38 ali 64kWh

Odgovori
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5234
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

38 ali 64kWh

Odgovor Napisal/-a darjan »

Jaz sicer še vedno kolebam med 39 in 64kwh...se res splača 25kwh več za 4 ali celo 5k? to je ogromno DC polnjenj ob AC...
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

darjan napisal/-a:Jaz sicer še vedno kolebam med 39 in 64kwh...se res splača 25kwh več za 4 ali celo 5k? to je ogromno DC polnjenj ob AC...
Zelo pomembno in tehtno vprašanje. Nekaj o tem sem tukaj napisal...
viewtopic.php?p=29467#p29467

Vsekakor si izračunaj svojo dnevno uporabo... Podatkov o porabi in primerov je tukaj dovolj, pohvala tistim, ki objavljate primere poti in porab, da si lahko najde vsak svoje primere.

Za samo občasne daljše poti pa so še vedno DC polnilnice ob avtocesti
SimonZed
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5234
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a darjan »

Saj to je to, dnevno delam 60km, pomen da 39kwh "prek teče", pa tudi če po AC šibam kolko gre in imam gretje na max.

Ne bi pa potem rad, da ko gremo na izlet, stojimo vsake 10min na DC.
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a magic »

darjan napisal/-a:Saj to je to, dnevno delam 60km, pomen da 39kwh "prek teče", pa tudi če po AC šibam kolko gre in imam gretje na max.

Ne bi pa potem rad, da ko gremo na izlet, stojimo vsake 10min na DC.
To sigurno ne boš stal vsake 10 min na DC, če pri men vse špila z ioniqom, pa še pri nekaterih tu gor, pa tud prov velikrat nisem pilnil na DC.
darjan, DGJ
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a matija »

darjan napisal/-a:Saj to je to, dnevno delam 60km, pomen da 39kwh "prek teče", pa tudi če po AC šibam kolko gre in imam gretje na max.

Ne bi pa potem rad, da ko gremo na izlet, stojimo vsake 10min na DC.
Ti prikazem na primeru, smo dobili lep case s Kono ta teden, da je od nekoga zena prevozila 250km na relaciji MB-LJ-MB v slabih pogojih (temp okoli nicle + dez) ter voznjo 110-130km/h, ki ni varcna ter je ostalo 100km. Torej Kona64 prevozi v taksnih precej slabih pogojih 350km.

Kona39 bi torej v identicnih pogojih prevozila 220km. Ce odbijes 10% rezerve, kar je precej pogumno pomeni da bi po 200km sel tankat. Zmanjka ti se 50km da se vrnes v MB, torej moras dodat v avto nekje 8-9kWh, kar pomeni da se bos na poti nazaj ustavil na enem DCju za 11-12 minut. Domov bos spet prispel z 10% rezerve. Ce si manj pogumen (kar je pametno) potem je polnilni cas identicen, ker bo SoC vseeno se vedno dovolj nizek, le prej ga naredis.

Sicer pa za daljse poti na kratko:
- 200km voznje
- 40min poljenja do 75% (73% je tapering na 50kW)
- 150km voznje (praznjenje iz 75% na 10%)
- 40min polnjenja do 75%
- 150km voznje ...

To velja za zimo, medtem ko so razdalje za jesen/pomlad/poletje verjetno malenkost daljse. Smiselno bi bilo mogoce tudi vozit pocasneje. Bi moral preracunat pa se mi ne da zdaj Upam da kaj koristi ter da se nisem kje prevec zmotil.
darjan, Dzun Tao, talker2, SimonZed, DGJ, edi-b
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5234
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

Re: 38 ali 64kWh

Odgovor Napisal/-a darjan »

Malo me mogoče skrbijo razni izleti v gore, ipd, na morje še načeloma ni tak problem, ker so načeloma DC kar pogoste, če pa bi recimo iz MB šel nekam v triglavski narodni park ali še severneje, pa bi že moral "strateško načrtovat polnjenje".

ampak...nimam težav s tem, pa tudi ustavit se vsaki 2h za polnit je samo dobro za telo

PS, na "srečo" pridejo niroti šele konec leta ali začetek naslednjega, še imam ogromno časa razmislit o velikosti baterije
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: 38 ali 64kWh

Odgovor Napisal/-a matija »

Eh, slovenija ni problem. Do Kranja imas 160km, tam imas MOL DC, od tam dalje imas pokrit cel triglavski narodni park s 75% baterije. Do Bohinja 60km, do vrsica 70km. To je vse brez problema, tudi vzponi. Sicer pa imas se en DC v Radovljici. Slovenija je simple.
darjan, DGJ, Stromcek, evid, giotto, edi-b
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5234
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

Re: 38 ali 64kWh

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ob tako lepi državi, potrebe hodit drugam ni
SimonZed, DGJ, nakaza
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: 38 ali 64kWh

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

darjan napisal/-a:Ob tako lepi državi, potrebe hodit drugam ni
Ja skoraj bi to lahko potrdil v celoti. No ja včasih imamo sorodnike tudi v Nemčiji. Samo v vednost, lani je bila Nemčija še vsaj 2 leti za Slovenijo, glede polnilnic in kako jih uporabiti.
Dejansko z eno ali dvema karticami se prevoziš sem in tja. a res je Nemčija velika proti Sloveniji. Polnilnic pa ima manj glede velikosti in števila avtov. Tako na palec, vendar 4 X preizkusil.
SimonZed, evid
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: 38 ali 64kWh

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Glede na to da avto kopujem za prvega druzinskega, za 10 let in bo maksimalna uporaba za zelo razlicne razdalje, doma SE in polnilnico, sem cakal 64 baterijo. Sicer pa stvar posameznika in potreb
DGJ, Dzun Tao
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”