Napake in težave
Re: Napake in težave
Res ni OK, da se zadeva lušči, čeprav je to sicer ena od značilnosti Hyundai-a - sem jih kar nekaj videl. Najbolj se je to poznalo pri navadnem volanu in ročici menjalnika, z uvedbo "usnja" je bilo precej bolje. Zaradi tega so verjetno pri Hyundai uvedli malo doplačilo pri osnovnih paketih za usnjene obloge, boljši ga itak imajo.
Mogoče je vzrok poleg slabše kvalitete tudi "peglanje" volana z dlanjo, ko ga vrtiš (največkrat pri obračanju na mestu). Pa običajni ključi so se tudi obrabljali, čeprav je zadnja generacija izboljšana. Keyless je verjetno to prihranjeno.
Ampak Hyundai je po mojih izkušnjah to reševal korektno, preverjeno do 2001 dalje.
Mogoče je vzrok poleg slabše kvalitete tudi "peglanje" volana z dlanjo, ko ga vrtiš (največkrat pri obračanju na mestu). Pa običajni ključi so se tudi obrabljali, čeprav je zadnja generacija izboljšana. Keyless je verjetno to prihranjeno.
Ampak Hyundai je po mojih izkušnjah to reševal korektno, preverjeno do 2001 dalje.
Re: Napake in težave
Moja Kona bo danes imela na števcu 49.000km, sem ravno podaljšal registracijo.
Volan je videti še povsem ok, sem pa večkrat slišal neko drgnenje ob obračanju, kot bi se dve platike drgnili znotraj v volanu. vendor to le nekajkrat med vožnjo in nisem našel - verjetno se pri kaki temperaturi plastika premakne?
Ekran se mi je pa že večkrat resetiral med vožnjo, dvakrat pa tudi takoj po speljevanju. sem na servisu omenil, a žal ne morem dokazati. Se je pa to pričelo dogajati šele po 35.000km, prej nikoli.
Žal pa imam problem s svetlimi sedeži, kjer se poznajo madeži od hlač. Ko sem kupoval avto, je v modri barvi bila na voljo le še svetla notranjost pri naših prvih modelih (najbrž je bil CRF hitrejši pri naročilu:)
Očitno je tkanina na sredini občutljiva že na temno barvo hlač. Sem že gledal, da bi dal čez kakšne prevleke, vsaj na voznikovem sedežu, morda še sovoznikovem, vendar tipske so tako grde in nikakor barvno ne pašejo v to svetlo notranjost. morda kdo ve za kakšno varianto, ki bi bila primerna?
Volan je videti še povsem ok, sem pa večkrat slišal neko drgnenje ob obračanju, kot bi se dve platike drgnili znotraj v volanu. vendor to le nekajkrat med vožnjo in nisem našel - verjetno se pri kaki temperaturi plastika premakne?
Ekran se mi je pa že večkrat resetiral med vožnjo, dvakrat pa tudi takoj po speljevanju. sem na servisu omenil, a žal ne morem dokazati. Se je pa to pričelo dogajati šele po 35.000km, prej nikoli.
Žal pa imam problem s svetlimi sedeži, kjer se poznajo madeži od hlač. Ko sem kupoval avto, je v modri barvi bila na voljo le še svetla notranjost pri naših prvih modelih (najbrž je bil CRF hitrejši pri naročilu:)
Očitno je tkanina na sredini občutljiva že na temno barvo hlač. Sem že gledal, da bi dal čez kakšne prevleke, vsaj na voznikovem sedežu, morda še sovoznikovem, vendar tipske so tako grde in nikakor barvno ne pašejo v to svetlo notranjost. morda kdo ve za kakšno varianto, ki bi bila primerna?
Re: Napake in težave
Očitno so res nekateri materiali (umetna usnja), bolj dovzetni za obarvanje, drugi manj. V dnevni imava bele stole - sedala v "usnje" oblečena in se z modrimi kavbojkami takoj obarvajo (midva sva sčistila z nekim preparatom za čiščenje in zaščito usnja, potem pa nabavila lične podloge), z meganom ki ga bom imel maja že 16 let in s katerim sem naredil skoraj 340 k km, pa ima tudi svetlo notranjost z delnim usnjem pa z obarvanjem nisem imel nikoli težav, zato som tudi pri KONI na začetku želel svetlo notranjost, ki je pa na srečo na Hrvaškem nisem dobil - pa je ena težava manj .
Re: Napake in težave
No danes še ena težava z ekranom in sicer uporabljam povezavo telefona s kablom, da na ekranu dobim google navigacijo, ki jo s touch lahko med vožnjo upravljam. Ob klicu se ekran ne odziva in ob dotiku ekrana ni sprejel klica, nekatere touch funkcije so sicer delale, večinoma pa ne. Verjetno sw težava, dvomim, da bi bil problem sam ekran.
Re: Napake in težave
Od nekje 35.000 dalje se občasno zgodi kak reset, kar je verejetno prišlo s kakšnim updateSW. Danes pa prvič tudi tale problem s tipkami na dotik na ekranu, uporabljam pa Apple Carplay.
Re: Napake in težave
FV-EV napisal/-a:No danes še ena težava z ekranom in sicer uporabljam povezavo telefona s kablom, da na ekranu dobim google navigacijo, ki jo s touch lahko med vožnjo upravljam. Ob klicu se ekran ne odziva in ob dotiku ekrana ni sprejel klica, nekatere touch funkcije so sicer delale, večinoma pa ne. Verjetno sw težava, dvomim, da bi bil problem sam ekran.
Touch screen-i imajo težavo z odzivom, če so dalj časa v mrzlem in vlažnem. Sem opazil na kaki pozabljeni tablici, telefonu v avtu,
pa tudi avtomobilski ekran se slabo odzove dokler se nekoliko ne ogreje in osuši.
Re: Napake in težave
Hvala za idejo. To ne bo razlog, je bil avto v garaži, ni se niti polnil preko noči in takoj po dveh km dobil klic, ki ga nisem uspel odpret.Avrelij napisal/-a:FV-EV napisal/-a:No danes še ena težava z ekranom in sicer uporabljam povezavo telefona s kablom, da na ekranu dobim google navigacijo, ki jo s touch lahko med vožnjo upravljam. Ob klicu se ekran ne odziva in ob dotiku ekrana ni sprejel klica, nekatere touch funkcije so sicer delale, večinoma pa ne. Verjetno sw težava, dvomim, da bi bil problem sam ekran.
Touch screen-i imajo težavo z odzivom, če so dalj časa v mrzlem in vlažnem. Sem opazil na kaki pozabljeni tablici, telefonu v avtu,
pa tudi avtomobilski ekran se slabo odzove dokler se nekoliko ne ogreje in osuši.
Re: Napake in težave
Jaz isto in nobenih težav.CRF napisal/-a:Uporabljam Android Auto dnevno in nisem še imel težav.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Napake in težave
Sicer nima zveze s Kono, vendar sem ob menjavi telefona opazil, da mi Android Auto pogosto crkne (ponavadi vsaj enkrat na pol ure) in se pojavi navaden zaslon. Razlika je sedaj v tem, da v večini primerov pritisnem na zaslon kjer piše povezava s telefonom in se Android Auto takoj spet vzpostavi. Občasno pa Android Auto dejansko "zamrzne" in moram izklopiti in ponovno vklopiti kabel. Slednje se je ponavadi dogajalo s starim telefonom, vendar pogosteje kot sedaj.
Re: Napake in težave
Danes se mi je glavni zaslon v manj kot 10 minutah po zagonu avta 2x sam od sebe resetiral (preden se je drugič, je bil neodziven na dotike).
Re: Napake in težave
Sicer še nekaj časa od prvih nakupov ne bodo potekle garancije, ampak bodite pozorni na take stvari in jih poskušajte dokumentirati in zahtevati odpravo. Če ne moreš slikati/posneti si zabeleži na kak papirček, pa zadeva naj bo evidentirana v delovnem nalogu ob servisiranje. Za ta del avtomobila ima večina proizvajalcev garancije, ki so do 3 leta, ali manj. Tudi Hyundai/Kia imata 3 leta in ne 5 oziroma 7 let/150.000 km, kot je za mehaniko in fizikalije v avtu. V garancijskih pogoji so to navedli.
Če bo napaka reklamirana v garancijskem roku lažje dosežete odpravo tudi po poteku treh let. Mogoče bodo to storili tudi iz kulance ne kot garancijo.
Če bo napaka reklamirana v garancijskem roku lažje dosežete odpravo tudi po poteku treh let. Mogoče bodo to storili tudi iz kulance ne kot garancijo.
Re: Napake in težave
Po 9m in 26k km menjava komplet 6 tipk na desni strani volana, okvara tipke tempomat + in se menja komplet. Pol ure dela, na garancijo, zelo prijazni autobinck.
Menda nisem edini.
Menda nisem edini.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napake in težave
Spremljam tole temo in vidim kar nekaj težav, ki jih PFL Ioniq nima ali se mogoče motim. Sem mislil, da sta si po tehniki Ioniq in Kona bolj "podobna".
Re: Napake in težave
Kaj pomeni PFL? Pofl?DGJ napisal/-a:Spremljam tole temo in vidim kar nekaj težav, ki jih PFL Ioniq nima ali se mogoče motim. Sem mislil, da sta si po tehniki Ioniq in Kona bolj "podobna".