Ne sme prodati ker je za avto zelo verjetno prejel subvencijopirpy napisal/-a:Ali razmišljaš, da bi se je rešilKona EV napisal/-a:J..... Kono zopet crknila. Mrtva nič ne dela ,. Tudi ko smo dali kable zraven, nič. ...... Ful sem razočaran
Sem interesent
Napake in težave
Re: Napake in težave
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Napake in težave
Glede na tole temo bi rekel, da se je hyunday mal poslabsal.
Z Ioniqom so nardil zelo dober avto.
S Kono pa ne vem, kot da se jim je prevec mudilo in so ubirali bliznjice. Ceprav mi ni jasno kako bi tehnologijo zj.... ce imas ze dobro v roki.
Vsaj glede na tole temo. Sprobal je pa se nisem, tak da ne morm nic rect.
Z Ioniqom so nardil zelo dober avto.
S Kono pa ne vem, kot da se jim je prevec mudilo in so ubirali bliznjice. Ceprav mi ni jasno kako bi tehnologijo zj.... ce imas ze dobro v roki.
Vsaj glede na tole temo. Sprobal je pa se nisem, tak da ne morm nic rect.
Re: Napake in težave
Ne vem če je res tako hudo. Vse kar se je v šestih straneh nabralo je škripajoče zavore in prazen akumulator.
Zavore škripljejo vsem avtomobilom ki jih redko uporabljajo. Akumulator se pa tudi sprazni vsem če ga pustiš nekaj ur. No včasih so se še bolj, sedaj imajo nekaj zaščit.
Skratka, ne vidim nič kritičnega.
Zavore škripljejo vsem avtomobilom ki jih redko uporabljajo. Akumulator se pa tudi sprazni vsem če ga pustiš nekaj ur. No včasih so se še bolj, sedaj imajo nekaj zaščit.
Skratka, ne vidim nič kritičnega.
Re: Napake in težave
Ko smo že pri težavah, kaj je pri Koni pogoj, da začne sama vozit?
Na dnevu varnostnih tehnologij to soboto sem imel možnost za pol urce zapeljati Kono 64 kWh. Ena od stvari, ki me je resnično zanimala, je bila ta funkcija.
Žal pri vklopljenem LKASu in zelenem simbolu za črte ob cesti, se ni prikazal volanček.
Vozil sem po avtocesti od Vranskega do Trojan. Zraven je prodajalec dejal, da vozim prehitro. Vozil sem do 110 km/h, pri tej izjavi sem takoj videl, da se na tega prodajalca ne morem nič zanesti, saj res ne ve, kaj prodaja. Žalostno
Pa še to, zakaj so spet dodali nek "turbo lag" v sport načinu? Ioniq tega nima.
Pa hecno mi je, če držiš levo ročko ob volanu, začne avto zavirati, kljub pritisnjenem "gasu"
Pa tudi to, da ne moreš držati obvolanske ročke in s tem direktno izklopiti ali na max vklopiti regen, kot ima Ioniq, je bilo zame moteče. Sem pač navajen Ioniqa
(tu je sicer res, da bi bilo verjetno težko skombinirati skok na lvl 3 regeneracije in hkrati vedeti, kdaj želim z isto ročko avto zaustaviti).
Ah ja, nikoli nismo zadovoljni
Na dnevu varnostnih tehnologij to soboto sem imel možnost za pol urce zapeljati Kono 64 kWh. Ena od stvari, ki me je resnično zanimala, je bila ta funkcija.
Žal pri vklopljenem LKASu in zelenem simbolu za črte ob cesti, se ni prikazal volanček.
Vozil sem po avtocesti od Vranskega do Trojan. Zraven je prodajalec dejal, da vozim prehitro. Vozil sem do 110 km/h, pri tej izjavi sem takoj videl, da se na tega prodajalca ne morem nič zanesti, saj res ne ve, kaj prodaja. Žalostno
Pa še to, zakaj so spet dodali nek "turbo lag" v sport načinu? Ioniq tega nima.
Pa hecno mi je, če držiš levo ročko ob volanu, začne avto zavirati, kljub pritisnjenem "gasu"
Pa tudi to, da ne moreš držati obvolanske ročke in s tem direktno izklopiti ali na max vklopiti regen, kot ima Ioniq, je bilo zame moteče. Sem pač navajen Ioniqa
(tu je sicer res, da bi bilo verjetno težko skombinirati skok na lvl 3 regeneracije in hkrati vedeti, kdaj želim z isto ročko avto zaustaviti).
Ah ja, nikoli nismo zadovoljni
Re: Napake in težave
Vklopljen moraš imeti radarski tempomat, takrat se samodejno vključi še LFA, če so tudi drugi pogoji izpolnjeni. Deluje pa neodvisno od LKAS.Nejccc napisal/-a:Ko smo že pri težavah, kaj je pri Koni pogoj, da začne sama vozit?
Na dnevu varnostnih tehnologij to soboto sem imel možnost za pol urce zapeljati Kono 64 kWh. Ena od stvari, ki me je resnično zanimala, je bila ta funkcija.
Žal pri vklopljenem LKASu in zelenem simbolu za črte ob cesti, se ni prikazal volanček.
Tako je, držanje leve ročice zavira do ustavitve, držanje desne ročice pa izklopi/vklopi radarsko vodeno izbiro stopnje regeneracije (auto regen). Pač drugačni funkciji kot pri Ioniqu.Nejccc napisal/-a: Pa tudi to, da ne moreš držati obvolanske ročke in s tem direktno izklopiti ali na max vklopiti regen, kot ima Ioniq, je bilo zame moteče. Sem pač navajen Ioniqa
(tu je sicer res, da bi bilo verjetno težko skombinirati skok na lvl 3 regeneracije in hkrati vedeti, kdaj želim z isto ročko avto zaustaviti).
Ah ja, nikoli nismo zadovoljni
Re: Napake in težave
"turbo lag" je pa samo v EKO načinu. V COMFORT in SPORT ga ne opazim. Mogoče je Ioniq še bolj odziven...
Re: Napake in težave
Če je gre za prodajalca z belo Kono , imam jaz druge izkušnje z njim. Vse kar ni vedel "iz glave", ko sem se pri njemu zanimalNejccc napisal/-a: Vozil sem po avtocesti od Vranskega do Trojan. Zraven je prodajalec dejal, da vozim prehitro. Vozil sem do 110 km/h, pri tej izjavi sem takoj videl, da se na tega prodajalca ne morem nič zanesti, saj res ne ve, kaj prodaja. Žalostno
za nakup zadnjega avta, mi je uspel odgovoriti naknadno. Pa še to sem vrtal vanj s podrobnosti, ki jih kupci redko/nikoli ne sprašujejo.
Je pa res, da sem za odgovore zaprosil, pa se je potrudil in mi odgovoril. Če govoriva o istem, sem dobil kasneje info, da
ima prodajo med najboljšimi v SLO, potem menim da že nekaj ve, hehe. Možno pa je še malo "bos" pri EV-jih, ker mi je
povedal, da je letos najbolj iskana Kona s 120 KM ICE. Povrtaj vanj z vprašanji, ko ima več časa, pa se bo pozanimal, ampak
priznavam da so se tako vedli do sedaj še v vseh Hyundai-evih salonih. Pa se rad "pasem" pri njih, tudi če grem samo mimo.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2312
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Napake in težave
Sem hotel že prej komentirati. Moram priznati, da sem kar srečen, da ima Leaf "e-pedal (1-pedal) driving", ki lepo ustavi EV tudi na klancu. Tole z obvolanskimi ročicami bi me spravilo ob pamet.SimonZed napisal/-a:...Tako je, držanje leve ročice zavira do ustavitve, držanje desne ročice pa izklopi/vklopi radarsko vodeno izbiro stopnje regeneracije (auto regen). Pač drugačni funkciji kot pri Ioniqu.
No, verjetno bi se sčasoma navadil.
Re: Napake in težave
Nejc, tudi meni je Kona takoj vžgala, vendar se je že prej elektroniki popolnoma zmeđalo in šele kasneje stabiliziralo elektroniko (predvidevam, da sta bila vmes vsaj dva reseta, ko se popolnoma vse izklopi po cca. 20min).
Sem malo meril brez polnjenja in s polnjenjem in je identično kot pri tebi. Morda ima Konina elektronika večjo porabo in je zato bolj občutljiva?
Sem malo meril brez polnjenja in s polnjenjem in je identično kot pri tebi. Morda ima Konina elektronika večjo porabo in je zato bolj občutljiva?
Re: Napake in težave
Jaz se v 5 mesecih nisem navadil, enostavno pač na koncu pritisnem na zavoro.crunchy napisal/-a:Sem hotel že prej komentirati. Moram priznati, da sem kar srečen, da ima Leaf "e-pedal (1-pedal) driving", ki lepo ustavi EV tudi na klancu. Tole z obvolanskimi ročicami bi me spravilo ob pamet.SimonZed napisal/-a:...Tako je, držanje leve ročice zavira do ustavitve, držanje desne ročice pa izklopi/vklopi radarsko vodeno izbiro stopnje regeneracije (auto regen). Pač drugačni funkciji kot pri Ioniqu.
No, verjetno bi se sčasoma navadil.
Re: Napake in težave
Jaz se tudi težko navajam z rokami bremzat in noge kar same odreagirajo. Se sicer da, samo moram vedno možgane prej vklopit, očitno so refleksi že malo zarjaveliSimonZed napisal/-a:Jaz se v 5 mesecih nisem navadil, enostavno pač na koncu pritisnem na zavoro.crunchy napisal/-a:Sem hotel že prej komentirati. Moram priznati, da sem kar srečen, da ima Leaf "e-pedal (1-pedal) driving", ki lepo ustavi EV tudi na klancu. Tole z obvolanskimi ročicami bi me spravilo ob pamet.SimonZed napisal/-a:...Tako je, držanje leve ročice zavira do ustavitve, držanje desne ročice pa izklopi/vklopi radarsko vodeno izbiro stopnje regeneracije (auto regen). Pač drugačni funkciji kot pri Ioniqu.
No, verjetno bi se sčasoma navadil.
Re: Napake in težave
Ja, med polnjenjem na hitri DC polnilnici se sliši ventilator hladilnega sistema baterije.Kona EV napisal/-a:Zakaj mi pri polnjenju dela ventilator, ker hladi baterijo??
Re: Napake in težave
Kaj to pomeni? Da ko pritisneš auto, nastaviš hladnejšo temperaturo od notranje, ne piha hladnega zraka? Ali se izpiše kakšno obvestilo o napaki?Kona EV napisal/-a:Danes pa je klima crknila. Super
Re: Napake in težave
Klima je enostavno nehala delati, danes so pri Lunežniku ugotavljali napako in naj bi bilo nekaj na inštalaciji.SimonZed napisal/-a:Kaj to pomeni? Da ko pritisneš auto, nastaviš hladnejšo temperaturo od notranje, ne piha hladnega zraka? Ali se izpiše kakšno obvestilo o napaki?Kona EV napisal/-a:Danes pa je klima crknila. Super
Ne pa ena stvar zanima , prvo da dodam so zelo prijazni vse je super glede njih, me pa zanima ta stvar. Kupiš EV avto in dobiš v asistenci ali od njih nadomestno vozilo, pri tem imaš stroške z gorivom, kdo jih plača??
Re: Napake in težave
Kona EV napisal/-a:Kupiš EV avto in dobiš v asistenci ali od njih nadomestno vozilo, pri tem imaš stroške z gorivom, kdo jih plača??
Hyundai ima asistenco za garancijske zadeve, ki ni plačljiva - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca/
Nadomestno vozilo bi moralo biti v rangu kupljenega, če ga imajo, kar ni vedno verjetno. Pri takih težavah se pa potem
izkaže sposobnost pogajanja
Lahko pa kupiš pri njih asistenco Plus, ki je podobna komercialnim zavarovalniški za 25€ in velja 13 mesecev. Tam je zajeto nekaj več - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca_plus/
Tudi tukaj ni govora o razliki stroškov pogonskega energenta.
Re: Napake in težave
Hvala, bom poskusil odgovor dobit pri varstvu potrošnikaAvrelij napisal/-a:Kona EV napisal/-a:Kupiš EV avto in dobiš v asistenci ali od njih nadomestno vozilo, pri tem imaš stroške z gorivom, kdo jih plača??
Hyundai ima asistenco za garancijske zadeve, ki ni plačljiva - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca/
Nadomestno vozilo bi moralo biti v rangu kupljenega, če ga imajo, kar ni vedno verjetno. Pri takih težavah se pa potem
izkaže sposobnost pogajanja
Lahko pa kupiš pri njih asistenco Plus, ki je podobna komercialnim zavarovalniški za 25€ in velja 13 mesecev. Tam je zajeto nekaj več - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca_plus/
Tudi tukaj ni govora o razliki stroškov pogonskega energenta.
Samo za informacije
Re: Napake in težave
Jaz sem želel kupiti Asistenco Plus ob nakupu Kone EV pa mi je prodajalec dejal, da nima smisla, da je to mišljeno bolj za vozila, ki niso več v garancije. Ni se mi dalo pregovarjati, čeprav je ponudba za ceno 25 € ugodna (pri meni ugodnejša, kot če bi vzel asistenco pri zavarovalnici). Zaenkrat moram potrkati ob les, da nimam težav.Avrelij napisal/-a:Lahko pa kupiš pri njih asistenco Plus, ki je podobna komercialnim zavarovalniški za 25€ in velja 13 mesecev. Tam je zajeto nekaj več - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca_plus/Kona EV napisal/-a:Kupiš EV avto in dobiš v asistenci ali od njih nadomestno vozilo, pri tem imaš stroške z gorivom, kdo jih plača??