Kia Niro EV
Re: Kia Niro EV
Tako kot vsi ugotavljate, enak odgovor sem dobil kot vsi ostali, nimajo pojma, morda če bo kaj konec leta... ampak ta morda ni kaj dosti ...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Kia Niro EV
Kaj se sekiraš,saj itak ne boš novega nabavil.darjan napisal/-a:Pa se jih da kupit v AT? Ker jaz sem kontaktiral nekaj prodajalcev, pa vse bilo rečeno konec 19 ali začetek 2020. V bistvu v celotni EU ni "zaloge", vsaj kar gledam na mobile.de ?
A nisi ti včasih na veliko razlagal,da se novega avtomobila itak ne splača kupit,da ti vedno kupuješ nekaj let stare,ko jim cela full pade?
Re: Kia Niro EV
Kar potrjuje, da ne gre pri Kiji več zgolj za racionalnost, ampak tudi čustva Tudi meni zgleda res cool.darjan napisal/-a:Ja, dokler ni "prišel" Niro.
Re: Kia Niro EV
No, gre se za uporabnost, ker recimo da 30k pa ni preveliko denarja, če imam avto 5 let. In če je Niro to, kar obljubljajo, potem je lahko pri hiši 5 let
Re: Kia Niro EV
Se strinjam, da gre tudi za to - v bistvu je to za mene osnova, o kateri ne bi sploh smelo biti pretirane dileme. Ta del mi je bil pri Kiji tudi najbolj všeč že od začetka EV scene, kjer so večinoma vsi proizvajalci stavili na futuristično podobo, ki je preveč omejevala funkcionalnost prostora. Kia je pa stavila bolj na "boxy" koncept, kjer ni šlo za takšne omejitve.darjan napisal/-a:No, gre se za uporabnost, ker recimo da 30k pa ni preveliko denarja, če imam avto 5 let. In če je Niro to, kar obljubljajo, potem je lahko pri hiši 5 let
Re: Kia Niro EV
DCT napisal/-a:Torej sprašuješ,če je možno da si videl avto,ki sploh ne obstaja?En ev napisal/-a:Je možno da sem videl kio stonic ev z vrhniški tablicami? Spredaj je bila čisto zaprta ampak ni imela polnilnih vratic kot niro
Niro naj bi bil zelo podoben Stonicu (to mi je danes razlagal prodajalec pri K-MAG) tako, da si verjetno videl Niro hibrid
Re: Kia Niro EV
Včeraj sem bil v A in smo z dvema otrokoma (8 in 12) naredili testno vožnjo - primerjavo. Gor smo šli z Leafom, ob 9 smo testirali eNiro, ob 12 pa še teslo 3. No vsi bi imeli Teslo 3 .
eNiro (bele barve top oprema, 64kWh izvedba) je znotraj res zelo prostoren, sploh spredaj je res udobnen občutek. Pelje se zelo lepo, volan dobro sede v roke in elektronika ima kar nekaj dela če pohodiš gas. Tudi na zadnji klopi je bilo dovolj prostora (sam imam 190cm in sem se dokaj komot vsedel za moj sedež), je pa pri nizki nastavitvi sedeža relativno malo prostora med baterijo in robom sedeža, tako da že težko dobiš čevlje pod sedež (je potrebno malo dvignit, je pa to problem tudi pri Leafu (v mojem se recimo sovoznikov sedež sploh ne da po višini nastavljat) in Tesli (kjer mi je odgovarjala najnižja nastavitev in potem zadaj ni šla noga spodaj)). Prezračevanje sedežev je res učinkovito vendar mi je tudi na najmanši moči bilo premočno in prehladno. Sprobal sem samodajno vožnjo in je malo boljša kot v Leafu. Prej najde linijo in jo na AC lepo drži, na odseku kjer je dlo na cesti je desni pas bil OK, levo kjer pa je samo desna črta in na levi strani zid je pa tudi našel ali opba pasa, ali samo desnega, vendar je nevarno zavijal proti zidu (nisem prepričan ali bi popravil ali ne, nisem upal tvegat). Za mene slaba stran je prtljažnik, ki je za 5 člansko družino malo majhen (čeprav ima spodaj dvojno dvojno dno in lahko le to s 4 vijaki odstraniš ter tako dobiš zelo globok in prostoren prtljažnik za dopust) in pa nezmožnost vlečne kljuke (je prodajalec pridobil odgovor s Kia Avstrija in ne bodo ponudili te opcije, če pa sam zmontiraš pa s tem izgubiš garancijo). Malo me je motil način vožnje v načinu sport, kjer ob najamnjšem pritisku gasa avto trzne in če imaš regeneracijo na 3 trzne tudi ko spustiš gas - je potem v mestu eno samo cukanje. No v ECO tega potem ni več. Na 120km sem imel porabo 14,8. Tempomat se da nastavit do 160km/h, končna hitrost po števcu je 180 - GPS sem pozabil vklopit tako da ne vem koliko je to realno. Spredaj pokrovček nima tesnila in se pozini lahko zgodi da bo sneg not, sta pa spodaj potem dva gumijasta pokrova. Dobava če danes naročim - konec 2020 - vse razprodane. Prodajalec mi je zatrdil da 1800€ bonusa ne morem dobit, ker mora bit avto prvič registriran v Avstriji - cena je tako brez popustov kot jo najdete na netu. Prodajalec je omenil, da binaj prišel v 2020 rahlo sprmenjen model ki bo imel internetno povezljivost (app na telefonu) in verjetno rahlo spremenjen zaslon, ni pa še uradno.
Tesla 3 je bil model Performance črne barve. Z avtom smo šli na standardno testno vožnjo po vnaprej določeni poti spremljal nas je prodajalec. Avto je lep in znotraj udoben. Počutje za volanom brez pripomb (podobno eNiro), sedeži res dobri. Na zaslon se nisem navadil tako hitro, čeprav spremljanje hitrosti ni problem in se res takoj navadiš, ostale nastavitve je prodajalec opravljal. Včeraj je bil res vroč dan 34°C in avto je bil črn s sončno streho. Če je bila ventilacija nastavljena navzdol je postalo v par minutah vroče v glavo, otroka sta tudi začela jamrat, da je zadaj vroče. Ko zračnike usmeriš višje to izgine in tudi piha ne preveč (moje mnenje, žena bi verjetno rekla drugače). Za vožnjo se moraš naučiti nekaj novih trikov (recimo vklop avtopilota na ročici za prestave) in pa kar nekaj je iskanja po meijih pred pričetkom vožnje. Ptem se pa pelje kot vsak e avto - no malo boljše. Podajanje moči je izredno linearno in čepraj ima duplo moč napram eNiro ni bilo nobenega cukanja, pritiskanje v sedež pa kolikor hočeš. Tu vidiš zakaj je prodajalec zraven - da se ti ne odpelje in avta ne parkiraš v prvi jarek. Pogon 4x4 je res dober (en del so ostri dvojni ovinki navzgor, daš gas in avto samo potegne ko na ravnici). Avtopilot tudi lepo dela, kolikor sem ga lahko sprobal, menjavanje voznih pasov gre lepo (vključiš smernik in rahlo volan podrezaš v željeno smer, potem pa sam zamenja pas ko je dovolj prostora). Po vožnji sem se usedel zadaj in za mano je bilo manj prostora kot v eNiro ali Leafu. Je pa prodajalec bil tudi moje velikosti in za njim je bilo za mene dovolj prostora, tako da sem zgleda imel sedež precej nazaj nastavljen (čeprav se je meni zdelo kar normalno). Avto je sicer nizek, vendar nisem imel problemov pri vstopanju ali izstopanju, tudi sedež se mi ni zdel enormno nizek (sem že malo v letih in imam občasno težave s križom - mogoče to adrenalin naredi). Prtljažnik je tako globok da če ni prave svetlobe sploh ne vidiš kje se konča (sem se pohecal z hčerko naj not spleže in pove kje je konec) pač odprtina je bol mala. Če ti nakup zleze čisto naprej rabiš jamarsko opremo da ga najdeš . Ko sem vprašal glede nakupa mi je prodajalec rekel, da plačam polno ceno z davkom pri njih, nato davek še v sloveniji in dobil A davek vrnjen na Finanzamtu, zatrdil mi je tudi da bi dobil A bonus (1800€) vendar kot vemo iz izkušenj kupcev iz teme o Tesli 3 temu ni tako.
No zaradi prtljažnika bomo verjetno počakali na Teslo Y če ne bo kak drug model avtomobila (recimo nekaj kao ePassat karavan) prej ven prišel. Dobava Tesle Y seveda še ni znana, je pa nekaj govora o prvih v EU konec 2020.
eNiro (bele barve top oprema, 64kWh izvedba) je znotraj res zelo prostoren, sploh spredaj je res udobnen občutek. Pelje se zelo lepo, volan dobro sede v roke in elektronika ima kar nekaj dela če pohodiš gas. Tudi na zadnji klopi je bilo dovolj prostora (sam imam 190cm in sem se dokaj komot vsedel za moj sedež), je pa pri nizki nastavitvi sedeža relativno malo prostora med baterijo in robom sedeža, tako da že težko dobiš čevlje pod sedež (je potrebno malo dvignit, je pa to problem tudi pri Leafu (v mojem se recimo sovoznikov sedež sploh ne da po višini nastavljat) in Tesli (kjer mi je odgovarjala najnižja nastavitev in potem zadaj ni šla noga spodaj)). Prezračevanje sedežev je res učinkovito vendar mi je tudi na najmanši moči bilo premočno in prehladno. Sprobal sem samodajno vožnjo in je malo boljša kot v Leafu. Prej najde linijo in jo na AC lepo drži, na odseku kjer je dlo na cesti je desni pas bil OK, levo kjer pa je samo desna črta in na levi strani zid je pa tudi našel ali opba pasa, ali samo desnega, vendar je nevarno zavijal proti zidu (nisem prepričan ali bi popravil ali ne, nisem upal tvegat). Za mene slaba stran je prtljažnik, ki je za 5 člansko družino malo majhen (čeprav ima spodaj dvojno dvojno dno in lahko le to s 4 vijaki odstraniš ter tako dobiš zelo globok in prostoren prtljažnik za dopust) in pa nezmožnost vlečne kljuke (je prodajalec pridobil odgovor s Kia Avstrija in ne bodo ponudili te opcije, če pa sam zmontiraš pa s tem izgubiš garancijo). Malo me je motil način vožnje v načinu sport, kjer ob najamnjšem pritisku gasa avto trzne in če imaš regeneracijo na 3 trzne tudi ko spustiš gas - je potem v mestu eno samo cukanje. No v ECO tega potem ni več. Na 120km sem imel porabo 14,8. Tempomat se da nastavit do 160km/h, končna hitrost po števcu je 180 - GPS sem pozabil vklopit tako da ne vem koliko je to realno. Spredaj pokrovček nima tesnila in se pozini lahko zgodi da bo sneg not, sta pa spodaj potem dva gumijasta pokrova. Dobava če danes naročim - konec 2020 - vse razprodane. Prodajalec mi je zatrdil da 1800€ bonusa ne morem dobit, ker mora bit avto prvič registriran v Avstriji - cena je tako brez popustov kot jo najdete na netu. Prodajalec je omenil, da binaj prišel v 2020 rahlo sprmenjen model ki bo imel internetno povezljivost (app na telefonu) in verjetno rahlo spremenjen zaslon, ni pa še uradno.
Tesla 3 je bil model Performance črne barve. Z avtom smo šli na standardno testno vožnjo po vnaprej določeni poti spremljal nas je prodajalec. Avto je lep in znotraj udoben. Počutje za volanom brez pripomb (podobno eNiro), sedeži res dobri. Na zaslon se nisem navadil tako hitro, čeprav spremljanje hitrosti ni problem in se res takoj navadiš, ostale nastavitve je prodajalec opravljal. Včeraj je bil res vroč dan 34°C in avto je bil črn s sončno streho. Če je bila ventilacija nastavljena navzdol je postalo v par minutah vroče v glavo, otroka sta tudi začela jamrat, da je zadaj vroče. Ko zračnike usmeriš višje to izgine in tudi piha ne preveč (moje mnenje, žena bi verjetno rekla drugače). Za vožnjo se moraš naučiti nekaj novih trikov (recimo vklop avtopilota na ročici za prestave) in pa kar nekaj je iskanja po meijih pred pričetkom vožnje. Ptem se pa pelje kot vsak e avto - no malo boljše. Podajanje moči je izredno linearno in čepraj ima duplo moč napram eNiro ni bilo nobenega cukanja, pritiskanje v sedež pa kolikor hočeš. Tu vidiš zakaj je prodajalec zraven - da se ti ne odpelje in avta ne parkiraš v prvi jarek. Pogon 4x4 je res dober (en del so ostri dvojni ovinki navzgor, daš gas in avto samo potegne ko na ravnici). Avtopilot tudi lepo dela, kolikor sem ga lahko sprobal, menjavanje voznih pasov gre lepo (vključiš smernik in rahlo volan podrezaš v željeno smer, potem pa sam zamenja pas ko je dovolj prostora). Po vožnji sem se usedel zadaj in za mano je bilo manj prostora kot v eNiro ali Leafu. Je pa prodajalec bil tudi moje velikosti in za njim je bilo za mene dovolj prostora, tako da sem zgleda imel sedež precej nazaj nastavljen (čeprav se je meni zdelo kar normalno). Avto je sicer nizek, vendar nisem imel problemov pri vstopanju ali izstopanju, tudi sedež se mi ni zdel enormno nizek (sem že malo v letih in imam občasno težave s križom - mogoče to adrenalin naredi). Prtljažnik je tako globok da če ni prave svetlobe sploh ne vidiš kje se konča (sem se pohecal z hčerko naj not spleže in pove kje je konec) pač odprtina je bol mala. Če ti nakup zleze čisto naprej rabiš jamarsko opremo da ga najdeš . Ko sem vprašal glede nakupa mi je prodajalec rekel, da plačam polno ceno z davkom pri njih, nato davek še v sloveniji in dobil A davek vrnjen na Finanzamtu, zatrdil mi je tudi da bi dobil A bonus (1800€) vendar kot vemo iz izkušenj kupcev iz teme o Tesli 3 temu ni tako.
