Kona EV - SimonZED

Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 07 Okt 2019, 12:05

Franci je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Zelo eko vožnja na obalo (90-100 km/h, tudi po levem pasu ne bi šlo več kot 115 km/h zaradi gostega prometa).

Ljubljana-Strunjan (poraba 17 % SOC)


:( Še mojo današnjo jutranjo izkušnjo - zelo ne EKO vožnje s kolesi na strehi sem za pot od Ankarana do Ljubljane - dolžina tudi 110 km, večji del je bila hitrost na tempomatu na 100 km, le nekajkrat pospešim do max 120 km (pri prehitevanjih tovornih vozil) - povprečna poraba je bila 22 kWh/100 km (start pri 15 *C, večji del poti se je temperatura gibala med 8 in 10 *C) poraba 35% SOC, ogrevanje potniškega prostora od Divače na 20 *C - poraba za ogrevanje 2%.

Ima še kdo izkušnje s prevozom koles - sem imel občutek, da v primeru, ko bi vozil 120 km/h, bi baterijo spraznil na pol :envy:

Ja, to je pa res precejšnja razlika 26 % (toliko sem jaz porabil nazajgrede) ali 35 % s kolesi na strehi. Ampak najbrž pričakovano, s takim "jadrom" na strehi. :think:

Nimam še strešnih nosilcev za kono, tako da ne morem kaj več komentirati.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Okt 2019, 12:27

Ampak tempomat na 100km/h pa ni "ne EKO" vožnja :)
Včeraj smo naredili 350km, do Rogle in nazaj, večina na AC, s povprečno porabo 14.4kWh/100km.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 07 Okt 2019, 12:29

Najbrž je rekel "ne eko" zato, ker je imel kolesi na strehi. To je sicer potem vedno "ne eko" vožnja, ker ima pač tovor na streh res velik vpliv na aerodinamiko.
CRF
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 379
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
455
80

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Okt 2019, 12:44

Ja tudi jaz ne pomnim, kdaj sem imel na zadnje tako porabo - očitno moral tudi veter malo prispevati - na Kozini je bila povprečna poraba že preko 30 kWh/100 km.
Bi bilo potrebno dat še jadra na streho in malo zagrabit veter:-)
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 13 Okt 2019, 10:03

Včeraj izlet do vznožja Velikega Kleka (Grossglocknerja) in potem naokrog po visoki alpski cesti (Hochalpenstrasse). Letne gume, temperatura ozračja 8-14°C. Vožnja po regionalnih cestah po omejitvah.
DSC_0847.JPG


Štart iz Kranjske Gore z 99 % SOC. Vožnja mimo Beljaka in Špitala ob Dravi do Svete krvi pod Velikim Klekom (Heiligenblut).
Prihod na Cesarja Franca Jožefa vrh (2.369 mnm) s 56 % SOC.
Polnjenje do 70 % na Kelagovi polnilnici (+14 %, max 3 ure brezplačno).
DSC_0849-KRG-VKLK.jpg


Potem vožnja še do prelaza Hochtour (2.504 mnm) med avstrijskima deželama Koroško in Solnograško.
hochtour.JPG


Nadaljevanje navzdol mimo jezerca in spet navzgor do najvišje točke, vrha Edelweiss Spitze (2.571 mnm).
edelweiss.JPG


Poraba po vrnitvi na Hochtour (SOC na 64 %):
alpennaokrog.JPG


Po spustu v dolino do Heiligenbluta SOC naraste za +6% na 70 %, poraba pa je:
nazajvdolini.JPG


Vožnja nazaj v Kranjsko Goro po enaki poti. Prihod s 45 % SOC in sledečo skupno povprečno porabo:
vseskupaj.jpeg


Glede na to, da mi je ostalo še 45 % SOC (ob polnjenju +14 % na Kelagovi polnilnici), bi enako pot lahko opravil tudi direktno iz Ljubljane (vožnja po AC do Kransjke Gore je pobrala 22 % in nazaj 15 %, skupaj 37 %), brez dodatnih polnjenj, s skromno rezervo na cilju (8 %).
CRF, edi-b, DGJ, Nemelk
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 13 Okt 2019, 12:02

Še nekaj preprostih grafov (na levi navpičnici je merilo za kW, SOC, km/h, na desni pa za nadmorsko višino v m), pridobljenih iz posnetka vožnje s Torque Pro.

