Vpoklici

SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2412
Avto: Kona EV 64 kWh
1870
2781

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 01 Jun 2020, 15:18

Franci je napisal/-a:Ja sem bral vaše komentarje - ja recimo, da rečemo temu cukanje - oz. jaz bi dejal malo pozna zaznava padca hitrosti in nenadno pospeševanje, do s tempomatom nastavljene hitrosti (to se pojavi takrat, ko imamo npr. nastavljeno hitrost na 50 km za naselja, med naselji pa pospešimo do 90, spustimo plin pred naslednjim naseljem in ko hitrost zadosti pade pospeši malo bolj sunkovito, enako je na AC, če vozim 110 s tempomatom, ujamem kamion, ga prehitim z nožnim pospeševanjem do 130 km/h in po vrnitvi na vozni pas spustim stopalka - ja takrat malo cukne - oz malo pozno zazna da imamo nastavljeno hitrost 110 km/h.
Če pa počasi spuščam stopalko za plin, pa to cukanje lahko znižaš na minimum.

Mislim, da to, kar opisuješ, ni isto kot jaz zaznavam. Mogoče so hrvaške kone res brez tega problema?

Če imaš možnost, nastavi tempomat na 100 km/h na AC, potem pa pohodi stopalko in se, pritiskajoč jo, vozi recimo 110 km/h nekaj časa. Jaz ves ta čas (ne samo ob prehodu, kot ti opisuješ) zaznavam cukanje oziroma valujoče pojemanje moči (avto bi rad šel nazaj na 100 km/h, pa ne more, ker držim "gas" in vozim 110, zato spet pospeši itd.).

Skratka, ne gre za to, da bi samo enkrat cuknilo, ampak se to dogaja bolj ali manj blago vsako sekundo ali dve (zato "jahanje", "rodeo" ipd. prispodobe).
damjang
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
73
4

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a damjang » 01 Jun 2020, 21:10

Danes sem poskusil v različnih načinih vožnje (eco, normal, sport) in v nobenem načinu ni cukanja ali recimo valovanja.
Vse poteka zelo tekoče. Imel sem tempomat na 105, pospešil na 108 in ga držal nekaj časa (zagotovo 20 sek), potem še malo pospešil in zopet držal. V sport načinu sem lahko hkrati opazoval tudi merilnik moči in vse je bilo tako kot mora biti, brez pojemanja, cukanja, valovanja.
Poudarjam pa, da oprema ni enaka vašim, ker nimam radarskega tempomata in sistema preprečevanja naleta.
Mogoče je program ravno toliko oskubljen, da je vožnja tekoča.

Ali lahko pri vaših konah izklopite radarski tempomat, da bi deloval kot običajni in bi tako probali vožnjo nad nastavljeno hitrost?
SimonZed, CRF
Uporabniški avatar
jernejpro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 87
Avto: Kona
78
41

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a jernejpro » 01 Jun 2020, 21:16

Jaz sem tudi danes poizkusil, ampak ne tako sistematično kot zgoraj, bi pa skoraj moral opaziti, ker sem precej občutljiv na takšne stvari... Je pa tudi moja Kona brez radarskega tempomata, ampak ima sistem preprečevanja naleta.
SimonZed, CRF
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2338
Avto: EV Kona 64
2434
1953

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 01 Jun 2020, 22:01

To ni enako kar opisuje Franci, pač pa cukanje ali jahanje kot opisuje CRF in SimonZed in enako je tudi pri meni. Vsi ki opažamo to cukanje se nam to dogaja v kombinaciji z radarskim tempomatom. Jaz običajno vozim v konfortmode in je res moteče, hoče in hkrati noče pospešit do moje želje s stopalko, ampak ker je stopalka prioriteta pred radarskim tempomatom vseeno pospeši le stalno malu cuka nazaj.....

Ker to opažajo tudi ICE Hyundai, je to zagotovo povezano izključno s slabim SW radarskega tempomata, vsaj jaz tako mislim, da je to slab Hyundai SW.
Argo
Argo
-
Prispevkov: 1567
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
959
701

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Argo » 01 Jun 2020, 22:14

FV-EV je napisal/-a:To ni enako kar opisuje Franci, pač pa cukanje ali jahanje kot opisuje CRF in SimonZed in enako je tudi pri meni. Vsi ki opažamo to cukanje se nam to dogaja v kombinaciji z radarskim tempomatom. Jaz običajno vozim v konfortmode in je res moteče, hoče in hkrati noče pospešit do moje želje s stopalko, ampak ker je stopalka prioriteta pred radarskim tempomatom vseeno pospeši le stalno malu cuka nazaj.....

Ker to opažajo tudi ICE Hyundai, je to zagotovo povezano izključno s slabim SW radarskega tempomata, vsaj jaz tako mislim, da je to slab Hyundai SW.


Slemanje :D
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6315
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4828
5835

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Jun 2020, 21:26

Ja potem je pa res nekaj z radarjem. Evo, Hrvaške kone so bile cenejše in sedaj so še boljše :)
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2412
Avto: Kona EV 64 kWh
1870
2781

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 04 Jun 2020, 17:20

Danes sem preizkusil vožnjo z vključenim klasičnim ne-radarskim tempomatom (CC namesto SCC) in je še vedno cukalo.
Argo
-
Prispevkov: 1567
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
959
701

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Argo » 04 Jun 2020, 17:22

SimonZed je napisal/-a:Danes sem preizkusil vožnjo z vključenim klasičnim ne-radarskim tempomatom (CC namesto SCC) in je še vedno cukalo.


Tudi Hrvaške kone cukajo. Sem se včeraj prepričal na lastne oči.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2412
Avto: Kona EV 64 kWh
1870
2781

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 04 Jun 2020, 17:53

Potem so pa zgleda njihovi lastniki povsem neobčutljivi na problem?
Vremenko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 191
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Kona EV
125
390

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Vremenko » 04 Jun 2020, 18:54

Meni tudi nič ne cuka, samo nimam radarskega tempomata (moja je 64 kWh s Premium opremo in nekaj dodatki).
SimonZed, damjang
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2412
Avto: Kona EV 64 kWh
1870
2781

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 04 Jun 2020, 19:11

Hm, torej bo treba še druge asistenčne sisteme (poleg SCC) izklopiti in preveriti, če bo še cukalo.
damjang
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
73
4

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a damjang » 04 Jun 2020, 19:59

Vremenko je napisal/-a:Meni tudi nič ne cuka, samo nimam radarskega tempomata (moja je 64 kWh s Premium opremo in nekaj dodatki).

Pa je tvoja iz našega trga ali je tudi hrvaška?
Dvomim, da bi lastniki (hrvaških, slovenskih kon..) imeli kakršenkoli razlog, da bi zatajili problem, če bi pri njih obstajal.
Mogoče sploh ni problem v asistenčnih sistemih, mogoče je kaj čisto drugega, na videz nepovezanega...

Argo bi verjetno vedel povedati,kakšna je bila tista hrvaška kona (letnik, mogoče tudi mesec izdelave, oprema, karkoli) ?
Vremenko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 191
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Kona EV
125
390

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Vremenko » 05 Jun 2020, 08:03

damjang je napisal/-a:Pa je tvoja iz našega trga ali je tudi hrvaška?
Dvomim, da bi lastniki (hrvaških, slovenskih kon..) imeli kakršenkoli razlog, da bi zatajili problem, če bi pri njih obstajal. ?


"slovenska" :)
Argo
-
Prispevkov: 1567
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
959
701

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Argo » 05 Jun 2020, 08:25

damjang je napisal/-a:
Vremenko je napisal/-a:Meni tudi nič ne cuka, samo nimam radarskega tempomata (moja je 64 kWh s Premium opremo in nekaj dodatki).

Pa je tvoja iz našega trga ali je tudi hrvaška?
Dvomim, da bi lastniki (hrvaških, slovenskih kon..) imeli kakršenkoli razlog, da bi zatajili problem, če bi pri njih obstajal.
Mogoče sploh ni problem v asistenčnih sistemih, mogoče je kaj čisto drugega, na videz nepovezanega...

Argo bi verjetno vedel povedati,kakšna je bila tista hrvaška kona (letnik, mogoče tudi mesec izdelave, oprema, karkoli) ?


