Redni servisi

Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

robertto napisal/-a:Se pravi zna tudi sedanja Kona, ko doseze 60kkm, dobiti novo (ta zlato) hladilno tekocino?
Ne, prodane so kakršne so.
edi-b
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

No, še zaključek servisa na 30.000km:
20191009_162404.jpg
20191009_162404.jpg (121.71 KiB) Pogledano 3590 krat
[/center]

Višja cena kot sem pričakoval.... So jamrali koliko je dela da vse razstavijo in zamenjajo zavorno tekočino... kar celo verjamem...
Ampak drugega niso naredili ČISTO NIČ! Niso pregledali stanja baterije, niso preverili stanja 12V accu, niso naredili nobene SW nadgradnje, niti zemljevidov... ama NIČ. Kaj šele da bi vedeli za kakšen problem s snegom za polnilnimi vratci...

Aha, so pa povedali da brez problema naslednjič povem kaj bi in kaj ne bi menjal, zapišejo in za tisti del pač ne velja garancija...
Tako da zavorne tekočine zagotovo ne menjam več!
SimonZed, edi-b, Vremenko
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

To je pa res kar visok znesek za takšen avto. Kot normalen servis za manjši avto. Npr Clio.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ja, za C3 sem dajal med 150 in 350€... na 20.000km. Tako da nekaj malega rezerve je še
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1028

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a EVH »

So ti pa zato naredili test zavor z diagnostičnimi orodji le za 4eur.
Pri mojemu Ioniqu so isto stvar računali 18,11eur. (ista koda, enota mere pa namesto URA, USL) Le kje je razlika?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6419

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Jaz bom predvidoma pri 4 letih na 200k km in potem ni več garancije za baterijo. Za ostalo pa mislim, da še eno leto, ker je 5 let in neomejeno št. kilometrov. Od takrat dalje bom vozil na servis po potrebi.

@edi-b, "muda" nimam, ker mi je avto prevozno sredstvo, nujno potreben za posel in privat in želim da dela brezhibno. Vem pa kdaj je nekaj "nategovanje uporabnikov" in kdaj je nekaj nujno potrebno. Sem predolgo v takem poslu (vzdrževanje) in vem kako poteka.
edi-b, Marko007
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a Franci »

Vidim, da imajo naši servisi točno ista pravila kot na Hrvaškem.
Tudi na Hrvaškem mi je vodja servisa, ko sem se mu pritožil, da mi bo menjal zavorno tekočino dejal, da mi jo lahko ne zamenja - le označiti mora, da ni bila menjana - pa me je prepričal, ko je rekel, da je to le 10 EUR.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

Res je, 15€ tekočina in 50€ delo...
Vremenko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 221
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Kona EV
155
436

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a Vremenko »

Kaj točno pa naj ne bi bilo več v garanciji zaradi NE menjave zavorne tekočine? Posredno je lahko marsikaj oz. si lahko potem kaj izmislijo, neposredno pa težko kaj, ker itak delajo test zavor na vsakih 15k km, to je v mojem primeru na 4 do 5 mesecev. Če so zavore OK, potem po mojem laičnem mnenju mora biti tudi zavorna tekočina OK
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1028

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a EVH »

Vremenko napisal/-a:Kaj točno pa naj ne bi bilo več v garanciji zaradi NE menjave zavorne tekočine? Posredno je lahko marsikaj oz. si lahko potem kaj izmislijo, neposredno pa težko kaj, ker itak delajo test zavor na vsakih 15k km, to je v mojem primeru na 4 do 5 mesecev. Če so zavore OK, potem po mojem laičnem mnenju mora biti tudi zavorna tekočina OK
To pa ne drži povsem. V starem zavornem olju je del vode zaradi kondenzacije. Ob pregretju olja zaradi bolj "živahne" vožnje se lahko voda upari in posledično pade pedal do dna.
edi-b, Vremenko
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

Zato pa se naredi test zavorne tekočine... za par €
edi-b, Vremenko
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1885
Avto: V vsakem primeru EV
1774
1661

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a Matej »

CRF napisal/-a:Zato pa se naredi test zavorne tekočine... za par €
Ja, jim moraš rečt, da naredijo. Sami je ne, kolikor vem.
CRF
Vremenko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 221
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Kona EV
155
436

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a Vremenko »

Koliko pa cca stane test zavorne, če greš recimo na AMZS? Mislim, da je nekdo na forumu napisal, da je šel delat test na AMZS.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1885
Avto: V vsakem primeru EV
1774
1661

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a Matej »

Če si član je free. Drugače pa ne vem.
Vremenko
damjang
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
80
6

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a damjang »

Pri Pan-Jan-u naredijo test zavorne tekočine zastonj.
Sem jo naredil sedaj pri 30kkm in je kot nova; vrelišče več kot 260 C in vlage 0,0%.
Sta rekla uslužbenca, da traja kar vrsto let, da vrelišče pade oz. potegne vlago v sebe.
Pri EV pa je to še manj možno, ker se tekočina manj pregreva (zaradi zaviranja z regen) - posledično manj 'diha'.

Sem ju pa vsaj nasmejal, ker sem rekel, da se sedaj takšna tekočina mora po 'novem sistemu' stran metat
SimonZed, CRF, Marko007, matija, edi-b, DGJ, kt57, Vremenko, crunchy
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
118
125

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a vitro »

EVH napisal/-a:
Mislim da je sistem tako enostaven da bolj ne more biti. Najbolj hladiš baterijo, da takrat ko slišiš ventilator baterije naštelaš klimo na ful.
Verjamem pa da je potrebno hlajenje motorja in elektronike. Če bi tiščal na polno na Vršič. Vendar je pri običajni (varčni) vožnji ta potreba minimalna.
Novi Ioniq nima več teh zračnikov pod zadnjimi sedeži. Ali jih ima speljane kam drugam, ali pa hladi baterijo samo s tekočino.
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Danes servis na 15k km. 100€, samo so morali menjati filter, ker sem 5 mesecev vozil po gradbišču oz. obvozu in je bil res črn. Dober tank nafte, se ni za sekirati.
DGJ, SimonZed
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5395
3525

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a warpedone »

govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Ma kaj pa vem če je zdravo vgraditi te kartonske filtre za 22 oz 5 eur.
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Redni servisi

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Filter je 30€ + davek, nekaj morajo pa tudi zaslužiti...
Marko007
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Odgovori

Vrni se na “Kona EV”