Kona EV - SimonZED
Re: Kona EV - SimonZED
Še nekaj opažanj:
- Vzglavniki na zadnjih sedežih so precej trdi, pod prednjima sedežema lepo piha tudi nazaj.
- Drive info podatkov dejansko ni mogoče resetirati z držanjem gumba OK, čeprav navodila trdijo drugače. Se pa podatki očitno sami izbrišejo, če avto stoji več kot 4 ure. Za potrebe potopisa sem zato po potrebi resetiral Accumulated info. - Avtomatska rekuperacija se očitno vključi in ikona postane modra (iz bele) samo, če radar zazna vozilo spredaj. Samo spust po klancu (sem mislil, da sistem spremlja tudi naklon) brez vozila spredaj očitno ni dovolj (pri spustu z Vršiča se namreč ni vključila, ikona je bila vedno bela, zato sem stopnjo spreminjal ročno).
- Vzglavniki na zadnjih sedežih so precej trdi, pod prednjima sedežema lepo piha tudi nazaj.
- Drive info podatkov dejansko ni mogoče resetirati z držanjem gumba OK, čeprav navodila trdijo drugače. Se pa podatki očitno sami izbrišejo, če avto stoji več kot 4 ure. Za potrebe potopisa sem zato po potrebi resetiral Accumulated info. - Avtomatska rekuperacija se očitno vključi in ikona postane modra (iz bele) samo, če radar zazna vozilo spredaj. Samo spust po klancu (sem mislil, da sistem spremlja tudi naklon) brez vozila spredaj očitno ni dovolj (pri spustu z Vršiča se namreč ni vključila, ikona je bila vedno bela, zato sem stopnjo spreminjal ročno).
Re: Kona EV - SimonZED
Super izlet. Poraba pa tudi solidna za Vršič in zimo. Pa še večina na AC.
Kar tako naprej! Na cesti te ne bo težko prepoznati
Kar tako naprej! Na cesti te ne bo težko prepoznati
Re: Kona EV - SimonZED
Drive info mislim da izbereš kdaj hočeš da se resetira. Ob vsaki vožnji ali po polnjenju. Ali pa je to nek drug info...
Naklon pa mislim da vpliva na regen, samo ne toliko da bi te iz Vršiča bremzal. Vsaj tako sem opazil na testni vožnji.
Naklon pa mislim da vpliva na regen, samo ne toliko da bi te iz Vršiča bremzal. Vsaj tako sem opazil na testni vožnji.
Re: Kona EV - SimonZED
Čudno (?) mi je le to, da je bila poraba na AC (21,3 kWh/100 km) pri povprečni hitrosti 80 km/h enaka kot pri vožnji po lokalni cesti s povprečno hitrostjo 60 km/h (poraba 21,1 kWh/100 km). Moral bi preveriti profil poti od Hrušice do Kranjske Gore, morda se bolj strmo vzpenja?CRF napisal/-a:Poraba pa tudi solidna za Vršič in zimo. Pa še večina na AC.
LJ-Brezje-Hrušica: Hrušica-Kranjska Gora:
Re: Kona EV - SimonZED
Možno je izbrati kako se resetira (ob vsaki vožnji, polnjenju ali ročno) Consumption info (ki kaže tudi trenutno porabo na grafu), kar si ti mislil. Ampak to je nekaj drugega. V potovalnem računalniku si zasloni sledijo: Consumption info (lahko ročno), Accumulated Info (lahko ročno), Drive Info (ne gre ročno, čeprav navodila trdijo drugače).CRF napisal/-a:Drive info mislim da izbereš kdaj hočeš da se resetira. Ob vsaki vožnji ali po polnjenju. Ali pa je to nek drug info...
Mogoče tudi naklon upošteva samo, če je kdo pred tabo in ga radar zazna? Ker ikona nikoli ni postala modra med spustom, tako da samo naklona očitno ne upošteva.CRF napisal/-a: Naklon pa mislim da vpliva na regen, samo ne toliko da bi te iz Vršiča bremzal. Vsaj tako sem opazil na testni vožnji.
Re: Kona EV - SimonZED
Vse lepo, samo ne razumem polnjenja do 100% - razen, če bi se takoj odpravljal na dolgo pot 400+km...
Jaz s 27/30.5kWh aku startam iz Kranjske Gore v Ljubljano z 80%
Jaz s 27/30.5kWh aku startam iz Kranjske Gore v Ljubljano z 80%
Soul EV believer
Re: Kona EV - SimonZED
Super napisano. Občutek na snegu se bo izboljšalo s kilometri bo pa vedno drugačen kot v ICE.
Re: Kona EV - SimonZED
Poskusil sem prvič. Zdaj sem si nastavil limit polnjenja na 90 % za AC in 80 % za DC.Damijan napisal/-a:Vse lepo, samo ne razumem polnjenja do 100%...
