Vpoklici

Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Avto: Hyundai Kona EV
316
185

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Ogo » 18 Nov 2020, 21:22

Jaz tudi polnim do 100% zelo poredko.
Se držim Tesla priporočil. :devil:

Če se mene vpraša, bi moral tudi Hyundai narest podobno kot Tesla, torej max napolnjenost mora biti iz fabrike nastavljena na 80%, če želiš spremenit nad to vrednost, ti pa mora še malo zatežit s parimi popupi na displeju.

Še Apple z novimi SW update-i svoje izdelke ne polne po defaultu vedno do 100%, temveč le do 80%.
Pač specifika LiXX baterij.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1583
Avto: e-Golf 2020
706
53

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 19 Nov 2020, 08:46

Pač je razlika če ma avto top buffer ni potrebno tolk se tega držat. Tko da tesla top bufferja nima(oziroma zelo malo če) in zato je opozorilo ker na realnih 100% res ni fajn preveč časa držat. Kona in večina ostalih pa ima top buffer tko da ni tolk panike.

Golf ma kar konkreten top buffer zato večinoma polnim na 90%. Pač različno od avta do avta. Je pa res da bolj kot si previden več ciklov bo baterija zdržala. Če ti zadostuje 80% zakaj pa ne ;)
marko1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Avto: Kona
65
42

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a marko1 » 19 Nov 2020, 10:27

Jaz redno polnim na 100%, tako da ne bom prav zadovoljen, če znižajo max na 90% ali 80%... :)
Uporabniški avatar
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 64
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
39
332

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Nemelk » 19 Nov 2020, 12:11

Jaz zaenkrat nisem zasledil nikakršnih sprememb po nadgradnji logike (BMS/ VCULDC).
Rečeno je bilo, da je vse brez napak.
Ogo
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Avto: Hyundai Kona EV
316
185

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Ogo » 19 Nov 2020, 13:13

DeCoRawr je napisal/-a:Pač je razlika če ma avto top buffer ni potrebno tolk se tega držat. Tko da tesla top bufferja nima(oziroma zelo malo če) in zato je opozorilo ker na realnih 100% res ni fajn preveč časa držat. Kona in večina ostalih pa ima top buffer tko da ni tolk panike.

Golf ma kar konkreten top buffer zato večinoma polnim na 90%. Pač različno od avta do avta. Je pa res da bolj kot si previden več ciklov bo baterija zdržala. Če ti zadostuje 80% zakaj pa ne ;)


Kona ima 3% top in 3% bottom bufferja. Ni to neka strašna cifra, je pa bolje, kot da ga ni.
Skratka, za držat baterijo čim dlje časa v top kondiciji, se mora vseeno šofer še malo potrudit.
Nemelk
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 495
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
639
1132

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a edi-b » 20 Nov 2020, 22:49

Danes na autobinck LJ urejen vpoklic glede baterije, nadgradnja BMS, v praksi se nič ne spremeni, torej ne uporabna kapaciteta, ne hitrost polnjenja do 100%.
Po letu in 7 mesecih tudi servis na 45t km (brez korone bi bilo precej več km), vijačenje in centriranje jeklena platišča z zimskimi gumami, test zavor, amortizerjev, akumulator 12V ok, še prvi (pa menda ja nisem zastonj kupil
Baseus 8000A Car Jump Starter Battery Power Bank High Capacity Starting Device Booster Auto Vehicle Emergency Battery Booster
Baseus 8000A Car Jump Starter Battery Power Bank High Capacity Starting Device Booster Auto Vehicle Emergency Battery Booster-Jump Starter- - AliExpress ). Zaenkrat zelo zadovoljen, razen nepotrebni vmesni servisi vsakih 15t km, dovolj bi bil vsakih 30t km ali na 2 leti, vendar še vedno drobiž proti prejšnjimi dizli zafiro, octavio..., z MSE je še ostalo 2MWh plusa do konec leta in ne bo doplačila za vso elektriko doma, ogrevanje s toplotno in BEV
SimonZed, Nemelk, prijazen, timo, CRF, Sebastijan, Robie, DGJ, kt57
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 495
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
639
1132

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a edi-b » 21 Nov 2020, 15:51

Po upgrede BMS mi za AC polnjenje kaže od 80 do 100% čas polnjenja 2 ure 30 minut. Lahko eden, ki še ni bil na vpoklicu za baterijo, 1F kona 64 kWh baterija, pogleda, če kaže isto...
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Avto: Hyundai Kona EV
316
185

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Ogo » 21 Nov 2020, 16:27

Kak polnilni tok, oz moč polnjenja pa imaš?
Ker tale čas polnjenja Kona "ugiba" v odvisnosti od trenutne polnilne moči.
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 495
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
639
1132

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a edi-b » 21 Nov 2020, 19:05

Ogo je napisal/-a:Kak polnilni tok, oz moč polnjenja pa imaš?
Ker tale čas polnjenja Kona "ugiba" v odvisnosti od trenutne polnilne moči.

Ponoči sem polnil s 15% na 50% na dinamični 25A, podnevi pa s 45% na 80% z 32A. Nisem vedel, da čas prilagaja, sem mislil, da vedno računa na 32A...
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6315
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4828
5835

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Nov 2020, 08:47

V meniju kjer so vsi časi polnjenja je številka na max tok.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2338
Avto: EV Kona 64
2434
1953

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 22 Nov 2020, 14:48

Tudi jaz imam že narejen tale vpoklic VN baterije, nisem pa še opazil kakršnih koli sprememb. Tudi sam sem s KonoEV zadovoljen na splošno gledano, par že izpostavljenih pomanjkljivosti pa bom imel v spominu za naslednji nakup ali ko bom komu svetoval (se tedensko srečujem na terenu z ljudmi, ki jih zanima marsikaj okoli EV, polnilnic,....):
- servisi povsem nepotrebni na 15.000, iz prakse bi priporočal na 50.000 ali na dve leti (bremze niso obremenjene, podvozje tudi nima problemov dokler je še novo,....), ostalo kot so gume, kabinski filtri, tekočine za steklo....je stvar uporabnika avta, da spremlja
- težave z 12V akumulatorjem pri Hyundaiu je feler proizvajalca in čisti nateg, da ne priznajo vsem in smo nekateri lastniki sami po letu dni morali na svoje stroške menjati, ker ne priznajo tovarniške napake. Še posebno, ker to ni velik strošek, so si pa vsaj pri meni s tem nakopali negativno referenco, ki je nikoli ne bom pozabil in vsakemu potencialnemu kupcu najprej omenil. Stvar odnosa Hyundai Slovenija in ne drugega.
- težave z osrednjim računalnikom, ko so se občasno vključevali alarmi vseh asistenčnih sistemov povsem naključno jemljem kot smolo. Sem pač eden od ne vem koliko tisoč primerov, ki je fasal neko napako. Dolgo časa je sicer trajalo a to razumem, ker se je pojavljalo vsakih nekaj dni ali tednov za kratek čas. V Avtobincku so mi sedaj zamenjali celotno enoto in zaenkrat kaže, da je bila tu napaka.
- prostornost avta je poglavje zase. če se z ženo odpraviva na izlet je povsem ustrezna, če pa naložim še tri odrasle otroke ali pa če grem na teren s polnim prtljažnikom robe pa je premajhna. Ko sem kupoval ni bilo kaj dosti izbire na trgu (Leaf, M3 iz tujine, Zoe, Ionic) in sem izbral najustreznejšega, danes ali pa recimo drugo leto bi bilo v igri veliko več modelov v tem cenovnem razredu in opremi.
- baterija, ki je strah in trepet novim lastnikom EV, se je doslej pri Koni64 izkazala nad pričakovanji. Res sem šele pri 75.000 in do 800.000 kot je pričakovana življenska doba je še veliko, ampak zaenkrat nihče od nas ne opaža padca kapacitete, kot npr. to zelo občutijo lastniki Leafov.
- ta vpoklic tovarni Hyundai štejem v plus, ker s tem kažejo skrb za naše avte.
- ob tem vpoklicu sem dobil celo nadomestno električno Kono, kar štejem v plus Avtokavšku, ki se vedno potrudi in ga lahko pohvalim tako kot Franci. Sicer je imela le osnovno opremo in šele sedaj vidim, da je moja oprema Impresium neprimerno boljša in vredna tistih nekaj tisočakov (sem pogrešal vse od radarskega tempomata, HUDa, elektrino nastavljivega sedeža, zvočnikov.....), očitno sem se že razvadil.
Taragula, matija, DGJ, Nejccc, prijazen, timo, Franci, Ogo, kt57, Nemelk, CRF, se-ma
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 819
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
845
225

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Franci » 23 Nov 2020, 11:12

FV-EV - ja na boljše se hitreje navadiš, kot na slabše. Hrvaške KONE imajo sicer drugačno opremo in HUDa niti ni bilo za dobit. V mojem primeru sem predvsem kot pozitivno opazil trifazni AC polnilec, pa el. zložljiva ogledala, ki jih moja hr KONA nima.
FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2338
Avto: EV Kona 64
2434
1953

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 25 Nov 2020, 22:16

Franci je napisal/-a:FV-EV - ja na boljše se hitreje navadiš, kot na slabše. Hrvaške KONE imajo sicer drugačno opremo in HUDa niti ni bilo za dobit. V mojem primeru sem predvsem kot pozitivno opazil trifazni AC polnilec, pa el. zložljiva ogledala, ki jih moja hr KONA nima.


Ja tale trifazni polnilec bi tudi jaz raje imel, ampak to je stvar razvoja. Če si prvi pač je plus, da se leto ali dve prej voziš v EV, pa potem tale minus ni enakovreden, kot če bi danes kupval EV, ko imaš oboje na izbiro. Brez dinamične polnilnice bi se v mojem primeru enofazneKone in 3x20A moral kar precej prilagajati, zdaj se mi skorajda ni treba (parkrat letno ni optimuma v primeru vsakodnevno dolgih relacij). Če pa bi imel trifazni polnilec bi bil v kombinaciji z dinamično polnilnico še enkrat hitrejši in sploh vse primere pokrije. :tup:
Franci

Vrni se na