Kona EV - SimonZED

Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 26 Feb 2019, 21:19

SimonZed je napisal/-a:Štart iz Kranjske Gore s SOC=71 % in GOM = 289 km, zunanja temp 8°C
Vožnja po regionalni cesti po omejitvah, po AC 120 km/h SCC+LFA
Prihod v Ljubljano s SOC = 54 % in GOM = 217 km, zunanja temp. 16°C
Razdalja: 85 km, čas vožnje: 57 minut, povprečna hitrost: 89,5 km/h
Povprečna poraba: 13,4 kWh/100 km
Porabljeni SOC = 17 %, porabljeni GOM = 72 km

Pa še graf za vožnjo nazaj:
krg-lj.jpg
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 578
Avto: Kona
566
485

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 26 Feb 2019, 22:29

Višina tu ni problem, svetijo v tla, le da so luči močne in nasproti vozeči zaradi tega mislijo, da imaš dolge, ki pa so še močnejše in višje usmerjene.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2940
3088

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Feb 2019, 06:35

To vam blendajo ker so navdušeni ko vidijo električen avto... :)
DGJ, Tadejz, pirpy, Avrelij, Nejccc
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Mar 2019, 11:57

Pogledal sem pod avto, na ohišju baterije med drugim piše tole (mogoče je še kje kakšna nalepka):

baterija.jpg
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Mar 2019, 21:15

Današnji izlet iz LJ na Severno Primorsko.
Razen LJ obvoznice na začetku in koncu je šlo za vožnjo po regionalnih cestah po maks. dovoljenih hitrostih (50-90 km/h).
Zunanja temp. 16-11°C. Vožnja tja in nazaj po isti (ovinkasti) poti.
Velik vzpon in spust tja in nazaj, prelaz na cca. 750 m iz Gorenjske na Primorsko prečen dvakrat.
Razdalja: 116 km. Čas vožnje 2h 14 min.
Povprečna hitrost 52 km/h.
Povprečna poraba: 13,5 kWh/100 km (teoretični domet pri 64 kWh = 474 km).
Porabljenih 28 % SOC (teoretični domet pri 100 % = 415 km).

lj-pl-lj.jpg

Na levi navpični osi skala za hitrost in moč, na desni za nadmorsko višino.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 03 Mar 2019, 21:24, skupaj popravljeno 3 krat.
matija, CRF, kt57
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Mar 2019, 21:20

SimonZed je napisal/-a:Pogledal sem pod avto, na ohišju baterije med drugim piše tole (mogoče je še kje kakšna nalepka):

baterija.jpg

Glede na to, da je nekdo neke podatke v korejščini ročno zapisal na nalepko in ohišje, baterijske sklope očitno sestavljajo ročno. :giggle:
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2940
3088

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Mar 2019, 06:03

To pojasni njihovo ceno :)
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 04 Mar 2019, 19:22

SimonZed je napisal/-a:Današnji izlet iz LJ na Severno Primorsko.
Razen LJ obvoznice na začetku in koncu je šlo za vožnjo po regionalnih cestah po maks. dovoljenih hitrostih (50-90 km/h).
Zunanja temp. 16-11°C. Vožnja tja in nazaj po isti (ovinkasti) poti.
Velik vzpon in spust tja in nazaj, prelaz na cca. 750 m iz Gorenjske na Primorsko prečen dvakrat.
Razdalja: 116 km. Čas vožnje 2h 14 min.
Povprečna hitrost 52 km/h.
Povprečna poraba: 13,5 kWh/100 km (teoretični domet pri 64 kWh = 474 km).
Porabljenih 28 % SOC (teoretični domet pri 100 % = 415 km).


Še analiza posnetka poti s Torque Pro iz Crunchyjeve aplikacije :clap:

Pot tja:
Razdalja: 57,9 km
Porabljena energija: 8,8 kWh
Povprečna poraba: 15,17 kWh/100 km
Čas vožnje: 75 min
Povprečna hitrost: 46,38 km/h

lj-pl-trackLog-2019-Mar-03_15-37-01_Fig07.png

lj-pl-trackLog-2019-Mar-03_15-37-01_Fig08.png


Pot nazaj:
Razdalja: 60,29 km
Porabljena energija: 7,15 kWh
Povprečna poraba: 11,86 kWh/100 km
Čas vožnje: 66 min
Povprečna hitrost: 54,76 km/h
pl-lj-trackLog-2019-Mar-03_17-30-34_Fig07.png

pl-lj-trackLog-2019-Mar-03_17-30-34_Fig08.png
crunchy, kt57, evid
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 08 Mar 2019, 19:07

SimonZed je napisal/-a:Pot nazaj:
Razdalja: 60,29 km
Porabljena energija: 7,15 kWh
Povprečna poraba: 11,86 kWh/100 km
Čas vožnje: 66 min
Povprečna hitrost: 54,76 km/h


Dodatni izračun porabe/rekuperacije na poti nazaj iz posodobljene Crunchyjeve apliakcije, plus še graf pospeškov:

Spent energy during driving/recuperation: 7.15581 2.96262 kWh

trackLog-2019-Mar-03_17-30-34_Fig10.png
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Mar 2019, 16:09

Današnja vožnja Ljubljana-Strunjan-Ljubljana, zunanja temp. 10-17°C.
Vožnja SCC+LFA 105 km/h po števcu.

Štart iz LJ: SOC = 83 %, GOM = 347 km
Prihod v Strunjan: SOC = 59 %, GOM = 250 km
Prevoženih 110 km, čas vožnje 1h 12 min, povprečna hitrost 89,2 km/h
Povprečna poraba 14,2 kWh/100 km

Odhod iz Strunjana: SOC = 59 %, GOM = 250 km
Prihod v Ljubljano: SOC = 29 %, GOM = 115 km
Prevoženih 110 km, čas vožnje 1h 10 min, povprečna hitrost 96,8 km/h

Povprečna poraba celotne relacije (tja in nazaj): 15,5 kWh/100 km

Še analiza posnetka iz Torque Pro v Crunchyjevi aplikaciji:

LJ-Strunjan:

Travelled distance: 109.99 km
Average consumption: 14.1522 kWh/100 km
Average speed when driving: 91.2919 km/h
Spent energy during driving/recuperation: 15.566 1.77309 kWh
Charged energy during driving: 0 kWh
Cumulative time driving: 72.2833 min
Coefficient between RPM and speed: 233.985 RPM*s/m
Acceleration standard deviation/min/max: 0.299868 -5.94056 2.6412 m/s^2

trackLog-2019-Mar-09_09-37-58_Fig07.png

trackLog-2019-Mar-09_09-37-58_Fig11.png


Strunjan-LJ:
Travelled distance: 109.212 km
Average consumption: 16.8614 kWh/100 km
Average speed when driving: 97.1121 km/h
Spent energy during driving/recuperation: 18.4147 1.13662 kWh
Charged energy during driving: 0 kWh
Cumulative time driving: 67.4667 min
Coefficient between RPM and speed: 233.883 RPM*s/m
Acceleration standard deviation/min/max: 0.221179 -1.56061 1.79577 m/s^2

trackLog-2019-Mar-09_12-40-47_Fig07.png

trackLog-2019-Mar-09_12-40-47_Fig11.png
kt57, edi-b, matija, crunchy
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Mar 2019, 19:06

Še graf celotne vožnje iz Excela:

lj-str-lj.png
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2940
3088

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Mar 2019, 07:39

Povprečna 15.5 pa še pravo poletje ni. To je pa res fajn in bo lahko še malo nižja.
SimonZed, magic
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 10 Mar 2019, 07:43

Tudi zimske gume imam še, čeprav pravijo izkušeni, da ne bo kakšnega večjega prihranka z letnimi. Bomo videli.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1192
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
870
1080

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a crunchy » 11 Mar 2019, 19:20

SimonZed je napisal/-a:Tudi zimske gume imam še, čeprav pravijo izkušeni, da ne bo kakšnega večjega prihranka z letnimi. Bomo videli.

Morda pa bo kaj. Bolj me zanima katero vrednost bo potem pokazal "Coefficient between RPM and speed". Le-ta podaja razmerje med vrtljaji električnega motorja in hitrostjo v m/s. Pridobljeno je na osnovi analize GPS hitrosti in RPM meritev (regresija z dodatnim izločanjem nekaterih anomalij). Takoj boš namreč lahko izračunal za koliko % razlike bo na prikazovalniku hitrosti med zimskimi in letnimi pnevmatikami.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Mar 2019, 19:59

Četudi so zimske in letne povsem enakih dimenzij, domnevaš, da bo razlika?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1192
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
870
1080

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a crunchy » 11 Mar 2019, 22:36

SimonZed je napisal/-a:Četudi so zimske in letne povsem enakih dimenzij, domnevaš, da bo razlika?

Lahko bi bila zaradi profila, verjetno pa ne bo velika. Naredi daljšo pot z letnimi (kjer boš imel tudi višje hitrosti) in primerjaj z daljšo potjo zimskih.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1303
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
292
187

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a darjan » 12 Mar 2019, 10:59

Odvisno od povprečne hitrosti in podlage. na AC pri 167kmh bi rekel, da je kar opazna razlika. Pri 30kmh v mestu, pa ne.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Mar 2019, 20:17

Spet nekaj za ljubitelje grafov. :D

Današnja popoldansko-večerna vožnja iz Celja v Ljubljano po avtocesti, ves čas po maksimalnih omejitvah (105-135 km/h po števcu).
Štart SOC = 53 %, na cilju SOC = 22 %. Vožnja SCC+LFA. Zunanja temperatura 10°C.

CE-LJ.png


Analiza iz Crunchyjeve aplikacije:

Travelled distance: 78.9826 km
Cumulative time driving: 41.65 min
Average speed when driving: 113.759 km/h
Average consumption: 21.2716 kWh/100 km
Spent energy during driving/recuperation: 16.8008 0.674772 kWh
Acceleration standard deviation/min/max: 0.312684 -1.93422 2.69164 m/s^2

trackLog-2019-CE-LJ_Fig07.png

trackLog-2019-CE-LJ_Fig11.png


Mislim, da je nekaj narobe s senzorjem notranje temperature, ker kaže previsoko temperaturo (tudi 25°C, medtem, ko je bila klima nastavljena na 22°C).
matija, crunchy
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Mar 2019, 21:08

Še nekaj je zanimivo. Analiza je izračunala porabo 16,8 kWh, BMS SOC pa je padel iz 49 % na 22 % (BMS display iz 50,5 % na 22,5 % - zgoraj sem narobe napisal). Če je torej 27 % SOC enako 16,8 kWh, je 100 % enako 62,2 kWh. Kar manjka do 64 kWh (oziroma kolikor pač je bruto kapaciteta baterije) je potem šlo v toplotno izgubo pri praznjenju baterije?
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Avto: Kona EV
900
1212

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Mar 2019, 21:29

In zdaj za primerjavo še EKO vožnja Ljubljana-Celje po avtocesti na isti relaciji, toda v obratni smeri, večinoma za tovornjaki, sicer največ okrog 100 km/h po števcu. Začetni SOC BMS = 63,5 %, na cilju SOC BMS = 49 % (porabljenih 14,5 % SOC).

LJ-CE.png


Analiza iz Crunchyjeve aplikacije:

Travelled distance: 81.345 km
Cumulative time driving: 54.3333 min
Average speed when driving: 89.8289 km/h
Average consumption: 12.4916 kWh/100 km

Spent energy during driving/recuperation: 10.1613 0.57076 kWh
Acceleration standard deviation/min/max: 0.196574 -1.58965 2.61523 m/s^2

Razlika v času pri hitri vožnji -13 minut.
Razlika v porabi pri hitri vožnji: +9,5 kWh/100 km
Razlika v porabljenem SOC pri hitri vožnji: +13,5 % točk (14,5 % SOC porabe vs. 28 % točk SOC porabe pri hitri vožnji).

Zame je izbira jasna, vožnja z maks. 105 km/h po števcu, še raje pa 100 km/h. Sicer je poraba enormno višja.

trackLog-2019-Mar-LJ-CE_Fig07.png

trackLog-2019-Mar-LJ-CE_Fig11.png


P.S.: definitivno je nekaj narobe s termometrom notranje temperature, ki je beležil do 35°C?!? Zato občasno začne klima hladiti, ko bi glede ne občuteno temperaturo pričakoval, da bo ogrevala. Ima še kdo čudne izkušnje s tem?
matija, CRF, crunchy, JP

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na