Stran 4 od 5

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 10 Feb 2019, 20:59
Napisal/-a SimonZed
Kona EV napisal/-a:
Kona napisal/-a:@Taragula cca 130km/h
Pri hitrosti 130km/h narediš 370km?
Nemogoče, razen po klancu navzdol.

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 07:17
Napisal/-a CRF
Z do 130km/h ja, s povprečno 130km/h pa ne Čez vikend smo naredili slabih 300km, na AC(2/3) kolikor se je le dalo 130km/h in je bila povprečna slabih 18. Torej s polno baterijo bi mogoče naredil 355km

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 07:49
Napisal/-a pirpy
Moral bi napisati max 130 , Kako dolgo pa dejansko voziš z 130 km/h je pa odvisno od veliko dejavnikov in ne more biti merilo, saj vsak vozi malo drugače in ima drugačne pogoje, tako da se ne da primerjati.

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 08:03
Napisal/-a SimonZed
Seveda, zato je pri takšnih "meritvah" merodajna samo povprečna hitrost. Da ne bo kdo mislil, da bo s stalno hitrostjo 130 km/h naredil 370 km po nemških avtocestah, recimo.

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 08:17
Napisal/-a SimonZed
CRF napisal/-a:Z do 130km/h ja, s povprečno 130km/h pa ne Čez vikend smo naredili slabih 300km, na AC(2/3) kolikor se je le dalo 130km/h in je bila povprečna slabih 18. Torej s polno baterijo bi mogoče naredil 355km
Morda veš, koliko si imel na koncu povprečno hitrost? 100 km/h ali še manj (glede na porabo)?

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 09:13
Napisal/-a CRF
Sigurno manj kot 100km/h, ker smo se vmes vozili med medvedi

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 11:08
Napisal/-a matija
Saj smo videli v sosednji temi, MB - LJ - MB. Peak hitrosti je bil kjer je bilo dovoljeno 130km/h, povprecna hitrost 99km/h, prevozenih 270km ter spraznjena baterija. Pogoji pa slabi, mislim da temperature v minusu, verjetno tudi mokra cesta.

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 11:44
Napisal/-a talker2
matija napisal/-a:Saj smo videli v sosednji temi, MB - LJ - MB. Peak hitrosti je bil kjer je bilo dovoljeno 130km/h, povprecna hitrost 99km/h, prevozenih 270km ter spraznjena baterija. Pogoji pa slabi, mislim da temperature v minusu, verjetno tudi mokra cesta.
Meni se zdi to super, da se da sedaj z EVjem narediti tako relacijo po zgornjih omejitvah BREZ vmesnega polnjenja. In še ob relativno slabih pogojih

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 11:54
Napisal/-a matija
Ja, to je mega... Vecini ljudi bi to ze ustrezalo, samo vedo se ne

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 12:01
Napisal/-a darjan
vsaj 12k ali koliko je že dnevnih migrantov iz MB v LJ

MB - LJ - MB in pa MB - KP (oboje brez postankov) je nekako tisto kar se posplošuje pri nas oz ICE zagovorniki iščejo argumente v tem, zakaj oni ne morejo imeti EV avta

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 12:29
Napisal/-a Sebastijan
Hja vsak dan prevozit tako relacijo z EV je mogoče malo težko saj moraš potem tudi baterijo napolniti. Na šuko vtičnico se v nizki tarifi malo težje napolni čez noč. Za kaj takega potem rabiš že kakšno domačo polnilnico in dovolj veliko priključno moč.

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 12:35
Napisal/-a CRF
Z SE in enotno tarifo 25A varovalka = 5.7kW * 12ur = 69kWh

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 12:43
Napisal/-a darjan
Pozimi ne?

Pa saj si pač urediš trifazno polnilnico z večjo močjo, na samem forumu imamo inovatorja ki ponuja odlično rešitev, tako da ne komplicirat

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 13:11
Napisal/-a CRF
Tudi pozimi, enotna tarifa je enaka skozi celo leto Trifazna polnilnica je super, ampak večini avtomobilov nič ne koristi.

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 19:40
Napisal/-a magic
Trafo iz 3f v 1f pa je

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 20:14
Napisal/-a darjan
CRF, sorči, pa sem ves čas mislil, da se tvoja polnilnica priklopi na 3f, polni pa 1f..

hm..a obstaja kak komercialni produkt, ki bi to znal?

Ker če pozimi seštejemo delovanje hudih porabnikov, lahko komot presežemo fazne omejitve, tudi na 25A. Saj vem, da tvoj senzor prilagaja, ampak če bi človek želel napolniti 60kwh, bi rabil skoraj ves čas fazo čisto sproščeno, kar pa že zaradi TČ ne bo šlo...SE pa ponoči ne da kaj dosti od sebe

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 20:55
Napisal/-a Sebastijan
Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 11 Feb 2019, 21:01
Napisal/-a crunchy
Sebastijan napisal/-a:Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.
Trenutno je to še zelo drago. Že samo ročka te bo stala nekje okrog 1000 EUR.

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 12 Feb 2019, 07:28
Napisal/-a CRF
Sebastijan napisal/-a:Potem takem bi bilo bolje narediti iz 3f enosmerno polnjenje. Kaj vse bi bilo potrebno vgraditi pa bo kak elektičar povedal.
Vse gre, ampak je drago in težko

Re: Še ena Kona EV

Objavljeno: 12 Feb 2019, 08:16
Napisal/-a matija
Pirpy mislim da je imel naprodaj nek trafo, okoli 200€ ter veliko kil. Pa se izgube so bile 10% ali vec. Je pa zdruzeval mislim da 2 fazi v eno. Bo on vec povedal. Meni se ne zdi smiselno. Napolnit Kono ne bi smel bit problem, eno fazo se malenkost sprosti in je stvar resena. Ce je zraven dinamika polnilne moci so tudi skrbi odvec.

Jaz imam doma: susilc brez TC ki vlece ven 3kW eno uro, pralc, pomivalc, dvofazno indukcijo ki potegne ven 7kW, klimo, kdaj pozimi se dva radiatorja na elektriko ki kurita vec kot hisne moderne TČ, pecico 3.5kW, savno 3f 4.5kW pa imam vse brez problema prioritizirano bolj na 2 fazi. So bile noci ko sem napolnil CZerota in PHEVa (skupaj nekje 6h) in to na zunanjih varovalkah 20A brez dinamicnega prilagajanja polnjenja. No problem, never...