Vpoklici
Re: Vpoklici
Jaz sem imel probleme z baterijo, ena celica mi je šla. So mi jo sicer zamenjali ob koncu maja, samo so rekli, da bom na prednosti glede menjave.
Mislim, da je bila moja druga po vrsti v SLO za menjavo, nekako imam v spominu, da so to omenili, bo pa zdaj skoraj 2 meseca od menjave že.
Mislim, da je bila moja druga po vrsti v SLO za menjavo, nekako imam v spominu, da so to omenili, bo pa zdaj skoraj 2 meseca od menjave že.
Re: Vpoklici
2 meseca že? Meni se tudi ne mudi. Presegel sem 100k, konec novembra bo skoraj 105k, sicer po skoraj 3 letih lastništva opažam kar velik upad kapacitete. Tega ne morem podkrepiti s kakimi meritvami, opažam pač na podlagi vedno istih poti v 3 letih. V bistvu bo februarja 3 leta.Vremenko napisal/-a: ↑31 Okt 2021, 12:38 Jaz sem imel probleme z baterijo, ena celica mi je šla. So mi jo sicer zamenjali ob koncu maja, samo so rekli, da bom na prednosti glede menjave.
Mislim, da je bila moja druga po vrsti v SLO za menjavo, nekako imam v spominu, da so to omenili, bo pa zdaj skoraj 2 meseca od menjave že.
Služba in nazaj. V prvem letu, mi je ob 100% napolnjenosti vedno pokazalo čez 430km dosega poleti, letos poleti je bil max 369km, oz manj. Skupno povprečno porabo imam 15,4 kwh/100. Od začetka, vedno isti stil voznje. Ne šparam. Pri 80%soc ne pridem čez 260km dosega, zdaj, ko je zjutraj 0-5 st. Poleti je bil pri 80soc doseg 320 km. Tak da, po feelingu bi rekel, da je kar manj. Veliko manj se mi zdi. Čeprav je degradacija od začetka hitrejša, pozneje se pa ne opazi več tako rapidno, baje....
Polnim vedno na šuko, doma. Parkrat letno hitra.
Re: Vpoklici
Zanimivo. Jaz sem na podobnik km, podobno star avto, podoben stil polnjenja.....degradacije ne opažam, doseg mi kaže podobno kot na začetku. Poleti je poraba nekje okoli 15, pozimi okoli 18. Se pa zelo pozna prikazan doseg glede na prevožene km in hitrosti prejšnji dan. Če sem prejšnji dan na koncu imel avtocesto in nisem šparal (tudi prek 130), potem mi zjutraj kaže precej krajši domet in obratno. Podobno je tudi s temperaturami ali če sem se vozil zjutraj ko je hladno oziroma čez dan ko se segreje, ter ali je avto v garaži ali pa parkiran več ur na parkingu. ko seštejem vse te detajle, potem degradacije ne opazim, res pa da ne merim in zapisujem teh podatkov.
Re: Vpoklici
GoM je res Guess-o-Meter. In sedaj pozimi poraba res naraste in je težko lovit referenco.
Po drugi strani pričakovat 0 degradacije za vedno je tudi malo utopično.
Po LGjevem data sheetu gredo procenti kapacitete že zaradi staranja baterije. Sama uporaba pa prispeva največ. Po data sheetu bi morala baterija zdržati vsaj 1500 ciklov pri 97% ciklih polnjenja in praznjenja do 20% degradacije.
Dodatnih 10% je lufta za staranje in pridemo na klasičnih 30% degradacije, ko naj bi bila baterija za "zamenjat".
Ampak to namerit kvalitetno mimo GoM, je seveda proces. AMZS naj bi se tega po novem loteval. Vprašanje pa kako.
Po drugi strani pričakovat 0 degradacije za vedno je tudi malo utopično.
Po LGjevem data sheetu gredo procenti kapacitete že zaradi staranja baterije. Sama uporaba pa prispeva največ. Po data sheetu bi morala baterija zdržati vsaj 1500 ciklov pri 97% ciklih polnjenja in praznjenja do 20% degradacije.
Dodatnih 10% je lufta za staranje in pridemo na klasičnih 30% degradacije, ko naj bi bila baterija za "zamenjat".
Ampak to namerit kvalitetno mimo GoM, je seveda proces. AMZS naj bi se tega po novem loteval. Vprašanje pa kako.
Re: Vpoklici
Na podlagi teh podatkov, ki si jih ti tule navedel prideš pri koni64 do max 30% degradacije po prevoženih 500.000km. Pri naših 100.000km smo od tega še tako oddaljeni, da je težko govoriti, da opazimo kako degradacijo. Verjetno bodo prvi opazni znaki po kakih 300.000km, do takrat pa bomo morali še precej prevozit. O degradaciji se bomo pogovarjali ko se bomo bližali starosti deset letOgo napisal/-a: ↑31 Okt 2021, 14:34 GoM je res Guess-o-Meter. In sedaj pozimi poraba res naraste in je težko lovit referenco.
Po drugi strani pričakovat 0 degradacije za vedno je tudi malo utopično.
Po LGjevem data sheetu gredo procenti kapacitete že zaradi staranja baterije. Sama uporaba pa prispeva največ. Po data sheetu bi morala baterija zdržati vsaj 1500 ciklov pri 97% ciklih polnjenja in praznjenja do 20% degradacije.
Dodatnih 10% je lufta za staranje in pridemo na klasičnih 30% degradacije, ko naj bi bila baterija za "zamenjat".
Ampak to namerit kvalitetno mimo GoM, je seveda proces. AMZS naj bi se tega po novem loteval. Vprašanje pa kako.
Drugo je pa pri kakih malčkih z 20kWh ali kaj podobnega malimi baterijami, samo ti pa v osnovi delajo manj km in tudi lahko prvih pet let pozabijo na degradacije, razen če je kaj res narobe z baterijo
Re: Vpoklici
EVja z spodobno kapaciteto baterije, sploh če imaš SE se ne bo nikoli splačalo prodat. Najboljše bo terat da razpade pa šraufat če kaka malenkost crkne. Sploh ti ki imajo veliko prevoženih kilometrov in dobijo novo baterijo so zmagovalci. Kaj boljšega si ni možno želeti.FV-EV napisal/-a: ↑31 Okt 2021, 16:57Na podlagi teh podatkov, ki si jih ti tule navedel prideš pri koni64 do max 30% degradacije po prevoženih 500.000km. Pri naših 100.000km smo od tega še tako oddaljeni, da je težko govoriti, da opazimo kako degradacijo. Verjetno bodo prvi opazni znaki po kakih 300.000km, do takrat pa bomo morali še precej prevozit. O degradaciji se bomo pogovarjali ko se bomo bližali starosti deset letOgo napisal/-a: ↑31 Okt 2021, 14:34 GoM je res Guess-o-Meter. In sedaj pozimi poraba res naraste in je težko lovit referenco.
Po drugi strani pričakovat 0 degradacije za vedno je tudi malo utopično.
Po LGjevem data sheetu gredo procenti kapacitete že zaradi staranja baterije. Sama uporaba pa prispeva največ. Po data sheetu bi morala baterija zdržati vsaj 1500 ciklov pri 97% ciklih polnjenja in praznjenja do 20% degradacije.
Dodatnih 10% je lufta za staranje in pridemo na klasičnih 30% degradacije, ko naj bi bila baterija za "zamenjat".
Ampak to namerit kvalitetno mimo GoM, je seveda proces. AMZS naj bi se tega po novem loteval. Vprašanje pa kako.
Drugo je pa pri kakih malčkih z 20kWh ali kaj podobnega malimi baterijami, samo ti pa v osnovi delajo manj km in tudi lahko prvih pet let pozabijo na degradacije, razen če je kaj res narobe z baterijo
Re: Vpoklici
Tako je. Kona EV s 64 kWh je tudi z 30% degradacijo še vedno zelo uporabna - še vedno ima več kapacitete v bateriji kot ta "mala" Kona EV, ko pride direkt iz fabrike.
Manj kot ima baterija kapacitete, bolj se ji degradacija pozna.
Pa ne samo to, delati dnevno 200 km cikle z 64 kWh baterijo ali 38 kWh baterijo, bo ta večja baterija imela precej manjše degradiranje kapacitete. In ta dva efekta se potem potencirata.
Manj kot ima baterija kapacitete, bolj se ji degradacija pozna.
Pa ne samo to, delati dnevno 200 km cikle z 64 kWh baterijo ali 38 kWh baterijo, bo ta večja baterija imela precej manjše degradiranje kapacitete. In ta dva efekta se potem potencirata.
Re: Vpoklici
Danes po vpoklicu v 4 urah menjana baterija 64 kWh na koni po dobrih treh letih in skoraj 100k km, garancije za baterijo teče dalje do 200k km ali 8 let, pravijo, da je novejša in boljša. Živi bili pa videli.
Sicer degradacije nisem opazil tako da bi verjetno res zdržala ene 2 avta ali več, nato pa še hranilnik
Sicer degradacije nisem opazil tako da bi verjetno res zdržala ene 2 avta ali več, nato pa še hranilnik
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Vpoklici
Sem mislil, da so že vsem zamenjali, torej se še vedno vrtijo vpoklici teh prvih par kosov Konc?! Res so počasni
Re: Vpoklici
Mene še čaka, nevem sicer kdaj. So me dali na seznam ampak ker ni problemov nisem prioriteta, tko so rekli. Zna bit da bo prej 4 leta stara kot jo bodo zamenjali. Tud se še dobro drži
Re: Vpoklici
Ja če začne metat napake na hitri. Sej men se je enkrat zgodilo sam se mi zdi da je blo pozneje kot sem se zmenil.
Ja upam da se ne vžge no pol bi pa res moral met nesrečo
Ja upam da se ne vžge no pol bi pa res moral met nesrečo
Re: Vpoklici
Tudi mene še čaka menjava - bi imel že zamenjano julija v Zagrebu, pa takrat nisem imel časa, sedaj pa čakanje na novi krog - moram tudi preverit, če je varianta to narediti v Ljubljani.