021.
p.s. za moderatorja - mogoče je tole za novo temo, jaz nimam dovoljenja foruma za ustvarjanje nove teme.