Kona EV 2020

Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1715
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1399
1024

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 23 Mar 2020, 08:43

Prideš iz Lj do Črne gore?
First deserve then desire
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 523
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90, V40
436
2216

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 23 Mar 2020, 12:49

To je pa super zadeva, za 600 km ga pa res ne filaš vsak dan, če si bolj "mestni" človek, še vsak teden mogoče ne.
Je pa tu nova facelifting kona, ki naj bi imela večji doseg na račun manjšega zračnega in kotalnega upora. Ampak pri mestni brzini tega ne bo občutit (kar pa na doseg pri malih hitrostih niti ni pomembno).

https://www.drivingelectric.com/hyundai/kona/928/hyundai-kona-electric-gets-tweaks-improve-range?fbclid=IwAR2LDB3WJY15P3O69Tp9_plX2abOegMDagTHqdLUnJOA9DHpHVEUB_lu478
CRF
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
178
85

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a amaterB » 23 Mar 2020, 13:10

Manjši kotalni upor bi se moral fino poznat pri nizkohitrostnem dosegu. Zračni pa res ne.
Dzun Tao, crunchy
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2133
Avto: EV Kona 64
2161
1734

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Mar 2020, 20:06

Dzun Tao je napisal/-a:To je konstantna hitrost brez zaviranja in pospeševanja, kaj pa če voziš po mestu 40-60 km/h, pa ustavljanja pred semaforji (nekaj izgub je, vsega ne rekuperira), koliko bi bil domet v podobnih pogojih?


Tole sicer res ni bila mestna vožnja (Poletni doseg - EVSVET.eu) je pa bila v realnem prometu izvenmestna po manjših slovenskih krajih. Vključeno ustavljanje pred semaforji v posameznih krajih, prehodi za pešce ali zaviranje za avtomobili in pospeševanje ter tudi vožnja čez prelaze Trojane in Tuhinj....

Moja ocena na podlagi dosedanjih izkušenj: Če bi vozil na pisti bi bilo 20% daljši doseg (1000km). Po mestu pa nekoliko manj, odvisno od števila semaforjev in prometa stanja v kolonah....torej v normalnih mestnih razmerah morda 10% manj, v konicah pa lahko tudi 20-30% man, če nekaj ur obtičiš predvsem avtoelektronika in nekaj malega gretje tudi skurita del baterije.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2251
Avto: Kona EV 64 kWh
1713
2609

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 26 Mar 2020, 20:23

Bjorn je s cca. konstantnimi 40 km/h na pisti izvlekel 830 km iz kone 64 kWh, kar se mi zdi, da je rekord. Ne predstavljam si, na kakšen način bi jih lahko prevozil še dodatnih 200 km.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2133
Avto: EV Kona 64
2161
1734

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Mar 2020, 20:35

Bi moral res probat na pisti v lepih letnih pogojih, zato težko rečem, da bi šlo preko 1.000km. Se pa upam stavit, da bi jih naredil 800 na naših cestah izven AC, ker če sem jih naredil preko 600 in mi je ostalo še nekaj v bateriji, pa je bila vmes tudi vožnja 100km po avtocesti preko 100km/h....

Tudi nisem prepričan, da je optimum 40km/h, jaz sem takrat vozil bolj med 50-60km/h, pa že s tem sem predvsem izven naselij oviral promet in moral včasih pospešiti na 80 ali se umakniti.
edi-b, Nemelk
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 369
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
351
359

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a EVH » 17 Jun 2020, 07:40

Včeraj sem imel možnost peljati slučajno kar dve koni 64kWh, prva je bila premium z winter paketom cca42k eur. Pohvalim lahko sedež, je res udoben. Druga, ki sem jo peljal do kozine in nazaj, pa je bila brez radarskega tempomata in navigacije, manjši sredinski zaslon, v glavnem pa sama plastika znotraj cca38k eur. Ni mi všeč sredinska konzola, je ogromna, poleg tega preveč v srebrnim barvi. Pri obeh sem bil presenečen nad glasnostjo avta, pri majhni hitrosti se precej sliši motor, pri večji hitrosti pa je veliko šuma od zunaj. Majhen prtljažnik, vsaj po površini. Čeprav sem imel prej enoprostorca, sem se očitno tako navadil na nizko sedenje v ioniqu, da mi je bila vožnja v koni manj udobna. Presenečen sem bil nad porabo. LJ Kozina na isti način kot ioniq 110km/h, poraba komaj 10% večja. V Kozini je bilo še 80%baterije. Le temp je bila 23stC, z ioniqom pa 15stC. Nazaj sem ga peljal hitreje, pa je na koncu ostalo še 54%baterije.
Je bolj nobel, ker ne bi imel težav prepeljati svojih dnevnih poti. Toda z ioniqom se pač ustavim enkrat, dvakrat na teden za 20 min, če je treba pa še.
Pod črto, ne menjam ioniqa nikakor.
SimonZed, DGJ, matija
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 369
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
351
359

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a EVH » 17 Jun 2020, 07:56

Sedež je bil udoben samo v prvi, v drugi poden od sedeža.
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 291
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
49
147

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 17 Jun 2020, 08:08

EVH je napisal/-a:Včeraj sem imel možnost peljati slučajno kar dve koni 64kWh, prva je bila premium z winter paketom cca42k eur. Pohvalim lahko sedež, je res udoben. Druga, ki sem jo peljal do kozine in nazaj, pa je bila brez radarskega tempomata in navigacije, manjši sredinski zaslon, v glavnem pa sama plastika znotraj cca38k eur. Ni mi všeč sredinska konzola, je ogromna, poleg tega preveč v srebrnim barvi. Pri obeh sem bil presenečen nad glasnostjo avta, pri majhni hitrosti se precej sliši motor, pri večji hitrosti pa je veliko šuma od zunaj. Majhen prtljažnik, vsaj po površini. Čeprav sem imel prej enoprostorca, sem se očitno tako navadil na nizko sedenje v ioniqu, da mi je bila vožnja v koni manj udobna. Presenečen sem bil nad porabo. LJ Kozina na isti način kot ioniq 110km/h, poraba komaj 10% večja. V Kozini je bilo še 80%baterije. Le temp je bila 23stC, z ioniqom pa 15stC. Nazaj sem ga peljal hitreje, pa je na koncu ostalo še 54%baterije.
Je bolj nobel, ker ne bi imel težav prepeljati svojih dnevnih poti. Toda z ioniqom se pač ustavim enkrat, dvakrat na teden za 20 min, če je treba pa še.
Pod črto, ne menjam ioniqa nikakor.


Ali si prepričan da si slišal motor in ne umetni zvok katerega morajo Ev vozila imeti?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 369
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
351
359

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a EVH » 17 Jun 2020, 08:16

lovec1990 je napisal/-a:
EVH je napisal/-a:Včeraj sem imel možnost peljati slučajno kar dve koni 64kWh, prva je bila premium z winter paketom cca42k eur. Pohvalim lahko sedež, je res udoben. Druga, ki sem jo peljal do kozine in nazaj, pa je bila brez radarskega tempomata in navigacije, manjši sredinski zaslon, v glavnem pa sama plastika znotraj cca38k eur. Ni mi všeč sredinska konzola, je ogromna, poleg tega preveč v srebrnim barvi. Pri obeh sem bil presenečen nad glasnostjo avta, pri majhni hitrosti se precej sliši motor, pri večji hitrosti pa je veliko šuma od zunaj. Majhen prtljažnik, vsaj po površini. Čeprav sem imel prej enoprostorca, sem se očitno tako navadil na nizko sedenje v ioniqu, da mi je bila vožnja v koni manj udobna. Presenečen sem bil nad porabo. LJ Kozina na isti način kot ioniq 110km/h, poraba komaj 10% večja. V Kozini je bilo še 80%baterije. Le temp je bila 23stC, z ioniqom pa 15stC. Nazaj sem ga peljal hitreje, pa je na koncu ostalo še 54%baterije.
Je bolj nobel, ker ne bi imel težav prepeljati svojih dnevnih poti. Toda z ioniqom se pač ustavim enkrat, dvakrat na teden za 20 min, če je treba pa še.
Pod črto, ne menjam ioniqa nikakor.


Ali si prepričan da si slišal motor in ne umetni zvok katerega morajo Ev vozila imeti?

VESS sem izklopil
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 291
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
49
147

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 17 Jun 2020, 08:20

Zanimivo gledam Kono 39kWh kot alternativo eGolfu in več kot forume preberem bolj me odvrača od Kone res pa da na forume grejo ljubitelji avta ali pa lastniki z težavam med tem ko pa večina lepo uživa v avtu
CRF
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1060
Avto: e-Golf 2020
454
29

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 17 Jun 2020, 08:26

Sam ti lahko potrdim da ima Kona bolj glasen motor kot eGolf, je pa kul, kot bi bil v letalu če stisneš do konca :)
SimonZed
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 253
Avto: Hyundai Kona
252
66

Re: Kona EV 2020

OdgovorNapisal/-a Taragula » 17 Jun 2020, 12:20

Tudi meni je zvok motorja všeč. Me ne moti in ko hitreje vozim, včasih utišam glasbo, da slišim žvižganje.

Nekateri pa pač zagovarjajo, da mora električar biti tih, neslišen.

Stvar okusa.
SimonZed, matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na