Sem izračunal da je bila povprečna moč 43kW. Od skoraj prazne do 70%giotto napisal/-a:Si kaj računal s kakšno hitrostjo ti je polnil v KR?
Blue Kona
Re: Blue Kona
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Blue Kona
Mogoče računa koliko energije je šlo za ogrevanje baterije zaradi povečane notranje upornosti.
Energija ki ni šla čez ampermeter ampak se je izgubila znotraj baterje.
Energija ki ni šla čez ampermeter ampak se je izgubila znotraj baterje.
Re: Blue Kona
CRF napisal/-a:Kaj pa mislite o tem?
[/center]
Kar lep košček na grafu je prikazan kot "battery care", zgoraj pod močmi pa še nikoli nisem videl da bi kaj energije porabljal.
Ja kaj, če je pa to grelec, ki greje baterijo (ker si imel Winter Mode vključen)? Ne vem pod katero od ostalih kategorij bi lahko spadalo to, mogoče edino pod driving.
Re: Blue Kona
Res že dolgo spremljam forum, mi nič ne uide. Naslednji avto bo zagotovo EV to že dolgo vem. Sanacija mi je žal za kako leto prekrižala načrte, a novega dizlaša ali bencinarja definitivno ne bo nikoli več.CRF napisal/-a:Ti si bil res med prvimi tudi tukaj na forumu in se spomnim da si že takrat razmišljal o EV. No, sem prepričan da ga boš slej ko prej imel!Dzun Tao napisal/-a:Bravo, čestitam za odličen nakup. Medtem, ko jaz o nakupu EV-ja že (pre)dolgo le razmišljam in razmišljam ... ti že drugega! Hvalevredno dejanje. To je avto z dosegom in dizajnom, ki tudi take kot sem jaz povsem prepriča. Želim ti lepo vožnjo.
Re: Blue Kona
Koliko časa je pa trajalo to polnjenje?CRF napisal/-a:Sem izračunal da je bila povprečna moč 43kW. Od skoraj prazne do 70%giotto napisal/-a:Si kaj računal s kakšno hitrostjo ti je polnil v KR?
Re: Blue Kona
Ja, to je lahko samo grelec ali pa hlajenje baterije (manj verjetno pozimi). Očitno se ti je vklopil med vožnjo. Jaz pri battery care še nisem opazil drugega kot ničle. Se pa graf ponastavi vsako vožnjo.Vremenko napisal/-a:Ja kaj, če je pa to grelec, ki greje baterijo (ker si imel Winter Mode vključen)? Ne vem pod katero od ostalih kategorij bi lahko spadalo to, mogoče edino pod driving.CRF napisal/-a:Kaj pa mislite o tem?
[/center]
Kar lep košček na grafu je prikazan kot "battery care", zgoraj pod močmi pa še nikoli nisem videl da bi kaj energije porabljal.
Re: Blue Kona
Tudi sam sem mislil da prekine polnjenje, ko avto odklene ampak ga ne. Lučka ugasne, a polnjenje je še vedno aktivno. Šele ko izvleče kabel slišiš rele v Upu kako prekineLuka napisal/-a:Jaz imam pri Up-u tako da moram vedno pritisniti odklepanje, da sprosti ročko in tudi vedno prekine polnjenje...
Re: Blue Kona
CRF, si mogoče preveril, se moraš res čisto ustavit, da lahko prestaviš iz D v R in obratno?
Danes sem testiral. Pri 13 km/h lahko pri mojem še prestavim v R brez problema.
Danes sem testiral. Pri 13 km/h lahko pri mojem še prestavim v R brez problema.
Re: Blue Kona
Meni je napisalo, da moram pritisniti zavoro. Tole se je narisalo:Nejccc napisal/-a:CRF, si mogoče preveril, se moraš res čisto ustavit, da lahko prestaviš iz D v R in obratno?
Danes sem testiral. Pri 13 km/h lahko pri mojem še prestavim v R brez problema.
Re: Blue Kona
PA je to sploh zdravo da pri taki hitrosti zamenjaš smer vožnje. Si predstavljam kar konkreten skok toka v regleru. Leaf gre (ne vem do katere hitrosti) ampak sem vedno mislil, da to ni priporočljivo.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Blue Kona
Nikoli nisem imel občutek, da bi bilo grobo. Prav nasprotno. Vozilo lepo zavre (ne da bi te metalo v šipo) in potem začne peljati v nasprotno smer. Morda pa zaradi tega, ker izključno uporabjam e-pedal? Je pa tudi res, da sem to počel pri zelo nizkih hitrostih (par km/h).BogyX napisal/-a:Pri meni je dokaj grobo, res pa nisem nikoli sprobal pri malo večji hitrosti.
Re: Blue Kona
Sem preveril. Ni se treba ustavit. Je pa treba imet nogo na zavori. Samo toliko narahlo da jo zazna. Potem zamenja tudi med vožnjo. V obe smeri. Res je pa preklop včasih kar grob. Celo kot bi se nek mehanski preklop čutil.Nejccc napisal/-a:CRF, si mogoče preveril, se moraš res čisto ustavit, da lahko prestaviš iz D v R in obratno?
Danes sem testiral. Pri 13 km/h lahko pri mojem še prestavim v R brez problema.
Podobno kot ob zagonu ko daš iz P v D.
Re: Blue Kona
Klasični nedeljski izlet do slovenske obale. 150 kilometrov po AC. Tempomat 110km/h celo pot.
[/center]
Polnjenje v Kopru nazaj do 80%. Potem pa (pre)hitra vožnja nazaj do Postojne. 60km, 27.5kWh/100km.
Od tam nazaj do doma pa spet lepo EKO 107km, 18.7kWh/100km.
Za zimo več kot solidno.
[/center]
[/center]
Polnjenje v Kopru nazaj do 80%. Potem pa (pre)hitra vožnja nazaj do Postojne. 60km, 27.5kWh/100km.
Od tam nazaj do doma pa spet lepo EKO 107km, 18.7kWh/100km.
Za zimo več kot solidno.
[/center]
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek