Še en test/review
Še en test/review
Re: Še en test/review
Kako pa to, da nisi napisal "MORAMO"... ga nisi pogledal?CRF napisal/-a:Za tiste ki MORATE videti čisto vsak Kona EV video
Re: Še en test/review
Končno torej tudi pri Fully charged.
Mi je bilo res čudno, da ga niso že prej imeli na testu.
Mi je bilo res čudno, da ga niso že prej imeli na testu.
Re: Še en test/review
Primerjava Leafa 2018 in Kone EV:
https://www.whatcar.com/news/new-hyunda ... eaf/n18401
https://www.whatcar.com/news/new-hyunda ... eaf/n18401
Re: Še en test/review
Šved ali Norvežan? Verjetno ima ježevke!SimonZed napisal/-a:https://youtu.be/BxUIm_qXlSc
Re: Še en test/review
Ne izgleda slabo. Je pa težko ocenit kakšen klanec je v resnici in kakšen sneg je bil. Videt je suh.
Dejansko me mal skrbi tale sneg zarad precej neugodne razporeditve teže spredaj/zadaj. 39kWh verzija je glede tega malo na boljšem.
Dejansko me mal skrbi tale sneg zarad precej neugodne razporeditve teže spredaj/zadaj. 39kWh verzija je glede tega malo na boljšem.
Re: Še en test/review
V petek sem z Leafom izredno težko speljal na domačem klacu, ko pa sem se začel premikat je pa izredno lepo šlo.
Imajo pa vsi EVji razporeditev teže precej bol nazaj in bi zadnji pogon bil za pozimi zanimiv.
Imajo pa vsi EVji razporeditev teže precej bol nazaj in bi zadnji pogon bil za pozimi zanimiv.
Re: Še en test/review
Ja, večja je baterija, manj je teže spredaj. Pri 22kWh v Zoe to še ni noben problem in se v snegu super obnaša. Za Kono bomo pa še videli. Bi blo fajn če bi jo lahko ročno dal v "turtle" mode.
Re: Še en test/review
Ne komplicirajte, 10 let sem vozil zadnji pogon ki ga vecina smatra za no-go v snegu, pa sem sel z zimskimi gumami cetrto sezono v uporabi cez en zasnezen prelaz v franciji (2050m) ter cez drugega poledenelega (2100m), kjer so pred prelazi s policijo preverjali ali imajo vozila ustrezno opremo. Samo DSC/ASR/DTC/ČŠŽ in podobna jajca se izklopi
EVji pa so v snegu se boljsi, saj so tezji ter vecinoma nimajo montiranih valarjev, ampak ozje ali normalne gume. Boste ze zvozili s Kono vse normalne klance, sicer pa v prtljazniku tiste nogavice ali pa verige, da bo miren spanec.
EVji pa so v snegu se boljsi, saj so tezji ter vecinoma nimajo montiranih valarjev, ampak ozje ali normalne gume. Boste ze zvozili s Kono vse normalne klance, sicer pa v prtljazniku tiste nogavice ali pa verige, da bo miren spanec.
Re: Še en test/review
Ročni vklop želve si si verjetno zaželel zaradi omejitve moči na pogonskih kolesih? V EKO modusu se da zelo dobro dozirati moč oziroma navor, tako da je avto dobro vozen tudi na spolzki podlagi.CRF napisal/-a:Ja, večja je baterija, manj je teže spredaj. Pri 22kWh v Zoe to še ni noben problem in se v snegu super obnaša. Za Kono bomo pa še videli. Bi blo fajn če bi jo lahko ročno dal v "turtle" mode.
Sem pa že preklel to želvo, Hyundai in še kaj drugega....V soboto mi jo je vklopilo pri 4% SOC. Ker sem doma na hribu, sem se komaj privlekel domov! Zakaj ne more pustiti na polni moči do konca? Še en minus sem dodal na listo!
Re: Še en test/review
A ni mozno z "winter mode" v menuju ravno to izniciti, tisti anglez je razlagal da ravno ta stvar vrne polno moc, ko imas pod 20% SoC ter je zunaj pod -10°C. Ce je temperatura res pogoj, potem ne bi slo. A si poskusil vsaj ?BoBa napisal/-a:Sem pa že preklel to želvo, Hyundai in še kaj drugega....V soboto mi jo je vklopilo pri 4% SOC. Ker sem doma na hribu, sem se komaj privlekel domov! Zakaj ne more pustiti na polni moči do konca? Še en minus sem dodal na listo!
Re: Še en test/review
Nisem, niti nisem vedel za takšne možnosti in tudi če bi vedel, ne bi ustavljal in brskal po menijih. Jaz sem zgolj uporabnik tega prevoznega sredstva!