Vpoklici
Re: Vpoklici
V Sloveniji nimamo insituta skupinske tožbe, prvi problem.
Drugi problem je, da tudi nimamo še incidenta s požarom in Kono.
Vse drugo so detajli, za katere je vprašljivo, če se ti splača trajbat s sodišči. Računaj po malem dva jurja, da sploh sprožiš neko proceduro na sodišču.
Nadaljnje trajbanje pa še naprej prazni denarnico.
Na koncu ti sodišče odredi, da je teh 10 minut premora pri polnjenju vredno 200 EUR odškodnine, vse drugo je pa industrijski standard.
Tudi Tesle namreč porabljajo štrom za ogrevanje baterije pri polnjenu, samo da je tam sprotoma po malem, skupni efekt pa še slabši, saj je izkoristek slabši kot pri Koni.
Skratka ne vem, razen špilat egota neki za brez veze nima smisla. Sploh ker bo Hyundai dokazoval, da pri nas težav s požari ni. In da je sprejel vse ukrepe, ki jih velevajo standardi in industrija, kar bo dokazoval z ukrepi vpoklicev.
Ko imaš pa skurjen avto imaš pa vsaj corpus delicti, da nič od zgornjega ni res, oz ni šlo v pravo smer. No upam, da slednjega v Sloveniji z nobeno Kono ne bo.
Drugi problem je, da tudi nimamo še incidenta s požarom in Kono.
Vse drugo so detajli, za katere je vprašljivo, če se ti splača trajbat s sodišči. Računaj po malem dva jurja, da sploh sprožiš neko proceduro na sodišču.
Nadaljnje trajbanje pa še naprej prazni denarnico.
Na koncu ti sodišče odredi, da je teh 10 minut premora pri polnjenju vredno 200 EUR odškodnine, vse drugo je pa industrijski standard.
Tudi Tesle namreč porabljajo štrom za ogrevanje baterije pri polnjenu, samo da je tam sprotoma po malem, skupni efekt pa še slabši, saj je izkoristek slabši kot pri Koni.
Skratka ne vem, razen špilat egota neki za brez veze nima smisla. Sploh ker bo Hyundai dokazoval, da pri nas težav s požari ni. In da je sprejel vse ukrepe, ki jih velevajo standardi in industrija, kar bo dokazoval z ukrepi vpoklicev.
Ko imaš pa skurjen avto imaš pa vsaj corpus delicti, da nič od zgornjega ni res, oz ni šlo v pravo smer. No upam, da slednjega v Sloveniji z nobeno Kono ne bo.
Re: Vpoklici
Re: Vpoklici
Ogo, verjetno je tako kot pišeš, je pa tudi res, da z zornega kota potrošnika, ta Kona ni več taka kot je bila oglaševana in sem jo kot tako kupil. Torej sem bil kot potrošnik zaveden, saj avto ne dosega obljubljenega. Kako bi sodišče odločilo skupini 20 ljudi, da ne bi šli v nakup avtomobila, ce bi bila nekatera dejstva znana, je pa druga pesem. Na te stvari se ne spoznam.
Re: Vpoklici
Počakat je treba, da se juha ohladi in se razjasni kje je problem.
Npr. Chevrolet Bolt ima ravno tako LG baterije in je ravno tako sedaj padel v cikel vpoklicev. GM sedaj Bolte omejuje na max 90% SOC. Torej ne gre samo za izgubo 10 minut na polnjenje do 100%, preprosto več kot 90% SOC ne polni.
https://insideevs.com/news/487144/chevr ... ide+EVs%29
Skratka, izgleda počasi, kot da prihaja katastrofa za LG. Lahko je isti razlog, kot pri Koni, lahko ni. Vsekakor, pa po mojem LG management že po malem švica glede teh problemov.
Npr. Chevrolet Bolt ima ravno tako LG baterije in je ravno tako sedaj padel v cikel vpoklicev. GM sedaj Bolte omejuje na max 90% SOC. Torej ne gre samo za izgubo 10 minut na polnjenje do 100%, preprosto več kot 90% SOC ne polni.
https://insideevs.com/news/487144/chevr ... ide+EVs%29
Skratka, izgleda počasi, kot da prihaja katastrofa za LG. Lahko je isti razlog, kot pri Koni, lahko ni. Vsekakor, pa po mojem LG management že po malem švica glede teh problemov.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Vpoklici
Pozdrav,
evo naredil test polnenje do 100% z domačo 11kw, nisem zaznal nobene pavze na 80%, ali na 90%, edino pri 97% gre na 3kw, potlej pa zaključi na 2kw, spremljal sem pa preko Solaredge modbusa. Kono sem kupil v začetku oktobra 2020, ne vem kaj je razlika med prejšnjo kao izdelano pred marcem in kasnejšo izdelavo. Kako lahko ugotovim katera baterija je notri, ali je LG ali SK, in kakšne celice imajo če so LG so ta stare LG-E63 ali novejše ?
LP...
evo naredil test polnenje do 100% z domačo 11kw, nisem zaznal nobene pavze na 80%, ali na 90%, edino pri 97% gre na 3kw, potlej pa zaključi na 2kw, spremljal sem pa preko Solaredge modbusa. Kono sem kupil v začetku oktobra 2020, ne vem kaj je razlika med prejšnjo kao izdelano pred marcem in kasnejšo izdelavo. Kako lahko ugotovim katera baterija je notri, ali je LG ali SK, in kakšne celice imajo če so LG so ta stare LG-E63 ali novejše ?
LP...
Re: Vpoklici
Daj nam leto in mesec ter lokacijo proizvodnje.
Domnevam da je bodisi Češka ali pa narajena april 2020 ali kasneje, oz. kar oboje.
Domnevam da je bodisi Češka ali pa narajena april 2020 ali kasneje, oz. kar oboje.
Re: Vpoklici
Še dodatno na temo govoric:
Cause of LG’s battery fires rumored to be found
https://electrek.co/2021/02/12/cause-of ... -be-found/
Če gre res za problematiko dendritov, potem poceni rešitve ne bo. Samo popolna zamenjava celic, oz. v praksi kar baterij. Saj se navadni servisi ne morejo s tem ukvarjati. Ceneje je, da fabrika pripravi nove battery packe in jih pošlje na servise, kjer jih zamenjajo.
Pripraviti celic za pol milijona novih battery packov za Hyundai + General Motors, bo pa že logistična nočna mora.
Počakajmo pa vidimo, govorice niso nujno dejstva ...
Cause of LG’s battery fires rumored to be found
https://electrek.co/2021/02/12/cause-of ... -be-found/
Če gre res za problematiko dendritov, potem poceni rešitve ne bo. Samo popolna zamenjava celic, oz. v praksi kar baterij. Saj se navadni servisi ne morejo s tem ukvarjati. Ceneje je, da fabrika pripravi nove battery packe in jih pošlje na servise, kjer jih zamenjajo.
Pripraviti celic za pol milijona novih battery packov za Hyundai + General Motors, bo pa že logistična nočna mora.
Počakajmo pa vidimo, govorice niso nujno dejstva ...
Re: Vpoklici
Ja, dendriti se sicer formirajo v vsakem akumulatorju. Namreč, elektrolit je sol določenega elementa(odvisno o tipu baterije) in se, odvisno od določenih pogojev, formirajo trdi delci-kristali.
Problem je baje v separatorju, ki je pretanek in/ali nezadostno prožen...ali kar oboje.
Ob tem odmislim odmislim druge morebitne pomanjkljivosti kot so fizično-kemično temperaturne, staranje...itn.
Sicer osebno nimam težav s potencijalno prodajo vozila, kajti istega bom peljal “do konca”... .
Lp
Problem je baje v separatorju, ki je pretanek in/ali nezadostno prožen...ali kar oboje.
Ob tem odmislim odmislim druge morebitne pomanjkljivosti kot so fizično-kemično temperaturne, staranje...itn.
Sicer osebno nimam težav s potencijalno prodajo vozila, kajti istega bom peljal “do konca”... .
Lp
Re: Vpoklici
Še vedno nič novega uradno. Počakajmo še en dan, ko naj bi kao jutri postalo kaj več jasno. Ali pa tudi ne.
Ti cajtengi so v stilu prispevkov Nora TV.
Pa že itak je sumljivo, zakaj je 80%+ požarov Kon EV v Koreji. To mora biti en čuden use case vezan na polnilno logiko ali pa LG celice niso za vse trge enake.
Ti cajtengi so v stilu prispevkov Nora TV.
Pa že itak je sumljivo, zakaj je 80%+ požarov Kon EV v Koreji. To mora biti en čuden use case vezan na polnilno logiko ali pa LG celice niso za vse trge enake.
Re: Vpoklici
Bolj mi deluje na poročanje PooP TV a vseeno je fajn počakat na uradno rešitev.Ogo napisal/-a: ↑18 Feb 2021, 08:05 Še vedno nič novega uradno. Počakajmo še en dan, ko naj bi kao jutri postalo kaj več jasno. Ali pa tudi ne.
Ti cajtengi so v stilu prispevkov Nora TV.
Pa že itak je sumljivo, zakaj je 80%+ požarov Kon EV v Koreji. To mora biti en čuden use case vezan na polnilno logiko ali pa LG celice niso za vse trge enake.
Re: Vpoklici
Evropske prodaje pa nikjer ne omenjajo, kar pomeni, da jo bomo verjetno najslabše odnesli.
Verjetnost da zagori je tako mala, da bi jaz raje vzel odškodnino, kot pa menjal dobro ohranjeno baterijo - bo za premislit, če res do tega pride.
Verjetnost da zagori je tako mala, da bi jaz raje vzel odškodnino, kot pa menjal dobro ohranjeno baterijo - bo za premislit, če res do tega pride.
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: Vpoklici
kažu da budu stroški toga bili veći od 500 bil. dolarjev, LG chem ima godišnji promet od oko 24 bil, pitanje je kako če proizvesti baterije za vsa ta vozila
Re: Vpoklici
Kolk so jih prodali? 150k? Pa če rečemo, da je proizvodni strošek baterije v povprečju 5k€. Pol je to strošek 750mil. Revenue pa imajo skoraj 25 miljard. Ni nek blazno visok strošek za tako firmo. Bodo Že preživeli. Večja težava je izguba zaupanja v firmo.
Re: Vpoklici
Seveda je visok strošek, ker so marže minimalne.
Strošek proizvodnje 64 kWh baterije je pa precej višji od 5 jurjev. Če bi bila baterija samo 5 jurjev, bi bile cene električarjev dramatično nižje.
Tole se bosta trajbala Hyundai in LG še dolgo, kdo in zakaj je kriv. Že naštancat sto jurjev novih baterij po tono teže ter jih razposlat po svetu je cela logistika. Skratka, delalo se bo vse, da do tega ekstrema ne pride. LG bo trdil svojo, Hyundai svojo. Resnica je pa nekje vmes.
Saj je tudi Tesla imela problematično baterijo, so jo samo zaklenili na max 90% SOC preko OTA update in nikomur nič.
Strošek proizvodnje 64 kWh baterije je pa precej višji od 5 jurjev. Če bi bila baterija samo 5 jurjev, bi bile cene električarjev dramatično nižje.
Tole se bosta trajbala Hyundai in LG še dolgo, kdo in zakaj je kriv. Že naštancat sto jurjev novih baterij po tono teže ter jih razposlat po svetu je cela logistika. Skratka, delalo se bo vse, da do tega ekstrema ne pride. LG bo trdil svojo, Hyundai svojo. Resnica je pa nekje vmes.
Saj je tudi Tesla imela problematično baterijo, so jo samo zaklenili na max 90% SOC preko OTA update in nikomur nič.
Re: Vpoklici
Tole je vse še rekla kazala. PoopTV in NoraTV style.
In še zmeraj glede na quotane članke, ni jasno, kdo je zajebal. Še vedno izgleda da je problem tudi Hyundai in je njihova elektronika kurila baterije.
Pa meša se naenkrat zraven ne samo Kono ampak Ioniq in podobno ...
Skratka, ne vidim jasne slike. Samo še bolj se mešajo reči.
In še zmeraj glede na quotane članke, ni jasno, kdo je zajebal. Še vedno izgleda da je problem tudi Hyundai in je njihova elektronika kurila baterije.
Pa meša se naenkrat zraven ne samo Kono ampak Ioniq in podobno ...
Skratka, ne vidim jasne slike. Samo še bolj se mešajo reči.
Re: Vpoklici
Sedaj je slika že malce jasnejša. Brez dima ni ognja, ali obratno...Ogo napisal/-a: ↑19 Feb 2021, 11:24 Tole je vse še rekla kazala. PoopTV in NoraTV style.
In še zmeraj glede na quotane članke, ni jasno, kdo je zajebal. Še vedno izgleda da je problem tudi Hyundai in je njihova elektronika kurila baterije.
Pa meša se naenkrat zraven ne samo Kono ampak Ioniq in podobno ...
Skratka, ne vidim jasne slike. Samo še bolj se mešajo reči.
http://www.businesskorea.co.kr/news/art ... dxno=60684