Zavarovanje
Re: Zavarovanje
[quote="CRF"]Ne, manj kot dajem za Zoe.
Wizz mi je naračunal 642€! Seveda niso vsa zavrovanja enaka! Meni je važno da so krite večje škode. Za par sto € pač ne bom koristil kaska. še nikoli ga nisem.
Na spletni strani Triglava sem si tudi jaz naračunal da me pride AO plus + splošni kasko z 1% odbitno franšizo 627 EUR, seveda pri upoštevanju DRAJV popusta, triglav komplet popusta, premijskega razreda 4 in več kot pet let zavarovanja pri Triglavu.
Seveda žena želi imeti polni kasko, divjad, stekla, luči ogledala, parkirišča,... to pa bo naneslo 954, če mi ne da še kakšnega dodatnega popusta.
Jaz sem pristaš Triglava - menim, da se na dolgi rok splača biti pri njih.
Wizz mi je naračunal 642€! Seveda niso vsa zavrovanja enaka! Meni je važno da so krite večje škode. Za par sto € pač ne bom koristil kaska. še nikoli ga nisem.
Na spletni strani Triglava sem si tudi jaz naračunal da me pride AO plus + splošni kasko z 1% odbitno franšizo 627 EUR, seveda pri upoštevanju DRAJV popusta, triglav komplet popusta, premijskega razreda 4 in več kot pet let zavarovanja pri Triglavu.
Seveda žena želi imeti polni kasko, divjad, stekla, luči ogledala, parkirišča,... to pa bo naneslo 954, če mi ne da še kakšnega dodatnega popusta.
Jaz sem pristaš Triglava - menim, da se na dolgi rok splača biti pri njih.
Re: Zavarovanje
Pri KONI EV zaradi moči - dobrih 200 konjičev AO nekoliko dražji.CRF napisal/-a:Uau! Samo od kod takšna cena... če je bil izračun za enako vredno dizel Kono bistveno nižji ????
Moj primer popustov je pri KONI diesel 4x4 za AO plus 158 EUR, za KONO EV pa 227 EUR, se pravi je zaradi večje moči AO dražji skoraj za 44 %.
Re: Zavarovanje
Dobil par ponudb za kono ful zavarovanje okoli jurja in za ogrevanje odgovor:
Hvala za odgovor. Uh, zelo drago..., pa vem da je velika vrednost avta.
Je pa res da katera zavarovalnica bo prva dala posebno ceno za ta zavarovanja bo podeseterila zavarovanja cez leta, podobno kot pred leti za motorje z velikim znizanjem premij. Zakaj:
- visoka cena premije čisto skregano z logiko, avto brez CO2, skoraj vso varnostno opremo in posledično dražji, pa bistveno bolj varen
- moč je kao velika, vendar divjati se tako ne da, ker je potem prevelika poraba in hitrost tovarnisko tako omejena na 170!
- ta trg se bo siril letno x2, x3 in kmalu x vec 10x
- sam v max popustu, mlad 50 let, dobrih 30 let vozniska in brez nesrece
- za elektro avte bi morali dati posebno akcijo in pogoje zavarovanja ter tako dobiti konkurenčno prednost pred ostalimi zavarovalnicami, ker bo porast teh vozil ogromen in bodo vsi sli k cenejsi, potem pa se pa se tako ne radi prestavimo...
Hvala za odgovor. Uh, zelo drago..., pa vem da je velika vrednost avta.
Je pa res da katera zavarovalnica bo prva dala posebno ceno za ta zavarovanja bo podeseterila zavarovanja cez leta, podobno kot pred leti za motorje z velikim znizanjem premij. Zakaj:
- visoka cena premije čisto skregano z logiko, avto brez CO2, skoraj vso varnostno opremo in posledično dražji, pa bistveno bolj varen
- moč je kao velika, vendar divjati se tako ne da, ker je potem prevelika poraba in hitrost tovarnisko tako omejena na 170!
- ta trg se bo siril letno x2, x3 in kmalu x vec 10x
- sam v max popustu, mlad 50 let, dobrih 30 let vozniska in brez nesrece
- za elektro avte bi morali dati posebno akcijo in pogoje zavarovanja ter tako dobiti konkurenčno prednost pred ostalimi zavarovalnicami, ker bo porast teh vozil ogromen in bodo vsi sli k cenejsi, potem pa se pa se tako ne radi prestavimo...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Zavarovanje
Pomagalo bi že če bi proizvajalci dali nazivno moč in ne maksimalne.
Mislim, da je nekdo pisal, da je ponekod že tako (ne najdem sedaj na hitro prispevka).
Mislim, da je nekdo pisal, da je ponekod že tako (ne najdem sedaj na hitro prispevka).
Re: Zavarovanje
V Avstriji je tako. Se je narod zbunil. Sem se pa s kolegom pogovarjal, pa je rekel, da češ, saj pri ICE tudi merijo vrhnjo (peak) moč.
Samo pri EV je ta lahko bistveno višja. Kaj je sedaj bolj fer?
Še to, zadnjič sem na avto.net zasledil, da so napisali za Ioniqa 25 kW elektromotor
Samo pri EV je ta lahko bistveno višja. Kaj je sedaj bolj fer?
Še to, zadnjič sem na avto.net zasledil, da so napisali za Ioniqa 25 kW elektromotor
Re: Zavarovanje
Kona39:
- 0% fransiza, kasko + vse dodatne kombinacije ki so mozne, AO+, asistenca
- triglav
- zavarovana oprema Premium + Winter Paket
- 750€
- 0% fransiza, kasko + vse dodatne kombinacije ki so mozne, AO+, asistenca
- triglav
- zavarovana oprema Premium + Winter Paket
- 750€
Re: Zavarovanje
Kona64:
-polni kasko 0,5%franšize na prometno nesrečo (na točo, objestnost, poškodovanje vozila, tatvino, parking, divjad, stekla je fr. 0%)
-pnevmatika +
-prevzem rešenih delov
-asistenca
-odkup 1. škode AO in AO+
-Sava zavarovalnica
-863€
-polni kasko 0,5%franšize na prometno nesrečo (na točo, objestnost, poškodovanje vozila, tatvino, parking, divjad, stekla je fr. 0%)
-pnevmatika +
-prevzem rešenih delov
-asistenca
-odkup 1. škode AO in AO+
-Sava zavarovalnica
-863€
Re: Zavarovanje
Kolikor vem je pri EV peak 30s in nazivna 30 min, pri ICE pa je peak precej daljši (ne upam si pa rečt da je peak 30 min).saj pri ICE tudi merijo vrhnjo (peak) moč.
25kW je potem verjetno nazivna 30min za Ioniqa. Me pa res zanima ali to zapišejo tudi v prometno.