Kona EV - SimonZED

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Sep 2019, 08:34

Mislim da sem enkrat to opazil, ampak nikoli ne uporabljam :) So pa vratca res boljša rešitev. Mercedez in Renault že vesta kako se to dela :)
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1246
Kraj: 1108
Avto: Kona
1287
1159

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 14 Sep 2019, 14:37

Se strinjam, da je še precej poceni rešitev, kot npr tile pokrovčki, čez čas bodo vsi imeli vratca s tesnilom, pa na tipko v avtu. Tako ne bo snega in ledu notri niti ne bo treba prijemat, le kabel boš vtaknil ali izstaknil.....
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 14 Sep 2019, 14:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 15 Sep 2019, 09:37

Zelo eko vožnja na obalo (90-100 km/h, tudi po levem pasu ne bi šlo več kot 115 km/h zaradi gostega prometa).

Ljubljana-Strunjan (poraba 17 % SOC)
20190914_115031-01.jpeg

Sttunjan-Ljubljana (poraba 26 % SOC):
20190914_204406-01.jpeg
DGJ, edi-b, Vremenko
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 732
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
622
414

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a warpedone » 15 Sep 2019, 10:56

WTF je 17 SOC?
To je točno enak nesmisel, kot da bi reku da si porabu 3cm tanka bencina.

A se da zmenit, da se pogovarjamo tako da se bomo razumel?
Poraba EV se meri/podaja v Wh.
Hvala.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1522
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1915
3686

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a DGJ » 15 Sep 2019, 11:39

Meni 17% pove več kot porabljena energija v Wh.
robertto, SimonZed, Vremenko
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 15 Sep 2019, 12:15

warpedone je napisal/-a:WTF je 17 SOC?
To je točno enak nesmisel, kot da bi reku da si porabu 3cm tanka bencina.

A se da zmenit, da se pogovarjamo tako da se bomo razumel?
Poraba EV se meri/podaja v Wh.
Hvala.

Bom naredil izjemo in ti odgovoril, ker si ravno v "moji" temi.

Govoriti o porabljenem SOC ima enak "ne-smisel", kot če rečeš, da si porabil pol tanka bencina na neki relaciji (ne vem, kje si našel vzporednico med odstotki in centimetri?). Se spomniš, da imajo ICE avtomobili kazalček, ki kaže nivo goriva v rezervoarju? Če pa si v dveh mesecih to že pozabil, pa verjetno veš, da tudi tesle prikazujejo SOC (stanje napolnjenosti baterije). :o

Meni, recimo, je pomembno, da vem, kako polno baterijo potrebujem, da nekam pridem s svojim avtomobilom (morda pa zanima tudi koga drugega). V včerajšnjem primeru bi zadoščalo 50 % (17+26 = 43 %, vendar bi trepetal nazajgrede).

Sicer pa imaš porabo v zate edino merodajnih enotah podano na zaslonskih slikah potovalnega računalnika, ki so objavljene v sporočilu. Z uporabo križnega računa lahko iz teh podatkov izračunaš, koliko kWh (ali Wh kot si navajen iz tesle) je bilo porabljenih na relaciji ...
evid, EVH, CRF
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 15 Sep 2019, 17:01

Tole so še podatki za cca. eno uro vožnje nazaj (potem je Torque Pro zmrznil, tako da spust v ljubljansko kotlino žal ni zajet) iz Crunchyjeve aplikacije :) . Vidimo pa, da hlajenje baterije odlično deluje, saj se njena temperatura ni spreminjala (min 25°C, max 27°C vso pot, kljub premagovanju precejšnje višinske razlike).

Travelled distance: 80.8933 km
Average consumption: 15.5582 kWh/100 km
Average speed when driving: 86.4022 km/h
Spent energy during driving/recuperation: 12.5856 0.745188 kWh
Charged energy during driving: 0 kWh
Cumulative time driving: 56.1667 min
Coefficient between RPM and speed: 232.412 RPM*s/m
Acceleration standard deviation/min/max: 0.210006 -2.78385 3.0119 m/s^2

nov_Fig07.png

nov_Fig11.png
edi-b, crunchy
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 732
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
622
414

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a warpedone » 15 Sep 2019, 18:54

>> Bom naredil izjemo in ti odgovoril, ker si ravno v "moji" temi.

Bom spokal ven iz tvoje teme in nehal motit tvoj mir v SOC.
Vremenko
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Avto: Hyundai Kona
200
42

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Taragula » 15 Sep 2019, 18:58

Mi vsi tukaj smo ena velika družina. Veže nas strast do elektrike. In v vsaki družini kdaj preskoči iskrica.....bo že bolje.
SimonZed, CRF, crunchy
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 19:02

Danes opravljen prvi servis pri Auto Bincku:
Servis - Stran 8 - EVSVET.eu

Račun:
racun15kkm.jpeg


Ob oddaji vozila sem jih vprašal, če imajo kakšno rešitev za tesnjenje polnilne lopute, tako kot v Skandinaviji. So rekli, da nimajo nobene informacije. Glede občasnega pokanja pri počasnem zavijanju sem jim tudi povedal. Niso ničesar našli (in dejansko tudi jaz nisem več slišal). Z avtom naj bi bilo vse OK. Nadgradili so instrumentalno ploščo in navigacijo. V Info so videti nove različice programske opreme:

Pred servisom:
prej.jpeg

Po servisu:
potem.jpeg
CRF, Vremenko
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 19:23

Podatki o osni teži:
spredaj: 962 kg
zadaj: 814 kg
skupaj: 1776 kg

Je pa zaskrbljujoč test 12 V akumulatorja, starega cca 10 mesecev: sicer piše "good battery", ampak na grafu je oznaka stanja v spodnji tretjini. Ni čudno, da so nekateri že imeli težave s hitrim izpraznjenjem ob uporabi radia ipd. pri ugasnjenem vozilu. Upam, da bo zdržal čez zimo.

aku.jpeg


Glede stanja pogonske baterije mi niso povedali ničesar. Sem vprašal, pa so začeli z zgodbicami, da se nekomu z Ioniqom še po 120k km niti za 1 % ni znižala... Jah seveda, za Korejce fizikalni zakoni ne veljajo. :giggle:
CRF, DGJ
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 28 Sep 2019, 11:05

Sicer pa so mi glavno baterijo napolnili na 99 %, tako da sem se odpeljal s 509 km dometa. :)
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 28 Sep 2019, 11:12

Če se kdo spozna, naj prosim komentira.

20190928_111021-01.jpeg
DeCoRawr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 169
Avto: Trenutno na plin
92
6

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 28 Sep 2019, 11:16

Kul da ti baterijo napolnijo. Glede 12V pa mogoče testirajo cranking amps katero pride do izraza pri ICE avtomobilih, tvoja pa je ciklična in je drugače. Nevem nisem ziher samo po 10 mescih bi mogla bit v top stanju.
SimonZed
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 116
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
153
65

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a EVH » 29 Sep 2019, 07:38

Pri mojem Ioniqu je razlika na obeh premah 4%, imam pa na obeh enakomeren graf. Rekli so, da je razlike lahko do 30%
SimonZed
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 05 Okt 2019, 21:15

Današnji izlet:
- štart iz Ljubljane (z 90 %), vožnja do Vileža (Italija) po avtocesti (100 km/h SCC+LFA)
- pred IKEO polnjenje iz 68 % na 79% (za porabiti je bilo brezplačnih 10 kWh - darilo Enela za sodelovanje v anketi) :tup:
- nato naprej do Krmina - Goriška Brda - Sveta Gora (pri spustu nazaj do Nove Gorice pridobil 2 %)
- iz Šempetra po hitri cesti in avtocesti (100 km/h SCC+LFA) do Ljubljane (na cilju z 47 %)

Skupno porabljenih 54 % SOC. Še podatki potovalnega računalnika:
20191005_192656-01.jpeg
crunchy
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1475
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1109
1418

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a crunchy » 07 Okt 2019, 08:08

Koliko se podatki potovalnega računalnika razlikujejo od izračunanih pred OBD-ja?
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 07 Okt 2019, 11:17

Žal le redko še kaj posnamem z OBD, ker je Torque Pro precej nezanesljiv (neha snemati, ali pa izpadejo podatki).
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 07 Okt 2019, 11:19

Po prvem servisu imam občutek, da je 3. stopnja regeneracije (ki jo imam vedno vključeno) postala šibkejša. Pomislil sem, da morda zaradi hladnejšega vremena, ker baterija postane manj dovzetna za regeneracijo. Toda OBD/Torque Pro še kaže max regen 170 kW.
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 379
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
455
80

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Okt 2019, 11:47

[quote="SimonZed"]Zelo eko vožnja na obalo (90-100 km/h, tudi po levem pasu ne bi šlo več kot 115 km/h zaradi gostega prometa).

Ljubljana-Strunjan (poraba 17 % SOC)

:( Še mojo današnjo jutranjo izkušnjo - zelo ne EKO vožnje s kolesi na strehi sem za pot od Ankarana do Ljubljane - dolžina tudi 110 km, večji del je bila hitrost na tempomatu na 100 km, le nekajkrat pospešim do max 120 km (pri prehitevanjih tovornih vozil) - povprečna poraba je bila 22 kWh/100 km (start pri 15 *C, večji del poti se je temperatura gibala med 8 in 10 *C) poraba 35% SOC, ogrevanje potniškega prostora od Divače na 20 *C - poraba za ogrevanje 2%.

Ima še kdo izkušnje s prevozom koles - sem imel občutek, da v primeru, ko bi vozil 120 km/h, bi baterijo spraznil na pol :envy:

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na