Vpoklici

Odgovori
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2756
Avto: Konca na štrom
2835
2242

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

mitjap napisal/-a: 20 Jan 2021, 22:22 Utripanje v smislu kot če zapelješ v tunel in se prižgejo luči in lučke na armaturi, osrednji zaslov gre pa v temni način? Če ja, bi posumil senzor svetlobe.
Ne. Utripanje kot sprožitev vseh alarmov ali slab stik. Zaslon sicer deluje normalno, za tistih nekaj sekund ali včasih tudi minut ne delujejo asistenčni sistemi, ko pa preneha vse utripat, pa dela normalno dalje.
MarinKona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
Kraj: Ljubljana
Avto: Hyundai Kona EV impression 2020
38
16

Re: Vpoklici_Kona_64_3fazni_temp_moč_profil

Odgovor Napisal/-a MarinKona »

Za lastnike Kon, ki imajo 3-fazni OBC v vednost.

Začel polnjenje pri SOC=36% in nadaljeval do SOC=80%. Zunanja temperatura 5C. Temp. baterije (začetna) 6C.
Ocena sistem, da je potreben čas polnjenja 3 ure in 15 min. Dejansko je bilo ca 5 min. dlje časa.

Moč polnjenja na zaslonu je bila več-manj konstantna in sicer okrog 10,3 kW, kar je razvidno na zadnji strani pdf priponke.

Torej, je potrebno napolniti 44% 64 kWh baterije kar je ca 28,16 kWh. Ob idealnih pogojih (Tbat ca 27C) je to ca 2 uri in 44 min.

Na koncu seanse, polnilnica (prenovljena Petrol AC) izpiše čas polnjenja 3 ure in 20 min, porabljena energija pa ca 36.7 kWh.
Povprečna moč, ki jo oddaja polnilnica je ca 11kW (36,7/200*60).

Torej, razlika 36,7 - 28,16 kWh (8,54 kWh) gre v gretje baterije in sicer do ca 15C(glej priponko) ko se gretje ustavi ter izgubo v pretvorniku (ca 760W), ki je ca 6%-7% (1-10,3/11) oz. izkoristek ca 93%-94% kar naj bi se ujemalo s prakso.

Tisto kar je interesantno in novo zame je aktivacija grelca 1 (Heater1), ki sodeluje z grelcem 2 (Heater 2) in sicer do temp. baterij ca 11C, potem se izklopi in naprej greje samo grelec 2 in sicer do temperature baterij ca 15C na kar se izklopi.

Moč polnjenja, ki gre v baterijo samo, ni presegla 9.7 kW navkljub dejstvu, da je Tbat=15C in tok polnjenja po celici ca 9A oz 0,15C kar je "easy" polnjenje.

Zaključek: Evidentna je sprememba profila polnjenja 3-faznega OBC ob ta zadnjem vpoklicu, ki bolj upošteva Tbat. Je pa posledično čas polnjenja daljši ca 20%-25% v primerjavi s starim profilom pred posodobitvijo (odvisno od začetne temp. baterije) in obenem dražji (večji račun in več časa....dvojni denar :$: ).

Ocenjujem, da bi moglo biti podobno tudi pri Konah, ki imajo 7kW OBC, kajti sprememba je očitno vezana na Tbat.
Toda, večina trdi, da ni videti sprememb po posodobitvi SW-ja ... :strange:

Btw. ali kdo natančno ve kaj več o grelcu 1 (v blok shemah je samo eden grelec...)?

Lp
OBC_3P_profile.pdf
(1.43 MiB) Prenešeno 22 krat
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2756
Avto: Konca na štrom
2835
2242

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Jaz večinoma polnim v garaži, pa še to vedno po končani vožnji, tako da je temperatura baterije višja. Naj potestira nekdo z enofazno kono, če je res veliko večja poraba po updateu?
Marko
Prispevkov: 10
Kraj: Bled
Avto: Hyundai Kona 64
12
4

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Marko »

MarinKona
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 735
Avto: Hyundai Kona EV
463
389

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Panic mode on ...

Panic mode off ...

Počakajmo da vidimo, za kaj se gre. Kar je videt, da korejske državne inštitucije teh zadev očitno ne jemljejo z levo roko in jih mislijo v detajle raziskat. In očitno je, da če bo treba, so pripravljene Hyundai tudi stisnit za jajčka.

Pri nas in po večini Evrope bi tak avto preprosto končal na deponiji, razlog samovžig, tako kot na tisoče drugih (fosilnih in električnih), brez nekih detajlnih raziskav. Še nisem videl neke strašne raziskave za samovžig vozila v Sloveniji, se pa dogajajo vsak teden. Tudi goreče tovornjake srečam skoraj vsako leto na svoji poti. Na zadnje prejšnji teden ...
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 980
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
541
488

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a alfy »

Ogo napisal/-a: 26 Jan 2021, 22:09 Panic mode on ...

Panic mode off ...

Počakajmo da vidimo, za kaj se gre. Kar je videt, da korejske državne inštitucije teh zadev očitno ne jemljejo z levo roko in jih mislijo v detajle raziskat. In očitno je, da če bo treba, so pripravljene Hyundai tudi stisnit za jajčka.

Pri nas in po večini Evrope bi tak avto preprosto končal na deponiji, razlog samovžig, tako kot na tisoče drugih (fosilnih in električnih), brez nekih detajlnih raziskav. Še nisem videl neke strašne raziskave za samovžig vozila v Sloveniji, se pa dogajajo vsak teden. Tudi goreče tovornjake srečam skoraj vsako leto na svoji poti. Na zadnje prejšnji teden ...
Ja korejci niso kar tako. Road safety in svoji državljani jim nekaj pomenijo.
BMW so po nekaj samovžigih na dizlih uspeli stisnit in našli vzrok tako, da sedaj nam menjujejo vsem po svetu hladilnike EGR ventila.
Ne dvomim, da se ne bodo toliko bolj pri Koni angažirali in prišli zadevi do konca.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2679
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2243
1436

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Kar je videt, da korejske državne inštitucije teh zadev očitno ne jemljejo z levo roko in jih mislijo v detajle raziskat
Hyundai Kona EV set to stop sales in Ko ... eport says
https://www.cnet.com/roadshow/news/hyun ... continued/

1 + 1 ...
Always remember and never forget, there is no spoon
Marko
Prispevkov: 10
Kraj: Bled
Avto: Hyundai Kona 64
12
4

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Marko »

roxx
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 47
Kraj: Topolšica
Avto: KONA 39,2
28
34

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a roxx »

Težko jih bomo prodali...
Uporabniški avatar
edi-b
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 545
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
724
1166

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a edi-b »

roxx napisal/-a: 27 Jan 2021, 12:49 Težko jih bomo prodali...
ni pogojev, da ga prodam, se je komaj ogrel pri 50t km v 20 mesecih, ga bom imel dokler bo šel oz. dokler ne bo zgorel :)
roxx, Ogo
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
bvs
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 679
274
334

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a bvs »

Vsekakor si je proizvajalec veliko privoščil, v kolikor napake ne bodo odpravili.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2756
Avto: Konca na štrom
2835
2242

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Torej napaka ni tako nedolžna, če mislijo zaključit prodajo novih?! Vsekako predvidevam, da bo sledil še kak update, če ne kako vračilo kupnine?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1796
Avto: e-Golf 2020
791
78

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Koliko novih ICE avtov zgori pa nevem kako to rešijo...
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 735
Avto: Hyundai Kona EV
463
389

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Lepo, zalijejo ga s peno ter zapeljejo na deponijo, tako to rešijo ... :D

Kona se pa zaključuje prodaja na Korejskem polotoku.
Tam bodo pumpali Ioniqa 5, da dobijo najprej domače testne kunce. Če ne bo štale, gre pa prodaja naprej.

In ja, tudi v EU bo verjetno v letu, dveh konec s Kono EV, prihaja namreč konec življenjskega cikla modela. Mene je začudilo, da so se lotili facelifta, glede na to, da je Ioniq pred vrati.
macek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 110
Kraj: Ljubljana
Avto: Konči model 2020
56
14

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a macek »

Glede na št. prodanih Kon 115.000 je zagorelo vsega skupaj 13 KON, o promilih ne bom govoril. Do zdaj kolikor sem jaz prebral po raznih medijih in world wide forumih, je od teh 13 Kon, dokazan vžig pri šestih, pri ostalih se je požar zgodil v objektu in ni 100%, da je vzrok požara Kona. No zadnji rep. da so še dve zagoreli v JK, skupaj 15 !! Kolikor so se razpisali na INSIDEEV, je verjetnost krivde baterije 30% , ostalo je lahko, instalacija ali celo podtaknjen požar zaradi konkurence, ali kaj drugega. No od marca 2020 so tudi vgrajevali SK baterije, nisem pa 100% forum čveka.

News reports that a manufacturing problem can cause a short circuit that can lead to fires. Both this publication and TheElec mention there have been 13 fire cases related to the Kona EV: 11 in South Korea and 2 abroad. Apart from the Canadian fire, there was another one in Austria
Car maker Hyundai will source more EV batteries from South Korean battery maker SK Innovation as it seeks to reduce reliance on LG Chem batteries, according to a local media report

Tako, ne zganjajte panike, !!! :clap: :clap:
I Love KONA :love:
Ogo
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
145
37

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Glede na št. prodanih Kon 115.000 je zagorelo vsega skupaj 13 KON, o promilih ne bom govoril. Do zdaj kolikor sem jaz prebral po raznih medijih in world wide forumih, je od teh 13 Kon, dokazan vžig pri šestih, pri ostalih se je požar zgodil v objektu in ni 100%, da je vzrok požara Kona. No zadnji rep. da so še dve zagoreli v JK, skupaj 15 !! Kolikor so se razpisali na INSIDEEV, je verjetnost krivde baterije 30% , ostalo je lahko, instalacija ali celo podtaknjen požar zaradi konkurence, ali kaj drugega. No od marca 2020 so tudi vgrajevali SK baterije, nisem pa 100% forum čveka.

News reports that a manufacturing problem can cause a short circuit that can lead to fires. Both this publication and TheElec mention there have been 13 fire cases related to the Kona EV: 11 in South Korea and 2 abroad. Apart from the Canadian fire, there was another one in Austria
Car maker Hyundai will source more EV batteries from South Korean battery maker SK Innovation as it seeks to reduce reliance on LG Chem batteries, according to a local media report

Tako, ne zganjajte panike, !!! :clap: :clap:
I Love KONA :love:
Ogo
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
145
37

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

smuggler007 napisal/-a: 27 Jan 2021, 18:45 Glede na št. prodanih Kon 115.000 je zagorelo vsega skupaj 13 KON, o promilih ne bom govoril. Do zdaj kolikor sem jaz prebral po raznih medijih in world wide forumih, je od teh 13 Kon, dokazan vžig pri šestih, pri ostalih se je požar zgodil v objektu in ni 100%, da je vzrok požara Kona. No zadnji rep. da so še dve zagoreli v JK, skupaj 15 !! Kolikor so se razpisali na INSIDEEV, je verjetnost krivde baterije 30% , ostalo je lahko, instalacija ali celo podtaknjen požar zaradi konkurence, ali kaj drugega. No od marca 2020 so tudi vgrajevali SK baterije, nisem pa 100% forum čveka.

News reports that a manufacturing problem can cause a short circuit that can lead to fires. Both this publication and TheElec mention there have been 13 fire cases related to the Kona EV: 11 in South Korea and 2 abroad. Apart from the Canadian fire, there was another one in Austria
Car maker Hyundai will source more EV batteries from South Korean battery maker SK Innovation as it seeks to reduce reliance on LG Chem batteries, according to a local media report

Tako, ne zganjajte panike, !!! :clap: :clap:
I Love KONA :love:
TAKO JE MAČEK, pomotoma sem prehitro kliknil gumbek potrdi :D
Ogo
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 735
Avto: Hyundai Kona EV
463
389

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Meni diši, da je nek problem, ki je dosti vezan na lokalni korejski trg, morda še na severno ameriškega, ki ima podoben električni sistem kot Koreja na 60 Hz frekvenci in 220/230 V napetosti za močnejše porabnike in polnilnice.

Nikoli nisem mozgal, kaka je nepetost in frekvenca v Severni Ameriki na Type2 priključkih? :think:
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2756
Avto: Konca na štrom
2835
2242

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ja tole je res lahko povezano s polnjenjem in če se temu izkaže tako, potem to ni problem za nas. Bi bilo fajn videti statisiko pri teh zagorelih, koliko so imeli DC in pa ali so tri ali eno fazni polnilnci?
MarinKona
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 735
Avto: Hyundai Kona EV
463
389

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Za problem je jasno da je vezan na polnjenje.
Bolj zanimivo bi bilo ujeti scenarij "zajeba".
Verjetno gre več stvari hkrati narobe, zato imajo vpoklici nadgradnjo programske opreme vse od balanserja celic, on board polnilca pa do skorajda nadgradnje firmware avtoradija. :)
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek