Blue Kona

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1505
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1885
3564

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a DGJ » 01 Mar 2019, 10:04

Kar konkreten enodnevni izlet. :)
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 01 Mar 2019, 10:30

Na meji enodnevnega ja.
DGJ
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 01 Mar 2019, 19:37

CRF je napisal/-a:Prvič sem preizkusil ECO+...

Hvala za poročilo o super vožnji, res lepe porabe, tudi sam jih opažam te dni, ampak vseeno ne tako zelo nizke kot pri tebi.
Glede ECO+ imam vtis, da gre za isto stvar kot ECO, le da se hkrati izklopi še klimatizacija. Hočem reči, da bi bil najbrž enak rezultat, če voziš v ECO s klimo na OFF. Navodila kaj več ne povedo, ampak zna biti, da gre za isto stvar (+ hitrost ima limit 90 km/h).
CRF, DGJ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 01 Mar 2019, 19:39

Tako tudi jaz razumem ja. Klime dejansko nismo rabili pri 21 stopinjah :)
Hitrost ni res limitirana, samo default nastavi limit na 90, potem pa lahko popraviš...
DGJ
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 01 Apr 2019, 14:03

@CRF ti torej nisi opazil kakšnega občutnega zmanjšanja porabe po menjavi pnevmatik iz zimskih v letne?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Apr 2019, 06:50

Spremljam (sicer ne tako natančno kot ti) in gledam, ampak ni kaj bistvenega razlike. Na dnevni relaciji sem imel prej in sedaj porabo okrog 18. Čisto nič razlike. Mi gre pa na 50km 10% za ogrevanje, polovico avtoceste in par sto metrov višinske razlike.

Imam pa sedaj malenkost nižji tlak kot na zimskih. Za 0.2bara.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1087
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1140
1060

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 03 Apr 2019, 11:23

Meni poraba tudi sedaj v toplem vremenu ne pada veliko prej 18, sedaj z veliko napora 15. Bolj je odvisna od infrastrukture, močno pade, če se vozim po lokalnih cestah, kjer je hitrost med 50-90km/h. Na avtocestah pa bi moral za manjšo porabo vozit med 80-100km/h, kar pa se mi zdi povsem mimo.

Gretje pa porabi tako malo tudi pri 0 stopinj, da tega sploh ne gledam več, trikrat več od gretja porablja elektronika :bang:
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Apr 2019, 11:50

To je pa zelo relativno.

Meni gretje pri temperaturah okrog ničle porabi 20% energije na poti v službo. Elektronika je pa res zanemarljiva, okrog 2 do 3%
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Apr 2019, 11:56

FV-EV je napisal/-a:Meni poraba tudi sedaj v toplem vremenu ne pada veliko prej 18, sedaj z veliko napora 15. Bolj je odvisna od infrastrukture, močno pade, če se vozim po lokalnih cestah, kjer je hitrost med 50-90km/h. Na avtocestah pa bi moral za manjšo porabo vozit med 80-100km/h, kar pa se mi zdi povsem mimo.

Gretje pa porabi tako malo tudi pri 0 stopinj, da tega sploh ne gledam več, trikrat več od gretja porablja elektronika :bang:

Jah, tako se pač obnaša avto v obliki "cegla" na avtocesti pri "visokih" hitrostih. Za šibanje po AC je Ioniq razred zase.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1087
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1140
1060

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 03 Apr 2019, 12:22

CRF je napisal/-a:To je pa zelo relativno.

Meni gretje pri temperaturah okrog ničle porabi 20% energije na poti v službo. Elektronika je pa res zanemarljiva, okrog 2 do 3%


Ali imaš bolj kratke relacije?

Opažam, da je na začetku sicer res večja poraba za ogrevanje, ki pa potem pade na zanemarljivo. Res pa gledam to le pri daljših relacijah in tja do 30km je tega morda res več. bi moral videti, koliko je bilo ogrevanja pri vseh 7.000 narejenih km, pa ne vem, ali se to kje vidi?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Apr 2019, 12:29

Seveda, krajša je relacija večji je delež gretja. Enako, bolj ekonomična je vožnja, večji del gre za gretje.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Apr 2019, 10:31

Povprečna poraba zadnjih 3.000 kilometrov je že znotraj pričakovanj. :clap: Računam da čez poletje pade še za kakšno kWh.

20190426_064748.jpg
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 29 Apr 2019, 12:09

Povprečna hitrost cca. 57 km/h. :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Apr 2019, 12:21

Jah, saj veš kako je to merjeno... V to so všteti vsi postanki, čakanja, sedenja v avtu in igranja z nastavitvami, itd...
Ampak to me niti ne moti. To je moja dejasnka uporaba/poraba.

Za relacijo je še nižja. Čez vikend smo šli Tržič-Trst-Lipica-Tržič. Toplo vreme, hudi nalivi in nekaj kolone na avtocesti...14.4kWh/100km.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1700
Avto: Kona EV
1262
1817

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 29 Apr 2019, 12:24

CRF je napisal/-a:Jah, saj veš kako je to merjeno... V to so všteti vsi postanki, čakanja, sedenja v avtu in igranja z nastavitvami, itd...

Ali si prepričan, da teče čas, ko avto stoji in je prižgan? Vedno pozabim to preveriti.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Apr 2019, 12:31

:) nisem 100%, recimo 90.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Apr 2019, 12:42

Sem preveril, šteje ves čas ko je avto prižgan.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 709
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
823
1625

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 29 Apr 2019, 15:08

Tudi Ioniq šteje čas, ko je avto prižgan in še bolj trapasto, ko se polni.
SimonZed, CRF
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1087
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1140
1060

Dalmacija in Hercegovina

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Maj 2019, 16:17

Kona ima sicer History, kjer lahko pogledaš porabo posameznih relacij (mislim, da zadnjih 30). Izpisuje pa po dnevih, koliko si kakšen dan prevozil, včasih tudi v enem dnevu dve, pa ne vem v katerih primerih?

Ta teden sem bil v Dubrovniku in Mostarju po hrvaški avtocesti in zadnje tri porabe:
- relacija Ljubljana Dubrovnik 700km, poraba 14kWh/100.
Polnil v Šibeniku po 400km ostalo 16%, ta del sem vozil večinoma na tempomat 95km/h, razen NM-Netretič po omejitvah in je bila poraba 13kWh/100.
Drugi del od Šbenika do Dubrovnika 300km, vozil tempomat 105km/h do Neretve, nato po omejitvah in poraba je skočila na skupno 14kWh/100. Če bi še varčneje vozil, bi se dalo priti iz ljubljane do Splita brez polnjenja.
- relacija Dubrovnik Mostar Trebinje Dubrovnik 300km, čez hribe in vasi večinoma po dežju s porabo 13kWh/100.
Bosna je v celoti slabo pokrita s polnilnicami, sploh hitrih ni, nisem tudi nikjer nič polnil.
- relacija Dubrovnik Ljubljana 700km, poraba 16,4kWh/100.
Do Šibenika z maksimalno hitrostjo po omejitvah tudi drugi del po avtocesti s povprečno porabo 17,3kWh/100. Ker sem vozil precej hitro, mi ni uspelo priti v Zadar, zato postanek v Šibeniku Kaufland, kjer sem spoznal Francija tu s foruma:)
Nato pa Šbenik Karlovac Metlika Ljubljana, kjer pa nisem vozil niti počasi niti maksimalno po omejitvah in zato je povprečna poraba nekoliko padla. Bi tudi do Ljubljane prišel, če bi v šibeniku do polnega nafilal, sam sem želel obiskat polnilnico v Karlovcu.
crunchy, matija, Hitch-Hiker, CRF, DGJ, edi-b, Franci, prijazen
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5201
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3778
4027

Re: Blue Kona

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Maj 2019, 11:10

Za praznike smo šli do Benetk. Do Šempasa kjer sem nameraval malo dopolnit na rezervo smo prišli ravno na 74% SOC, tako da hitro polnjenje ni imelo smisla in smo nadaljevali do Noventa di Piave, kjer je Enelova hitra polnilnica.
Po 5 neuspelih poskusih aktivacije z aplikacijo mi je končno uspelo. Mogoče zato ker sem v petem poskusu najprej aktiviral polnjenje in potem priključil avto. Nikjer ne piše kakšen je pravilen vrstni red. Kakorkoli, polnjenje je šlo s 45kW in preden smo se uspeli vrnit iz nakupovalnega centra smo porabili 8.5€.
Poraba do benetk je bila 12.4kWh/100km, zahvaljujoč tudi neskončnemu gradbišču 60/80 po večini Italije.
V Benetkah je par polnilnic v Garažni hiši, ampak to sem ugotovil šele na poti nazaj. Itak smo imeli vrh glave elektrike, tako da je bil povratek z max hitrostjo do Sežane. Tam sem računal na Plan-netov DC, ampak je CCS nefukncionalen, tako da smo šli na MOL dopolnit za do doma.
Z varčno vožnjo pa bi bilo za slabih 700km seveda eno polnjenje dovolj.

Ker je bilo že povsem poletno je tudi klima delala ves čas in kot v vseh avtih do sedaj je zračnike nemogoče nastavit tako da ne pihajo direktno v ljudi. Bo zgleda čez poletje potrebno ves čas klikat nastavitve in obračat zračnike...
matija, DGJ, crunchy, SimonZed, timo, evid, Stromcek, kt57, Vremenko, edi-b, FV-EV
Admin @ EVSVET.eu

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na