Vpoklici

Odgovori
roxx
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Topolšica
Avto: KONA light
9
19

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a roxx »

Bodo pa baterije dlje zdržale
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1620
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1545
1307

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Matej »

Je PFL precej boljši za daljša potovanja, res je.
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Andrej_K
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 90
Kraj: Hrastnik
Avto: Ioniq FL 2020
14
0

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Andrej_K »

roxx napisal/-a:Bodo pa baterije dlje zdržale
Bojo vraga!
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1725
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1368
1787

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a crunchy »

MarinKona napisal/-a:Toda, pri tako nizkem SOC baterije, je nevarnost skokovite TRAJNE spremembe notranje upornosti oz. njeno bistveno povečanje. Proces je ireverzibilen (ne da se ga odpraviti) in verjetnost tega dogodka se povečuje s stanjem SOC < 20%. ... Posledično ste ob dobro vozniško izkušnjo, baterije se bolj grejejo pri vožnji ter trajno zmanjšana kapaciteta baterije.

Gledano na visok SOC baterije (denimo 100%) je smiseln pred samo daljšo pot(tudi zaradi kalibracije-enkrat na mesec) in NE ZA daljši čas parkiranja. Namreč, pri takem stanju se dogaja ti. "plating" oz. nabiranje litija na negativnih elektrodah celic s čem se posledično izgublja litij kot tak oz. se mu reče "wasted Lithium".
Ponovno imate kot posledico zmanjšano kapaciteto baterije.
...

Pozitivna reč je pa to, da je proces reverzibilen oz. se nabrani litij lahko povrne nazaj v sistem in sicer tako, da se avto pusti parkiran na mrzlem in pri SOC med 35-40%. Zakaj je tako, še raziskujejo...
No, za informacijo, NASA ko pošilja plovila v vesolje, med potovanjem vzdržuje SOC na Li baterijah naprav na SOC=35% .
Kaj?? Nobenega komentarja na to? Res? To je ena od najbolj presenetljivih novic zame. Nizek SOC povzroča trajne spremembe notranje upornosti, posledice visokega SOCa pa so reverzibilne.
Glede na to, da prvič slišim za to, še posebej za reverzibilnost, lepo prosim, če lahko date spletno povezavo na izvor teh informacij. Z največjim zanimanjem bom to prebral.
roxx
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Topolšica
Avto: KONA light
9
19

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a roxx »

Taragula, prgrmr
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2560
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2114
1412

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Mama vpoklicev - konec prodaje električnih Kon na domačem trgu:
Hyundai to end domestic sales of Kona EVs after recalls - reports
vir https://in.reuters.com/article/us-hyund ... NKBN28S0F3

EV je ja čist simpl narest, sam baterijo in motor zmontiraš ...
Always remember and never forget, there is no spoon
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 534
Avto: Hyundai Kona EV
371
272

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Ne ravno verjet vsega, kar cajtengi pišejo kot razloge.
Tudi za vpoklic baterij je pisalo cel kup dramatičnih neumnosti, na koncu pa 99,99% Kon potrebuje le firmware update brez opaznih razlik za 99,9% kupcev. Pa tudi Kona EV 2021 prihaja na evropske ceste.
Drugače je pa pred vrati novi Ioniq in tukaj bo sigurno znotraj bajte prekirvanje med modeli in kot sem napisal par mesecev nazaj, posledično Kona EV dolgoletne prihodnosti nima več. Čez 2 leti se trenutnemu modelu itak ugaša standardni avtomobilski življenjski cikel 6 let od predstavitve (bencinske).
Nova Hyundai EV platforma pa v marsičem deplasira Teslino, če le ne bodo dolga leta mečkali z njo.
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 271
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
173
17

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Gasper »

V čem pa platforma deplasira neko drugo, daj kakšne primere, me res zanima, v čem je prednost za kupca.

Sam sem mislil, da je platforma bolj stvar proizvajalca, da si optimizira masovno proizvodnjo in s tem stroške. Dokler se kam ne zakištaš in moraš kaj popravljat uporabnik v bistvu ne ve kaj ima.
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 400
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
334
277

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Ogo napisal/-a:Ne ravno verjet vsega, kar cajtengi pišejo kot razloge.
Tale Reuter se mi zdi kar kredibilen, tako da imam pisanje za verjetno možnost. Kolikor pišejo ga bodo "ugasnili" le doma, za drugam so ocenili da je rentabilno nadaljevati in odpravljati morebitne težave. EV Kona mi je sicer všečna, ampak hudo dolge prihodnosti ji glede na zasnovo ne bi pripisoval - v tem imajo njeni nasprotniki kar prav. Je kup avtomobilov, ki so jih ugasnili v zadnjih letih pri vseh znamkah, pa še več jih bo. Cena napredka je za entuziaste vedno največja na žalost.
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 534
Avto: Hyundai Kona EV
371
272

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Reuters je samo povzemal lokalni tabloidni medij.
Hyundai ima drugače letos desetine vpoklicev. 90% na avtih na dinozavrov sok.
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 534
Avto: Hyundai Kona EV
371
272

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Gasper napisal/-a:V čem pa platforma deplasira neko drugo, daj kakšne primere, me res zanima, v čem je prednost za kupca.

Sam sem mislil, da je platforma bolj stvar proizvajalca, da si optimizira masovno proizvodnjo in s tem stroške. Dokler se kam ne zakištaš in moraš kaj popravljat uporabnik v bistvu ne ve kaj ima.
Platforma ni samo kos pleha.
Je set tehnologij, na katerih se bodo gradili modeli naslednjih 5 let.
Npr 800 V baterija in hitro 350 kW polnjenje, integriran elektromotor - zobniški prenos / reduktor - inverter s 70% manjšo skupno prostornino od sedanje s kapacitetami do 600 kW moči na kolesa, možnost dvosmernega "polnjenja", integriran 110/230 V AC inverter moči 3,5 kW za "camping", oz "piknik" način, oz. napajanje bajte v primeru elektro izpadov ...
Damijan
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 271
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
173
17

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Gasper »

To je lepo slišati, ampak govoriš o nečem kar še ni v proizvodnji, tako da kar lepo ustavi konje in bomo sodili potem ko bo kakšen model dejansko na voljo in ga bo na kose razstavil kakšen YouTube influencer, malo za šalo malo za res.

Hyundai ima nadpovprečne probleme s požari na ICE, tako da primerjat ICE in EV Hyundai ni ravno na mestu.
Argo123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 309
213
157

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Argo123 »

Gasper napisal/-a:To je lepo slišati, ampak govoriš o nečem kar še ni v proizvodnji, tako da kar lepo ustavi konje in bomo sodili potem ko bo kakšen model dejansko na voljo in ga bo na kose razstavil kakšen YouTube influencer, malo za šalo malo za res.

Hyundai ima nadpovprečne probleme s požari na ICE, tako da primerjat ICE in EV Hyundai ni ravno na mestu.
Vsi proizvajalci ICE imajo blazne težave s požari.
Ogo
Argo123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 309
213
157

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Argo123 »

Ogo napisal/-a:
Gasper napisal/-a:V čem pa platforma deplasira neko drugo, daj kakšne primere, me res zanima, v čem je prednost za kupca.

Sam sem mislil, da je platforma bolj stvar proizvajalca, da si optimizira masovno proizvodnjo in s tem stroške. Dokler se kam ne zakištaš in moraš kaj popravljat uporabnik v bistvu ne ve kaj ima.
Platforma ni samo kos pleha.
Je set tehnologij, na katerih se bodo gradili modeli naslednjih 5 let.
Npr 800 V baterija in hitro 350 kW polnjenje, integriran elektromotor - zobniški prenos / reduktor - inverter s 70% manjšo skupno prostornino od sedanje s kapacitetami do 600 kW moči na kolesa, možnost dvosmernega "polnjenja", integriran 110/230 V AC inverter moči 3,5 kW za "camping", oz "piknik" način, oz. napajanje bajte v primeru elektro izpadov ...
3,5kW za bajto je pa bolj za kakšno barako na drva. Jaz želim za bajto peak 15kW.
Ogo
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 534
Avto: Hyundai Kona EV
371
272

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Morda pride tudi DeLuxe trifazni model.
Argo123
Argo123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 309
213
157

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Argo123 »

Od updata BMS dalje mi cca 30min pred koncem zniža polnjenje na manj kot 1kW kar traja cca 10min potem dvigne nazaj na polno. Ne glede na to ali polnim baterijo na 90% ali na 100%. Zdaj pa ne vem ali je to zaradi updata avta ali pa polnilnice ker sem to storil po neumnosti istočasno. Polnjenje poteka AC 3F.
Priponke
E3C842F8-64D6-4B5E-91D9-FEC13900E238.png
Uporabniški avatar
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 71
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
41
364

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Nemelk »

To sem jaz opazil včeraj. Nastavljeno polnjenje na 90% pa mi je pri 82% iz 4,6 kW padlo na 0,9 kW tudi nekje za 10 minut potem je naraslo nazaj na 4,6 kW.
Argo123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 309
213
157

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Argo123 »

Nemelk napisal/-a:To sem jaz opazil včeraj. Nastavljeno polnjenje na 90% pa mi je pri 82% iz 4,6 kW padlo na 0,9 kW tudi nekje za 10 minut potem je naraslo nazaj na 4,6 kW.
Sem šel pogledat loge. To je od updata BMS dalje. Zgleda zbalansira celice potem pa polni dalje.
Uporabniški avatar
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 71
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
41
364

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Nemelk »

Trenutno polnim na 70%, trenutno je na 68% in tega padca še ni bilo.
Argo123
Argo123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 309
213
157

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Argo123 »

Nemelk napisal/-a:Trenutno polnim na 70%, trenutno je na 68% in tega padca še ni bilo.
Prosim javi kako je, ko boš polnil na 80%. Možno je, da je bilo nad 80% težava pa so šli spreminjat logiko.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek