Vpoklici

Odgovori
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 888
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
883
250

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

Po eni strani naj bi menjali celo pogonsko baterijo (vsaj kolikor razumem članek, naj bi bilo v Koreji to že potrjeno, po drugi strani pa se na vse kriplje izogibajo menjavi 12 V akumulatorja.
V januarju sem naredil vpoklice glede glavne baterije in tudi logike za polnjenje 12 V baterije. (ki me je na silvestrovo že drugič v enem mesecu pustila na cesti)
Do včeraj nisem imel težav, res sem bil dolgo 200 %, takoj zapiral vsa vrata in prtljažnik.
Včeraj pa spet hladen tuš - parkirava v Podjelju - med preobuvanjem v hribovske čevlje sem imel odprt prtljažni prostor in teh nekaj minut je bilo že zadosti, da se je 12 V akumulator izpraznil, da sem moral ročno zaklenit avto.
Predvideval sem, da je v bateriji ostalo vsaj toliko energije, da se bo aktiviralo polnjenje 12 V baterije, kar od nadgradnje počne precej pogosto. V upanju na omenjen scenarij se z ženo odpraviva na predviden treking na planino Zajamniki in od tam proti planini Ši in krožno nazaj na Zajamnike in v dolino do Podjelja, kjer sva upala, da se bo v dobrih 4-ih urah avto prebudil in napolnil 12 V baterijo.
Ko prideva do avta, je bil avto še vedno mrtev. Navkljub premim Tiglav asistenci sem si zadal, da danes ne pokličem Triglav ampak Hyundai asistenco. Ko sem brskal za številko Hyundai asistence, pa je žena že stopila v kontakt z gospodom iz Podjelja, kateri je prišel zbudit najin avto - gospod je avtoprevoznik in je bil začuden, koliko malo je potrebno - a če tega malo nimaš od kje vzet lahko čakaš kar nekaj časa na pomoč.
Hyundai trdi, da je akumulator vredu, da je bil problem z logiko, a menim, da je z logiko še vedno problem, saj bi ta morala zaznati, da se 12 V akumulator prazni in da ga je potrebno napajati preden se popolno izprazni.
Ta ista logika, ga je potem, ko sva prišla domov v roku treh ur dvakrat polnila.
Ima še kdo podobne probleme?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2746
Avto: Konca na štrom
2828
2238

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Franci napisal/-a: 22 Feb 2021, 16:02 Po eni strani naj bi menjali celo pogonsko baterijo (vsaj kolikor razumem članek, naj bi bilo v Koreji to že potrjeno, po drugi strani pa se na vse kriplje izogibajo menjavi 12 V akumulatorja.
V januarju sem naredil vpoklice glede glavne baterije in tudi logike za polnjenje 12 V baterije. (ki me je na silvestrovo že drugič v enem mesecu pustila na cesti)
Do včeraj nisem imel težav, res sem bil dolgo 200 %, takoj zapiral vsa vrata in prtljažnik.
Včeraj pa spet hladen tuš - parkirava v Podjelju - med preobuvanjem v hribovske čevlje sem imel odprt prtljažni prostor in teh nekaj minut je bilo že zadosti, da se je 12 V akumulator izpraznil, da sem moral ročno zaklenit avto.
Predvideval sem, da je v bateriji ostalo vsaj toliko energije, da se bo aktiviralo polnjenje 12 V baterije, kar od nadgradnje počne precej pogosto. V upanju na omenjen scenarij se z ženo odpraviva na predviden treking na planino Zajamniki in od tam proti planini Ši in krožno nazaj na Zajamnike in v dolino do Podjelja, kjer sva upala, da se bo v dobrih 4-ih urah avto prebudil in napolnil 12 V baterijo.
Ko prideva do avta, je bil avto še vedno mrtev. Navkljub premim Tiglav asistenci sem si zadal, da danes ne pokličem Triglav ampak Hyundai asistenco. Ko sem brskal za številko Hyundai asistence, pa je žena že stopila v kontakt z gospodom iz Podjelja, kateri je prišel zbudit najin avto - gospod je avtoprevoznik in je bil začuden, koliko malo je potrebno - a če tega malo nimaš od kje vzet lahko čakaš kar nekaj časa na pomoč.
Hyundai trdi, da je akumulator vredu, da je bil problem z logiko, a menim, da je z logiko še vedno problem, saj bi ta morala zaznati, da se 12 V akumulator prazni in da ga je potrebno napajati preden se popolno izprazni.
Ta ista logika, ga je potem, ko sva prišla domov v roku treh ur dvakrat polnila.
Ima še kdo podobne probleme?
To je klasični problem, pri meni pred enim letom. Hyundai ti ne bo menjal, dolket dvakrat ali trikrat ne pokličeš njih s praznim aku. Če jim boš pa priznal, da si ga kdaj sam napolnil pa se obriši pod nosom za menjavo v garanciji, če jo sploh še imaš (2 leti)?

Vsi ti popravki niso odpravili težav na 12V siatemu, vse kar so naredili je pogostejše filanje oziroma preverjanje, mi smo pa že sami zamenjali akumulatorje z močnejšimi, ker ti original so res švoh. Zdaj se nam načeloma ne pojavlja več tak scenarij ravno zaradi teh dveh stvari, kaj ga pa tako prazni, je pa še vedno misterij.
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 320
Avto: Hyundai Kona
291
87

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Taragula »

Res zanimivo tole z 12V, jaz pa nobenih težav. Avto je bil ravnokar 2 leti star, prevoženih 72.000 km. Pa tudi včasih prtljažnik, ko ga čistim, kako uro odprt.

Res čudno tole. Isti avti pa take razlike.
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 713
Avto: Hyundai Kona EV
461
385

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Vprašanje če je vse isto.

Jaz mislim, da reč potrebuje dobrega avto-štromarja in opazovanje.

Najprej meritev akumulatorja in če je slednji že slab, potem mora oditi.

Potem pa še opazovanje in meritve avtomobila, ko stoji na mestu, zaprt in zaklenjen s kakšim data loggerjem nizko napetostne baterije.
Koliko toka gre ven iz 12V akumulatorja, koliko ga pride noter - a avto sploh redno dopolnjuje. A se vidi kaka parazitična poraba 12V sistema in podobno.
Skratka cela procedura za zelo potrpežljive ljudi - oz. avto električarja.

Na koncu se lahko ugotovijo bedaste reči, npr. da se luč v prtljažniku ne ugasne, lahko je multimedija kaj hin vleče visoko porabo tudi takrat, ko bi morala iti spat. Lahko je kaj bolj skritega in nejasnega ...
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2746
Avto: Konca na štrom
2828
2238

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ena moja misel je bila takrat tudi to, da so vgradili celo serijo svinčenih akumulatorjev, ki so v nekem skladišču dolgo hirali....ne vem ali se je že kdo javil, da bi mu neoriginalni riknil?
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 713
Avto: Hyundai Kona EV
461
385

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Tudi z z bratrancem e-Nirotom ima folk podobne težave z 12v akumulatorjem.
Tale si je omislil data logger za 12 V akumulator. Če nič drugega ima malo več dokaznega materijala.
Še bolj idealno bi bilo, če bi obstajala podobna reč, ki bi poleg napetosti merila tudi tok.
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 713
Avto: Hyundai Kona EV
461
385

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Kot sem napovedal, LG trenutno zavrača menjavo baterij na njihov račun, češ da ni dokazila, da so oni kaj zajebali.

https://www.koreatimes.co.kr/www/tech/2 ... fBSSY.link

Tole bo še trajalo.

Vmes pa PoopTV in NoraTV pišejo, kako je že vse zmenjen. Za tak denar še leta ne bo zmenjen. Sploh če je ta nenavaden disproporc požarov v Koreji, celice pa kao enake za ves svet.
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 888
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
883
250

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

FV-EV napisal/-a: 22 Feb 2021, 22:01 Ena moja misel je bila takrat tudi to, da so vgradili celo serijo svinčenih akumulatorjev, ki so v nekem skladišču dolgo hirali....ne vem ali se je že kdo javil, da bi mu neoriginalni riknil?
Če se ne motim je CRF dejal, da je imel že tudi z zamenjanim težavo - nisem pa prepričan - najbolje, da sam to potrdi oziroma zanika.
Če bi bil prepričan, da je kriv 12 V akumulator, bi ga menjal četudi na lastne stroške - Hyundai mi ga ne bo, saj je po njihovih meritvah OK.
Sedaj mi je DeCoRawr posodil merilec - za merjenje napetosti na 12 V izhodu. Omenjeni izhod ima sicer napetost samo, ko ima avto kontakt, ne morem pa meriti, ko je brez kontakta.
Sam prej kot za menjavo akumulatorja razmišljam, da nabavim PowerBank (Jump Starter)
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 713
Avto: Hyundai Kona EV
461
385

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Merit moraš čez daljši čas z data loggerjem direktno na akumulatorju, tako kot je na videu zgoraj.
Tako vidiš napetost čez daljši čas, ko avto miruje in podobno. Tudi vidiš če avto akumulator redno dopolnjuje in podobno.
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 888
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
883
250

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

To, da ga dopolnjuje vidim že po indikacijski lučki - v nedeljo, potem ko sva se vrnila domov, ga je začel dopolnjevati skoraj takoj ko sem parkiral in zaklenil avto.
Ni minilo niti dve uri, ko ga je dopolnjeval že drugič, ...
Ja meritev pa res ne delam oz. nimam data loggerja, s katerim bi to izvedel - menim, pa da so vsaj nekaj teh meritev naredili na vpoklicu, ko so akumulator spremljali cel dan in na koncu prišli do zaključka, da je akumulator OK.
Kaj privede do tega, da se naenkrat sprazni je pa težko ugotoviti, razen, če bi naredil posnetek daljših meritev (mesec..)
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 713
Avto: Hyundai Kona EV
461
385

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Ja, saj zato bi tak data logger prišel prav. Ker bi videl nihanja v napetosti akumulatorja. Morda bi opazil kak trend, ki ga drugače ne bi.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1792
Avto: e-Golf 2020
791
75

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Mogoče so pa originalni akumulatorji res tak crap da je najbolje zamenjat z novim. Ampak Jump Starter obveznov vsako kono ;)
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2141
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2700
5155

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a DGJ »

DeCoRawr napisal/-a: 23 Feb 2021, 11:47 Mogoče so pa originalni akumulatorji res tak crap da je najbolje zamenjat z novim. Ampak Jump Starter obveznov vsako kono ;)
In Ioniq-a. :(
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 713
Avto: Hyundai Kona EV
461
385

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Če so težave s polnjenjem ali s prekomerno porabo energije iz akumulatorja, bo težko nov akumulator rešil reč na dolgi rok.

Je pa tudi res, da če je star svinčen akumulator že izmučen od prej, potem tudi novi firmware popravki verjetno niso dovolj, da bi ga rešili.
AndrejP
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 33
18
9

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a AndrejP »

Nove baterije. Najboljši nakup EVja ever. Narediš 50-100k km pol pa ti zamenjajo baterijo in je avto spet nov. :D

https://siol.net/avtomoto/novice/740-mi ... rij-546523
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 713
Avto: Hyundai Kona EV
461
385

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

To je še vedno ponavljanje istih govoric že tedne.
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 888
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
883
250

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

AndrejP napisal/-a: 24 Feb 2021, 09:32 Nove baterije. Najboljši nakup EVja ever. Narediš 50-100k km pol pa ti zamenjajo baterijo in je avto spet nov. :D

https://siol.net/avtomoto/novice/740-mi ... rij-546523
Če meniš, da je bil to nakup stoletja... si oglej https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn ... rt=&stran= 42 oglasov za Hyundai KONO avto hiš in hitro izberi enega zase.
Res se najbrž kakšno vozilo ponavlja na več oglasih, a vseeno predvidevam, da vsaj 20 KON lahko kupiš takoj - še je čas za najboljši nakup - in seveda hitro začneš nabirati kilometre - saj menim, da baterij ne bodo še prav hitro menjali ;)
FV-EV
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1441
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
891
773

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Ma EU kone so "večinoma" narejene na Slovaškem in imajo SK baterijo. Ostali Azijski, Oceanija in ZDA pa imajo LG.
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 713
Avto: Hyundai Kona EV
461
385

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Večina Kon 64 kWh na EU cestah je še vedno Korejskih z LG baterijo.
Proizvodnja z SK baterijo je od konca marca naprej. Takrat je tudi zaverglana produkcija na Češkem.

Jaz sem svojo Kono prevzel konec julija in je korejska z LG baterijo, produkcija konec januarja 2020.

Odokativno domnevam, da so šele jeseni lani začele k nam pritekati Kone z SK baterijami in produkcijo na Češkem.

Skratka, ta razlika med požari EU vs Koreja smrdi v nebo. Neka matematika tukaj ne paše, da je v Koreji toliko požarov, da bi to vse okrivili LG baterijo. Ker na cca 15 požarov v Koreji, bi jih moralo biti v EU še krepko več. Nekaj drugega je še v igri in jasno, da LG zavrača krivdo.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2746
Avto: Konca na štrom
2828
2238

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Vodokotlic napisal/-a: 24 Feb 2021, 11:17 Ma EU kone so "večinoma" narejene na Slovaškem in imajo SK baterijo. Ostali Azijski, Oceanija in ZDA pa imajo LG.
To pa sploh ne drži. V EU se vozi najmanj 90% kon, ki so bile narejene v Koreji in le redke sedaj nove v zadnjih nekaj mesecih so prišle s Češke tovarne.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek