Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
moderator: Naslov in vsaj kratek opis prispevkov naj bosta v Slovenščini! Citirani izseki so lahko v drugih jezikih...
Hyundai has set a new range record with three Kona Electric crossovers, which were tested for three days at the Lausitzring circuit in Germany.
At the end of the trials, each of the three zero-emission vehicles exceeded the goal of 620 miles (1,000 km) on a single battery charge, traveling for 633, 636.3 and 637.5 miles (1,018.7, 1,024.1 and 1,026 km) respectively.
https://www.carscoops.com/2020/08/hyund ... ne-charge/
Hyundai has set a new range record with three Kona Electric crossovers, which were tested for three days at the Lausitzring circuit in Germany.
At the end of the trials, each of the three zero-emission vehicles exceeded the goal of 620 miles (1,000 km) on a single battery charge, traveling for 633, 636.3 and 637.5 miles (1,018.7, 1,024.1 and 1,026 km) respectively.
https://www.carscoops.com/2020/08/hyund ... ne-charge/
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Čisti mimosunek. Po tej logiki s Teslo S z veliko baterijo narediš 1400km?
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Če najdeš dovolj dolg klanec navzdol tudi 3000 km.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Zeh ... take fore so bile zanimive 15' let nazaj.
Kdaj bo letna proizvodnja 200k kosov? Kdaj bo 10 jurjev nižja cena?
Ob svetem nikoli?
Kdaj bo letna proizvodnja 200k kosov? Kdaj bo 10 jurjev nižja cena?
Ob svetem nikoli?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Sej je 10 jurjev nižja glede na par mesecev nazaj Sej se neki trudijo ampak mogoče ne zadost, bomo videli.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Ne spremljam tolk sam sem referiral na tole...
Pač bedno je da kupiš in daš ful denarja in ti pol znižajo, še posebi za tolk. Mislim men nebi blo kul. Sej se lahk tolažiš da si se vozil vmes pa neki prišparal ampak grenak ukus še vedno ostane.
smuggler007 napisal/-a:Lovec, ne vem, ker sem se zanimal za 64kw in jo imam sam, jo preplačal za 10k.............
Pač bedno je da kupiš in daš ful denarja in ti pol znižajo, še posebi za tolk. Mislim men nebi blo kul. Sej se lahk tolažiš da si se vozil vmes pa neki prišparal ampak grenak ukus še vedno ostane.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Dobro 10 jurjev ni nižja. Naj en pokaže račun, kjer je fully loaded Kono dobil za 38 jurjev z DDV pred subvencijo. Še kak poznavalec z vezami v avtosalonih dvomim da jo je dobil.
Je pa jasno, da če imajo namen povečat proizvodjo, da bodo stroški šli dol. In če bodo sploh hoteli prodat nekaj sto jurjev Kon EV letno, bo tudi cena morala iti dol. Nižje ko bodo šli s ceno dol, večji potencial kupcev je. Skratka za leto 2021 bo treba iz 5 jurjev začet slačit ceno za 10 jurjev.
Pa saj ni samo pri Hyundaiu tako. Tudi Tesla spušča cene in še bolj jih bo morala.
Mi kupci električarjev se pa moramo zavedati, da če je kdo imel namen, da bo prišparal, da je potegnil kratko.
Jaz v naslednjih 5ih letih, ko prihaja točka preloma, pričakujem največji možen padec cen rabljenih električarjev. Torej največjo izgubo vrednosti. Kar se je 2019 prodajalo za 50 jurjev, bo leta 2023 cena novega 35 jurjev max. 5 let star rabljen, odlično ohranjen, torej max 17 jurjev EUR ali pušinava 33 jurjev, oz 66% v parih letih.
In s Teslami bo isto.
Skratka, za šparanje, električar trenutno ni. To bo, ko se bo cenovna in tehnološka krivulja umirila. Morda čez cca 10 let. Do takrat bo pa divje.
Je pa jasno, da če imajo namen povečat proizvodjo, da bodo stroški šli dol. In če bodo sploh hoteli prodat nekaj sto jurjev Kon EV letno, bo tudi cena morala iti dol. Nižje ko bodo šli s ceno dol, večji potencial kupcev je. Skratka za leto 2021 bo treba iz 5 jurjev začet slačit ceno za 10 jurjev.
Pa saj ni samo pri Hyundaiu tako. Tudi Tesla spušča cene in še bolj jih bo morala.
Mi kupci električarjev se pa moramo zavedati, da če je kdo imel namen, da bo prišparal, da je potegnil kratko.
Jaz v naslednjih 5ih letih, ko prihaja točka preloma, pričakujem največji možen padec cen rabljenih električarjev. Torej največjo izgubo vrednosti. Kar se je 2019 prodajalo za 50 jurjev, bo leta 2023 cena novega 35 jurjev max. 5 let star rabljen, odlično ohranjen, torej max 17 jurjev EUR ali pušinava 33 jurjev, oz 66% v parih letih.
In s Teslami bo isto.
Skratka, za šparanje, električar trenutno ni. To bo, ko se bo cenovna in tehnološka krivulja umirila. Morda čez cca 10 let. Do takrat bo pa divje.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Seveda je električar za šparanje in sicer po formuli več kilometrov kot delaš, prej se investicija povrne vs. ICEOgo napisal/-a: Skratka, za šparanje, električar trenutno ni. To bo, ko se bo cenovna in tehnološka krivulja umirila. Morda čez cca 10 let. Do takrat bo pa divje.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Ja, če delaš z avtom 500 jurjev km plus in vmes kaj ne škripne.
Za 90% folka, pa bo računica pri današnjih cenah EV težka. Padec vrednosti avtomobila je daleč prevladujoč strošek.
Za 90% folka, pa bo računica pri današnjih cenah EV težka. Padec vrednosti avtomobila je daleč prevladujoč strošek.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Noben ti nebo pokazal tega računa ker skoraj vsi kateri so mislili kupt kono so jo že kupili. Zakaj misliš da so saloni polni, in so zdej vse na zalogi? (edit mogoče Argo lahk kaj pokaže )
Računica se je splačala za e-Up, bencinska verzija skoraj za enak dnar, 20-30k km in maš razliko notr. Podobno za e-Golf, ampak malo več...
Računica se je splačala za e-Up, bencinska verzija skoraj za enak dnar, 20-30k km in maš razliko notr. Podobno za e-Golf, ampak malo več...
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Clio Intens 130 bencinar vs. Zoe Intens 136 lastniška baterija je danes razlika 6k EUR, kar bom pri 30k km/leto dobil noter v štirih letih (da ne računam če cestnine, servisa, itd.) Torej odločitev za EV je bila jasna...Seveda ob predpostavkah cen goriva in brezplačne elektrike danes, kaj bo čas prinesel in kam bodo šle cene, nihče ne ve.Ogo napisal/-a:Ja, če delaš z avtom 500 jurjev km plus in vmes kaj ne škripne.
Za 90% folka, pa bo računica pri današnjih cenah EV težka. Padec vrednosti avtomobila je daleč prevladujoč strošek.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Tudi pri KoniEV je računica, res pa morač delat veliko km in ne da ti doma stoji za draženje sosedov. Kakšna pa bo dejansko ta računica bo pa čas pokazal.
Zavedati se moraš, da tudi pri ICE zgubljaš z leti in ne le pri EV. Zdaj če pri ICE v x letih zgubiš s padcem rabljenega avta plus goriva več kot pri EV (tudi padec rabljenega plus elektrika) je računica tu in obratno. Prepričan sem, da bo večina dosedanjih lastnikov EV imela manjšo izgubo, kot če bi takrat kupil ICE namesto EV.
Zavedati se moraš, da tudi pri ICE zgubljaš z leti in ne le pri EV. Zdaj če pri ICE v x letih zgubiš s padcem rabljenega avta plus goriva več kot pri EV (tudi padec rabljenega plus elektrika) je računica tu in obratno. Prepričan sem, da bo večina dosedanjih lastnikov EV imela manjšo izgubo, kot če bi takrat kupil ICE namesto EV.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Današnjih EVjev čez nekaj let zaradi napredka tehologije nobeden povohal ne bo. Vrednost naših EV čez nekaj let bo blizu 0€. Je lahko danes prodati prvi modele leafa? Ali renault fluence?.......Kaj pa Audi A4? Golfa?...... Zanesenjaki se bodo Tako kot vedno odločili za naprednejše tehnologije. Torej za nova EV vozila. Tisti “večni skeptiki” oz. “nazadnjaki” pa bodo še vedno kupovali naftaše pa četudi bodo imeli na voljo samo še rabljene.FV-EV napisal/-a:Tudi pri KoniEV je računica, res pa morač delat veliko km in ne da ti doma stoji za draženje sosedov. Kakšna pa bo dejansko ta računica bo pa čas pokazal.
Zavedati se moraš, da tudi pri ICE zgubljaš z leti in ne le pri EV. Zdaj če pri ICE v x letih zgubiš s padcem rabljenega avta plus goriva več kot pri EV (tudi padec rabljenega plus elektrika) je računica tu in obratno. Prepričan sem, da bo večina dosedanjih lastnikov EV imela manjšo izgubo, kot če bi takrat kupil ICE namesto EV.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Jaz, Kona s polno opreno, naročena oktober, začetek oktobra 2018, dostavljena v salon začetek februarja 2019...43.900-7500Ogo napisal/-a:Dobro 10 jurjev ni nižja. Naj en pokaže račun, kjer je fully loaded Kono dobil za 38 jurjev z DDV pred subvencijo. Še kak poznavalec z vezami v avtosalonih dvomim da jo je dobil.
Je pa jasno, da če imajo namen povečat proizvodjo, da bodo stroški šli dol. In če bodo sploh hoteli prodat nekaj sto jurjev Kon EV letno, bo tudi cena morala iti dol. Nižje ko bodo šli s ceno dol, večji potencial kupcev je. Skratka za leto 2021 bo treba iz 5 jurjev začet slačit ceno za 10 jurjev.
Pa saj ni samo pri Hyundaiu tako. Tudi Tesla spušča cene in še bolj jih bo morala.
Mi kupci električarjev se pa moramo zavedati, da če je kdo imel namen, da bo prišparal, da je potegnil kratko.
Jaz v naslednjih 5ih letih, ko prihaja točka preloma, pričakujem največji možen padec cen rabljenih električarjev. Torej največjo izgubo vrednosti. Kar se je 2019 prodajalo za 50 jurjev, bo leta 2023 cena novega 35 jurjev max. 5 let star rabljen, odlično ohranjen, torej max 17 jurjev EUR ali pušinava 33 jurjev, oz 66% v parih letih.
In s Teslami bo isto.
Skratka, za šparanje, električar trenutno ni. To bo, ko se bo cenovna in tehnološka krivulja umirila. Morda čez cca 10 let. Do takrat bo pa divje.
Re: Hyundai Kona Electric Exceeds 620 Miles On A Single Charge
Po 10-12 letih bosta imela ICE in EV podobno izgubo vrednosti (s tem da si kar se rednih stroškov z EV v plusu vs. ICE), medtem, ko če menjaš avte na 3-4 leta si itak v največji izgubi glede vrednosti avta, morda z EV res še bolj, če pride bistveno boljši model na trg.Argo napisal/-a:Današnjih EVjev čez nekaj let zaradi napredka tehologije nobeden povohal ne bo. Vrednost naših EV čez nekaj let bo blizu 0€. Je lahko danes prodati prvi modele leafa? Ali renault fluence?.......Kaj pa Audi A4? Golfa?...... Zanesenjaki se bodo Tako kot vedno odločili za naprednejše tehnologije. Torej za nova EV vozila. Tisti “večni skeptiki” oz. “nazadnjaki” pa bodo še vedno kupovali naftaše pa četudi bodo imeli na voljo samo še rabljene.FV-EV napisal/-a:Tudi pri KoniEV je računica, res pa morač delat veliko km in ne da ti doma stoji za draženje sosedov. Kakšna pa bo dejansko ta računica bo pa čas pokazal.
Zavedati se moraš, da tudi pri ICE zgubljaš z leti in ne le pri EV. Zdaj če pri ICE v x letih zgubiš s padcem rabljenega avta plus goriva več kot pri EV (tudi padec rabljenega plus elektrika) je računica tu in obratno. Prepričan sem, da bo večina dosedanjih lastnikov EV imela manjšo izgubo, kot če bi takrat kupil ICE namesto EV.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek