KONA - sashs

Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 136
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
114
75

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 16 Feb 2019, 16:12

JP je napisal/-a:Tudi nam se zdi notranjost in vse čisto ok.
Od ostalih funkcij pa mi pri koni manjka samodejno odpiranje prtljažnika (s ključem) in samodejno zapiranje oken v primeru dežja ali pa zapiranje vseh odprtih oken ključem?


Poskusi tole: S spuščeno kakšno šipo pritisni na daljincu tipko in jo drži par sekund.

Pri meni deluje zapiranje vseh šip. Pogrešam pa da mi ne deluje odpiranje šip na tak način. Ampak to je že mogoče razvajenost :D :D ali pa ne držim na gumb za odklepanje dovolj dolgo :D :D :D
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1441
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1086
1371

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a crunchy » 16 Feb 2019, 16:52

JP je napisal/-a:... ali pa zapiranje vseh odprtih oken ključem?

Resno, to je ena od najbolj osnovnih funkcij, ki bi jo moralo imeti vsako vozilo (mislim tako zapiranje kot tudi odpiranje). Če ga ima moj 10 let stari golf in nekatera vozila pred njim, je to resen kiks sedanjih proizvajalcev EV. Tudi moj Leaf tega nima in to sem pogrešal takrat, ko je bilo vreme toplo, da čim prej ohladim vozilo na "ekološki" način.
Robie, Nejccc
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1505
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1885
3564

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a DGJ » 16 Feb 2019, 17:27

crunchy je napisal/-a:
JP je napisal/-a:... ali pa zapiranje vseh odprtih oken ključem?

Resno, to je ena od najbolj osnovnih funkcij, ki bi jo moralo imeti vsako vozilo (mislim tako zapiranje kot tudi odpiranje). Če ga ima moj 10 let stari golf in nekatera vozila pred njim, je to resen kiks sedanjih proizvajalcev EV. Tudi moj Leaf tega nima in to sem pogrešal takrat, ko je bilo vreme toplo, da čim prej ohladim vozilo na "ekološki" način.


x2
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Feb 2019, 17:58

Avrelij je napisal/-a:
JP je napisal/-a:Tudi nam se zdi notranjost in vse čisto ok.
Od ostalih funkcij pa mi pri koni manjka samodejno odpiranje prtljažnika (s ključem) in samodejno zapiranje oken v primeru dežja ali pa zapiranje vseh odprtih oken ključem?


Poskusi tole: S spuščeno kakšno šipo pritisni na daljincu tipko in jo drži par sekund.

Pri meni deluje zapiranje vseh šip. Pogrešam pa da mi ne deluje odpiranje šip na tak način. Ampak to je že mogoče razvajenost :D :D ali pa ne držim na gumb za odklepanje dovolj dolgo :D :D :D

V navodilih za Kono EV ni omenjena nobena od teh dveh funkcij (zapiranje in/ali odpiranje oken s ključem).
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 136
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
114
75

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 16 Feb 2019, 18:37

SimonZed je napisal/-a:
Avrelij je napisal/-a:
JP je napisal/-a:V navodilih za Kono EV ni omenjena nobena od teh dveh funkcij (zapiranje in/ali odpiranje oken s ključem).


Tudi v mojih se ne spomnim, da bi našel. Ampak sem nekje na net-u pobral, da ima to sedaj večina vozil in probal - deluje
zapiranje (preverjeno na i30 in i40 zadnji modelih). Verjetno da velja za večino modelov Hyundai/Kia. Razen če bi se pri EV
odločali drugače, mogoče kakšni varnostni razlogi, ipd.
kavka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 139
69
83

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a kavka » 16 Feb 2019, 18:55

Resno, to je ena od najbolj osnovnih funkcij, ki bi jo moralo imeti vsako vozilo (mislim tako zapiranje kot tudi odpiranje).

Ford Mondeo letnik 2001 je že to imel ...zelo priročno za na poti, lepo iz terase lokala odpreš in se prezrači medtem, ko hodiš do avta :-)
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Feb 2019, 18:58

Zdaj sem šel preveriti: držal sem gumb za zaklepanje pri ugasnjenem avtu z odprtim voznikovim steklom, okno se ni zaprlo.
CRF
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 136
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
114
75

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 16 Feb 2019, 19:12

SimonZed je napisal/-a:Zdaj sem šel preveriti: držal sem gumb za zaklepanje pri ugasnjenem avtu z odprtim voznikovim steklom, okno se ni zaprlo.

Škoda :angry:, je uporabna funkcija
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Feb 2019, 19:16

Nisem presenečen, da nima te funkcije, saj jim je ob vgrajenem alarmu zmanjkalo že za rdečo led lučko... :bang:
Nejccc
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 136
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
114
75

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 16 Feb 2019, 19:27

SimonZed je napisal/-a:Nisem presenečen, da nima te funkcije, saj jim je ob vgrajenem alarmu zmanjkalo že za rdečo led lučko... :bang:


Mi smrdi po marketinških trikih, ki jih proizvajalci uporabljajo, da si ne odžirajo pogače v drugih segmentih. Pri EV-jih
se itak obnašajo vsi proizvajalci precej eksperimentalno. Pa bi preveč lep, poceni, uporaben avto odvračal od nakupa
že razvitih in dostopnih modelov na trgu.
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 108
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 ... volvo xc90 , kona v garaži
212
12

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a sashs » 16 Feb 2019, 20:41

CRF je napisal/-a:Se pravi cenovni rang X4, Kona je avto cenovnega ranga 15.000€


v bistvu ja sej navadna stane okol 15 točno
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 108
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 ... volvo xc90 , kona v garaži
212
12

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a sashs » 16 Feb 2019, 20:45

matija je napisal/-a:Meni je recimo eden najpomembnejsih dejavnikov notranjosti - infotainment. Ta v Kia/Hyundai je super, pregledno, hitro, jasno. Npr Mercedes (vsi 2017 letnik: E350, G63 AMG, CLA 43, ...) porazno. Volvo XC40 2018, XC90 2017 nepregledna razporeditev in odzivnost slaba; zacetke slidea je velikokrat zaznal kot pritisk, dvigne pritisk ko ti odpre meni namesto podrsa dol. Ampak spet smo pri subjektivnih ocenah ...

To kako je šivan leder na armaturki mi je bolj kot ne vseeno, ter kako srecna je bila kravca preden so jo spremenili v ledveno oporo ter ali ima ambientalna osvetlitev 3 ali 14 barv ...


spet se bom obregnil čez tvoje poznavanje volva...ne vem v kterem avtu si ti sedel...

odzivnost v xc90 je čist enaka kot v kterem koli drugem avtu...prav tako meniji sami....
Uporabniški avatar
JP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 48
Avto: Kona & Clio
51
37

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a JP » 16 Feb 2019, 23:56

SimonZed je napisal/-a:Nisem presenečen, da nima te funkcije, saj jim je ob vgrajenem alarmu zmanjkalo že za rdečo led lučko... :bang:


Ja, tole je malo razočaranje. :cry:
Za funkcionalnost odpiranja ali zapiranja oken s ključem, ne bi potrebovali niti led lučke.
V programski opremi par vrstic kode...

A ima Hyundai kakšen portal za prijavo želja (feature request)?
Napišemo, da se v naslednji verziji programske opreme doda fukcionalnost. :geek:
Sem malo optimist, a?
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Feb 2019, 01:13

Res si optimist. :giggle: Vprašanje, če je rešljivo s programskim popravkom, saj se stekel pri ugasnjenem vozilu ne da premikati niti s stikalom na vratih. Tako, da bi bil verjetno potreben globlji in dražji poseg od programskega.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1441
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1086
1371

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a crunchy » 17 Feb 2019, 08:49

SimonZed je napisal/-a:Res si optimist. :giggle: Vprašanje, če je rešljivo s programskim popravkom, saj se stekel pri ugasnjenem vozilu ne da premikati niti s stikalom na vratih. Tako, da bi bil verjetno potreben globlji in dražji poseg od programskega.

Ja, ampak tudi pri ICE vozilih se to zgodi pri ugasnjenem vozilu, ko se stekel ne da premikati s stikalom v vratih. Po moje je vklop napajanja za posamezne komponente vozila programski.
Ne vem zakaj, ampak imam občutek, da bi prej popravili programsko opremo v Koreji kot na Japonskem.
matija
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: Okolica Ljubljane
142
2

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a Pier » 17 Feb 2019, 08:58

SimonZed je napisal/-a:Res si optimist. :giggle: Vprašanje, če je rešljivo s programskim popravkom, saj se stekel pri ugasnjenem vozilu ne da premikati niti s stikalom na vratih. Tako, da bi bil verjetno potreben globlji in dražji poseg od programskega.


Pri vseh avtomobilih se stekel brez kontakta ne da odpirati, če si v avtu, vsaj do zdaj pri mojih je bilo tako. Po moje je večji problem, da ostala tri okna, razen voznikovega, nimajo avtomatskega odpiranja, tako da bi enkrat pritisnil bolj pritisnil in bi se odprla v celoti. Lahko bi bil tudi to problem, nisem pa prepričan.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Feb 2019, 09:09

Možno, da je to razlog. Pri Koni EV imata sicer sprednji stekli avtomatsko zapiranje/odpiranje do konca z enim pritiskom na stikalo.
Uporabniški avatar
JP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 48
Avto: Kona & Clio
51
37

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a JP » 17 Feb 2019, 09:10

Pri Seat Alhambri (letnik 2008) je zadeva delala brez težav pri ugasnjenem avtu. Na ključu si držal tipko za odklepanje in vsa štiri okna so se odprla. S tipko za zaklepanje so se zaprla. Brez kontakta. 8-) Zadeva je identična pri ostalih znamkah in verjetno nima veze s stikali na vratih v avtu.
Ob vročem dnevu prezračiš avto še preden prideš do njega, poleti v primeru nevihte hitro zapreš vsa okna na enkrat.
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 136
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
114
75

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 17 Feb 2019, 09:43

crunchy je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Res si optimist. :giggle: Vprašanje, če je rešljivo s programskim popravkom, saj se stekel pri ugasnjenem vozilu ne da premikati niti s stikalom na vratih. Tako, da bi bil verjetno potreben globlji in dražji poseg od programskega.

Ja, ampak tudi pri ICE vozilih se to zgodi pri ugasnjenem vozilu, ko se stekel ne da premikati s stikalom v vratih. Po moje je vklop napajanja za posamezne komponente vozila programski.
Ne vem zakaj, ampak imam občutek, da bi prej popravili programsko opremo v Koreji kot na Japonskem.


Mi je tole nekaj dalo misliti. Moj ICE deluje tako: Ko odklenem z daljincem vozilo deloma dobi el. tokokrog (vklopi svetila,
tista ki so določena s pozicijo stikala npr. dnevne ali pa kratke luči, notranja luč), nisem probal (sedaj pa bom) ali takrat že
deluje odpiranje/zapiranje šip.

Ko zaključim vožnjo in iztaknem ključ iz ključavnice, pa vozilo vzdržuje tokokrog (gorijo svetila, deluje zapiranje/odpiranje
šip še nekaj časa, da lahko še kaj postoriš v in okoli avta. Tokokrog se prekine po preteku časa ali če kdorkoli vmes odpre
vrata, in to poznam že vsaj od 2001. Novejša vozila pa zadržijo prižgane luči do preteka časa ali pa dvakratnega klika za
zaklepanje na daljincu (odpiranje vrat jih pa ne izklopi).

Nekaj časa so to pri Hyundai-u ponujali v seznamu opreme kot funkcijo "Welcome" in Follow me home", danes pa pri ICE
najdemo to pod "zakasnitev ugašanja luči" (rubrika Udobje), sem šel pravkar pogledat na njihovo spletno stran in primerjat
cenike za nekaj ICE in oba EV (Ionic in Kona). No, in zadnja dva tega nimata!!!, Ionic PHEV pa ima.

Zdi se mi da gre za varnostne razloge v smislu prevzemanja popolnega nadzora nad elektriko na siguren način. Deluje samo
Vklop ali Izklop takrat ko je upravljalec neposredno z vozilom in lahko reagira, če gre kaj narobe. Nevarna situacija bi bila npr.:
voznik se umakne od vozila, v vozilu ostanejo predmeti (vnetljive ali nevarne snopi) oz. osebe (gibalno hendikepirani, otroci),
ki bi bile lahko ogrožene.

Baterija na litijevi osnovi je lahko potencialni vir ogrožanja zaradi pregrevanja ali stika litija s kisikom, proizvajalec pa mora
zagotavljati varnost, tako da pomanjkanje funkcij podprtih z el. upravljanjem verjetno ni rezultat varčevanja ampak varnosti.
Vključno s tisto (skoraj zastonj) LED indikacijo delovanja alarma. Poskušajo pač spraviti "elektriko" na minimum, ko je vozilo
brez neposrednega nadzora.
Uporabniški avatar
JP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 48
Avto: Kona & Clio
51
37

Re: KONA - sashs

OdgovorNapisal/-a JP » 17 Feb 2019, 09:56

:geek: Mhm... mogoče je kaj na tem.
Ne vem pa zakaj se potem ogledala takoj odprejo, ko se s ključem samo približam avtu?
Ravno tako je potrebna elektrika za odpiranje ogledal in lučke na njih, a ne? Kakšna je potem razlika s stališča napajanja med el. pogonom ogledala in pogonom okna? Avto je ob tem zaklenjen...
Mogoče napišem mail na Hyundai. :geek:
crunchy

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na