Napake in težave
Re: Napake in težave
Za vse, ki se jim prazni 12V baterija, poglejte, da mate odkljukano aux battery charging. Morda je to problem.
Re: Napake in težave
To je v funkciji samo ko je avto ugasnjen. Škodit pa verjetno ne more. Ali pač? Zakaj bi drugače dali to kot opcijo, in celo po defaultu izključeno...?Taragula napisal/-a:Za vse, ki se jim prazni 12V baterija, poglejte, da mate odkljukano aux battery charging. Morda je to problem.
Re: Napake in težave
Lahko kdo tole mal bolj razloži?CRF napisal/-a:To je v funkciji samo ko je avto ugasnjen. Škodit pa verjetno ne more. Ali pač? Zakaj bi drugače dali to kot opcijo, in celo po defaultu izključeno...?Taragula napisal/-a:Za vse, ki se jim prazni 12V baterija, poglejte, da mate odkljukano aux battery charging. Morda je to problem.
Re: Napake in težave
Kolikor vem.... samo iz interneta...
Če je saver + vključen in je avto ugasnjen, gre polnit 12V baterijo če napetost pade pod neko mejo. Če se to zgodi več kot X krat (10), potem odneha... In to je to.
Če je saver + vključen in je avto ugasnjen, gre polnit 12V baterijo če napetost pade pod neko mejo. Če se to zgodi več kot X krat (10), potem odneha... In to je to.
Re: Napake in težave
Tole mi ni jasno, kaj je to saver + ?CRF napisal/-a: Če je saver + vključen .......
Re: Napake in težave
Možnost v nastavitvah, da ti velika baterija občasno dopolni 12v akumulator, ko avto miruje.
Re: Napake in težave
X krat do ponovnega starta vozila? Potem ponovno x-krat?CRF napisal/-a:Kolikor vem.... samo iz interneta...
Če je saver + vključen in je avto ugasnjen, gre polnit 12V baterijo če napetost pade pod neko mejo. Če se to zgodi več kot X krat (10), potem odneha... In to je to.
Re: Napake in težave
Hvala. To imam jaz stalno vključeno od novega, sam nisem vedel, da se v navodilih imenuje saver +SimonZed napisal/-a:Možnost v nastavitvah, da ti velika baterija občasno dopolni 12v akumulator, ko avto miruje.
Re: Napake in težave
Jaz imam te težave, pa imam to stalno vključeno, tako da to ni razlog.Taragula napisal/-a:Za vse, ki se jim prazni 12V baterija, poglejte, da mate odkljukano aux battery charging. Morda je to problem.
Re: Napake in težave
Probaj ugasnitFV-EV napisal/-a:Jaz imam te težave, pa imam to stalno vključeno, tako da to ni razlog.Taragula napisal/-a:Za vse, ki se jim prazni 12V baterija, poglejte, da mate odkljukano aux battery charging. Morda je to problem.
Re: Napake in težave
Tako ja.Marko007 napisal/-a:X krat do ponovnega starta vozila? Potem ponovno x-krat?CRF napisal/-a:Kolikor vem.... samo iz interneta...
Če je saver + vključen in je avto ugasnjen, gre polnit 12V baterijo če napetost pade pod neko mejo. Če se to zgodi več kot X krat (10), potem odneha... In to je to.
Re: Napake in težave
Evo servis na 45000 in zamenjali baterijo ena celica je crknila. Menjali tudi varovalko dali močnejšo za klimo ki mi je crknila poleti. Priporočam da si kot obvezno opremo damo v avte kable za akumulator . To sem jim tudi na servisu povedal. Cena servisa 48€
Re: Napake in težave
Vsake toliko časa mi je napisal nekaj za 12V baterijo, trikrat sem ga vžigal z pomočjo kablov ,potem pa sem popizdil, in zahteval novo baterijo, in so menjali
Re: Napake in težave
Jaz bom tudi kupil kable, se mi je že tretjič zgodilo, da je vse mrknilo. Nazadnje zato, ker sem imel v avtu orodje in stalno not in ven jemal in par ur imel odprta vrata in prtljažnik. K sreči je imel tam eden kable in sem samo za sekundico sklenil, da sem tipko stisnil, tako da bi morda bilo fajn vozit kar rezervni 12V akumulatorKona EV napisal/-a:Evo servis na 45000 in zamenjali baterijo ena celica je crknila. Menjali tudi varovalko dali močnejšo za klimo ki mi je crknila poleti. Priporočam da si kot obvezno opremo damo v avte kable za akumulator . To sem jim tudi na servisu povedal. Cena servisa 48€
Re: Napake in težave
Men je serviser rekel, da ne smeš s kabli, ki so priklopljeni na ice vozilo vžgati el. avto. Lahko poškoduješ računalnik,...
Ali nima ice v mirovanju motorja (nezalavfan) tudi napetost 12 V? Mislim, da v tem primeru ne mora priti do poškodbe na EV.
Ali nima ice v mirovanju motorja (nezalavfan) tudi napetost 12 V? Mislim, da v tem primeru ne mora priti do poškodbe na EV.
Re: Napake in težave
Serviserji bi pogosto bolje storili, če bi ostali tiho.
Kvečjemu direkt priznali 'tega ne znam, pojdi drugam'.
12V sistem je konceptu enak, EV ne potrebuje 500A zagonskega toka.
Res pa je da napetost v ICE med delovanjem lahko zelo niha, bistveno močneje kot pri EV kjer se zato lahko najde kaka bol občutljiva komponenta. Ampak dokler je ice ugasnjen bo vse ok.
Kvečjemu direkt priznali 'tega ne znam, pojdi drugam'.
12V sistem je konceptu enak, EV ne potrebuje 500A zagonskega toka.
Res pa je da napetost v ICE med delovanjem lahko zelo niha, bistveno močneje kot pri EV kjer se zato lahko najde kaka bol občutljiva komponenta. Ampak dokler je ice ugasnjen bo vse ok.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi