Za lastnike Kon, ki imajo 3-fazni OBC v vednost.
Začel polnjenje pri
SOC=36% in nadaljeval do SOC=80%.
Zunanja temperatura 5C. Temp. baterije (začetna) 6C.
Ocena sistem, da je potreben čas polnjenja 3 ure in 15 min. Dejansko je bilo ca 5 min. dlje časa.
Moč polnjenja na zaslonu je bila več-manj konstantna in sicer okrog
10,3 kW, kar je razvidno na zadnji strani pdf priponke.
Torej, je potrebno napolniti 44% 64 kWh baterije kar je
ca 28,16 kWh. Ob idealnih pogojih (Tbat ca 27C) je to
ca 2 uri in 44 min.
Na koncu seanse, polnilnica (prenovljena Petrol AC) izpiše čas polnjenja
3 ure in 20 min, porabljena energija pa ca 36.7 kWh.
Povprečna moč, ki jo oddaja polnilnica je ca 11kW (36,7/200*60).
Torej, razlika 36,7 - 28,16 kWh (8,54 kWh) gre v gretje baterije in sicer do ca 15C(glej priponko) ko se gretje ustavi ter izgubo v pretvorniku
(ca 760W), ki je ca 6%-7% (1-10,3/11) oz. izkoristek ca 93%-94% kar naj bi se ujemalo s prakso.
Tisto kar je interesantno in novo zame je aktivacija grelca 1 (Heater1), ki sodeluje z grelcem 2 (Heater 2) in sicer do temp. baterij ca 11C, potem se izklopi in naprej greje samo grelec 2 in sicer do temperature baterij ca 15C na kar se izklopi.
Moč polnjenja, ki gre v baterijo samo, ni presegla 9.7 kW navkljub dejstvu, da je Tbat=15C in tok polnjenja po celici ca 9A oz 0,15C kar je "easy" polnjenje.
Zaključek: Evidentna je sprememba profila polnjenja 3-faznega OBC ob ta zadnjem vpoklicu, ki bolj upošteva Tbat. Je pa posledično čas polnjenja daljši ca 20%-25% v primerjavi s starim profilom pred posodobitvijo (odvisno od začetne temp. baterije) in obenem dražji (večji račun in več časa....dvojni denar

).
Ocenjujem, da bi moglo biti podobno tudi pri Konah, ki imajo 7kW OBC, kajti sprememba je očitno vezana na Tbat.
Toda, večina trdi, da ni videti sprememb po posodobitvi SW-ja ...
Btw. ali kdo natančno ve kaj več o grelcu 1 (v blok shemah je samo eden grelec...)?
Lp