Kona EV - SimonZED

Odgovori
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

SimonZed napisal/-a:Kakorkoli postavim sedež, mi HUD vedno prikazuje podatke na pol na pokrovu motorja. Tako, da mislim, da bi ga lahko pogrešal. Mislil sem, da je možno naprej-nazaj premakniti naslon za glavo na prednjih sedežih, pa mi ga ni uspelo. Moram še enkrat prebrati navodila.
SimonZed napisal/-a:HUD sem si nastavil v meniju kolikor se je dalo, zgleda, da bi moral imeti stol čisto na tleh, da bi bili podatki nad pokrovom. Bo že. Sem pogledal v navodila glede naslona za glavo in naj bi bil res nastavljiv naprej-nazaj, ampak zgleda samo pri vozniku.
Projekcijskega zaslona (HUD) sem se v treh dneh že povsem navadil in se mu ne bi več odrekel. Še vedno je treba z očmi malenkost pogledati navzdol, vendar mnogo manj kot na števec, kjer cesta povsem izgine z vidnega polja. Tako, da je HUD res koristna stvar. Odlična berljivost tako podnevi kot ponoči. Vklopil sem si, da mi tudi na njem prikazuje, če kaj zazna v mrtvem kotu (poleg hitrosti, radarskega tempomata, LKAS, LFA, prometnih znakov in navigacijskih navodil).

Tudi naslon za glavo mi je uspelo premakniti naprej-nazaj in sicer je premičen na obeh prednjih sedežih.
FV-EV, Dzun Tao, Damijan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a CRF »

Haha, 3.8 To je pa lepa poraba
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Je pa tako, da v Accumulated info negativne porabe ne prikazuje. Poraba med spustom je bila več kot 15 km enaka 0,0 potem pa se je začela počasi vzpenjati do končnih 3,8.
FV-EV
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a CRF »

A misliš da je le ne prikazuje, ali je sploh ne upošteva?
, tako kot Leaf? Ker 3.8 je mal nizka, če nebi upošteval regena.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ne prikazuje na potovalnem računalniku, očitno pa regeneracijo nekam sešteva in ko številka ni več negativna, začne prikazovati v potovalnem računalniku. Sicer pa na osrednji konzoli lahko vedno spremljaš trenutno porabo motorja, klime, elektronike in vzdrževanja baterije, tam se je lepo videlo, da je bila med spustom prvo polovico poti praktično ves čas negativna poraba motorja (regeneracija).
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Franci »

SimonZed napisal/-a:Današnji večerni izlet iz LJ na Pasjo ravan, na cca 950 m nmv (zadnjih 500 m do vremenskega radarja na 1.020 m peš), torej cca. 650 m višinske razlike. Zunanja temperatura 2-7°C, notranja 20-21°C.

Vožnja LJ-Polhov Gradec-Črni vrh-Pasja Ravan:
- 30 km
- 43 minut
- 26,5 kWh/100 km

Vožnja Pasja ravan-Črni vrh-Polhov Gradec-LJ:
- 30 km
- 43 minut
- 3,8 kWh/100 km

Na štartu v LJ SOC 72 % (GOM pozabil).
Na Pasji ravan SOC 62 % (GOM 252 km).
Med spustom SOC prilezel na 63 % (GOM 260 km).
Na cilju v LJ SOC 60 % (GOM 243 km).
Se pa voziš po samih meni poznanih koncih - samo, da te še nisem srečal, v soboto si šel skoraj mimo nas na poti od Brezij proti Kranjski Gori, včeraj si prevozil mojo kolesarsko turo - otroštvo in mladost sem preživel v Polhovem Gradcu, kamor grem še skoraj vsak teden na obisk k staršem.
Če bo vse po planu, se čez dober teden lahko že kje srečava tudi s KONA-ma.
SimonZed
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5274
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1230
2582

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ne vem, če je že kdo testiral, ampak koliko kwh ima kona porabe pri max hitrosti in koliko to je, 167kmh?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Cca. 30 kWh/100 km. Torej baterija zadošča za 200 km pri najvišji hitrosti.
darjan, CRF, Dzun Tao
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5274
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1230
2582

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a darjan »

Prosim še za podatek, če ni odveč:

- poraba pri 95kmh
- poraba pri 115kmh
- poraba pri 135kmh
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Današnja vožnja iz obrobja LJ v center in nazaj po vpadnicah in lokalnih cestah po omejitvah (30-50-60 km/h). Klimo sem imel namenoma izključeno, da ne bi vplivala na rezultat. Kaj pravite, očitno sem zelo neekonomičen voznik? V času, ki da povprečno hitrost 21 km/h, je upoševano tudi čakanje pred semaforji. CRF je imel rahlo višjo porabo pri vožnji po AC in lokalnih cestah, predvidevam, da z vključeno klimo.

Ker je rahlo rosilo, sem prvič uporabil tudi brisalca. Očitno se ne vklopita sama, ampak je treba ročico prestaviti iz 0 v Auto. Nekaj časa sta delovala kar v redu, potem sta začela brisati v sekundnem intervalu, kot da gre za naliv, zato sem ju izklopil. Po ponovnem vklopu sta delovala bolj padavinam primerno. Ob izklopu vozila sta se brisalca ustavila sredi šipe. Torej moraš pred izklopom vozila izklopiti še brisalca, da se pospravita... No ja, se bo treba navaditi.
20190117_105129.jpg
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a CRF »

Seveda, klima je bila ves čas na 23 stopinj. Kar je bilo že kar malo prevroče.
Na kratke razdalje je poraba višja zaradi gretja in pospeševanj. Naredi 50km po regionalkah kjer je tekoča vožnja pa boš z lahkoto prišel pod 14.
SimonZed, DGJ
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

CRF napisal/-a: Na kratke razdalje je poraba višja zaradi gretja in pospeševanj.
Če misliš na klimo, sem jo imel izklopljeno (OFF, nič od nič). Torej bi lahko bil vzrok pospeševanje na par semaforjih... Ali ima kdo s Kono izkušnje z mestno vožnjo, kakšna je poraba?
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Franci »

Glede porabe v mestnem vrvežu sporočim naslednji teden, ko bo tudi moja KONA zapeljala po slovenskih cestah.
Bo pa vsaj zjutraj dodatna poraba gretje ženinega sedeža
SimonZed, DGJ, crunchy
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5274
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1230
2582

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a darjan »

gretje sedežev porabi presenetljivo malo
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Med vožnjo namenoma nisem imel vključenega ničesar za ogrevanje, tudi gretja sedežev ali volana ne.

Sicer sem nad ogrevanjem zelo zadovoljen. Ogreje se hitreje kot ICE vozilo, na začetku greje z močjo med 3,5 do 2,5 kW, kar se po nekaj minutah zniža na cca. 1,5 kW in kasneje spusti pod 1 kW.
darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5274
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1230
2582

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a darjan »

Mogoče pa ima Kona pač bolj optimizirano delovanje elektromotorja za višje hitrosti, kot nižje.

Opažam, da je recimo ampera bolj varčna pri 50kmh od ioniqa, medtem ko je ioniq bolj varčen pri 130kmh
SimonZed
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Franci »

Sam lahko rečem da ZOE, za katerega sem se prvotno navduševal je varčen po mestu, na AC pa navkljub temu, da tudi drugače ne dirkam, je imel npr.: že pri 110km/h kar veliko porabo in glasno vožnjo.
Kolikor pa sem uspel stestirati KONO, pa je bila po AC vožnja zelo tiha in tudi občutek, čeprav nisem opravil merietv, da je bila poraba energije nižja kot pri ZOE-tu. Tudi testi tako pravijo.
Najbrž je pa tako kot pri dizlu tudi pri EV-ju odvisno od tega kako sunkovito se pospešuje, koliko spremljaš dinamiko prometa in odpiranja zelenega vala, čim manj sunkovitih pospeševanj in zaviranj.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Že, ampak, da je poraba pri povprečni hitrosti 30 km/h (recimo, da ne upoštevam semaforjev in odštejem 5 minut od časa vožnje) in izključeni klimi praktično takšna kot jo ima drugi voznik pri kombinirani vožnji po AC/regionalni cesti in vključeni klimi, je pa tudi nekoliko čudno. Morda pa res tako neekonomično vozim. Imel sem vključeno avtomatsko regeneracijo.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

SimonZed napisal/-a:Ker je rahlo rosilo, sem prvič uporabil tudi brisalca. Očitno se ne vklopita sama, ampak je treba ročico prestaviti iz 0 v Auto. Nekaj časa sta delovala kar v redu, potem sta začela brisati v sekundnem intervalu, kot da gre za naliv, zato sem ju izklopil. Po ponovnem vklopu sta delovala bolj padavinam primerno. Ob izklopu vozila sta se brisalca ustavila sredi šipe. Torej moraš pred izklopom vozila izklopiti še brisalca, da se pospravita... No ja, se bo treba navaditi.
Ja, tako pravijo navodila, da je treba brisalce ročno izključiti s prestavitvijo ročice, če jih več ne potrebuješ. Lahko jih sicer pustiš na poziciji AUTO in bodo nehali delovati, ko bo konec dežja, ampak se bodo še vedno ob vsakem vžigu vključili za en bris:
If the wiper switch is set in AUTO mode when the POWER button is in the ON position, the wiper will operate once to perform a self-check of the system. Set the wiper to OFF position when the wiper is not in use.
Pri 10 let starem C2 z avtomatskimi brisalci sem samo potisnil ročico navzdol in je sama skočila nazaj, avtomatski način brisalcev s senzorjem dežja pa je bil s tem vključen. Ob koncu vožnje, če je prej nehalo deževati in so brisalci sami nehali delovati, si samo ugasnil avto in ni bilo treba misliti še na izklop brisalcev (tudi ustavili se niso sredi šipe, če si med njihovim delovanjem ugasnil avto). Tako da imajo Korejci še nekaj prostora za izboljšave. Da jih ne bomo samo hvalili.
CRF, FV-EV
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”