Kranjska Gora - Cesarja Franca Jožefa vrh:
krg-gross.png

Cesarja Franca Jožefa vrh - Hochtour - Edelweiss Spitze - Hochtour:
visokaaplskacesta.png

Hochtour - Kranjska Gora:
gross-krg.png
Sebastijan, Nemelk
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 13 Okt 2019, 12:38

Še podrobnejša analiza posnetkov potovanja iz Crunchyjeve aplikacije. :nod:

Kranjska Gora - Cesarja Franca Jožefa vrh:

Travelled distance: 156.969 km
Average consumption: 17.7496 kWh/100 km
Average speed when driving: 56.8214 km/h
Spent energy during driving/recuperation: 27.8614 6.88543 kWh
Charged energy during driving: 0 kWh
Cumulative time driving: 165.733 min
Coefficient between RPM and speed: 232.534 RPM*s/m
Acceleration standard deviation/min/max: 0.53349 -3.55647 4.23164 m/s^2

KRG app_Fig07.png

KRG app_Fig11.png


Cesarja Franca Jožefa vrh - Hochtour - Edelweiss Spitze - Hochtour:

Travelled distance: 28.6345 km
Average consumption: 16.4061 kWh/100 km
Average speed when driving: 32.2785 km/h
Spent energy during driving/recuperation: 4.6978 4.05691 kWh
Charged energy during driving: 0 kWh
Cumulative time driving: 53.2167 min
Coefficient between RPM and speed: 233.293 RPM*s/m
Acceleration standard deviation/min/max: 0.555975 -7.29127 2.89765 m/s^2

alpska app_Fig11.png

alpska app_Fig07.png


Hochtour - Kranjska Gora:

Travelled distance: 156.407 km
Average consumption: 7.1184 kWh/100 km
Average speed when driving: 65.6275 km/h
Spent energy during driving/recuperation: 11.1337 11.7844 kWh
Charged energy during driving: 0 kWh
Cumulative time driving: 142.983 min
Coefficient between RPM and speed: 232.162 RPM*s/m
Acceleration standard deviation/min/max: 0.546301 -3.9972 3.55355 m/s^2

app_Fig07.png

app_Fig11.png
crunchy
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1475
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1109
1418

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a crunchy » 14 Okt 2019, 10:35

SimonZed je napisal/-a:Še podrobnejša analiza posnetkov potovanja

Wow! Je bilo razgibano, ni kaj! :)
Pri zadnji precejšen delež rekuperacije. :tup:
SimonZed
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Okt 2019, 10:45

Ja, res je zanimivo pogledati še grafe po vožnji. :)
crunchy
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
15
44

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Nemelk » 14 Okt 2019, 23:06

Zelo lepo napisano in poslikano!!!
Ali do Grossglocknerja potrebuješ avstrijsko vinjeto?
S katero kartico ali aplikacijo si aktiviral polnilnico na Kelagovi polnilnici?
SimonZed
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 15 Okt 2019, 06:48

Ne potrebuješ vinjete če greš po lokalnih cestah.
Tista polnilnica je Plug&Charge.
SimonZed, Nemelk
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 15 Okt 2019, 07:46

Ne potrebuješ vinjete, če ne greš po AC (ki je od Špitala naprej itak ni). Stoji pa cestninska postaja na visoki alpski cesti (Hochalpenstrasse) po nekaj ovinkih nad Heiligenblutom. Kot je že napisal CRF, cestnina za popolnoma električne avtomobile znaša 26,50 €, kar je 10 € nižje od cestnine za ICE avtomobile (36,50 €). Tega posebnega cenika na licu mesta sicer ne oglašujejo prav na veliko (vsaj jaz ga nisem opazil). Zasoljena cena, ampak tako pač je v Avstriji.
Nemelk, Sebastijan
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 26 Okt 2019, 09:40

Pravkar na polnilnici Ionity Hochleithen nad Dunajem. Na dobri polovici poti do Prage (vse po AC, kjer pač je).
20191026_091024-01.jpeg


Ljubljana (100%) - Maribor (71 %, dopolnjeno na 89 %) - Dunaj - Hochleithen (prihod z 22 %).
20191026_090407-01.jpeg


Ker je bila preveč hladna baterija, je začelo s 55 kW in kasneje ni prav dolgo vztrajalo pri 77 kW.
20191026_094351-01.jpeg
edi-b, Nemelk, DGJ, evid
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 26 Okt 2019, 09:52

Lokacija je pripravljena za širitev iz 4 na 6 polnilnic. :tup:
Verjetno čakajo na ID3. :D

20191026_094919-01.jpeg

20191026_094925-01.jpeg
edi-b, matija, DGJ
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 116
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
153
65

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a EVH » 26 Okt 2019, 16:24

Prejle sem napisal v temo zaparkirana polnilna mesta današnji primer iz zadra.
Pri ioniti ni težav, ker je več polnilnih mest.
Zanima me ali bi v Zadru polnil do konca oz kako dolgo se ti zdi primerno polniti?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 26 Okt 2019, 17:02

Vedno je najoptimalnejše (časovno) polnit toliko kolikor potrebuješ do naslednje polnilnice.
EVH, SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 26 Okt 2019, 17:14

Na cilju s 35 %. Ljubljana-Praga:
20191026_142246-01.jpeg
CRF, Nemelk, edi-b, DGJ
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 26 Okt 2019, 22:09

Pozabil sem povedati, da sem na Hochleithnu napolnil do 95 %. Polnjenja mi ni uspelo zaustaviti v aplikaciji (kliknil sem gumb in je napisalo, da se bo zaključilo, a se je kar nadaljevalo). Tudi preko zaslona na polnilnici ni bilo mogoče ustaviti polnjenja (napisalo je, da ga je treba preko aplikacije). Potem sem se spomnil in znižal limit DC polnjenja na 90 %, nakar je avto sam prekinil polnjenje. Kot je razvidno iz slike, je polnilnica narobe beležila čas, dejansko je polnjenje trajalo 80 minut.
20191026_102650-01.jpeg
edi-b, matija
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1246
Kraj: 1108
Avto: Kona
1287
1159

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Okt 2019, 23:03

Jaz običajno ustavim polnjenje tako, da zmanjšam limit v avtu. To mi pride prav na MOLu, ker mi nikakor ni za hodit težit uslužbencu, da bi mi ustavil s kartico. So pa na MOLu (MS) prijazni do ICE in ne do EV. Sem čakal in čakal na priklop, vmes je prišlo še nekaj strank ICE in je vse njih poservisiral čeprav sta bili dve osebi/uslužbenca v tistem trenutku notri. Mi je bolj všeč Petrolov sistem, ker si vse lahko postrežeš sam.
SimonZed, edi-b, matija, DGJ, Vodokotlic, evid
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 29 Okt 2019, 17:22

Analiza vožnje Ljubljana-Maribor-Gradec-Dunaj-Brno-Praga (vse po AC, kjer je bila) iz Torque Pro posnetka in Crunchyjeve aplikacije:

Average consumption: 14.3316 kWh/100 km
Average speed when driving: 81.7621 km/h
Spent energy during driving/recuperation: 102.124 7.4595 kWh
Charged energy during driving: 0 kWh
Cumulative time driving: 522.9 min
Coefficient between RPM and speed: 232.119 RPM*s/m
Acceleration standard deviation/min/max: 0.278051 -3.13201 4.40291 m/s^2
ljubljana-praga - octave_Fig07.png

ljubljana-praga - octave_Fig11.png
crunchy

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na