Se strinjam, tega sem tudi bil prej pri Ioniqu navajen in pogrešamDeCoRawr napisal/-a: ↑15 Feb 2022, 14:10 -D in R moraš striktno met bremzo da lahk zamenjaš, kdaj ko ne prime pol neki zapiska ampak če slučajno ne slišiš greš lahko naprej namesto nazaj . e-Golf, če sem premaknil v R je šel nazaj nato sem lahko hitro dal v D in je šlo naprej. Manevriranje je na parkirišču je bilo zelo hitro.
#FuckLogic? Ne vidim druge
Če ga sploh nočeš, spredaj mehansko odklopiš zvočnik. Je pa res, da ga jaz že avtomatsko izključim, ker drugače prebusim vse sosede ampak na svete čase pa mi pride prav, ko se folk sprehaja po sredini ceste.
Se strinjam. Še bolj kot to me moti to, da se ne da nastaviti, da avto ne leze, če ne držiš zavore - creep. Tesle imajo kul rešeno, imaš pač gumbek on/off. Mogoče tudi Audi/Jaguar, ne spomnim se točno?
Jup, to je tudi meni trapasto.
Tempomat ne gleda načina regeneracije, tempomat bo pač držal hitrost, Če je to po klancu nazdol bo pač regeneriral :/
To ne, bo pa ostala na nuli lahko lep čas, odvisno od klanca
Meni je pa prav čar, da slišiš motor, ko sitsneš po "gasu" - v eNiru se tudi precej sliši
Drugače pa čestitke za menjavo, večji aku res naredi bistveno spremembo. Odkar sem preskočil iz 28 kWh aku na 64 kWh, je to popolnoma drug svet! Se ga pa kar hitro privadiš, no, vsaj jaz sem se