Kona yelow Edi

Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1424
Avto: Kona EV
1063
1419

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 29 Jun 2019, 19:01

edi-b je napisal/-a:Čeprav od začetka celo moteča nastavitev stalnega min. gasa, očitno ni slaba za jadranje...

Jaz se ne trudim več: ko nisem na tempomatu, imam vedno regeneracijo na 3. stopnji, je zelo udobno, skoraj ne potrebujem zavore. Jadranje je gotovo učinkovitejše, ampak zanimivo, ko nastavljaš privzeto stopnjo regeneracije v sistemu, pokaže 3. stopnja največji ECO potencial...
edi-b
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 650
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
698
603

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 29 Jun 2019, 20:32

SimonZed je napisal/-a:
edi-b je napisal/-a:Čeprav od začetka celo moteča nastavitev stalnega min. gasa, očitno ni slaba za jadranje...

Jaz se ne trudim več: ko nisem na tempomatu, imam vedno regeneracijo na 3. stopnji, je zelo udobno, skoraj ne potrebujem zavore. Jadranje je gotovo učinkovitejše, ampak zanimivo, ko nastavljaš privzeto stopnjo regeneracije v sistemu, pokaže 3. stopnja največji ECO potencial...


Jaz se sploh ne trudim jadrat, ker skorajda ni razlike od običajne vožnje. Skoraj vedno (razen ko želim kaj stestirat) vozim v Confort mode in 2. stopnja regeneracije, kar je super kombinacija. V normalnih situacijah, kolonah in semaforjih se lepo ustavim skoraj brez zavor, kadar pa so potrebne, pa je tako ali tako potrebna velika previdnost v prometu in bi tako ali tako bilo potrebno pritisnit nogo.
edi-b
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 650
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
698
603

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 29 Jun 2019, 20:36

DGJ je napisal/-a:Še en dokaz, da EV-jem (razen Tesle) bolj ustreza nižja poprečna hitrost oziroma lokalne in magistralne ceste.


Tole ne vem če drži za EV, pač pa za vse avtomobile. Tudi ICE porabi dvakrat toliko goriva pri stalni hitrosti 140 kot pri 70, če bi kdo testiral z enakimi vatli.
Je pa res, da so nižji avtomobili (kot omenjeni Tesla) nekoliko varčnejši pri večjih hitrostih, kot višji (npr Kona), in povsem enako je pri ICE.
edi-b
Uporabniški avatar
edi-b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
179
140

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a edi-b » 29 Jun 2019, 21:23

Prav to sem razmišljal, na eni strani je sigurno individualno kaj komu najbolj odgovarja meni npr kar veliko tempomat, pa tudi klasična in s tem precej jadranja ter pred ovinki in navzdol ter ustavitvi stopenjsko regeneracija. Sicer očitno tudi kar ekonomično pri 5000km povprečje 13,5 kw in stalno comfort program, kar nekaj avtoceste.
Kaj od naštetega pa je najbolj ekonomično, če bi želel zares minimalno porabo?
Se pa strinjam da novejši EVji tudi za avtocesto že čisto normalno uporabni ..., kot je razvidno iz gornjih podatkov tudi tu zelo zadovoln.
ICE imajo večjo porabo tudi pri hribovski vožnji, pri EV pa je očitno manjša.
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
edi-b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
179
140

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a edi-b » 01 Jul 2019, 22:11

V slabih dveh mesecih že 5400km in polnil cca 5x na javnih 22kw polnilnicah, seveda kona enofazno 7kw..., vse ostalo ponoči doma na polnilnici, največkrat z okoli 20 na 80%, kar je cca 40kw v dobrih 7 urah.
Zanimivo da šuko polnilca sploh še nisem sprobal, DC tudi še ni bilo potrebe, bom pa čim prej, če ne drugo iz firbca.
V glavnem proti prejšnjem dieslu čisti luksuz in ne ovira, temveč prednost.
DGJ, SimonZed, CRF, matija, Avrelij, evid
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
5
0

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a Nemelk » 01 Jul 2019, 22:23

Zadnji stavek mi je zelo všeč. Se strinjam!!!
Uporabniški avatar
edi-b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
179
140

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a edi-b » 06 Jul 2019, 23:04

Zadnja Laško Krk in nazaj, skupaj 500km, začel s 95%, ker je bila kar gužva tja porabil samo 47%. Nazaj 2h v LJ BTC polnil na Petrolovi AC torej dobil 14kw, jaz nisem bil v Primarku. Po 500km v Laškem kazalo še domet 70km...
SimonZed
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
edi-b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
179
140

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a edi-b » 09 Jul 2019, 12:31

Če malo potegnem črto. V dveh mesecih prevozil 6070km, povprečna poraba 13,4 kWh/100km ali 134kWh/1000km (s 100% baterije se torej naredi 460km, torej tudi pozimi in ob zmanjšanju kapicatete ni straha), po računalniku 94% ekonomično, 6% normalno in 0% dinamično, čeprav stalno na programu comfort in nič posebej ne šparam oz. po omejitvah, veliko pa tako gužva (po avtocestah tempomat 120km/h, razen 1x na morje stalno 130 km/h, opisano zgoraj), seveda več ko se prehiteva, vključuje na prehitevalni...

Na domači polnilnici napolnil 643 kw ali 79%, na javnih brezplačnih napolnil 170kw ali 21%, torej skupaj v 2. mesecih napolnil oz. porabil 813kw. Če bi navedene podatke preračunal na 1 leto, bi dobil prevoženih 36.000km in skupno porabo 4.824kw (cca 3.800 doma in 1.000 javne polnilnice). Za letos, ko sem Kono dobil maja, bo verjetno dovolj domače elektrike iz MSE, ob celem letu pa bo doplačilo, mogoče v prihodnosti še eno vejo 11 panelov in tako moč MSE na 12,5kwp (sedaj 33 panelov in moč 9,4).

V glavnem nimam navade, da bi pretiraval, vendar lahko z gotovostjo trdim, da je avto v vseh pogledih v celoti dosegel in presegel moja pričakovanja za prvi družinski avto, trkam da bo tako še naprej (kar sem imel po predhodnem eno urnem testiranju Kone in ostalih EV ter veliko podatkov z interneta, youtuba...). Če laično in iz osebnih testiranj primerjam, bi z lahkoto imel tudi ostale EV, pri moji odločitvi je pretehtala večja baterija ob stari ceni 41.000€ - subvencija in zares ugoden kredit eko sklada, višje sedenje. Je pa res, da je med mojim prejšnjim 10 let starim Opel Zafira 1.9 diesel in Kono EV 10 let razlike v starosti, x3 pa udobje, ekonomičnost, varnost, oprema, eko...
Priponke
received_697867087328121.jpg
SimonZed, CRF, timo, DGJ, evid, JP
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
edi-b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
179
140

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a edi-b » 14 Jul 2019, 20:21

Laško po avtocesti CE MB MS Lendava in nazaj , skupaj 306km, skupna povprečna poraba 15,8, avtocesta tempomat 120km/h.
Laško 80%, Lendava 45% = poraba v eno smer 35% za razdaljo 146km, povprečna poraba 16,2.
Polnil v Lendavi s 45 na 75%.
Nazaj Lendava - Laško (postanek v MB) s 75% na 39% = poraba 36% za razdaljo 160km, povprečna poraba nazaj 15,4...
Priponke
received_376673612991076.jpeg
received_1703834909761225.jpeg
DGJ, SimonZed
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
edi-b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
179
140

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a edi-b » 15 Jul 2019, 18:44

Velika večina ljudi še vedno misli, da EV niso za avtocesto, čeprav npr. Laško Lendava 146km v 1 uri in 30 minut , tempomat 120km/h in porabil 35%... ali še bolje Laško Postojna Jelšane Krk Malinska 250km ponoči v 3 urah tempomat 130 km/h in porabil 57%...
matija, DGJ, Stromcek
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4586
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3160
3375

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Jul 2019, 08:11

Za Slovenijo so za enosmerno vožnjo EV že 100% zamenjava za dizel. Kamorkoli s kakršnokoli vožnjo prideš enako hitro. Koper-Lendava-Koper pa verjetno nebi šlo :)
edi-b, DGJ
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
edi-b
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
179
140

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a edi-b » 16 Jul 2019, 09:50

CRF je napisal/-a:Za Slovenijo so za enosmerno vožnjo EV že 100% zamenjava za dizel. Kamorkoli s kakršnokoli vožnjo prideš enako hitro. Koper-Lendava-Koper pa verjetno nebi šlo :)


KP - Lendava - KP je 620km, bi moral dejansko 1x polniti na DC, kar seveda glede na mrežo polnilnic sploh ni problem ali več ur na AC (pozimi seveda več časa), če bi na avtocesti vozil npr. po števcu 120 ali 130 km/h.

Bi morali preizkusiti po omejitvah po vzporednih cestah, brez avtoceste, kjer bi morda celo šlo (pozimi seveda ne). Mogoče kdo ve, če je kdo navedeno že preizkusil v praksi?
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4586
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3160
3375

Re: Kona yelow Edi

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Jul 2019, 10:13

Mislim da je FVEV naredil čez 620km po lokalnih cestah...
edi-b
Admin @ EVSVET.eu

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na