Kona 2020 by Argo
Re: Kona 2020 by Argo
Sliši se kot kakšna 'kitajska' zaščita pred pregrevanjem... to se ti dogaja že od prvega poskusa al šele sedaj opazu?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona 2020 by Argo
Kaj naj bi ščitilo pred pregrevanjem? Polnilnico? Upam da ni HW problem.warpedone napisal/-a:Sliši se kot kakšna 'kitajska' zaščita pred pregrevanjem... to se ti dogaja že od prvega poskusa al šele sedaj opazu?
Je pa tako. Sem poizkusil tudi, ko je znižala polnjenje na tisti prej omenjeni minimum sem prekinil in takoj na novo štartal polnjenje in je zopet polnilo s polno močjo.
Od trenutka ko je nastavljeno dinamično polnjenje se pojavlja ta problem. Je pa opaziti da imajo default nastavljeno da je kao zahtevana energija na sejo polnjenja 40kWh. Sicer polni še dalje ampak kot sem opisal. Verjetno je povezano s tem, so rekli da bodo naredili nov Firmware. Bom videl, počakam nov update ali pa po 45 dneh....
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Kona 2020 by Argo
Si morda preveril pri koni kako je z menjavo hladilne tekočine baterije na 60.000 km? Ja predvideno v servisni knjižici?
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 755
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
574405
Re: Kona 2020 by Argo
Zanimiv tale etrel, sem že za kar nekaj napak slišal. Keba je imela čisto na začetku tudi majhno težavico pri dinamičnem polnjenju ampak so kar kmalu poštimali, tukaj gre tudi zahvala @davrogu. Dinamika pri Kebi deluje super.
Re: Kona 2020 by Argo
Meni so na Hyundai servisu - ko sem spraševal za Kono - zagotovili, da tega naj ne bi bilo in da oni ne vedo nič o tem.hribovc0601 napisal/-a:Si morda preveril pri koni kako je z menjavo hladilne tekočine baterije na 60.000 km? Ja predvideno v servisni knjižici?
Re: Kona 2020 by Argo
Ne vem Ali se nanaša na tekočino baterije Ali kaj drugega. Menjalo naj bi se pri 210k km ali po 10 letih. Je pa smešna naslednja navedba. Po tej zamenjavi je potrebno zamenjati vsakih 30k km Ali pa vsakih 24 mesecev. seveda to Jaz mogoče menjam 1x pol pa drajsam da razpade. Zanimivo je da ko je konec garancije je predpisana prva menjava pol pa na vsakih 30k km. Mogoče se s tem ko se enkrat to gre menjavat naredi samo slabše in obstaja zaradi tega verjetnost nekega sranja in zato potem tako pogoste menjave ali pa zgolj brezvezno kasiranje. Skratka po preteku garancije bom premislil če bom sploh kaj menjaval. Po mojem mnenju bo dovolj samo reden pregled in čao.hribovc0601 napisal/-a:Si morda preveril pri koni kako je z menjavo hladilne tekočine baterije na 60.000 km? Ja predvideno v servisni knjižici?
- Priponke
-
- 1A95900B-89B5-44C5-9210-FDA47150D76A.jpeg (83.57 KiB) Pogledano 3503 krat
-
- 59E7018F-09EA-448A-854F-26E81CE1DC09.jpeg (66.48 KiB) Pogledano 3503 krat
-
- FC5982B8-38FC-46DC-A3F2-232B16F09522.jpeg (87.57 KiB) Pogledano 3503 krat
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Kona 2020 by Argo
Tole pa zgleda čisto realno z izjemo zavorne tekočine, kar je že stalnica. Hvala @Argo! Zame je Ionic spet malo v igri.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Kona 2020 by Argo
Sklepam, da želijo vsaj del kupcev napeljati, da tudi ko minejo ti garancijsko neumni servisi na 15.000, še naprej vozijo servisirat EV, čeprav je to čista neumnost. Vse kar potrebujem pri EV je tehnični pregled, kjer osnovne varnostne zadeve pregledajo, vse ostalo pa le po potrebi. Jaz vem, da po treh letih ko ostanem brez garancije takoj neham vozit EV na servis.Argo napisal/-a:Ne vem Ali se nanaša na tekočino baterije Ali kaj drugega. Menjalo naj bi se pri 210k km ali po 10 letih. Je pa smešna naslednja navedba. Po tej zamenjavi je potrebno zamenjati vsakih 30k km Ali pa vsakih 24 mesecev. seveda to Jaz mogoče menjam 1x pol pa drajsam da razpade. Zanimivo je da ko je konec garancije je predpisana prva menjava pol pa na vsakih 30k km. Mogoče se s tem ko se enkrat to gre menjavat naredi samo slabše in obstaja zaradi tega verjetnost nekega sranja in zato potem tako pogoste menjave ali pa zgolj brezvezno kasiranje. Skratka po preteku garancije bom premislil če bom sploh kaj menjaval. Po mojem mnenju bo dovolj samo reden pregled in čao.hribovc0601 napisal/-a:Si morda preveril pri koni kako je z menjavo hladilne tekočine baterije na 60.000 km? Ja predvideno v servisni knjižici?
Re: Kona 2020 by Argo
Zakaj počnejo navidezne neumnosti pri servisiranju EV. Denar jih muči ker jim odteka:
https://siol.net/avtomoto/novice/napove ... cem-517706
Država (vsaka, brez izjeme) jih mora podpirati, da ne bo problem še sociala. Upad prihodkov pomeni tudi upad davščin, povečanje nezaposlenosti pa porast socialnih transferjev. Pa smo v začaranem krogu.
https://siol.net/avtomoto/novice/napove ... cem-517706
Država (vsaka, brez izjeme) jih mora podpirati, da ne bo problem še sociala. Upad prihodkov pomeni tudi upad davščin, povečanje nezaposlenosti pa porast socialnih transferjev. Pa smo v začaranem krogu.
Re: Kona 2020 by Argo
EVji so jeba za gospodarstvo. Ne želimo si hitrega prehoda ker bo drugače jeba.Avrelij napisal/-a:Zakaj počnejo navidezne neumnosti pri servisiranju EV. Denar jih muči ker jim odteka:
https://siol.net/avtomoto/novice/napove ... cem-517706
Država (vsaka, brez izjeme) jih mora podpirati, da ne bo problem še sociala. Upad prihodkov pomeni tudi upad davščin, povečanje nezaposlenosti pa porast socialnih transferjev. Pa smo v začaranem krogu.
Re: Kona 2020 by Argo
Po drugi strani pa je ogromno dela za več destletij, na vsako streho MSE, komplet omrežje s polnilnicami, menjat komplet vozni park, pa ne samo osebni in cestni, čim prej hranilnike elektrike, v glavnem ne kriza, ogromno priložnosti. Denar ne bo odtekal v tujino za naftico, manj energetske revščine, upajmo na čistejše okolje, z avtonomno vožnjo veliko manj nesreč, 20 ur tedenski delovnik ob veliko večjih prihodkih
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona 2020 by Argo
Ne se bat, tega se bojijo leni in tisti, ki so zdaj pri koritu.
Za vsakogar, ki je pripravljen migati je vsaka nova stvar nova priložnost da se dvigne. Karte se na novo mešajo, pride do napredka celotne družbe,....
Za vsakogar, ki je pripravljen migati je vsaka nova stvar nova priložnost da se dvigne. Karte se na novo mešajo, pride do napredka celotne družbe,....
Re: Kona 2020 by Argo
Se sploh ne strinjam... To je ludistično razmišljanje, namreč zaviranje napredka, da se ohranja udobna pozicija nekaterim!Argo napisal/-a: EVji so jeba za gospodarstvo. Ne želimo si hitrega prehoda ker bo drugače jeba.
Kot da je pred leti kdo jokal, kaj bodo delali foto studii, ker ne razvijajo več filmov... Ja, pa Kodaka je tudi skoraj pobralo.
So se pa drugi - hitrejši, boljši, iznajdljivejši - zato bolj razvili. Tisti, ki so se znašli, delajo danes fotoknjige in še marsikaj, en kup drugih pa je odneslo. In tako je v vseh industrijah, ki so se morale prilagoditi novim trendom.
Kar je nevarnost za ene, je velika prilika za druge!
Verjamem v znanost, tehnologijo, ekonomijo... Nikakor pa ne v lenuhe in zaviralce napredka.
Re: Kona 2020 by Argo
Takole.
Po dobrem mesecu in kar nekaj tisoč prevoženih kilometrih ugotavljam, da je avto tak tak. Nekaj, kar bi bistveno izstopalo pozitivno, nisem zaznal.
Me pa moti vozna dinamika, ki je milo rečeno porazna. Kot da bi sedel na balonu. Vožnja skozi ovinke na malo slabši cesti je pravi nadomestek vlakca smrti. Očitno je to posledica teže in neustreznega vzmetenja.
Problem je tudi, ker bi majstri na Hyundai lahko malo več časa posvetili SW, ki razporeja distribucijo moči. En program, recimo EKO bi lahko bil nastavljen tako, da ne bi ob vsakem malo mokrem vozišču ob konkretno pohojenem gasu vrtelo kolesa. Ta problem se pojavlja tudi zaradi distribucije teže pri vožnji po strmih in vlažnih rampah iz garaž. Še enkrat Hyundai, mal programiranja bo še potrebno.
Vzvratna kamera je porazna. Največji problem je ker je nonstop vsrana in tudi ko je čista je ponoči skorajda neuporabna. Me prav zanima koliko stane takšna kamera. Skoraj zagotovo ne več kot nekaj €. Hyundai zmontirajte eno konkretno kamero z neko vsaj povprečno resolucijo in da bo ob vožnji naprej zaprta, v trenutku ko se prestavi v rikverc pa naj se spusti.
Oba sedeža sta nastavljiva na štrom. Pizda a je tako težko namontirat še en knof za shranjevanje nastavitve položaja? Če dva uporabljata avto, non stop drkanje sedeža naprej, nazaj, gor, dol. Skratka šlamparija.
Tako da tistim, ki radi vozite malo hitrejše, nakup odsvetujem. Ostale lapsuse se nekak še da preživet, ni pa fajn.
Po dobrem mesecu in kar nekaj tisoč prevoženih kilometrih ugotavljam, da je avto tak tak. Nekaj, kar bi bistveno izstopalo pozitivno, nisem zaznal.
Me pa moti vozna dinamika, ki je milo rečeno porazna. Kot da bi sedel na balonu. Vožnja skozi ovinke na malo slabši cesti je pravi nadomestek vlakca smrti. Očitno je to posledica teže in neustreznega vzmetenja.
Problem je tudi, ker bi majstri na Hyundai lahko malo več časa posvetili SW, ki razporeja distribucijo moči. En program, recimo EKO bi lahko bil nastavljen tako, da ne bi ob vsakem malo mokrem vozišču ob konkretno pohojenem gasu vrtelo kolesa. Ta problem se pojavlja tudi zaradi distribucije teže pri vožnji po strmih in vlažnih rampah iz garaž. Še enkrat Hyundai, mal programiranja bo še potrebno.
Vzvratna kamera je porazna. Največji problem je ker je nonstop vsrana in tudi ko je čista je ponoči skorajda neuporabna. Me prav zanima koliko stane takšna kamera. Skoraj zagotovo ne več kot nekaj €. Hyundai zmontirajte eno konkretno kamero z neko vsaj povprečno resolucijo in da bo ob vožnji naprej zaprta, v trenutku ko se prestavi v rikverc pa naj se spusti.
Oba sedeža sta nastavljiva na štrom. Pizda a je tako težko namontirat še en knof za shranjevanje nastavitve položaja? Če dva uporabljata avto, non stop drkanje sedeža naprej, nazaj, gor, dol. Skratka šlamparija.
Tako da tistim, ki radi vozite malo hitrejše, nakup odsvetujem. Ostale lapsuse se nekak še da preživet, ni pa fajn.
Re: Kona 2020 by Argo
Aja pa stranska ogledala. Rad imam, da so poklopljena ko je avto zaklenjen. Ali se da nastavit da se odprejo šele ko odklenem avto? Za koji k.... se odpirajo vsakič ko grem mimo.
Re: Kona 2020 by Argo
Jaz sem se na ioniqu navadil, da vsakic, ko grem mimo, grem zadaj in podrgnem po kameri
Re: Kona 2020 by Argo
Lepo in korektno napisano @Argo. Ko sem ga jaz testiral mi je bil odličen in me te zadeve niso niti najmanj motile, sem pa res bolj "počasen voznik".
Si pa predstavljam, da tisti ki radi vozijo hitro tudi čez ovinke in imajo radi hitrejšo vožnjo verjetno ne kupijo SUV... vsaj jaz ga ne bi za tako vožnjo.
Si pa predstavljam, da tisti ki radi vozijo hitro tudi čez ovinke in imajo radi hitrejšo vožnjo verjetno ne kupijo SUV... vsaj jaz ga ne bi za tako vožnjo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek