Blue Kona

Odgovori
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ker vedno sam vozim sploh ne vem kaj se dogaja zunaj, kakšne vse zvoke spušča Kona.

VSS se kje vklopi ali izklopi?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Levo od volana je na armaturni plošči (pri levem kolenu) gumb VESS, če ga pritisneš, izklopiš umetni zvok pri hitrosti pod 30 km/h in piskanje ob vzvratni vožnji. Ampak se samodejno ponovno vključi po ponovnem vžigu vozila.
Priponke
vess.jpg
vess.jpg (41.84 KiB) Pogledano 4338 krat
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ja to vem, da je tam gumb a je vedno vklopljen. torej se ne da izklopit.

Še to me zanima, kaj je tisti sosednji gumb poleg sovoznikovega gretja sedeža?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Parkirni senzorji.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a BoBa »

CRF napisal/-a:Parkirni senzorji.
Žal so parkirni senzorji ob vklopu vozila vedno izklopljeni. Je v nastavitvah kje možnost, da bi bila privzeta vrednost "ON"?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

BoBa napisal/-a:
CRF napisal/-a:Parkirni senzorji.
Žal so parkirni senzorji ob vklopu vozila vedno izklopljeni. Je v nastavitvah kje možnost, da bi bila privzeta vrednost "ON"?
Žal ne. Zadnja in sprednja tipala se samodejno vključijo, ko prestaviš v vzvratno. Prednje pa je treba vključevati ročno, če nisi v vzvratni prestavi.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

CRF napisal/-a:Parkirni senzorji.
Torej mi zato ne delajo spredaj, ker jih moram vsakič ročno vklopit - hvala
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Točno tako. Prvič vidim, da jih je potrebno vklopiti. Vsak normalen avto ima gumb zato, da jih izklopiš, če so v določeni situaciji moteči. Minus za Hyundai!
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a Pier »

BoBa napisal/-a:Točno tako. Prvič vidim, da jih je potrebno vklopiti. Vsak normalen avto ima gumb zato, da jih izklopiš, če so v določeni situaciji moteči. Minus za Hyundai!
Tole ne bo držalo. Na mojem ICE vozilu se parkirni senzorji vedno vklopijo samo takrat, ko dam v vzvratno. Ne vem, zakaj bi morali biti senzorji vklopljeni vedno in povsod, tudi če v koloni stojim, da mi potem piskajo pri vsakem semaforju?!
GM
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Sprednji senzorji tudi? No, vsaj na mojih dosedanjih so sprednji vedno piskali, če sem se pri parkiranju preveč približal oviri!
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Tudi v koloni?
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a BoBa »

V koloni se v principu ne približam sprednjemu na pol metra da bi se senzirji aktivirali.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nisem meril, ampak imam občutek da Kona piska že pri enem metru.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Tudi 1 m je prekratka varnostna razdalja z v koloni. Upam, da se strinjava.

Pa to ni point. Vsaj mislil sem, da v vsakem avtu sprednji senzorji zapiskajo, če manj kot meter pred avtom zaznajo oviro. Saj zato pa tudi so! Pri koni zgleda bolj tako: ko opaziš oviro, si vključi senzerje, da ti izmerijo razdaljo do ovire? Potem jih ne rabim.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Mislil sem v stoječi koloni. No, je res da je 1m kar precej blizu. Nisem še nikoli imel prednjih senzorjev, tako da jih niti ne uporabljam.
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a Pier »

BoBa napisal/-a:Tudi 1 m je prekratka varnostna razdalja z v koloni. Upam, da se strinjava.

Pa to ni point. Vsaj mislil sem, da v vsakem avtu sprednji senzorji zapiskajo, če manj kot meter pred avtom zaznajo oviro. Saj zato pa tudi so! Pri koni zgleda bolj tako: ko opaziš oviro, si vključi senzerje, da ti izmerijo razdaljo do ovire? Potem jih ne rabim.
Jaz ne vidim potrebe, da bi bili senzorji vedno prižgani, tudi sprednji ne. Ne vem, v svojih letih vozniškega izpita, sem vedno dobil občutek za avto in jih spredaj v bistvu kaj dosti sploh ne rabim, mogoče res v izrednih primerih. Je pa tudi res, da sem veliko prevozil tudi že, ko senzorjev na avtu sploh nisem imel oz. jih še ni bilo. Iz tega razloga je zame več kot dovolj, da se mi senzorji vklopijo samo takrat, ko premaknem v vzvratno prestavo.
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 974
Kraj: Zasavje
625
896

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Pier napisal/-a:
BoBa napisal/-a:Točno tako. Prvič vidim, da jih je potrebno vklopiti. Vsak normalen avto ima gumb zato, da jih izklopiš, če so v določeni situaciji moteči. Minus za Hyundai!
Tole ne bo držalo. Na mojem ICE vozilu se parkirni senzorji vedno vklopijo samo takrat, ko dam v vzvratno. Ne vem, zakaj bi morali biti senzorji vklopljeni vedno in povsod, tudi če v koloni stojim, da mi potem piskajo pri vsakem semaforju?!
Moj ICE Hyundai je zame normalen in vklopi zadnje senzorje ob prestavitvi v vzratno prestavo, prednji pa delujejo takoj ob kontaktu s ključem v ključavnici. Mislim da je to logična poteza, ker se avto lahko (teoretično) od takrat dalje premika. Zaznavajo nekje znotraj
0,9 m (po ameriškem trgu glede na njihovo dolžino 1-ga yard-a) in piskajo ko je karkoli v njihovi bližini (vozilo, predmet, pešec, mačka ).

Tako se vzdržuje varnostni moment, postane pa res moteče če imaš npr. postanek (preblizu) pred prehodom za pešce, ampak so
zato predvideli gumb - moj je ustrezno blizu prestavne ročice - pa zadevo izklopiš do naslednjega vklopa vozila s ključem ali ponovnega pritiska nanj. Na gumbu pa je lepo vidna signalka, da veš pri čemi si.

Tole s kolono po moje ni situacija, kjer je piskanje moteče, 1 m razdalje med vozili bi ja moralo biti, taka so tudi izobraževanja
za učenje vožnje, kajne?
matija, kt57
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a Pier »

Avrelij napisal/-a:Tole s kolono po moje ni situacija, kjer je piskanje moteče, 1 m razdalje med vozili bi ja moralo biti, taka so tudi izobraževanja za učenje vožnje, kajne?
Poglej, saj je brez veze, da razpravljamo...pridi v Ljubljano ob prometnih konicah, dežju, snegu in potem se boš pa lahko odločal, kaj te učijo na izobraževanju in kako je v praksi.
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 974
Kraj: Zasavje
625
896

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Pier napisal/-a:
Avrelij napisal/-a:Tole s kolono po moje ni situacija, kjer je piskanje moteče, 1 m razdalje med vozili bi ja moralo biti, taka so tudi izobraževanja za učenje vožnje, kajne?
Poglej, saj je brez veze, da razpravljamo...pridi v Ljubljano ob prometnih konicah, dežju, snegu in potem se boš pa lahko odločal, kaj te učijo na izobraževanju in kako je v praksi.
Po Lj. sem vozil precej, konice poznam, poznam prve snežne situacije, ko pol sveta ki ima še letne gume, misli da bo enako kot prej. Vsi se zbijamo, kolikor se da, z menoj vred. Tole bo držalo, situacije ne zanikam, hočem bolj povedati, da imam gumb, ki omogoča nadležnost. Ga pač uporabim, pa je. Nekje so postavili mejo, da začne opozarjat in to dela.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Blue Kona

Odgovor Napisal/-a CRF »

Včeraj smo naredili najdaljši družinski izlet do sedaj. Z EV ali brez. Skupaj 790km, Skoraj okrog Blatnega jezera in nazaj, pod pokroviteljstvom Lidla in MOLa
Štart je bil malo pozen, ker si nisem mislil da je to tako daleč, tako da je bil tudi povratek skoraj že danes. Kakšnih posebnih priprav ni bilo, plan je bilo polnjenje nekje na štajerskem, tja in nazaj. Okrog jezera je sicer polno polnilnic ampak bolj malo Plug&Charge, tako da ne tiste sploh nisem računal, poleg tega pa na AC Kona ne dobi kaj prida energije.
1.jpg
1.jpg (19.61 KiB) Pogledano 4053 krat
[/center]
No, prvi krak je bil Tržič - Lidl Maribor. (0 do 12 stopinj, tempomat 110km/h) Z veliko sreče smo prispeli 10 sekund pred črno Zoe in belim c-zero. Nisem vedel da ima polnilnica omejeno skupno moč in polni le z 45kW na enkrat. Tako da je morala Zoe počakati da je nam moč padla pod 30kW potem pa je začela polnit. No, po obisku Lidla in nabranih zalogah za celodnevni izlet je bila Kona na 90% SOC in smo bili pripravljeni za odhod.
Navigacija je pokazala da je pot pred nami PRE-dolga. 240km v eno smer, kar je za trenutni doseg Kone in nepoznan teren kar malo preveč. Zato je bil plan čim bolj varčna vožnja in počasen povratek nazaj v Slovenijo. Vsaj do Lendave, po možnosti Murske sobote.

Prvič sem preizkusil ECO+ in smo šli, s tovornjaki na AC in potem po lokalnih 50/90 do Blatnega jezera. Nismo imeli forintov, niti želje po ubadanju z Madžarsko vinjeto, zato smo šli po EKO poti izven avtoceste. Ceste kot take so različne, od res slabih, do praktično novih. Zanimivo je videti oldtimerje v uporabi, od malih do velikih prazgodovinskih tovornjakov Ob postankih se hitro opazi tudi nadpovprečno količino smeti ob cesti, kar malo pokvari vtis v sicel lepi pokrajini.
No, ob jezeru se tudi urejenost poveča in razen zimske zapuščenosti ulic in obale je občutek dober. Do mesteca Tihany na polotoku prispemo s 50% baterije in odlično porabo:
2.jpg
2.jpg (35.3 KiB) Pogledano 4053 krat
[/center]

Z malo sreče najdemo tudi plug&charge polnilnico, ki je bila brezplačna samo še do včeraj, tako da med obiskom lepe turistične vasice in katedrale dobimo dodatnih 5% SOC. https://www.plugshare.com/location/157278
3.jpg
3.jpg (120.15 KiB) Pogledano 4053 krat
[/center]

Povratek je tako malo lažji. Še dobro, ker nisem vedel da je ECO+ treba vključit ob vsakem zagonu avta. Pravzaprav se mi je izključil že kmalu po prečkanju meje ko smo imeli prvi postanek.

Pri vožnji ob jezeru(50-70-90) sem ugotovil še da je LIMITER bolj pogojno uporaben. Hitro spušča hitrost čez nastavljeno in potem glasno piska ves čas. Spet Hyundai software

Povratek nazaj je bilo videti da bo brez težav vsaj do MOL Murska sobota, tako da smo šli kar lepo po omejitvah in prispeli še s precej rezerve. Ta MOL je tako majhen da res nimaš kaj pametnega za kupit, ampak na srečo je takoj zraven TUŠ, kjer dobiš vse kar na poti potrebuješ. V bistvu je MOL tako majhen da celo za polnit parkiraš na TUŠovem parkirišču
4.jpg
4.jpg (77.29 KiB) Pogledano 4053 krat
[/center]

Napolnili smo samo toliko da je kazalo da bo za do doma in smo šli. Kolikor hitro se je dalo da je doseg ostajal večji od preostanka in prišli domov z zadnjo črtico.
5.jpg
5.jpg (60.84 KiB) Pogledano 4053 krat
6.jpg
6.jpg (57.27 KiB) Pogledano 4053 krat
[/center]

Priporočamo!
dymo, ixi, evid, talker2, Matej, DGJ, matija, Robie, crunchy, Stromcek, SimonZed, Tadejz, Klemaslo, pirpy, edi-b, kt57, JP, Nejccc
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”