Letnik 2019, registrirana marec 2019. Brez TČ.
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 819
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
845
225

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Franci » 05 Jun 2020, 11:06

To je najbrž kar iz iste dobave, kot moja - jaz sem jo prevzel med prvimi že v januarju 2019 in jo pri nas registriral v februarju.
So jih pa v Mariji Bistrici imeli takrat kar nekaj na lagerju za Slovenijo.
Sem že napisal, da tudi meni čisto OK ne dela - ampak SimonZed je ugotovil, da pri meni ni tako hudo kot pri njemu.
Sam sem vzel to kot neki feler (tako deluje od začetka - je pač Hyundai in ne Tesla in je bil zato tudi nekaj malega cenejši), ki ga z načinom vožnje izničim, saj v primerih, ko morem pospešiti, največkrat tudi izklopim tempomat in ga potem ko se promet umiri za vožnjo s tempomatom spet na novo vklopim, saj se mi je že zgodilo, da sem imel tempomat na 100 - tunel, potem sem vozil s stopalko do priključka, na priključku je pa potem začel pospeševat, ker sem pozabil izklopit tempomat, po mojem občutku ga nekaj mede v sklopu z rekuperacijo - na priključek jaz navadno priletim z rekuperiranjem na ročki - nožne zavore skoraj ne uporabljam, in ko se z rekuperiranjem ustavljaš in pozabiš, da imaš še vklopljen tempomat, ti po zaključku rekuperacije cukne in želi pospešit na nastavljeno hitrost.
SimonZed
Uporabniški avatar
JP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 64
Avto: Kona & Clio
90
43

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a JP » 10 Jun 2020, 22:36

Tako kot pri CRF, SimonZED ali ostalih, tudi naša cuka. Letnik 2019 (februar), impression oprema.
Sem se navadil, da pritisnem tipko za prilagoditev tempomata trenutni hitrosti in potem ne cuka več. :)
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2412
Avto: Kona EV 64 kWh
1870
2781

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 13 Jun 2020, 19:51

Nemec je po servisni akciji 00D005 testiral staro kono (2019) in dobil novo krivuljo (zelene barve) polnjenja na HPC:

Ladekurve Kona neu.png


Zgleda kot nekajodstotni (cca 3 %) zamik padcev moči polnjenja v desno. :)

Še dolgočasni video polnjena:
CRF, matija
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2412
Avto: Kona EV 64 kWh
1870
2781

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 13 Jun 2020, 20:04

Polnjenje s 60 kW po posodobitvi do 75 % (prej je bilo padlo iz 70 kW na 56-58 kW pri 55-59 % in na 38 kW pri 72 %).

Govori se tudi o tem, da naj bi nekaterim polnilo celo s 85 in 90 kW (mogoče na 350 kW HPC), brez dokazov:
Kona Service-Aktion 00D005 - Seite 4 - Kona - Allgemeine Themen --- Hyundai Kona Elektro - Elektroauto Forum
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2412
Avto: Kona EV 64 kWh
1870
2781

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 05 Jul 2020, 14:25

Še moja primerjava med polnjenjem pred posodobitvijo BMS (jeseni 2019 - oznaka J) in po posodobitvi BMS (poleti 2020 - oznaka P):

Posneto polnjenje:
J: 24 % - 80,5 %
P: 21,5 - 80,5 %

Vidimo, da je polnjenje po novi krivulji 5 minut prej doseglo 80,5 %. Prav tako so padci moči polnjenja zamaknjeni za cca. 4 odstotne točke SOC v desno. Kot je videti iz grafa je optimalna temperatura baterije na začetku polnjenja okrog 27°C (sicer se polni z manjšo močjo do segretja - kot včeraj (P)).

graf3.png
Argo, CRF, FV-EV, Vremenko
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2338
Avto: EV Kona 64
2434
1953

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 07 Jul 2020, 18:49

Torej so s posodobitvijo malo nadgradili oziroma šli malo dlje s hitrostmi polnjenja. To je verjetno posledica naših servisev na 15kkm, ko dobivajo povratne informacije kaj se z baterijo dogaja skozi daljšo uporabo.

Vrni se na