12 V vtičnica v Koni

Odgovori
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Vem, da je zelo težko dostopna pod osrednjo konzolo, ampak ali bi lahko kdo izmed vaju, ki že imata Kono EV, preveril ali slikal, kako zgleda 12 V vtičnica?

Imam namreč 150 W inverter iz 12 V na 230 V, čigar vtič lahko vklopim v 12 V vtičnico na powerbanku od teleskopa (1. vtičnica na sliki spodaj), ne morem pa ga vtakniti v nobeno od vtičnic v dveh avtomobilih, ki sta mi dostopna (2. in 3. vtičnica na drugi sliki). Prvi avto ima zapisano dopustno moč 120 W na vtičnici, drugi sploh nima specificirane (v navodilih to niti ni vtičnica ampak vžigalnik za cigarete).
12vvticnica.jpg
Vtič od inverterja je spodaj pri + kontaktu širši in oba avtomobila imata na dnu vtičnice nekakšno blokado: na drugi vtičnici na sliki je v obliki obroča, na tretji pa so štiri izbokline. To preprečuje, da bi se vtič od inverterja do konca vsedel v vtičnico, zato ni stika.
12vvtic.jpg
12vvtic.jpg (111.5 KiB) Pogledano 5824 krat
Ali gre za kakšen standard, da proizvajalci porabnikov naredijo glede na zahtevano moč različne oblike vtičev? Recimo, če bi bil vtič ožji na koncu (kot od USB pretvornika na sliki zgoraj), bi sedel brez težav v vtičnico. Morda je to odvisno od deklarirane maks. moči vtičnice? Pri Koni je deklarirana maks. moč vtičnice 180 W (torej več kot pri avtomobilu zgoraj). Inverter zaradi zgoraj zapisanega ni uporaben v nobenem od prej omenjenih avtov.

Res bi bil hvaležen, če lahko kdo (BoBa? ) pogleda ali celo slika vtičnico v Koni EV, ker me zanima, ali bo inverter uporaben v njej.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Slika vtičnice in vtikača od kamere, ki je trenutno vtaknjen in deluje.

Upam, da mi bo uspelo prilepiti fotke.
Priponke
Screenshot_20181209-173315.jpg
Screenshot_20181209-173259.jpg
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Hvala! Vtič tvoje kamere je na videz podoben mojemu od inverterja in tudi v vtičnici Kone EV ni videti kakšne blokade na dnu.
Še dimenzije mojega vtiča na sliki spodaj:
12vvtic2a.jpg
12vvtic2a.jpg (54.39 KiB) Pogledano 5808 krat
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a CRF »

Zanimivo. Do sedaj je moj 100W inverter še pasal v vse vtičnice. Mogoče ravno zaradi nizke moči.

To pa res še pomislil nisem da bo "utility mode" idealen za napajanje teleskopa ceeeeelo noč. In še gretje pomrznjenih prstov.
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

BoBa, še enkrat hvala, ker si preveril vtičnico. Inverter sem včeraj priklopil in je vtič šel do konca vtičnice brez težav, lučke so se prižgale, tako da deluje. Obremenil ga sicer še nisem. Se pa je dalo inverter lepo shraniti v originalno torbo od šuko polnilca, v kateri je še precej prostora, najbrž bi šel zraven še 5 m 16 A typ2 kabel (32 A je malo predebel, da bi se lahko dovolj ozko zvil).
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

SimonZed napisal/-a:BoBa, še enkrat hvala, ker si preveril vtičnico. Inverter sem včeraj priklopil in je vtič šel do konca vtičnice brez težav, lučke so se prižgale, tako da deluje. Obremenil ga sicer še nisem. Se pa je dalo inverter lepo shraniti v originalno torbo od šuko polnilca, v kateri je še precej prostora, najbrž bi šel zraven še 5 m 16 A typ2 kabel (32 A je malo predebel, da bi se lahko dovolj ozko zvil).
Žal inverter iz neznanega razloga ne deluje, ko je avto prižgan ali v Utility mode. Deluje samo, ko se elektronika napaja neposredno z 12V akumulatorj (acc ACC ON način, ko dobiš obvestilo, da je akumulator v nevarnosti, da se izprazni). Torej neuporabno. V Utility mode se na inverterju prižge rdeča lučka FAULT. Gledal sem preko OBD in ko inverter deluje, je 12V akumulator na cca 13 V, v Utility mode (ali, ko je avto prižgan), pa je napetost 14,8 V in inverter v nekaj sekundah pokaže napako. Sicer na inverterju piše INPUT 10,5-16V 16A, tako da to ne bi smel biti problem? Gre za inverter DOMETIC MSI 212 (150 W).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a CRF »

Potem 12V vtičnica deluje, amapk inverterju ni všeč tok? Ali pa kakšne motnje ko deluje DC/DC?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Tako se zdi. Ali nimaš tudi ti inverterja? Ali tebi dela brez težav tudi v Utility mode? Tale Dometic naj bi imel na AC izhodu čisti sinus, če slučajno to igra kakšno vlogo?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a CRF »

Imam, sprobam... ampak moj je trapez
SimonZed
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

To govorita o razsmerniku za 220V porabnike, do katere moči?

Jaz imam tudi namen kupiti enega za polnjenje npr. prenosnika, čeprav ne vem ali bi bilo možno prenosnik polniti kar z enosmernim tokom?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ja, o tem gocoriva: moj problematični razsmernik na 220 V AC je 150 W. Na "cigaretni" vtičnici sicer piše 180 W.

Brez nekega DC-DC pretvornika najbrž ne bo šlo, en moj prenosnik, recimo, se polni z 19V DC.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Pol bolje da si kupiš en boost konverter DC-DC in maš boljši izkoristek.

https://www.ebay.com/itm/boost-module-1 ... Sw74xdt571
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Če lahko samo toliko pristavim lonček, za polnjenje prenosnika je najboljše kupiti 12V polnilec - se dobijo praktično za vse znamke.
Samo DC/DC boost pri veliko prenosnikih ne bo ok, saj potrebujejo še signal za identifikacijo. Tisti pin prenosniku pove, kakšen tok lahko vleče. Saj polnil se verjetno bo, deloval pa z omejeno močjo oz. hkrati ne bo polnil aku (tu grdo gledam HP in Dell prenosnike :P )
Stromcek, FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Nejccc napisal/-a:Če lahko samo toliko pristavim lonček, za polnjenje prenosnika je najboljše kupiti 12V polnilec - se dobijo praktično za vse znamke.
Tvoj predlog (Mac) oziroma imaš s kakšnim izkušnje?
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Imel sem Asusa + 12 V polnilec ter Dell-a + 12 V polnilec. Za jabolka pa ne vem, jih nekako ne maram
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

CRF napisal/-a:Imam, sprobam... ampak moj je trapez
Me zanima kaj bo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a CRF »

Sprobal... Dela. Je pa 100W inverter in imel sem majhnega porabnika... ena namizna luč.
SimonZed
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Nejccc napisal/-a:Imel sem Asusa + 12 V polnilec ter Dell-a + 12 V polnilec. Za jabolka pa ne vem, jih nekako ne maram
Jaz pa Lenova in HP in za oba 12V polnilce... Ne potrebujem pogosto zadnje čase zaradi zmogljivih baterij, ko pa, je pa neprecenljivo
Nejccc
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: 12 V vtičnica v Koni

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

SimonZed napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:BoBa, še enkrat hvala, ker si preveril vtičnico. Inverter sem včeraj priklopil in je vtič šel do konca vtičnice brez težav, lučke so se prižgale, tako da deluje. Obremenil ga sicer še nisem. Se pa je dalo inverter lepo shraniti v originalno torbo od šuko polnilca, v kateri je še precej prostora, najbrž bi šel zraven še 5 m 16 A typ2 kabel (32 A je malo predebel, da bi se lahko dovolj ozko zvil).
Žal inverter iz neznanega razloga ne deluje, ko je avto prižgan ali v Utility mode. Deluje samo, ko se elektronika napaja neposredno z 12V akumulatorj (acc ACC ON način, ko dobiš obvestilo, da je akumulator v nevarnosti, da se izprazni). Torej neuporabno. V Utility mode se na inverterju prižge rdeča lučka FAULT. Gledal sem preko OBD in ko inverter deluje, je 12V akumulator na cca 13 V, v Utility mode (ali, ko je avto prižgan), pa je napetost 14,8 V in inverter v nekaj sekundah pokaže napako. Sicer na inverterju piše INPUT 10,5-16V 16A, tako da to ne bi smel biti problem? Gre za inverter DOMETIC MSI 212 (150 W).
Danes je inverter deloval tako v Utility, kot tudi v ACC in v DRIVE (torej, ko je bil 12V aku tako na 13,5V kot tudi 14,8V).
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”