No zaradi prtljažnika bomo verjetno počakali na Teslo Y če ne bo kak drug model avtomobila (recimo nekaj kao ePassat karavan) prej ven prišel. Dobava Tesle Y seveda še ni znana, je pa nekaj govora o prvih v EU konec 2020.
Re: Kia Niro EV
Priznam, če bi imel na izbiro EV niro in kono 64, bi kupil niro...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kia Niro EV
Kako pa kaže z dobavami eNira v Sloveniji? Imate interesenti že kakšno konkretno informacijo?
Re: Kia Niro EV
Nič od nič ni z dobavo pri nas. Jaz sem imel vplačano "rezervacijo" že od lanskega oktobra. Ko sem jim pred 14 dnevi napisal mail, da pričakujem kakšno informacijo okrog dobave, mi niso znali povedati nič, tako kot tudi do zdaj ne in nimajo pojma. Pred dnevi sem dobil mail, da naj jim sporočim TRR, da mi denar vrnejo, ker očitno avtomobila pri nas do pomladi/poletja 2020 ne bomo videli, me bodo pa obdržali kot kandidata za nakup. V glavnem, nimajo pojma o pojmu, kaj se dogaja ali pa enostavno nočejo povedati, da bo potrebno čakati še eno leto, zato raje vrnejo denar.SimonZed napisal/-a:Kako pa kaže z dobavami eNira v Sloveniji? Imate interesenti že kakšno konkretno informacijo?
Re: Kia Niro EV
BogyX ... dober zapis si pripravil med Nirom in Teslo. Je pa treba na vse skupaj gledati tudi čez prizmo cene ter enostavnosti vzdrževanja. Vsekakor ne gre za lahko odločitev, saj sta oba zelo dobra
Re: Kia Niro EV
Očetu je všeč novi Soul EV,zgleda da ga bo čakal do leta 2022,glede na to da pri nas niti še glede Nira nimajo pojmaedi-b napisal/-a:Priznam, če bi imel na izbiro EV niro in kono 64, bi kupil niro...
Re: Kia Niro EV
Bi se znalo zgoditi, da bo novi Soul prej na razpolago kot bo eNiro.DCT napisal/-a:Očetu je všeč novi Soul EV,zgleda da ga bo čakal do leta 2022,glede na to da pri nas niti še glede Nira nimajo pojmaedi-b napisal/-a:Priznam, če bi imel na izbiro EV niro in kono 64, bi kupil niro...
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Kia Niro EV
Jaz sem nad eNirom obupql. Bi pa bil peefekten druzinski avto. Če ni ni. :/
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Kia Niro EV
Tudi jaz sem tik pred tem, edina stvar, ki me še drži nazaj, je to, da ni alternative za katero bi se odločil. Kona je za moje centimetre res premajhen avto, model 3 v katerem še nisem sedel, me nekako ne uspe prepričati s prtljažnikom, za velikost pa ne morem oceniti. Sedi se sigurno dokaj nizko, kar mi tudi ne diši. El-born bi se mi zdel zanimiv, pa spet nobene informacije, kdaj in kako.Vodokotlic napisal/-a:Jaz sem nad eNirom obupql. Bi pa bil peefekten druzinski avto. Če ni ni. :/
Re: Kia Niro EV
Kona je bila meni na testu tudi mala oz. bolje rečeno kot vozniku nekam utesnjena, po enem tednu in sedaj 3 mesecih pa dejansko ko doma v fotelju, pa tudi velik, voziš 5 ur in bistveno manj utrujen kot prej z dislom oz. nič, zares ni primerjave...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kia Niro EV
Počakaj na TESLA Y. Tudi meni se zdi zanimiv.Pier napisal/-a:..... model 3 v katerem še nisem sedel, me nekako ne uspe prepričati s prtljažnikom, za velikost pa ne morem oceniti. Sedi se sigurno dokaj nizko, kar mi tudi ne diši........
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Kia Niro EV
Jaz sem se kar potem odlocil za ID.3. Zaradi bogate opreme. Pa tusi se visje sedi kot v golfu.Pier napisal/-a:Tudi jaz sem tik pred tem, edina stvar, ki me še drži nazaj, je to, da ni alternative za katero bi se odločil. Kona je za moje centimetre res premajhen avto, model 3 v katerem še nisem sedel, me nekako ne uspe prepričati s prtljažnikom, za velikost pa ne morem oceniti. Sedi se sigurno dokaj nizko, kar mi tudi ne diši. El-born bi se mi zdel zanimiv, pa spet nobene informacije, kdaj in kako.Vodokotlic napisal/-a:Jaz sem nad eNirom obupql. Bi pa bil peefekten druzinski avto. Če ni ni. :/
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094