S Kono 1000 km

N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 624
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
336
191

S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a N75 » 25 Mar 2019, 11:48

Recimo da je Kona (razen Tesle) najprimernejša za pot 1000 km in imaš na poti 50 kW ali 100kW DC polnilnice.

Kakšna je najoptimalnejša hitrost vožnje, in vsako koliko km polnit, se je kdo že peljal več kot 500 km daleč, pa napiše koliko je polnil vmes ?

Mogoče je bilo že kaj objavljeno na forumu.

Eden uporaben podatek o EV bi bil tudi čas potovanja za 1000 km .
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4695
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3346
3531

Re: S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Mar 2019, 12:04

Nekaj je že bilo napisano na to temo. Mislim da je optimalna hitrost pri optimalni postavitvi polnilnic veliko višja od dovoljene (pri nas)

Za Model 3, če se prav spomnim je bila naračunana optimalna hitrost 180km/h. Ampak ima manjši upor in hitrejše polnjenje.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2616
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2563
3726

Re: S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a matija » 25 Mar 2019, 12:11

Model 3 - 190km/h
Model S - 170km/h
Model X - 150km/h

Vrednosti so za V2 superchargerje pred dvigom polnjenja 120kW => 145kW, ki se ze dogaja ter pred spremembo krivulje, zaradi katere taperig zacne posegati v hitrost polnjenja. Kot kazejo zadnje informacije se ta zamika za 10% (pri 60% naj bi se polnil avto se vedno s 145kW, pred spremembo pa je bila hitrost na tem SoC ze znizana na ~80kW). V nekaj mesecih ko bo to povsod po EU, bodo optimalne hitrosti malenkost visje od zgornjih. Ob prihodu V3 pa se malenkost visje.

Za Kono ne vem. Se pa da v teoriji izracunat. Za zacetek bi lahko kdo pomeril porabo Kone pri konstantnih povprecnih hitrostih: 110km/h, 130km/h, 150km/h, 170km/h.
CRF
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 542
Avto: C-Zero
393
182

Re: S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a mitjap » 25 Mar 2019, 12:19

Predvsem je to najoptimalnejša hitrost v smislu časa potovanja (s časom polnjenja), po porabljeni energiji je pa daleč od tega. Tudi daleč od najcenejše. Razlike v času prihoda so pa tudi precej majhne,
SimonZed
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4695
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3346
3531

Re: S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Mar 2019, 12:30

Seveda, to je optimalna hitrost za najkrajši čas potovanja. Za najcenejšo pot je optimalna hitrost 30km/h :)
FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 340
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
557
26

Re: S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a BoBa » 25 Mar 2019, 12:41

Izpis.jpg
Moja najdaljša dnevna razdalja je bila 1262 km. Večinoma vozim v konfort modusu, s klimo na avtomatiki, večinoma po avtocestah, malenkost nad omejitvami, v Nemčiji med 130 in 150km/h. Polnil sem 6 krat, nisem si sešteval časa na polnilnicah, ampak se da izračunati. Po poti sem polnil za okoli 1000 km, pri porabi 18,4 to pomeni 184 kWh, pri povprečni moči polnjenja 55 kW (ena polnilnica je šla do 72 kW) to pomeni okoli 3 ure in pol polnjenja.

Kaj je optimalno, nižja hitrost in posledično manjša poraba in manj časa na polnilnicah, ali višja hitrost in več časa na polnilnicah....naj se kateri od matematikov s tem ukvarja. Zame je lažje voziti s tokom prometa in večkrat poniti, kot pa se cijaziti med kamioni oziroma provocirati na prehitevalnem pasu s 100 km/h.
FV-EV, Nejccc
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1476
Avto: Kona EV
1100
1535

Re: S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 25 Mar 2019, 13:21

BoBa je napisal/-a:Kaj je optimalno, nižja hitrost in posledično manjša poraba in manj časa na polnilnicah, ali višja hitrost in več časa na polnilnicah....naj se kateri od matematikov s tem ukvarja. Zame je lažje voziti s tokom prometa in večkrat poniti, kot pa se cijaziti med kamioni oziroma provocirati na prehitevalnem pasu s 100 km/h.

Ko sem bil jaz na autobahnu v DE sem vozil s prometnim tokom 100-110 km/h pač bolj na desnih pasovih in nisem nikogar oviral ali provociral. Tudi po bolj levih pasovih ni nihče divjal s 150 km/h (na območjih brez omejitve). Morda sem bil pač v takem času na cesti. Ob prevoženih 900 km v enem dnevu sem polnil 3x po cca 25 minut in 1x 45 minut. Podrobneje je potovanje opisano v "moji" temi. Vsak ima pač svojo filozofijo, nekaterim je cilj samo cilj (sploh, če uporabljaš avto predvsem za službene namene), drugim potovanje.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2028
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1336
564

Re: S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Mar 2019, 16:17

z zoe z 22 kw polnilcem najhitreje prideš na cilj, če voziš 100 km/h :)
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 759
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
812
818

Re: S Kono 1000 km

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Mar 2019, 23:08

Kolikor sem prebral in tudi sam preiskusil s kono64 (več kot 500km na dan nimam še) so razlike v času tako majhne, da bi jih zanemaril. Pač voziš kot ti paše v tistem trenutku. Pri manjši bateriji pa se ta razlika že malo bolj pozna.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na