Napake in težave
Napake in težave
Danes sem klical servis in bom reklamiral zavorni sistem ker ob zaviranju vedno bolj "škripa". Res da pri elektriki se uporablja zaviranje z elektro motorji, ampak bi lahko to pri materialu zavornih oblog to upoštevali.
Druga stvar ki me zelo moti je radarski tempomat, kdo vozi Kono lahko ugotovi, da če se voziš 50 km/h ali 150km/h začne Kona zavirati na enaki razdalji mišljeno v metrih. Ne upošteva hitrosti !
Sem jim to posredoval in upam da bodo z updatom to uredili.
Tretja stvar je časovnim gretja, ki deluje samo če ja avto priklopljen na napajanje, kar sem mi zdi butasto. Če je baterija + 20 % polna, se ne vklopi gretje vozila,ker pač ni priklopljeni na napajanje???? Halo zakaj potem to oglašuje te pri prodaji avta?
20% sem pa napisal, ker se temi km tudi nekam pripeljem, lahko bi bilo tudi 50%, upam da me razumete..
četrta stvar je pa njihova navigacija namenjena polnilnicam, sem se vozil v tujino in če ne bi imel Plugin aplikacije bi verjetno moral klicati asistenco.
To je moj prvi EV ampak za 44 k€ sem pričakoval nekaj več, ker ko sem pred tednom dni vozil Teslo S 90 sem videl da je Tesla dve genaciji pred Kono, kaj ti ponuja.
Pa brez zamere, to je moja kritika , ki sem jo tudi predal na servis v upanju da bodo čez nekaj km ko bom imel prvi servis to odpravili
Druga stvar ki me zelo moti je radarski tempomat, kdo vozi Kono lahko ugotovi, da če se voziš 50 km/h ali 150km/h začne Kona zavirati na enaki razdalji mišljeno v metrih. Ne upošteva hitrosti !
Sem jim to posredoval in upam da bodo z updatom to uredili.
Tretja stvar je časovnim gretja, ki deluje samo če ja avto priklopljen na napajanje, kar sem mi zdi butasto. Če je baterija + 20 % polna, se ne vklopi gretje vozila,ker pač ni priklopljeni na napajanje???? Halo zakaj potem to oglašuje te pri prodaji avta?
20% sem pa napisal, ker se temi km tudi nekam pripeljem, lahko bi bilo tudi 50%, upam da me razumete..
četrta stvar je pa njihova navigacija namenjena polnilnicam, sem se vozil v tujino in če ne bi imel Plugin aplikacije bi verjetno moral klicati asistenco.
To je moj prvi EV ampak za 44 k€ sem pričakoval nekaj več, ker ko sem pred tednom dni vozil Teslo S 90 sem videl da je Tesla dve genaciji pred Kono, kaj ti ponuja.
Pa brez zamere, to je moja kritika , ki sem jo tudi predal na servis v upanju da bodo čez nekaj km ko bom imel prvi servis to odpravili
Re: Kona EV - SimonZED
Še moje izkušnje po 10.000 km:
1. Zavore: vsako jutro, ko grem vzvratno iz garaže popenim!!!
2. Aktivni tempomat dela bolje kot v mojih prejšnjih Dizlih
3. Klimatizacija na mestu: vzel sem v zakup, seveda pa pogrešam zagon klime z app ali s tipko na ključu kot sem vajen pri i3
4. Navigacija: Nobena ni popolna in se na njo ne moreš zanašati. Sem še tista generacija, ki se je znala orientirati in si v tujih mestih pomagati z zemljevidom in bi tudi brez navigacije preživel.
Cena? Mnogo predrago za to kar nudi - bodimo iskreni!
1. Zavore: vsako jutro, ko grem vzvratno iz garaže popenim!!!
2. Aktivni tempomat dela bolje kot v mojih prejšnjih Dizlih
3. Klimatizacija na mestu: vzel sem v zakup, seveda pa pogrešam zagon klime z app ali s tipko na ključu kot sem vajen pri i3
4. Navigacija: Nobena ni popolna in se na njo ne moreš zanašati. Sem še tista generacija, ki se je znala orientirati in si v tujih mestih pomagati z zemljevidom in bi tudi brez navigacije preživel.
Cena? Mnogo predrago za to kar nudi - bodimo iskreni!
Zadnjič spremenil BoBa, dne 01 Feb 2019, 20:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Kona EV - SimonZED
Saj je Tesla S tudi ene dve generacije nad ceno Kone EV. Se ti zdi, da je primerjava s Teslo na mestu?Kona EV napisal/-a:To je moj prvi EV ampak za 44 k€ sem pričakoval nekaj več, ker ko sem pred tednom dni vozil Teslo S 90 sem videl da je Tesla dve genaciji pred Kono, kaj ti ponuja.
Re: Kona EV - SimonZED
Ker zavore škripajo?BoBa napisal/-a:Še moje izkušnje po 10.000 km:
1. Zavore: vsako jutro, ko grem vzvratno iz garaže popenim!!!
Re: Kona EV - SimonZED
Danes se mi je prižgala opozorilna lučka za napako v sistemu FCW (Forward Collision Warning), ampak je po ponovnem vžigu izginila. Morda je bil problem v zasneženem radarju. Bom spremljal, če se bo še prižgala. Prav master warning light je bila prižgana...
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 01 Feb 2019, 20:55, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Kona EV - SimonZED
Tudi jaz jih včasih slišim kot da so zarjavele.BoBa napisal/-a:Ne škripajo ampak "hrskajo" kot da bi bile čeljusti in diski uničeni.
Re: Kona EV - SimonZED
Ja, to je zagotovo zaradi umazanije na radarju ali kameri.SimonZed napisal/-a:Danes se mi je prižgala opozorilna lučka za napako v sistemu FCW (Forward Collision Warning), ampak je po ponovnem vžigu izginila. Morda je bil problem v zasneženem radarju. Bom spremljal, če se bo še prižgala. Prav master warning light je bila prižgana...
Re: Kona EV - SimonZED
Ravnokar berem navodila, pa naj bi se v primeru zastrtega radarja pokazalo drugačno opozorilo, tako da bom še spremljal situacijo in če se ponovi, jo peljem na servis.BoBa napisal/-a:Ja, to je zagotovo zaradi umazanije na radarju ali kameri.SimonZed napisal/-a:Danes se mi je prižgala opozorilna lučka za napako v sistemu FCW (Forward Collision Warning), ampak je po ponovnem vžigu izginila. Morda je bil problem v zasneženem radarju. Bom spremljal, če se bo še prižgala. Prav master warning light je bila prižgana...
Če je samo radar zastrt, naj bi se pokazalo tole obvestilo: Če pa gre za napako, pa tole, in tega sem dobil jaz:
Re: Kona EV - SimonZED
Glede navigacija za polnilnico sem mislil, da ne bo pomote. Tak avto bi te naj bolje obvestil, kje so aktivne polnilnice, plačljive ali zastonj.BoBa napisal/-a:Še moje izkušnje po 10.000 km:
1. Zavore: vsako jutro, ko grem vzvratno iz garaže popenim!!!
2. Aktivni tempomat dela bolje kot v mojih prejšnjih Dizlih
3. Klimatizacija na mestu: vzel sem v zakup, seveda pa pogrešam zagon klime z app ali s tipko na ključu kot sem vajen pri i3
4. Navigacija: Nobena ni popolna in se na njo ne moreš zanašati. Sem še tista generacija, ki se je znala orientirati in si v tujih mestih pomagati z zemljevidom in bi tudi brez navigacije preživel.
Cena? Mnogo predrago za to kar nudi - bodimo iskreni!
Re: Kona EV - SimonZED
Pod tablico spredaj je temna ploščica če je umazana se prižge ta lučkaSimonZed napisal/-a:Danes se mi je prižgala opozorilna lučka za napako v sistemu FCW (Forward Collision Warning), ampak je po ponovnem vžigu izginila. Morda je bil problem v zasneženem radarju. Bom spremljal, če se bo še prižgala. Prav master warning light je bila prižgana...
Re: Kona EV - SimonZED
Zato bom to na servisu reklamiral,BoBa napisal/-a:Ne škripajo ampak "hrskajo" kot da bi bile čeljusti in diski uničeni.
Re: Kona EV - SimonZED
Če verjameš navodilom, naj bi se pojavilo drugačno obvestilo, če je sneg na radarju.Kona EV napisal/-a:Pod tablico spredaj je temna ploščica če je umazana se prižge ta lučkaSimonZed napisal/-a:Danes se mi je prižgala opozorilna lučka za napako v sistemu FCW (Forward Collision Warning), ampak je po ponovnem vžigu izginila. Morda je bil problem v zasneženem radarju. Bom spremljal, če se bo še prižgala. Prav master warning light je bila prižgana...
Tisto, kar se je meni prižgalo (master warning lučka + FCW lučka), naj bi kazalo na okvaro in obisk na servisu.
Če verjameš navodilom, ki pa so se tudi izkazala za ne povsem ustrezna dejanskemu stanju.
Re: Kona EV - SimonZED
Mene bolj moti, da ni nobenih Traffic info podatkov v Sloveniji, ko imaš avto povezan na WiFi. Zakaj nismo podprti? TomTom namreč zagotavlja Traffic info za Ljubljano na spletu. Zakaj potem ne tudi v avtu, saj je njihov servis v ozadju?Kona EV napisal/-a:Glede navigacija za polnilnico sem mislil, da ne bo pomote. Tak avto bi te naj bolje obvestil, kje so aktivne polnilnice, plačljive ali zastonj.BoBa napisal/-a:Še moje izkušnje po 10.000 km:
1. Zavore: vsako jutro, ko grem vzvratno iz garaže popenim!!!
2. Aktivni tempomat dela bolje kot v mojih prejšnjih Dizlih
3. Klimatizacija na mestu: vzel sem v zakup, seveda pa pogrešam zagon klime z app ali s tipko na ključu kot sem vajen pri i3
4. Navigacija: Nobena ni popolna in se na njo ne moreš zanašati. Sem še tista generacija, ki se je znala orientirati in si v tujih mestih pomagati z zemljevidom in bi tudi brez navigacije preživel.
Cena? Mnogo predrago za to kar nudi - bodimo iskreni!
BoBa, ti si pogosto v tujini, ali bi lahko enkrat preveril, če v Nemčiji deluje Traffic info, ko je avto povezan v spet (recimo preko mobilne wifi točke na mobitelu)? Zanima me, ali "slovenske" kone nikjer ne podpirajo tega servisa, ali samo v domovini.
Re: Napake in težave
@SimonZed, meni se prižge pol armature vsakič ko malo sneži. Rdeč klicaj, nesreča in še text obvestilo. To je normalno, ker nima ogrevanega radarja.
Glede ostalih težav pa... Večino sem pričakoval, zato so manj moteče.
Nad škripanjem sem se pritoževal že pri Zoe in je bilo vse zamanj. Odgovor servisa, to je normalno!
Kona mi včasih blago zaškriplje. Nič motečega. Res pa da imam pred domom ovinke, kjer se vsakodnevno vsaj malo uporabijo diski.
Se bo treba sprijaznit. Zarjavete zavore škripajo. Zato je Tesla v eni fazi zmanjšala regen, da so se diski bolje čistili.
Tempomat in radar in LFA delujejo po pričakovanjih. Zaviranje v veliki večini deluje super in mehko. Le močno zaviranje je včasih pre-močno. Nič motečega, tako ali tako ga pričakujem.
Predgretje brez kabla.... Ja, nepotrebna SW omejitev. Ne pogrešam preveč ker je avto tako hitro topel.
Polnilnice v navigaciji... Slaba šala, ampak spet, nisem nič razočaran, ker sem to vedel že v naprej.
In popolnoma razumem nekoga ki mu je to prvi EV in je pričakoval vse tip-top. Daleč od tega. Tesla je narejena tako in zato, da je kar se da dober avto, s kar se da dobrimi funkcionalniostmi. Takili avti ki jih za "skoraj" ceno Tesle kupujemo mi, pa so narejeni samo toliko da so "sprejemljivi", pa nič več!
Skupaj sem popolnoma zadovoljen z avtom. Če že kaj, bi se moral pritoževati res nad detajli. Recimo:
- slaba kamera
- slab design plug-vratc
- stop&go sistem
ampak to je vse by-design, tako kot tudi stvari naštete zgoraj. To niso napake, in kdor se je poglobil v avto pred nakupom je lahko vse to že pričakoval.
Še cena. Astronomska, ampak po moje precej realna zaradi baterije. Tako da avta ne gre primerjat s 40.000€ ICE ampak z 20.000€ ICE in v tem razredu je zame tip-top.
Tesla je drug svet, ampak tega večina še ne ve.
Glede ostalih težav pa... Večino sem pričakoval, zato so manj moteče.
Nad škripanjem sem se pritoževal že pri Zoe in je bilo vse zamanj. Odgovor servisa, to je normalno!
Kona mi včasih blago zaškriplje. Nič motečega. Res pa da imam pred domom ovinke, kjer se vsakodnevno vsaj malo uporabijo diski.
Se bo treba sprijaznit. Zarjavete zavore škripajo. Zato je Tesla v eni fazi zmanjšala regen, da so se diski bolje čistili.
Tempomat in radar in LFA delujejo po pričakovanjih. Zaviranje v veliki večini deluje super in mehko. Le močno zaviranje je včasih pre-močno. Nič motečega, tako ali tako ga pričakujem.
Predgretje brez kabla.... Ja, nepotrebna SW omejitev. Ne pogrešam preveč ker je avto tako hitro topel.
Polnilnice v navigaciji... Slaba šala, ampak spet, nisem nič razočaran, ker sem to vedel že v naprej.
In popolnoma razumem nekoga ki mu je to prvi EV in je pričakoval vse tip-top. Daleč od tega. Tesla je narejena tako in zato, da je kar se da dober avto, s kar se da dobrimi funkcionalniostmi. Takili avti ki jih za "skoraj" ceno Tesle kupujemo mi, pa so narejeni samo toliko da so "sprejemljivi", pa nič več!
Skupaj sem popolnoma zadovoljen z avtom. Če že kaj, bi se moral pritoževati res nad detajli. Recimo:
- slaba kamera
- slab design plug-vratc
- stop&go sistem
ampak to je vse by-design, tako kot tudi stvari naštete zgoraj. To niso napake, in kdor se je poglobil v avto pred nakupom je lahko vse to že pričakoval.
Še cena. Astronomska, ampak po moje precej realna zaradi baterije. Tako da avta ne gre primerjat s 40.000€ ICE ampak z 20.000€ ICE in v tem razredu je zame tip-top.
Tesla je drug svet, ampak tega večina še ne ve.
Re: Kona EV - SimonZED
BoBa, ti si pogosto v tujini, ali bi lahko enkrat preveril, če v Nemčiji deluje Traffic info, ko je avto povezan v spet (recimo preko mobilne wifi točke na mobitelu)? Zanima me, ali "slovenske" kone nikjer ne podpirajo tega servisa, ali samo v domovini.
Da, deluje! Izračuna zamude in predlaga obvoze. Za nedelovanje v SLO pa ni kriv Hyundai.
[/quote]Da, deluje! Izračuna zamude in predlaga obvoze. Za nedelovanje v SLO pa ni kriv Hyundai.
Re: Kona EV - SimonZED
Hvala za info. Ne vem, kdo drug bi bil lahko kriv za nedelovanje v Sloveniji, oz. vsaj v Ljubljani, kot Hyundai, saj TomTom, ki skrbi za "žive" podatke v navigacijskem sistemu Kone, razpolaga s podatki o prometnih zamaških v Ljubljani (lahko si jih pogledaš na spletu: https://www.tomtom.com/en_gb/traffic-ne ... affic-flow), v avtu pa jih ni. Zakaj ne, to je vprašanje za uvoznika?BoBa napisal/-a:Da, deluje! Izračuna zamude in predlaga obvoze. Za nedelovanje v SLO pa ni kriv Hyundai.SimonZED napisal/-a:BoBa, ti si pogosto v tujini, ali bi lahko enkrat preveril, če v Nemčiji deluje Traffic info, ko je avto povezan v spet (recimo preko mobilne wifi točke na mobitelu)? Zanima me, ali "slovenske" kone nikjer ne podpirajo tega servisa, ali samo v domovini.
Re: Napake in težave
Jaz sem stop&go (pač, vključen radarski tempomat) preizkusil enkrat na eni od ljubljanskih vpadnic, pa se mi je zdel OK. Po mestu ga običajno ne uporabljam. Kaj pa te moti?CRF napisal/-a: Skupaj sem popolnoma zadovoljen z avtom. Če že kaj, bi se moral pritoževati res nad detajli. Recimo:
- slaba kamera
- slab design plug-vratc
- stop&go sistem
Re: Napake in težave
Ali katerikoli vgrajen navigacijski sistem deluje s prometnimi podatki v realnem času v Soveniji?
Re: Napake in težave
Za Ljubljano ne vidim razloga, zakaj ne bi. Razen, če pač Slovenija ni podprta iz kakšnega drugega, birokratskega razloga, da recimo Hyundai za "Vzhodno Evropo" ni plačal licenčnine (ali kaj takega). Podatke TomTom namreč ima.BoBa napisal/-a:Ali katerikoli vgrajen navigacijski sistem deluje s prometnimi podatki v realnem času v Soveniji?
Kako pa je pri "hrvaških" konah glede tega? Franci?