KONA - sashs

Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 974
Kraj: Zasavje
625
896

Re: KONA - sashs

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

JP napisal/-a::geek: Mhm... mogoče je kaj na tem.
Ne vem pa zakaj se potem ogledala takoj odprejo, ko se s ključem samo približam avtu?
Ravno tako je potrebna elektrika za odpiranje ogledal in lučke na njih, a ne? Kakšna je potem razlika s stališča napajanja med el. pogonom ogledala in pogonom okna? Avto je ob tem zaklenjen...
Mogoče napišem mail na Hyundai.
Nekatere stvari delujejo, drugo pa vidim da so umaknili. Izgleda da so se odločili za nek minimum. Merila kaj bo delovalo na
tej stopni ne poznamo, izkušnje uporabnikov pa nam bodo kaj povedala.

Mi pa gre tvoja izkušnja z ogledali v smeri potrditve mojega razmišljanja.
Približevanje = gibanje v smeri prostora, ki potrebuje nadzor
Zlaganje ogledal pri zaklepanju = dokaj zanesljiva prisotnost v bližini prostora, ki potrebuje nadzor
Izklop tokokroga na minimum = ni nadzora
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 974
Kraj: Zasavje
625
896

Re: KONA - sashs

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Avrelij napisal/-a:
crunchy napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:Res si optimist. Vprašanje, če je rešljivo s programskim popravkom, saj se stekel pri ugasnjenem vozilu ne da premikati niti s stikalom na vratih. Tako, da bi bil verjetno potreben globlji in dražji poseg od programskega.
Ja, ampak tudi pri ICE vozilih se to zgodi pri ugasnjenem vozilu, ko se stekel ne da premikati s stikalom v vratih. Po moje je vklop napajanja za posamezne komponente vozila programski.
Ne vem zakaj, ampak imam občutek, da bi prej popravili programsko opremo v Koreji kot na Japonskem.
Mi je tole nekaj dalo misliti. Moj ICE deluje tako: Ko odklenem z daljincem vozilo deloma dobi el. tokokrog (vklopi svetila,
tista ki so določena s pozicijo stikala npr. dnevne ali pa kratke luči, notranja luč), nisem probal (sedaj pa bom) ali takrat že
deluje odpiranje/zapiranje šip.
Evo, sem pred pol ure preizkusil tole zadnje. Žena sedela v avtu, ki sem ga zaklenil. Ob odklepanju okna še ne dobijo elektrike in se jih ne da odpirati.

Sedaj grem pa še avto odkleniti, da lahko ven pride
CRF, DGJ, Nejccc
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: KONA - sashs

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Avrelij napisal/-a:Evo, sem pred pol ure preizkusil tole zadnje. Žena sedela v avtu, ki sem ga zaklenil. Ob odklepanju okna še ne dobijo elektrike in se jih ne da odpirati.
Samo komentar... To ne pomeni, da z enim SW ukazom ne bi mogli vključiti električnega napajanja za okna (ki je seveda, tako kot skoraj vsi električni porabniki, priključeno na 12 V baterijo!). Po moje pri tem ne gre za nobene varnostne pomisleke, vedno pa puščam odprta vrata za to, da se motim.
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 974
Kraj: Zasavje
625
896

Re: KONA - sashs

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

crunchy napisal/-a:
Avrelij napisal/-a:Evo, sem pred pol ure preizkusil tole zadnje. Žena sedela v avtu, ki sem ga zaklenil. Ob odklepanju okna še ne dobijo elektrike in se jih ne da odpirati.
Samo komentar... To ne pomeni, da z enim SW ukazom ne bi mogli vključiti električnega napajanja za okna (ki je seveda, tako kot skoraj vsi električni porabniki, priključeno na 12 V baterijo!). Po moje pri tem ne gre za nobene varnostne pomisleke, vedno pa puščam odprta vrata za to, da se motim.
Tole tudi po moje drži. Zakaj so se tako odločili tudi jaz zgolj ugibam iz dejstev ki so mi na razpolago.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”