Re: Kona EV - SimonZED
Hej SimonZED!
Hvala za te informacije.
Prihodnji mesec, bom lahko delil tudi svoje izkušnje.
Ne vem, če je to primerno vprašanje za to temo, a vseeno.
Zanima me ali je kdo že uporabil Hyundai BlueLink aplikacijo za upravljanje avtomobila.
https://www.hyundaiusa.com/bluelink/index.aspx
V ZDA in Kanadi je zadeva očitno v funkciji, pri nas pa tega nisem zasledil.
Srečno vožnjo še naprej in pozdrav vsem skupaj.
Hvala za te informacije.
Prihodnji mesec, bom lahko delil tudi svoje izkušnje.
Ne vem, če je to primerno vprašanje za to temo, a vseeno.
Zanima me ali je kdo že uporabil Hyundai BlueLink aplikacijo za upravljanje avtomobila.
https://www.hyundaiusa.com/bluelink/index.aspx
V ZDA in Kanadi je zadeva očitno v funkciji, pri nas pa tega nisem zasledil.
Srečno vožnjo še naprej in pozdrav vsem skupaj.
Re: Kona EV - SimonZED
Žal v EU Hyundai v vozila ne vgrajuje telematike, tako da aplikacija kot je BlueLink v ZDA za evropski trg ne obstaja.
Re: Kona EV - SimonZED
Ali bi prišel na vrh po zasneženi cesti ?
Zakaj si kupil Kono in jo še vmes filal ?
Tako si zakompliciral podatke o porabi.
Pa saj to jih večina vsi.
Zakaj si kupil Kono in jo še vmes filal ?
Tako si zakompliciral podatke o porabi.
Pa saj to jih večina vsi.
Re: Kona EV - SimonZED
Kdo bi vedel?aru12 napisal/-a:Ali bi prišel na vrh po zasneženi cesti ?
Zakaj pa je ne bi smel? Jasno, da sem želel preizkusiti polnjenje na AC polnilnici, če sem že kupil kabel. Ker sta dve polnilnici, mislim, da s tem nisem oviral nikogar z manjšo baterijo.aru12 napisal/-a:Zakaj si kupil Kono in jo še vmes filal ?
Mislim, da podatkov o porabi s tem nisem zakompliciral, saj sem jih beležl po zaključenih relacijah.aru12 napisal/-a:Tako si zakompliciral podatke o porabi.
Pa saj to jih večina vsi.
Re: Kona EV - SimonZED
Oprosti nisem mislil tako hudo.
Nisem vedel, da ga še nisi probal na AC polnilnici.
Če leti name :V letu in pol še nisem polnil na javni polnilnici.
Nekateri pač ne moremo uporabljati javnih polnilic.
Prvo hitro imam 42 km od doma šuko pa 7 km - ta pa običajno ne dela.
Podatka o vožnji v zasneženi klanec pa nisi dal.
Zame je to zelo važen podatek če se vsak dan vozim čez 20 % klanec domov.
Že ko sem Kono na preizkusu vozil domov, sem predvideval, da v snegu nikakor ne pridem .
Nisem vedel, da ga še nisi probal na AC polnilnici.
Če leti name :V letu in pol še nisem polnil na javni polnilnici.
Nekateri pač ne moremo uporabljati javnih polnilic.
Prvo hitro imam 42 km od doma šuko pa 7 km - ta pa običajno ne dela.
Podatka o vožnji v zasneženi klanec pa nisi dal.
Zame je to zelo važen podatek če se vsak dan vozim čez 20 % klanec domov.
Že ko sem Kono na preizkusu vozil domov, sem predvideval, da v snegu nikakor ne pridem .
Re: Kona EV - SimonZED
V petek zvečer sem avto pripeljal iz salona, včeraj pa sem bil na prvi resni vožnji, tako da prej res ni bilo priložnosti za preizkušanje polnilnic (DC še pride na vrsto).
Po zasneženem klancu nisem vozil, zato podatki ni.
Sem pa napisal podatek o vožnji v klanec po spluženi cesti (na Vršič): 50 kWh/100 km. Kombinirano s spustom nazaj pa je poraba znašala 18 kWh/100 km (vzpon na in spust z Vršiča). Povprečna hitrost vožnje navzgor je bila 30 km/h, na odsekih do 50 km/h.
Po zasneženem klancu nisem vozil, zato podatki ni.
Sem pa napisal podatek o vožnji v klanec po spluženi cesti (na Vršič): 50 kWh/100 km. Kombinirano s spustom nazaj pa je poraba znašala 18 kWh/100 km (vzpon na in spust z Vršiča). Povprečna hitrost vožnje navzgor je bila 30 km/h, na odsekih do 50 km/h.
Re: Kona EV - SimonZED
Če sem pravilno izračunal, se je v baterijo vrnilo 28% porabljene energije.SimonZed napisal/-a:V petek zvečer sem avto pripeljal iz salona, včeraj pa sem bil na prvi resni vožnji, tako da prej res ni bilo priložnosti za preizkušanje polnilnic (DC še pride na vrsto).
Po zasneženem klancu nisem vozil, zato podatki ni.
Sem pa napisal podatek o vožnji v klanec po spluženi cesti (na Vršič): 50 kWh/100 km. Kombinirano s spustom nazaj pa je poraba znašala 18 kWh/100 km (vzpon na in spust z Vršiča). Povprečna hitrost vožnje navzgor je bila 30 km/h, na odsekih do 50 km/h.
elbic
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2313
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Kona EV - SimonZED
Ne čisto. Tukaj namreč nismo računali še normalno porabo vozila (po ravnem terenu) pri hitrostih 30-50 km/h ter prevoženo razdaljo. Šele ko to odštejemo bomo vedeli koliko % je rekuperiral. Stopnja rekuperacije je tako višja od 28%.elbic napisal/-a:Če sem pravilno izračunal, se je v baterijo vrnilo 28% porabljene energije.
Če povem nekoliko enostavneje: 10 km se vzpenjamo navzgor s hitrostjo 40 km/h in potem se obremo nazaj in peljemo z isto hitrostjo nazaj. Tudi, če imamo 100% izkoristek rekuperacije naša poraba ne bo 0, ker smo nekaj porabili za premagovanje sile trenja (kolesa, prenosi), upora zraka, gretja kabine, ostalih porabnikov, itd. Če je 100% izkoristek rekuperacije, potem bi porabili približno enako kot, če bi po ravnem vozili 20 km s hitrostjo 40 km/h.
Torej, potrebno je izračunati energijo, ki je bila potrebna, da smo prišli na vrh hriba. Tej energiji moramo odšteti energijo, ki bi jo porabili ob istih pogojoh po ravni cesti. Razlika je tisto, kar moramo upoštevati pri rekuperaciji kot največja možna energija, ki bi jo pridobili ob 100% rekuperaciji. Podobno je potem tudi pri izračunu navzdol, ko moramo upoštevati energijo, ki jo porablja vozilo pri vožnji po ravnem.
Re: Kona EV - SimonZED
Torej ti niso priložili slovenski navodil za avto...kako je to sploh možno? To se mi res zdi neverjetno! Zakonsko mora prodajalec priložiti slovenska navodila,že če gre za kavni mlinček,kaj šele za avto!SimonZed napisal/-a:
Priložena so bila slovenska navodila za bencinsko Kono, za električno niti angleških ni bilo (ne vem, morda so kje skrita). So pa zraven večjezična (tudi angleška, a brez slovenščine) navodila za multimedijski sistem. Še dobro, da jih imam v PDF obliki v angleščini.
Kaj je rekel prodajalec glede tega?
Re: Kona EV - SimonZED
Naknadno sem našel slovenska navodila za multimedijski sistem, vendar spet ne za EV.
Prodajalec mi je dajal debele bukve v slovenščini, izkazalo pa se je, da nobena ni bila za EV, ampak za ICE Kono.
Zame k sreči to ne predstavlja težave, saj sem že v naprej predelal vso snov iz PDF navodil v angleščini.
Verjetno se jim ne splača prevajati debele bukve za 25 kosov na leto. Škoda.
Prodajalec mi je dajal debele bukve v slovenščini, izkazalo pa se je, da nobena ni bila za EV, ampak za ICE Kono.
Zame k sreči to ne predstavlja težave, saj sem že v naprej predelal vso snov iz PDF navodil v angleščini.
Verjetno se jim ne splača prevajati debele bukve za 25 kosov na leto. Škoda.
Re: Kona EV - SimonZED
Če tako poveš, se res kar dobro sliši in bo držalo, da se je vrnila tretjina porabljene energije v baterijo:elbic napisal/-a:Če sem pravilno izračunal, se je v baterijo vrnilo 28% porabljene energije.SimonZed napisal/-a:V petek zvečer sem avto pripeljal iz salona, včeraj pa sem bil na prvi resni vožnji, tako da prej res ni bilo priložnosti za preizkušanje polnilnic (DC še pride na vrsto).
Po zasneženem klancu nisem vozil, zato podatki ni.
Sem pa napisal podatek o vožnji v klanec po spluženi cesti (na Vršič): 50 kWh/100 km. Kombinirano s spustom nazaj pa je poraba znašala 18 kWh/100 km (vzpon na in spust z Vršiča). Povprečna hitrost vožnje navzgor je bila 30 km/h, na odsekih do 50 km/h.
- na štartu pod Vršičem: SOC 85 % - na vrhu Vršiča: SOC 76 % (porabljenih 9 % točk) - nazaj v dolini: SOC 79 % (vrnjene 3 % točke) Pozna kdo izkušnje na tem klancu z drugimi EV?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek