Prvi vtisi

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

BoBa napisal/-a:Avto je sicer (zelo) v redu, bi pa dodal nekaj stvari, ki so mi pri i3 bolj všeč. Res je, da sem z njim v letu dni naredil 40.000 km in sem se ga navadil, ampak:
1. Kona je bolj glasna tako z letnimi kot zimskimi gumami.
2. Volan bi zelel še bolj nastavljiv po globini.
3. Okretnost i3 še kako pogrešam v garažni hiši ipd...
4. Želel bi možnost upravljanja z ekranom z gumbom, koleščkom, ploščico...kakorkoli na sredinski konzoli.
5. Pogrešam 3f polnilec...to še najbolj.
Prvi del prvega stavka je važen Nikoli ne bodo sestavili idealnega avta.

Jaz Kone še nimam pa že vem da bom pogrešal stvari ki jih ima celo Zoe:
- Kona nima možnosti predgretja če ni priključena
- Nima samodejnega zaklepanja
- Nima aplikacije

Ampak važno da plusi močno premagajo minuse!
DGJ
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ad 1.: ja, pri 130 km/h je bilo v notranjosti precej glasno, ne ločim sicer ali je šlo za gume ali veter...
Ad 2.: volana niti nisem prestavljal, saj sem samo s sedežem našel dober položaj. Sedež je res odličen, tudi naslon za glavo.
Ad 4.: zaslon za dotik se mi je zdel zelo odziven in imel sem občutek, da je večje ločljivosti kot je dejansko (800x480 pik).

CRF, kaj misliš z "nima samodejnega zaklepanja"? Da greš s ključem stran od vozila in se samo zaklene?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

SimonZed napisal/-a:CRF, kaj misliš z "nima samodejnega zaklepanja"? Da greš s ključem stran od vozila in se samo zaklene?
Ja, to sem mislil. A ima to?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Pojma nimam.
Sem pogledal navodila, očitno nima te funkcije. Je treba pritisniti gumb na kljuki ali na gumbu.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Avto: V vsakem primeru EV
1777
1661

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a Matej »

Nima te funkcije, žal. Ko si navajen takega načina zaklepanja se večkrat spomniš na to, neke vrste udobja.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

A Ioniq jo ima?
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Avto: V vsakem primeru EV
1777
1661

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a Matej »

Ne.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

Aha, no potem pričakujem da bo avto večkrat ostal odklenjen na parkirišču...
Robinhood
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Za zaklepanje moraš pritisniti tipko na kljuki - vsaj ključa ni potrebno po žepih iskati.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

CRF napisal/-a:Aha, no potem pričakujem da bo avto večkrat ostal odklenjen na parkirišču...
hehe dej pusti se kljuc notri da grem lahko en krog
CRF, Nejccc, matija
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Pa naj dodam še nekaj prvih vtisov kot voznik na dolge proge.

V dveh dneh sem prevozil 1560 km po Avstriji in Nemčiji, polovica po AC, polovica po magistralkah in lokalnih cestah. Temperature so bile ves čas okoli 0 stopinj +/- 2 stopinji. Vozim v principu po omejitvah + 10 km! Poraba je bila na koncu 18,9 kWh/100 km. Ocenjujem, da je na AC okoli 22, na magistralki pa okoli 16 kWh/100km.

Glede na to, da ob polnjenju na DC pri 74% zmanjša moč polnjenja iz 48kW na 34 kW sem v principu polnil vedno le do teh 74%. In ker na potovanju polniš normalno ko pade baterija na 20 - 30 % to pomeni, da uporabljaš vedno približno polovico kapacitete, kar zadošča v zimskem času za 150 - 200 km, nakar sledi postanek pol ure. Zame je to sprejemljivo, če bi pa imel sopotnika vem, da bi le-ta zavijal z očmi. Tudi Nemci se čudijo, ko vidijo da sem prišel z EV, saj si ne znajo predstavljati takšnega potovanja.

Kona je dovolj udobna za 2 potnika tudi na daljših potovanjih, radarski tempomat z asistenco za vozni pas deluje odlično, vsaj tako dobro kot v premijskih ICE, ki sem jih vozil. Nikoli ni prišlo do nenadnega nepotrebnega zaviranja, ker bi ga zmotilo vozilo na drugem voznem pasu. Navigacija je solidna, ob povezanem telefonu sprejema informacije o prometu ter predlaga obvoze.

Poti, kot je opisana, opravljam povprečno 2 x mesečno. Ker sem že kako leto okužen z virusom EV, je Kona (ali Niro) trenutno najboljša rešitev. Zadnjega dizla v svojem življenju sem pa prejšnji teden prodal.
CRF, robertto, Hitch-Hiker, Robie, talker2, mitjap, Matej, Robinhood, SimonZed, instrukcije, Denis_, Taragula, matija, ixi, prijazen, kt57, DGJ, evid, Vremenko, Desty, Vodokotlic, edi-b
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Avto: V vsakem primeru EV
1777
1661

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a Matej »

Trikrat sem prebral tvoj zapis Boba . Čestitke in srečno vožnjo!
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Čestitike za novo Kono in lep zapis!

Me veseli, da se končno da tudi z EVjem, ki ni Tesla kolikor toliko normalno potovati tudi na daljše razdalje
Če bi danes kupoval bi verjetno zelo resno razmislil o Koni ali pa Nirotu kot o edinem družinskem avtomobilu.
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ja, teh 50% izrabljene baterije bi bilo treba še raztegnit na 70-80% pa bi bilo še lažje.
No, to se bo zgodilo s povečanjem števila polnilnic v naslednjih letih.
matija, DGJ
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

BoBa napisal/-a:Glede na to, da ob polnjenju na DC pri 74% zmanjša moč polnjenja iz 48kW na 34 kW sem v principu polnil vedno le do teh 74%. In ker na potovanju polniš normalno ko pade baterija na 20 - 30 % to pomeni, da uporabljaš vedno približno polovico kapacitete, kar zadošča v zimskem času za 150 - 200 km, nakar sledi postanek pol ure.
Od 20-30% do 74% napolni v pol ure na 50 kW polnilnici? Si kdaj štopal za točen podatek?
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a BoBa »

SimonZed napisal/-a:
BoBa napisal/-a:Glede na to, da ob polnjenju na DC pri 74% zmanjša moč polnjenja iz 48kW na 34 kW sem v principu polnil vedno le do teh 74%. In ker na potovanju polniš normalno ko pade baterija na 20 - 30 % to pomeni, da uporabljaš vedno približno polovico kapacitete, kar zadošča v zimskem času za 150 - 200 km, nakar sledi postanek pol ure.
Od 20-30% do 74% napolni v pol ure na 50 kW polnilnici? Si kdaj štopal za točen podatek?
Zelo na prste sem napisal. Izračunati pa znava verjeto oba: 50% = 32 kWh, polnjenje z 48 kW = 40 minut! Če zaokrožimo je bliže pol ure kot ena ura! Se strinjaš?
crunchy, DGJ
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

BoBa napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:
BoBa napisal/-a:Glede na to, da ob polnjenju na DC pri 74% zmanjša moč polnjenja iz 48kW na 34 kW sem v principu polnil vedno le do teh 74%. In ker na potovanju polniš normalno ko pade baterija na 20 - 30 % to pomeni, da uporabljaš vedno približno polovico kapacitete, kar zadošča v zimskem času za 150 - 200 km, nakar sledi postanek pol ure.
Od 20-30% do 74% napolni v pol ure na 50 kW polnilnici? Si kdaj štopal za točen podatek?
Zelo na prste sem napisal. Izračunati pa znava verjeto oba: 50% = 32 kWh, polnjenje z 48 kW = 40 minut! Če zaokrožimo je bliže pol ure kot ena ura! Se strinjaš?
Uf, samo vprašal sem, ker ga na testni vožnji pač nisem imel časa polniti. Hvala za pojasnilo, hvaležen sem za vsak podatek iz realnega sveta (saj vemo, da specifikacija je eno, realnost pa drugo, na primer pri leafu 2).
DGJ
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2216

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a crunchy »

BoBa napisal/-a:Zelo na prste sem napisal. Izračunati pa znava verjeto oba: 50% = 32 kWh, polnjenje z 48 kW = 40 minut! Če zaokrožimo je bliže pol ure kot ena ura! Se strinjaš?
Kdo pa je rekel, da moraš zaokroževati na pol ure?
SimonZed
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Simon, tudi jaz nisem hotel nič hudega, morda sem le malenkost manj mahnjen na natančne tehnične podatke in specifikacije kot nekateri na tem forumu.
Upam, da ga ti in ostali čakajoči čimprej dobite in bo tukaj mnogo več izkušenj iz realnega sveta - te so najpomembnejše!.
Za Božič imam namen iti v Črno goro pa bi bilo super, če bi lahko že pred tem kdo poročal o podobni poti v to smer. Me je kar malo strah.
SimonZed, CRF, matija
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Prvi vtisi

Odgovor Napisal/-a BoBa »

crunchy napisal/-a:
BoBa napisal/-a:Zelo na prste sem napisal. Izračunati pa znava verjeto oba: 50% = 32 kWh, polnjenje z 48 kW = 40 minut! Če zaokrožimo je bliže pol ure kot ena ura! Se strinjaš?
Kdo pa je rekel, da moraš zaokroževati na pol ure?
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”