Torque Pro
Torque Pro
No, z uporabo PIDov od e-Nira, so že dobili prve uporabne podatke iz Kone!
https://github.com/JejuSoul/OBD-PIDs-fo ... ree/master
[/center]
https://github.com/JejuSoul/OBD-PIDs-fo ... ree/master
[/center]
Re: Torque Pro
Seznam PIDov: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1566368458
Samo še nekdo jih pretipka vTorquePro obliko in imamo vse
Samo še nekdo jih pretipka vTorquePro obliko in imamo vse
Re: Torque Pro
Sem uspel spravit tole na telefon. Dodal sem samo stvari ki me zanimajo. Čisto vsaka napetost posamezne celice mi ne pove veliko
[/center]
Če kdo želi takle enostaven dash je tukaj pripet .dash file.
[/center]
Če kdo želi takle enostaven dash je tukaj pripet .dash file.
- Priponke
-
- konaev.zip
- (2.58 KiB) Prenešeno 133 krat
Re: Torque Pro
Aplikacija je univerzalna za vse avtomobile z OBD priključkom. Za EVje ki so na seznamu na povezavi zgoraj pa pove še kaj več.
SOH je toliko natančen, kolikor natančno ga izračuna avto. In kolikor natančno ga vidijo na servisu.
SOH je toliko natančen, kolikor natančno ga izračuna avto. In kolikor natančno ga vidijo na servisu.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Torque Pro
Hočeš reči, da deluje tudi na Leaf-ih? Ali imajo vsa vozila, ne glede na proizvajalca, podatke na "istih mestih"?
Re: Torque Pro
Čakaj a Torque Pro je že uporaben za Kono EV? Nisem preveč domač na tem področju
https://youtu.be/qtls56wJ1ug
https://youtu.be/qtls56wJ1ug
Re: Torque Pro
Je, ampak k sreči ni kakšne večje potrebe po njem v Koni. Razen morda za spremljanje temperature baterije pozimi (ali je dovolj ogreta za hitro polnjenje - to še malce šepa - Winter Mode ipd). Zaenkrat se ne bom ukvarjal s tem.
Re: Torque Pro
Ja ali je še kakšen drug način, da vidiš temperaturo baterije v Koni? To je meni zelo pomembno, bom ziher spremljal, vsaj prvo leto, sploh pozimi in poleti.
Re: Torque Pro
Končno sem uspel priklopit še OBD. Tukaj je screenshoot po mrzli noči (-6)
[/center]
Če komu te številke ne pomenijo veliko
- Baterija je še 100% zdrava
- Regeneracija je tudi v takem mrazu pri 80% SOC še praktično 100% (Pri normalnem zaviranju redko vidim več kot 80kW tudi pri ogreti bateriji)
- Baterija ima veliko toplotno vztrajnost. Čez noč se je ohladila samo za 2 stopinji.
- Baterija ima res ogromno toplotno vztrajnost. Po 50km vožnje se ni ogrela niti za 1 stopinjo! (15kWh/100km)
- Po teh 50km vožnje je klima še vedno porabljala 2kW. Očitno jo mraz dobro zdela.
[/center]
Če komu te številke ne pomenijo veliko
- Baterija je še 100% zdrava
- Regeneracija je tudi v takem mrazu pri 80% SOC še praktično 100% (Pri normalnem zaviranju redko vidim več kot 80kW tudi pri ogreti bateriji)
- Baterija ima veliko toplotno vztrajnost. Čez noč se je ohladila samo za 2 stopinji.
- Baterija ima res ogromno toplotno vztrajnost. Po 50km vožnje se ni ogrela niti za 1 stopinjo! (15kWh/100km)
- Po teh 50km vožnje je klima še vedno porabljala 2kW. Očitno jo mraz dobro zdela.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Torque Pro
Pomenijo, pomenijo. Opazimo lahko, da si res entuziast, da odčitavaš OBD v avtu, ki je "ogret" na -1o oC.CRF napisal/-a:Končno sem uspel priklopit še OBD. Tukaj je screenshoot po mrzli noči (-6)
Če komu te številke ne pomenijo veliko
Re: Torque Pro
Med SoC display in BMS pa ni tako velike razlike kot je bila opažena v nekem videu (mislim, da je bila okrog 4 ali 6 % točk, mogoče display ne laže enakomerno).
Kateri OBD vmesnik si kupil? Ali ga boš imel vedno priključenega? Nekje sem videl, da se vratca v konzoli potem ne zaprejo (niti z uporabo podaljševalnega kabla).
Kateri OBD vmesnik si kupil? Ali ga boš imel vedno priključenega? Nekje sem videl, da se vratca v konzoli potem ne zaprejo (niti z uporabo podaljševalnega kabla).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Torque Pro
Pri taki regeneraciji bi mene prilepilo na sprednjo šipo. Pri Leafu še nisem opazil več kot 35 kW.CRF napisal/-a:- Regeneracija je tudi v takem mrazu pri 80% SOC še praktično 100% (Pri normalnem zaviranju redko vidim več kot 80kW tudi pri ogreti bateriji)
Odvisno je od moči motorja in razlike med temperaturo baterije in okolice.CRF napisal/-a: Baterija ima res ogromno toplotno vztrajnost. Po 50km vožnje se ni ogrela niti za 1 stopinjo! (15kWh/100km)
Prilagam grafe, ki sem jih včeraj posnel na Leafu. Kot je lahko vidno, če je moč motorja zelo majhna (prvih 43 minut vožnje) in je razlika med temperaturo baterije in okolico večja (okrog 20 oC), potem se temperatura baterije ne spreminja. Če pa je razlika manjša in je moč motorja večja (po 43 minuti), potem se temperatura baterije nekoliko zviša.
Zadnjič spremenil crunchy, dne 22 Jan 2019, 08:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Torque Pro
Pri 50% sta SOCa enaka Pri 0 in 100 pa največ odstopata.
Kupil sem nekaj poceni na ebayu. Ne ne bom imel priključenega. V posebnih situacijah ga bom priklopil da vidim stanje. Ja, v nobenem primeru se vratca ne zaprejo.
Kupil sem nekaj poceni na ebayu. Ne ne bom imel priključenega. V posebnih situacijah ga bom priklopil da vidim stanje. Ja, v nobenem primeru se vratca ne zaprejo.
Re: Torque Pro
Ali imaš zapisane številke, kakšna je razlika med BMS in prikazanim SoC v bližini 100 in 0 %?
Re: Torque Pro
Še nisem bil tam Najmanjši SOC do sedaj sem imel 33% najvišji pa 80%SimonZed napisal/-a:Ali imaš zapisane številke, kakšna je razlika med BMS in prikazanim SoC v bližini 100 in 0 %?
Re: Torque Pro
Tudi v avtohiši ti ga niso napolnili do 100? Ali govoriš za zdaj, ko imaš OBD vmesnik? Si pogledal, kakšna je bila razlika med 33 in 80 % na zaslonu in BMS?
Re: Torque Pro
Ne, iz avtohiše sem ga dobil na dobrih 70%. Imajo polnilnico ugasnjeno, ker je predraga
Tole zgoraj je pri 80%, bom pogledal še enkrat ko bo bolj nizko.
Do 100% ga bom pa tut enkrat nafilal, da bo vsaj računalnik vedel kako to izgleda
Tole zgoraj je pri 80%, bom pogledal še enkrat ko bo bolj nizko.
Do 100% ga bom pa tut enkrat nafilal, da bo vsaj računalnik vedel kako to izgleda
Re: Torque Pro
Odgovor je v spodnjem posnetku, Norvežan je posnel Torque Pro zaslon med polnjenjem na 50 kW polnilnici pri -4°C od 23 do 75 %.
Pri Display SOC 23 % je presenetljivo dejanski BMS SOC še nižji, 22 %. Je to mogoče? To bi pomenilo, da baterija na dnu sploh nima "bufferja"... Je pa res, da mu tudi SOH kaže 0,0 %... Morda pa Torque nima prav konfiguriran?
[youtube]https://youtu.be/hYKNqR88igQ[/youtube]
Pri Display SOC 23 % je presenetljivo dejanski BMS SOC še nižji, 22 %. Je to mogoče? To bi pomenilo, da baterija na dnu sploh nima "bufferja"... Je pa res, da mu tudi SOH kaže 0,0 %... Morda pa Torque nima prav konfiguriran?
[youtube]https://youtu.be/hYKNqR88igQ[/youtube]
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 287 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a beno778