Vpoklici

Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 425
Avto: Hyundai Kona EV
318
194

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Ogo » 18 Nov 2020, 21:22

Jaz tudi polnim do 100% zelo poredko.
Se držim Tesla priporočil. :devil:

Če se mene vpraša, bi moral tudi Hyundai narest podobno kot Tesla, torej max napolnjenost mora biti iz fabrike nastavljena na 80%, če želiš spremenit nad to vrednost, ti pa mora še malo zatežit s parimi popupi na displeju.

Še Apple z novimi SW update-i svoje izdelke ne polne po defaultu vedno do 100%, temveč le do 80%.
Pač specifika LiXX baterij.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1612
Avto: e-Golf 2020
720
54

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 19 Nov 2020, 08:46

Pač je razlika če ma avto top buffer ni potrebno tolk se tega držat. Tko da tesla top bufferja nima(oziroma zelo malo če) in zato je opozorilo ker na realnih 100% res ni fajn preveč časa držat. Kona in večina ostalih pa ima top buffer tko da ni tolk panike.

Golf ma kar konkreten top buffer zato večinoma polnim na 90%. Pač različno od avta do avta. Je pa res da bolj kot si previden več ciklov bo baterija zdržala. Če ti zadostuje 80% zakaj pa ne ;)
marko1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Avto: Kona
65
42

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a marko1 » 19 Nov 2020, 10:27

Jaz redno polnim na 100%, tako da ne bom prav zadovoljen, če znižajo max na 90% ali 80%... :)
Uporabniški avatar
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 64
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
39
335

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Nemelk » 19 Nov 2020, 12:11

Jaz zaenkrat nisem zasledil nikakršnih sprememb po nadgradnji logike (BMS/ VCULDC).
Rečeno je bilo, da je vse brez napak.
Ogo
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 425
Avto: Hyundai Kona EV
318
194

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Ogo » 19 Nov 2020, 13:13

DeCoRawr je napisal/-a:Pač je razlika če ma avto top buffer ni potrebno tolk se tega držat. Tko da tesla top bufferja nima(oziroma zelo malo če) in zato je opozorilo ker na realnih 100% res ni fajn preveč časa držat. Kona in večina ostalih pa ima top buffer tko da ni tolk panike.

Golf ma kar konkreten top buffer zato večinoma polnim na 90%. Pač različno od avta do avta. Je pa res da bolj kot si previden več ciklov bo baterija zdržala. Če ti zadostuje 80% zakaj pa ne ;)


Kona ima 3% top in 3% bottom bufferja. Ni to neka strašna cifra, je pa bolje, kot da ga ni.
Skratka, za držat baterijo čim dlje časa v top kondiciji, se mora vseeno šofer še malo potrudit.
Nemelk
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 496
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
640
1133

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a edi-b » 20 Nov 2020, 22:49

Danes na autobinck LJ urejen vpoklic glede baterije, nadgradnja BMS, v praksi se nič ne spremeni, torej ne uporabna kapaciteta, ne hitrost polnjenja do 100%.
Po letu in 7 mesecih tudi servis na 45t km (brez korone bi bilo precej več km), vijačenje in centriranje jeklena platišča z zimskimi gumami, test zavor, amortizerjev, akumulator 12V ok, še prvi (pa menda ja nisem zastonj kupil
Baseus 8000A Car Jump Starter Battery Power Bank High Capacity Starting Device Booster Auto Vehicle Emergency Battery Booster
Baseus 8000A Car Jump Starter Battery Power Bank High Capacity Starting Device Booster Auto Vehicle Emergency Battery Booster-Jump Starter- - AliExpress ). Zaenkrat zelo zadovoljen, razen nepotrebni vmesni servisi vsakih 15t km, dovolj bi bil vsakih 30t km ali na 2 leti, vendar še vedno drobiž proti prejšnjimi dizli zafiro, octavio..., z MSE je še ostalo 2MWh plusa do konec leta in ne bo doplačila za vso elektriko doma, ogrevanje s toplotno in BEV
SimonZed, Nemelk, prijazen, timo, CRF, Sebastijan, Robie, DGJ, kt57
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 496
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
640
1133

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a edi-b » 21 Nov 2020, 15:51

Po upgrede BMS mi za AC polnjenje kaže od 80 do 100% čas polnjenja 2 ure 30 minut. Lahko eden, ki še ni bil na vpoklicu za baterijo, 1F kona 64 kWh baterija, pogleda, če kaže isto...
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 425
Avto: Hyundai Kona EV
318
194

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Ogo » 21 Nov 2020, 16:27

Kak polnilni tok, oz moč polnjenja pa imaš?
Ker tale čas polnjenja Kona "ugiba" v odvisnosti od trenutne polnilne moči.
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 496
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
640
1133

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a edi-b » 21 Nov 2020, 19:05

Ogo je napisal/-a:Kak polnilni tok, oz moč polnjenja pa imaš?
Ker tale čas polnjenja Kona "ugiba" v odvisnosti od trenutne polnilne moči.

Ponoči sem polnil s 15% na 50% na dinamični 25A, podnevi pa s 45% na 80% z 32A. Nisem vedel, da čas prilagaja, sem mislil, da vedno računa na 32A...
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6318
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4830
5841

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Nov 2020, 08:47

V meniju kjer so vsi časi polnjenja je številka na max tok.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2370
Avto: EV Kona 64
2460
1983

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 22 Nov 2020, 14:48

Tudi jaz imam že narejen tale vpoklic VN baterije, nisem pa še opazil kakršnih koli sprememb. Tudi sam sem s KonoEV zadovoljen na splošno gledano, par že izpostavljenih pomanjkljivosti pa bom imel v spominu za naslednji nakup ali ko bom komu svetoval (se tedensko srečujem na terenu z ljudmi, ki jih zanima marsikaj okoli EV, polnilnic,....):
- servisi povsem nepotrebni na 15.000, iz prakse bi priporočal na 50.000 ali na dve leti (bremze niso obremenjene, podvozje tudi nima problemov dokler je še novo,....), ostalo kot so gume, kabinski filtri, tekočine za steklo....je stvar uporabnika avta, da spremlja
- težave z 12V akumulatorjem pri Hyundaiu je feler proizvajalca in čisti nateg, da ne priznajo vsem in smo nekateri lastniki sami po letu dni morali na svoje stroške menjati, ker ne priznajo tovarniške napake. Še posebno, ker to ni velik strošek, so si pa vsaj pri meni s tem nakopali negativno referenco, ki je nikoli ne bom pozabil in vsakemu potencialnemu kupcu najprej omenil. Stvar odnosa Hyundai Slovenija in ne drugega.
- težave z osrednjim računalnikom, ko so se občasno vključevali alarmi vseh asistenčnih sistemov povsem naključno jemljem kot smolo. Sem pač eden od ne vem koliko tisoč primerov, ki je fasal neko napako. Dolgo časa je sicer trajalo a to razumem, ker se je pojavljalo vsakih nekaj dni ali tednov za kratek čas. V Avtobincku so mi sedaj zamenjali celotno enoto in zaenkrat kaže, da je bila tu napaka.
- prostornost avta je poglavje zase. če se z ženo odpraviva na izlet je povsem ustrezna, če pa naložim še tri odrasle otroke ali pa če grem na teren s polnim prtljažnikom robe pa je premajhna. Ko sem kupoval ni bilo kaj dosti izbire na trgu (Leaf, M3 iz tujine, Zoe, Ionic) in sem izbral najustreznejšega, danes ali pa recimo drugo leto bi bilo v igri veliko več modelov v tem cenovnem razredu in opremi.
- baterija, ki je strah in trepet novim lastnikom EV, se je doslej pri Koni64 izkazala nad pričakovanji. Res sem šele pri 75.000 in do 800.000 kot je pričakovana življenska doba je še veliko, ampak zaenkrat nihče od nas ne opaža padca kapacitete, kot npr. to zelo občutijo lastniki Leafov.
- ta vpoklic tovarni Hyundai štejem v plus, ker s tem kažejo skrb za naše avte.
- ob tem vpoklicu sem dobil celo nadomestno električno Kono, kar štejem v plus Avtokavšku, ki se vedno potrudi in ga lahko pohvalim tako kot Franci. Sicer je imela le osnovno opremo in šele sedaj vidim, da je moja oprema Impresium neprimerno boljša in vredna tistih nekaj tisočakov (sem pogrešal vse od radarskega tempomata, HUDa, elektrino nastavljivega sedeža, zvočnikov.....), očitno sem se že razvadil.
Taragula, matija, DGJ, Nejccc, prijazen, timo, Franci, Ogo, kt57, Nemelk, CRF, se-ma
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 825
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
849
226

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Franci » 23 Nov 2020, 11:12

FV-EV - ja na boljše se hitreje navadiš, kot na slabše. Hrvaške KONE imajo sicer drugačno opremo in HUDa niti ni bilo za dobit. V mojem primeru sem predvsem kot pozitivno opazil trifazni AC polnilec, pa el. zložljiva ogledala, ki jih moja hr KONA nima.
FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2370
Avto: EV Kona 64
2460
1983

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 25 Nov 2020, 22:16

Franci je napisal/-a:FV-EV - ja na boljše se hitreje navadiš, kot na slabše. Hrvaške KONE imajo sicer drugačno opremo in HUDa niti ni bilo za dobit. V mojem primeru sem predvsem kot pozitivno opazil trifazni AC polnilec, pa el. zložljiva ogledala, ki jih moja hr KONA nima.


Ja tale trifazni polnilec bi tudi jaz raje imel, ampak to je stvar razvoja. Če si prvi pač je plus, da se leto ali dve prej voziš v EV, pa potem tale minus ni enakovreden, kot če bi danes kupval EV, ko imaš oboje na izbiro. Brez dinamične polnilnice bi se v mojem primeru enofazneKone in 3x20A moral kar precej prilagajati, zdaj se mi skorajda ni treba (parkrat letno ni optimuma v primeru vsakodnevno dolgih relacij). Če pa bi imel trifazni polnilec bi bil v kombinaciji z dinamično polnilnico še enkrat hitrejši in sploh vse primere pokrije. :tup:
Franci
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2370
Avto: EV Kona 64
2460
1983

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 01 Dec 2020, 21:02

Ob tem vpoklicu sem opazil spremembo pri prazni bateriji.
Zadnjih nekaj dni sem se že dvakrat pripeljal domov z 1 ali 2% in prej sem dobival opozorilo pri 8% da si v rdečem območju, pri 3% pa si padel v želvo in izginil je domet, tako, da nisi mogel več kalkulirat koliko km boš še morda lahko zvozil s prazno baterijo.

No sedaj po novem je namesto tistih 3% to premaknjeno na 5%, ko padeš že v želvo in ne vidiš koliko je še okvirnega dometa. Rdečo cono pa še vedno upošteva enako, pri 8% jo prišneš zažirati.

Meni je bilo prej bolj všeč to mejno stanje, je pa verjetno za večino uporabnikov bolje tako kot je sedaj, da ne kalkulirajo do zadnjega. Vsekakor pa je to povezano nekako tudi s težavami LG, le ne vem kaj točno bi s tem odpravili?!
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
129
10

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Gasper » 01 Dec 2020, 23:18

Lahko da so celotno SOC okno premaknili za 2%, kar pomeni da zdaj 100% pomeni prejšnjih 98%. SOC je itak nek izračunan približek, tako da je lahko še kakšen drug faktor, si upošteval da je zdaj bolj mraz?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2370
Avto: EV Kona 64
2460
1983

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Dec 2020, 10:22

Mraz nima veze s tem. To je le prikazovanje koliko je še ostanka na spodnjem nivoju baterije in ne v km pač pa v procentih. Mraz vpliva na večjo porabo in SOC hitreje pada, kot če bi se vozil poleti, seveda vse gledano ob isti hitrosti tudi za zgodovino. mislim, da so le skušali nam uporabnikom onemogočit, da baterijo spraznimo prevečkrat do nule, ker to itak vemo, da ni najbolje.
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 425
Avto: Hyundai Kona EV
318
194

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a Ogo » 02 Dec 2020, 13:19

Pri nižjih temperaturah je za baterijo bolj nevarno bit v področju nizkega SOC in varneje bit na področju višjega SOC.
Z višanjem temperatur je pa obratno.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2370
Avto: EV Kona 64
2460
1983

Re: Vpoklici

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Dec 2020, 15:10

Samo če se voziš je baterija ogreta.
To drži morda le pri parkiranem avtu celo noč blizu nulaSOCa, kar pa se verjetno težko komu zgodi, da ga takrat nebi dal polnit?!

Vrni se na