12 V vtičnica v Koni
12 V vtičnica v Koni
Vem, da je zelo težko dostopna pod osrednjo konzolo, ampak ali bi lahko kdo izmed vaju, ki že imata Kono EV, preveril ali slikal, kako zgleda 12 V vtičnica?
Imam namreč 150 W inverter iz 12 V na 230 V, čigar vtič lahko vklopim v 12 V vtičnico na powerbanku od teleskopa (1. vtičnica na sliki spodaj), ne morem pa ga vtakniti v nobeno od vtičnic v dveh avtomobilih, ki sta mi dostopna (2. in 3. vtičnica na drugi sliki). Prvi avto ima zapisano dopustno moč 120 W na vtičnici, drugi sploh nima specificirane (v navodilih to niti ni vtičnica ampak vžigalnik za cigarete). Vtič od inverterja je spodaj pri + kontaktu širši in oba avtomobila imata na dnu vtičnice nekakšno blokado: na drugi vtičnici na sliki je v obliki obroča, na tretji pa so štiri izbokline. To preprečuje, da bi se vtič od inverterja do konca vsedel v vtičnico, zato ni stika. Ali gre za kakšen standard, da proizvajalci porabnikov naredijo glede na zahtevano moč različne oblike vtičev? Recimo, če bi bil vtič ožji na koncu (kot od USB pretvornika na sliki zgoraj), bi sedel brez težav v vtičnico. Morda je to odvisno od deklarirane maks. moči vtičnice? Pri Koni je deklarirana maks. moč vtičnice 180 W (torej več kot pri avtomobilu zgoraj). Inverter zaradi zgoraj zapisanega ni uporaben v nobenem od prej omenjenih avtov.
Res bi bil hvaležen, če lahko kdo (BoBa? ) pogleda ali celo slika vtičnico v Koni EV, ker me zanima, ali bo inverter uporaben v njej.
Imam namreč 150 W inverter iz 12 V na 230 V, čigar vtič lahko vklopim v 12 V vtičnico na powerbanku od teleskopa (1. vtičnica na sliki spodaj), ne morem pa ga vtakniti v nobeno od vtičnic v dveh avtomobilih, ki sta mi dostopna (2. in 3. vtičnica na drugi sliki). Prvi avto ima zapisano dopustno moč 120 W na vtičnici, drugi sploh nima specificirane (v navodilih to niti ni vtičnica ampak vžigalnik za cigarete). Vtič od inverterja je spodaj pri + kontaktu širši in oba avtomobila imata na dnu vtičnice nekakšno blokado: na drugi vtičnici na sliki je v obliki obroča, na tretji pa so štiri izbokline. To preprečuje, da bi se vtič od inverterja do konca vsedel v vtičnico, zato ni stika. Ali gre za kakšen standard, da proizvajalci porabnikov naredijo glede na zahtevano moč različne oblike vtičev? Recimo, če bi bil vtič ožji na koncu (kot od USB pretvornika na sliki zgoraj), bi sedel brez težav v vtičnico. Morda je to odvisno od deklarirane maks. moči vtičnice? Pri Koni je deklarirana maks. moč vtičnice 180 W (torej več kot pri avtomobilu zgoraj). Inverter zaradi zgoraj zapisanega ni uporaben v nobenem od prej omenjenih avtov.
Res bi bil hvaležen, če lahko kdo (BoBa? ) pogleda ali celo slika vtičnico v Koni EV, ker me zanima, ali bo inverter uporaben v njej.
Re: 12 V vtičnica v Koni
Slika vtičnice in vtikača od kamere, ki je trenutno vtaknjen in deluje.
Upam, da mi bo uspelo prilepiti fotke.
Upam, da mi bo uspelo prilepiti fotke.
Re: 12 V vtičnica v Koni
Hvala! Vtič tvoje kamere je na videz podoben mojemu od inverterja in tudi v vtičnici Kone EV ni videti kakšne blokade na dnu.
Še dimenzije mojega vtiča na sliki spodaj:
Še dimenzije mojega vtiča na sliki spodaj:
Re: 12 V vtičnica v Koni
Zanimivo. Do sedaj je moj 100W inverter še pasal v vse vtičnice. Mogoče ravno zaradi nizke moči.
To pa res še pomislil nisem da bo "utility mode" idealen za napajanje teleskopa ceeeeelo noč. In še gretje pomrznjenih prstov.
To pa res še pomislil nisem da bo "utility mode" idealen za napajanje teleskopa ceeeeelo noč. In še gretje pomrznjenih prstov.
Re: 12 V vtičnica v Koni
BoBa, še enkrat hvala, ker si preveril vtičnico. Inverter sem včeraj priklopil in je vtič šel do konca vtičnice brez težav, lučke so se prižgale, tako da deluje. Obremenil ga sicer še nisem. Se pa je dalo inverter lepo shraniti v originalno torbo od šuko polnilca, v kateri je še precej prostora, najbrž bi šel zraven še 5 m 16 A typ2 kabel (32 A je malo predebel, da bi se lahko dovolj ozko zvil).
Re: 12 V vtičnica v Koni
Žal inverter iz neznanega razloga ne deluje, ko je avto prižgan ali v Utility mode. Deluje samo, ko se elektronika napaja neposredno z 12V akumulatorj (acc ACC ON način, ko dobiš obvestilo, da je akumulator v nevarnosti, da se izprazni). Torej neuporabno. V Utility mode se na inverterju prižge rdeča lučka FAULT. Gledal sem preko OBD in ko inverter deluje, je 12V akumulator na cca 13 V, v Utility mode (ali, ko je avto prižgan), pa je napetost 14,8 V in inverter v nekaj sekundah pokaže napako. Sicer na inverterju piše INPUT 10,5-16V 16A, tako da to ne bi smel biti problem? Gre za inverter DOMETIC MSI 212 (150 W).SimonZed napisal/-a:BoBa, še enkrat hvala, ker si preveril vtičnico. Inverter sem včeraj priklopil in je vtič šel do konca vtičnice brez težav, lučke so se prižgale, tako da deluje. Obremenil ga sicer še nisem. Se pa je dalo inverter lepo shraniti v originalno torbo od šuko polnilca, v kateri je še precej prostora, najbrž bi šel zraven še 5 m 16 A typ2 kabel (32 A je malo predebel, da bi se lahko dovolj ozko zvil).
Re: 12 V vtičnica v Koni
Potem 12V vtičnica deluje, amapk inverterju ni všeč tok? Ali pa kakšne motnje ko deluje DC/DC?
Re: 12 V vtičnica v Koni
Tako se zdi. Ali nimaš tudi ti inverterja? Ali tebi dela brez težav tudi v Utility mode? Tale Dometic naj bi imel na AC izhodu čisti sinus, če slučajno to igra kakšno vlogo?
Re: 12 V vtičnica v Koni
To govorita o razsmerniku za 220V porabnike, do katere moči?
Jaz imam tudi namen kupiti enega za polnjenje npr. prenosnika, čeprav ne vem ali bi bilo možno prenosnik polniti kar z enosmernim tokom?
Jaz imam tudi namen kupiti enega za polnjenje npr. prenosnika, čeprav ne vem ali bi bilo možno prenosnik polniti kar z enosmernim tokom?
Re: 12 V vtičnica v Koni
Ja, o tem gocoriva: moj problematični razsmernik na 220 V AC je 150 W. Na "cigaretni" vtičnici sicer piše 180 W.
Brez nekega DC-DC pretvornika najbrž ne bo šlo, en moj prenosnik, recimo, se polni z 19V DC.
Brez nekega DC-DC pretvornika najbrž ne bo šlo, en moj prenosnik, recimo, se polni z 19V DC.
Re: 12 V vtičnica v Koni
Pol bolje da si kupiš en boost konverter DC-DC in maš boljši izkoristek.
https://www.ebay.com/itm/boost-module-1 ... Sw74xdt571
https://www.ebay.com/itm/boost-module-1 ... Sw74xdt571
Re: 12 V vtičnica v Koni
Če lahko samo toliko pristavim lonček, za polnjenje prenosnika je najboljše kupiti 12V polnilec - se dobijo praktično za vse znamke.
Samo DC/DC boost pri veliko prenosnikih ne bo ok, saj potrebujejo še signal za identifikacijo. Tisti pin prenosniku pove, kakšen tok lahko vleče. Saj polnil se verjetno bo, deloval pa z omejeno močjo oz. hkrati ne bo polnil aku (tu grdo gledam HP in Dell prenosnike :P )
Samo DC/DC boost pri veliko prenosnikih ne bo ok, saj potrebujejo še signal za identifikacijo. Tisti pin prenosniku pove, kakšen tok lahko vleče. Saj polnil se verjetno bo, deloval pa z omejeno močjo oz. hkrati ne bo polnil aku (tu grdo gledam HP in Dell prenosnike :P )
Re: 12 V vtičnica v Koni
Tvoj predlog (Mac) oziroma imaš s kakšnim izkušnje?Nejccc napisal/-a:Če lahko samo toliko pristavim lonček, za polnjenje prenosnika je najboljše kupiti 12V polnilec - se dobijo praktično za vse znamke.
Re: 12 V vtičnica v Koni
Imel sem Asusa + 12 V polnilec ter Dell-a + 12 V polnilec. Za jabolka pa ne vem, jih nekako ne maram
Re: 12 V vtičnica v Koni
Sprobal... Dela. Je pa 100W inverter in imel sem majhnega porabnika... ena namizna luč.
Re: 12 V vtičnica v Koni
Jaz pa Lenova in HP in za oba 12V polnilce... Ne potrebujem pogosto zadnje čase zaradi zmogljivih baterij, ko pa, je pa neprecenljivoNejccc napisal/-a:Imel sem Asusa + 12 V polnilec ter Dell-a + 12 V polnilec. Za jabolka pa ne vem, jih nekako ne maram
Re: 12 V vtičnica v Koni
Danes je inverter deloval tako v Utility, kot tudi v ACC in v DRIVE (torej, ko je bil 12V aku tako na 13,5V kot tudi 14,8V).SimonZed napisal/-a:Žal inverter iz neznanega razloga ne deluje, ko je avto prižgan ali v Utility mode. Deluje samo, ko se elektronika napaja neposredno z 12V akumulatorj (acc ACC ON način, ko dobiš obvestilo, da je akumulator v nevarnosti, da se izprazni). Torej neuporabno. V Utility mode se na inverterju prižge rdeča lučka FAULT. Gledal sem preko OBD in ko inverter deluje, je 12V akumulator na cca 13 V, v Utility mode (ali, ko je avto prižgan), pa je napetost 14,8 V in inverter v nekaj sekundah pokaže napako. Sicer na inverterju piše INPUT 10,5-16V 16A, tako da to ne bi smel biti problem? Gre za inverter DOMETIC MSI 212 (150 W).SimonZed napisal/-a:BoBa, še enkrat hvala, ker si preveril vtičnico. Inverter sem včeraj priklopil in je vtič šel do konca vtičnice brez težav, lučke so se prižgale, tako da deluje. Obremenil ga sicer še nisem. Se pa je dalo inverter lepo shraniti v originalno torbo od šuko polnilca, v kateri je še precej prostora, najbrž bi šel zraven še 5 m 16 A typ2 kabel (32 A je malo predebel, da bi se lahko dovolj ozko zvil).
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek