Vpoklici

Odgovori
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Sicer smo off topic, vendar leti na temo pisanja s strani @aru12.
Treba se je zavedat, da avti, ki imajo večje kapacitete baterij, kot je med ostalim tudi ta velika Kona, imajo precej nižje degradacije baterij. Preprosto zato, ker se vozijo z manjšimi cikli praznjenja in polnjenja.

Recimo, jaz v povprečju naredim nekaj manj kot 200 km dnevno in padem v povprečju v 40% cikel kapacitete baterije.
Če bi imel ta malo kono, bi ta procent bil skoraj dvojen. Degradacija baterije je pa skoraj eksponentna funkcija tega cikla. Kona s 40% cikli bo imela ene 3-4 krat daljšo dobo obrabe baterije kot tista z 80% cikli.

Zato primerjat novodobne EVje z visoko kapaciteto baterij s 5 let starimi, ki so bili na pol ali manj kapacitete baterije, ne gre.
Če se na to dodanše recimo, da baterija ni vodno hlajena, je efekt še bolj dramatičen. Zato en Leaf star 7 let sedaj izgleda tako ubogo.

Ja, jasno je, da ima tudi Kona degradacijo. Vendar pri tako veliki kapaciteti baterije, bo ta pri večini uporabnikov komaj opazna tudi pri 150 jurjev km. Večja štala bo staranje baterije, torej časovna obdobja 12+ let.
FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

aru12 napisal/-a: 06 Apr 2021, 12:04 Kdo pa operira z točnimi ciframi!!
Samo navajam splošno znane cifre o degradaciji baterije.
Tudi Bjorn je pri IONIQ-u 90000 km podal informacijo o 9% degradaciji.
So se pa prodajalci na netu že hvalili da pri 150000km ni nobene degradacije.
Tudi TESLI so pri milijon km trikrat menjali baterijo.
Nateg je tudi update baterije, kjer iz bruto kapacitete prenašajo v neto.
Večina EV nima možnosti vpogleda v kapaciteto baterije.
pri I3 v 30 sek. v podmeniju vidiš kapaciteto baterije.
Pri mojem - 75000km je degradacija trenutno 7,5%. pri minus 10 je bila 9%, sedaj pa se z toplim vremenom veča.
Pri prodaji rabljenih, ko bodo na 200000 km bo realna kapaciteta velik problem in bo tako zavajanje kupcev problem.
Priznaš, da ne operiraš s točnimi ciframi, se pa razburjaš nad uporabniki, ki iz prakse le opisujemo svoja opažanja (nasprotno od tebe ni bilo o trditvah, da so natančno izmerjena), poleg tega pa še izkušenj nimaš s kono :(

Kaj je splošno znano je zame neverodostojno, saj splošno znano je tisto, kar je največkrat ponovljeno, pa naj bo to marketing, sosedove čenče, mnenja forumašev, mnenja vozikov ICE o EV,..... splošno znano je tudi bilo, da se EV ne bodo nikoli prodajali, pa da EV moraš polnit vsakih 100km......praksa (pa ne od parih posameznikov, pač pa dovolj veliko število) potem pokaže kje smo in tudi to bo pokazala pri tako zaničevanih azijcih od večvrednostnih nemcem.

Menim, da pri kapaciteti še najmanj zavaja ravno Hyundai, ker v prospektih navaja neto kapaciteto in ne bruto kot drugi. Koliko bo pa kakšen imel degradacije pa bomo lahko trdili le po 200.000km ali 400.000 ali 800.000km. Glede na moje izkušnje, bo verjetno kona po 200.000km imela uporabne kapacitete preko 60kWh (no morda pri kakem od stotih tudi ne :giggle:
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Prosim, da se držiš teme in ne nakladaš.
Ne vem ali ima Hyundai potem neko vele baterijo.
Ti zanikaš vse vsaj malo splošno znane verodostojne podatke o degradaciji baterije.
Tvoja opažanja in nakladanje so zame ničvredna.
Če si tako suveren pa povej kolika je degradacija pri tvojem, če slučajno veš koliko je neto kapaciteta baterije.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

@aru12 Rajcanje na to temo si začel sam, tako, da lahko bi sam ponudil meritve na Koni 64 kWh, ki bi kazali te strašne degradacije.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

aru12 napisal/-a: 06 Apr 2021, 12:56 Prosim, da se držiš teme in ne nakladaš.
Ne vem ali ima Hyundai potem neko vele baterijo.
Ti zanikaš vse vsaj malo splošno znane verodostojne podatke o degradaciji baterije.
Tvoja opažanja in nakladanje so zame ničvredna.
Če si tako suveren pa povej kolika je degradacija pri tvojem, če slučajno veš koliko je neto kapaciteta baterije.
Mislim, da je tole tema Hyundai in ne BMW :bang:

Sicer pa grem raje kidat sneg 8-)
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Če tebe ne zanima degradacija in nakladaš, da nisi opazil nobene tudi prav.
Če nimaš nobenega pametnega odgovora in mene siliš v meritve na tvojem avtu.
To je nivo tvoje komunikacije.
Nasvidenje.
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1227
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

@aru12 tudi sam se glede glavne baterije strinjam z @FV-EV in drugimi lastniki Kone EV z veliko baterijo, da avto navkljub nadgradnjam pri mojih 85 kkm nima opaznega zmanjšanega dosega (lahko je to delno na sprostitev buferja - to je zgolj domneva).
To je osebna izkušnja in da se vrnem na vpoklice, se nam še nikamor ne mudi z menjavo, še posebej ne s kakšno polovičarsko obnovo, zato moramo kar zaupati, da se nek Hyundai ne bo šel polovičarstva.
Nimam iluzij, da degradacije ni in je ne bo, bo pa na podlagi ciklov in ne prevoženih km.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3491
595

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Plus če še dodam, če imaš veliko baterijo je stres na baterijo med vožnjo manjši. Primeš žgeš po avtocesti in imaš recimo porabo 20kW, pri starejših avtih z recimo 22kWh baterijo pomeni to praznjenje z blizu 1C kar dolgoročno ni zdravo. Medtem če imaš večjo baterijo je lahko to 1/3C oziroma 1/4C in to ko greš hitro, ko greš počasi je to še manjše.
prijazen, Ogo
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a bvs »

Baterije ne bodo problem, vsaj pri tistih ne, ki ne puščajo EV avtomobila na 100% ali čisto praznega.
Ogo, Damijan
macek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 394
Kraj: Ljubljana
Avto: Konči model 2020
232
70

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a macek »

aru12 ne prodajat megle, celica 622 LG-E63 je bila testirana na 1500 ciklov 0-100% in je dosegla degradacijo 12% toliko ne pametovati brez veze. Malo posrfajte pa boste vidl koliko ciklov naj bi ta celica naredila !!!!
Večina kon ne bo dosegla 1500 ciklov prej jo bodo recekliral......

Aja ti lahko z BMW jem narediš max 250, men pa ostane lih še ene toliko.....
Vremenko, Ogo
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Jaz nimam problemov z kapaciteto baterije. zgleda pa jih imaš ti (macek)
Če se malo organiziraš je kapaciteta 40kwh za vožnjo po Sloveniji čisto zadosti.
Za daljše vožnje imam plug in-a in nimam problemov z iskanjem polnilnic in raznimi karticami.
Katere velecenjene baterije so že zanič in imate vpoklic za menjavo?

Hotel sem samo izpostaviti problem merjenja dejanske degradacije baterije samovšečni konaši pa delate štalo.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2421
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1340
990

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a alfy »

aru12 napisal/-a: 06 Apr 2021, 19:00 Jaz nimam problemov z kapaciteto baterije. zgleda pa jih imaš ti (macek)
Če se malo organiziraš je kapaciteta 40kwh za vožnjo po Sloveniji čisto zadosti.
Za daljše vožnje imam plug in-a in nimam problemov z iskanjem polnilnic in raznimi karticami.
Katere velecenjene baterije so že zanič in imate vpoklic za menjavo?

Hotel sem samo izpostaviti problem merjenja dejanske degradacije baterije samovšečni konaši pa delate štalo.
Oj, ne dajaj se z njimi, sama foušarija jih je po evkaliptusovem lesu ;)

Si pa v temi o vpoklicih Hyundaijeviega modela Kona, kateri je za lastnike teh vozil boleč, tudi nas bi bolelo, če nam bi proizvajalec tako zagodil. Bodo pa zagotovo rešili, ker so tako kot nekatere znamke resni, ne predstavljam si takega problema reševat z Renaultom ali PSA skupino.
E_skiro
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2726
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1262

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Simon »

alfy napisal/-a: 06 Apr 2021, 19:15
aru12 napisal/-a: 06 Apr 2021, 19:00 Jaz nimam problemov z kapaciteto baterije. zgleda pa jih imaš ti (macek)
Če se malo organiziraš je kapaciteta 40kwh za vožnjo po Sloveniji čisto zadosti.
Za daljše vožnje imam plug in-a in nimam problemov z iskanjem polnilnic in raznimi karticami.
Katere velecenjene baterije so že zanič in imate vpoklic za menjavo?

Hotel sem samo izpostaviti problem merjenja dejanske degradacije baterije samovšečni konaši pa delate štalo.
Oj, ne dajaj se z njimi, sama foušarija jih je po evkaliptusovem lesu ;)

Si pa v temi o vpoklicih Hyundaijeviega modela Kona, kateri je za lastnike teh vozil boleč, tudi nas bi bolelo, če nam bi proizvajalec tako zagodil. Bodo pa zagotovo rešili, ker so tako kot nekatere znamke resni, ne predstavljam si takega problema reševat z Renaultom ali PSA skupino.
@alfy kaj spet govoriš neumnosti? ;)
AndrejP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 419
116
158

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a AndrejP »

aru12 napisal/-a: 06 Apr 2021, 19:00 Jaz nimam problemov z kapaciteto baterije. zgleda pa jih imaš ti (macek)
Če se malo organiziraš je kapaciteta 40kwh za vožnjo po Sloveniji čisto zadosti.
Za daljše vožnje imam plug in-a in nimam problemov z iskanjem polnilnic in raznimi karticami.
Katere velecenjene baterije so že zanič in imate vpoklic za menjavo?

Hotel sem samo izpostaviti problem merjenja dejanske degradacije baterije samovšečni konaši pa delate štalo.
Velika verjetnost je da je z BMWjem marsikaj narobe pa ne bodo priznali ker bi zajebali ugled kao “premijske” znamke. Vsi so isti kurac. En sam pohlep.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a bvs »

Ojoj, kaj so bavarci naredili z dizli. Pr 180kkm je za na odpad, če ne menjaš ketne, itd ... Losaš se ga pa samo za male pare.
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Taragula »

alfy napisal/-a: 06 Apr 2021, 19:15
aru12 napisal/-a: 06 Apr 2021, 19:00 Jaz nimam problemov z kapaciteto baterije. zgleda pa jih imaš ti (macek)
Če se malo organiziraš je kapaciteta 40kwh za vožnjo po Sloveniji čisto zadosti.
Za daljše vožnje imam plug in-a in nimam problemov z iskanjem polnilnic in raznimi karticami.
Katere velecenjene baterije so že zanič in imate vpoklic za menjavo?

Hotel sem samo izpostaviti problem merjenja dejanske degradacije baterije samovšečni konaši pa delate štalo.
Oj, ne dajaj se z njimi, sama foušarija jih je po evkaliptusovem lesu ;)

Si pa v temi o vpoklicih Hyundaijeviega modela Kona, kateri je za lastnike teh vozil boleč, tudi nas bi bolelo, če nam bi proizvajalec tako zagodil. Bodo pa zagotovo rešili, ker so tako kot nekatere znamke resni, ne predstavljam si takega problema reševat z Renaultom ali PSA skupino.
Hahahahah, ja res me zelo boli, da dobim pri 80 ali 90k novo baterijo. Ne vem kaj je to a solze mi tecejo, ne vem, če od smeha sreče al bolečine. Ti ugotovi!!!
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Da se vrnemo na temo.
V ZDA je Hyundai začel omejevati max SOC na 80% za avtomobile afektirane z vpoklicem baterije.
Stranke, ki se za to odločijo in podpišejo na servisu papirje, dobijo kupon v višini 200 USD.
Gre za začasno rešitev do zamenjav baterij. Kampanja je email, servis in pa tudi Bluelink, kjer preko OTA nastavijo max SOC na 80%.
Morda gre za ameriško lokalno paranojo, ker tam so tudi izdali priporočilo, da naj se Kon z SoC nad 80% ne pušča v garažah, parkirnih hišah in podobno.
Tam se tudi dela rollout kampanj glede na starost avtomobila, torej najstarejše Kone najprej. Kar ima smisla, težava z baterijo se namreč akumulira skozi čas, sploh s polnjenjem do 100% SOC. Severno ameriški polnilci so tudi meli grdo navado prepolnit zadeve, enako kot korejski, torej je pojavnost problemov posledično višja.
SimonZed, FV-EV
AndrejP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 419
116
158

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a AndrejP »

Ogo napisal/-a: 11 Apr 2021, 09:25 Da se vrnemo na temo.
V ZDA je Hyundai začel omejevati max SOC na 80% za avtomobile afektirane z vpoklicem baterije.
Stranke, ki se za to odločijo in podpišejo na servisu papirje, dobijo kupon v višini 200 USD.
Gre za začasno rešitev do zamenjav baterij. Kampanja je email, servis in pa tudi Bluelink, kjer preko OTA nastavijo max SOC na 80%.
Morda gre za ameriško lokalno paranojo, ker tam so tudi izdali priporočilo, da naj se Kon z SoC nad 80% ne pušča v garažah, parkirnih hišah in podobno.
Tam se tudi dela rollout kampanj glede na starost avtomobila, torej najstarejše Kone najprej. Kar ima smisla, težava z baterijo se namreč akumulira skozi čas, sploh s polnjenjem do 100% SOC. Severno ameriški polnilci so tudi meli grdo navado prepolnit zadeve, enako kot korejski, torej je pojavnost problemov posledično višja.
Ne vem kater butl bi podpisal za 200$. :D jaz bi podpisal kvečjemu za kakih 10k€.
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
426
112

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Vsi ki imate baterije proizvedene od 3. MAR 2020 imajo prevlečene katode in kone ne bodo vpoklicane na zmanjšanje SOC na 80% in tudi ne bodo menjane bat.. :nod:
Here is the recall notice (https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2021/R ... 7-1095.PDF) which indicates that the insulated cathode was put into production on March 3, 2020.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Tu nas je verjetno več takih, ki imamo kone že dlje. Moja je bila narejena že 2018 in registrirana oziroma se šteje kot letnik jan 2019.
Odgovori

Vrni se na “Kona EV”