Kona iz Hrvaške

sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: maribor
Avto: tesla s85 2014 , volvoxc90 2017,kona electric 2019
340
31

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a sashs » 13 Feb 2019, 19:35

SimonZed je napisal/-a:
sashs je napisal/-a:naslednje kar je mene osebno pri moj ev zmotlo... da ko se zanimaš za avto da ne veš odkod je...

Nekomu se je celo zlagal, da so vozila iz Avstrije.[/quot

sem mnenja da je ta gospod moj EV verjetno čist vredu tip.. ampak posla se loteva šalabajzersko...

tudi sam sem svoj posel začel kot popoldanski sp v garaži... vem kako je na začetku ko bi nekaj rad pa nimaš denarja za velike skoke...

sem mnenja da se on tega loteva po napačni shemi...

če finančno ni dovolj močn da bi sfinanciral avto da pride iz hr v slovenijo se zmeniš z prodajalcem da ti da provizijo in mu kupca pripelješ v salon...

jas kot kupec gledam na to čist drugače saj vem da sem denar za avto nakazal neki avto hiši ki to dejansko je... stoji tam na naslovu ima zgradbo tablo in zaposlene... to je neka garancija da bom avto tudi dobil...

kje naj jas po tem ko sem nakazal 46 jurjev moj ev iščem svoj avto v ivančni gorici... pri njemu doma???

glede manjkajoče TČ meni bi se odpeljalo... :bang:
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1824
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2305
4468

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a DGJ » 13 Feb 2019, 19:40

Pri temperaturah med 0 in 10 stopinj opažam da je TČ res učinkovita. Lahko rečem da si ne predstavljam kako bi bilo zdaj pozimi brez TČ.
Če primerjam recimo z e-Golfom ki ima baje brez TČ domet pozimi samo 50% poletnega bi bilo kar hudo. Namesto GOM 200 bi imel cca 130-140.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3714
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4258
5638

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a matija » 13 Feb 2019, 19:56

Franci je napisal/-a:Predvidevam, da je v ceniku prevedel toplotna črpalka v dobri veri, da dejansko mora biti, a zakaj tega ni povedal ob prevzemu res ne vem.
Ko smo se pogovarjali o gretju vozila, nama je svetoval, da avto predgrejeva s kaloliferjem, pa sem si mislil, kako je lahko kalorifer manjši porabnik od toplotne črpalke, saj so ja vsi grelci večji porabniki - pa sem si takrat misli svoje, sedaj pa razumem njegov predlog.


To sem naredil nekajkrat na CZeru, zunaj -10°C, avto z mini baterijo, pot pa je bila daljsa. Da bi mi nekdo rekel naj to pocnem na avtu za 40.000€, bi ga povprasal po mentalnem zdravju.

No, sicer moje izkusnje sem ze opisal, kup nakladanj, nato smo bili brez avta mesec dni, ker sem mu verjel da bo dobavil kar je obljubil.
Nejccc
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Uporabniški avatar
zelenec
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Stična
Avto: e-Kona, Citigo iV
76
3

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a zelenec » 16 Feb 2019, 07:55

Doslej se nisem oglašal, ker za to ni bilo potrebe, sedaj pa sem res dolžan pojasnilo glede toplotne črpalke, ki je dejansko v hrvaških Konah ni. Ker je bilo v temi navedenih nekaj dejstev in nekaj neresnic o meni, da ne rečem lažnih obtoževanj, bom malo daljši in pojasnil zadevo.

OD KOD SO AVTOMOBILI
Ko sem pred meseci iskal dobavitelja Kone zase, sem navezal stike s Hyundaijevimi trgovci v več evropskih državah, v Franciji, Luxemburgu, Nemčiji, Avstriji, Hrvaški. Po prvotnih zagotovilih Nemcev in Avstrijcev, da lahko ponudijo svoja vozila tudi slovenskim kupcem, so kasneje, ko je bilo možno izvesti naročila, ponudbo umaknili z obrazložitvijo, da morajo zaradi velikega povpraševanja najprej poskrbeti za svoje kupce. Sem razumel, ker mi je bilo to logično. Ostali so samo hrvaški dobavitelji, ki zaradi nedostopnosti do subvencij in manjše kupne moči niso imeli toliko povpraševanja. To se je zgodilo po tem, ko sem kot možne dobavitelje vozil omenjal trgovce iz več držav.

NOTRANJI KONDENZATOR IN TOPLOTNA ČRPALKA
Na začetku pogovorov s hrvaškim trgovcem sva skupaj predelala njihov cenik in seznam opreme, da bi bil prepričan o vsebovani opremi vozil. Velika večina izrazov je povsem jasna, saj je oprema označena tudi z mednarodnimi (angleškimi) kraticami. Pri nekaterih izrazih pa sem potreboval tudi tehnično pojasnilo. Tako je bilo tudi pri "notranjem kondenzatorju", ki po navedbi iz cenika zmanjšuje porabo pri delovanju klime in ogrevanja, zato sem posumil, da gre za TČ. Na vprašanje trgovcu, ali gre pri notranjem kondenzatorju za toplotno črpalko, je po klicu na tehnično službo v Zagrebu to potrdil, zato se s tem nisem več ukvarjal in navedel kondenzator v prevodu kot toplotno črpalko. Ko me je Franci pred dnevi opozoril, da avto nima toplotne črpalke, sem ponovno prosil trgovca za pojasnilo. Njegov oz. uradni odgovor tehnične službe še nisem prejel. Medtem sem na spletu poiskal več informacij glede razlik med obema napravama in ugotovil, da ima Franci prav. Vsekakor se bova s Francijem pogovorila o odškodnini zaradi moje in trgovčeve nenamerne napake, prav tako bom obvestil vse ostale kupce in ponudil dogovor o vračilu dela njihovega plačila. Lahko verjamete ali ne, vse do Francijevega obvestila niti slutil nisem, da TČ ni v vozilu. V mnogih spletnih zapisih in predstavitvah vozila je bilo omenjeno, da bodo Kone v Evropi imele serijsko vgrajene toplotne črpalke, V ZDA, kot je bilo omenjeno, pa ne. Tudi to je bil razlog, da se o pravilnosti prevoda po prvotnem pojasnilu trgovca nisem več spraševal.

OGREVANJE S KALORIFERJEM
Ko sva se s Francijem pogovarjala o praktičnih nasvetih pri uporabi EVjev, je beseda nanesla tudi na možnost predogrevanja, da človek lahko sede v ogret avto pozimi. Kalorifer sem omenil kot eno od opcij. Druga je bila predogrevanje z nastavitvami v vozilu. Razumem, da ljudje, ki imajo radi vrhunsko komoditeto, ne bodo navdušeni nad tem, da bi minuto časa porabili za nameščanje kaloriferja v vozilo in 10.minutni vklop le-tega. Je pa dejstvo, da dvokilovatni kalorifer, ki dejansko deluje s 1.500W moči, hitreje in z manj potrošene energije ogreje kabino povprečnega EVja kot vgrajen grelec ali TČ, ki lahko prve minute deluje s kar precejšnjo porabo. Torej, kalorifer sem omenil kot eno od učinkovitih možnosti za predogrevanje, na pa kot izrecni navet, da naj uporabnik to možnost preferira.

DAVID JE ŠALABAJZER
Ja, priznam, da sem pogosto preveč naiven, znam biti tudi površen, se pa trudim po svojih močeh, da pomagam ljudem do informacij in pravilnih odločitev ter da jim po nakupu EVjev stojim ob strani s podporo pri težavah, s katerimi se srečujejo. Pri svojem delu delam napake kot večina povprečnih ljudi. Ni mi jih težko priznati in po možnosti popraviti. Vsak forumaš ima pravico do svojega mnenja. Lepo pa je, da mnenje sloni na pravilnih dejstvih. Matija pogosto omeni zgodbo, ki sva jo imela pred leti, ko je kupoval C-Zero. Nakup avtomobila, ki ga še nimam in ga je treba šele najti in kupiti za kupca, ima lahko včasih daljši časovni okvir od mojih in kupčevih pričakovanj. Rabljena električna vozila z željenimi lastnostmi in predvsem iskano ceno je še danes težje hitro najti kot fosilce, ker jih pač ni veliko na trgu. Če kupec nima časa počakati in kupi vozilo drugje, je povsem OK in vesel sem za Matijo, da je hitreje našel avto drugje. Ni pa mi vseeno, da se me potem označi kot nesposobneža, ki samo nateguje in obljublja. Pri Matijinem nakupu je bil problem le v tem, da v času, ko je kupoval vozilo, nisem mogel v kratkem času najti vozila, ki bi ustrezalo njegovim pričakovanjem.

Kot je že nekdo omenil v temi, nimam par sto tisočakov, da bi si postavil salon, zaposlil četico sodelavcev in se lotil posla prodaje vozil na veliko. Svojo priložnost in prednosti iščem v boljši pred in poprodajni podpori, izkušnjah z EVji. Moje stranke bolj cenijo dobre nasvete kot marmor v salonih. Ne trdim, da so bili vsi kupci v celoti zadovoljni z mojim delom, velika večina pa zagotovo. Kot sem že prej omenil, v okviru svojih človeških in finančnih sposobnosti se trudim po najboljših močeh.

Toliko sem želel napisati v pojasnilo, da bo vidna tudi druga plat zgodbe.

Srečno vožnjo vsem forumašem.
David Mrvar
mitjap, CRF, kavka, pirpy, hribovc0601, DGJ, Robie, ixi, kt57, SamCam, Stanko, FV-EV, Nejccc, prijazen
2012... C.Zero, Ion, I-Miev
2017... Ampera
2018... e-Kona
Uporabniški avatar
zelenec
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Stična
Avto: e-Kona, Citigo iV
76
3

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a zelenec » 16 Feb 2019, 08:15

Prosim kakšnega lastnika slovenske Kone iz osrednje Slovenije, da se mi oglasi na ZS, če si je pripravljen vzeti nekaj časa, da preveriva, ali obstajajo še kakšne razlike med njegovo in mojo hrvaško Kono. Rad bi tudi opravil primerjalni test porabe ogrevanja vozila s TČ in "hrvaškim" kondenzatorjem.
2012... C.Zero, Ion, I-Miev
2017... Ampera
2018... e-Kona
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Avto: C-Zero, Kona 64
546
207

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a mitjap » 16 Feb 2019, 08:37

Jaz sem tudi že v kontaktu s servisom pri Avtobinck glede naknadne vgradnje TČ. Čakajo na informacije s strani Hyundaia.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6165
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5373

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Feb 2019, 08:44

Oglasi se na srečanju čez par dni, lahko vse primerjamo. Mislim pa da ne bomo veliko našli :)
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2194
Avto: Kona EV 64 kWh
1671
2548

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Feb 2019, 09:22

mitjap je napisal/-a:Jaz sem tudi že v kontaktu s servisom pri Avtobinck glede naknadne vgradnje TČ. Čakajo na informacije s strani Hyundaia.

No, to me pa res zanima, če je sploh možno. In če pomislim, kakšne cene imajo običajno rezervni deli (če bi iz njih sestavljal avto, bi bil 2x ali še večkrat dražji), se primem za denarnico.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 16 Feb 2019, 09:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2194
Avto: Kona EV 64 kWh
1671
2548

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Feb 2019, 09:23

CRF je napisal/-a:Oglasi se na srečanju čez par dni, lahko vse primerjamo. Mislim pa da ne bomo veliko našli :)

Možno je, da je TČ edina razlika (poleg HUD), možno pa je tudi, da je še kje kakšna razlika, ki pa navzven ni opazna. :think:
Uporabniški avatar
zelenec
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Stična
Avto: e-Kona, Citigo iV
76
3

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a zelenec » 16 Feb 2019, 10:57

Z veseljem se oglasim, če bo srečanje v torek v Žalcu. V ponedeljek žal ne utegnem. Enako kot Mitja v Črnučah sem prosil tudi HR trgovca, da poizve o možnosti naknadne vgradnje TČ. Upam, da se da in da ne bo stalo celega premoženja.
2012... C.Zero, Ion, I-Miev
2017... Ampera
2018... e-Kona
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3714
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4258
5638

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a matija » 16 Feb 2019, 12:30

David zivjo, cas je relativna stvar, hkrati pa tudi zelo subjektivna.

Zacela sva govorit 01.08.2015, zanimal sem se za eno od tvojih ponujenih moznosti skupinskega nakupa, torej moje zelje niso bile zelo specificne. Pogovori so tekli, vecinoma tako da sem na 14 dni pingal “ali je kaj novega”.

Po dveh mesecih sva z zeno prodala C3.

Po stirih mesecih (2 meseca brez avta) kar nekaj mailov kje vse se zapleta ter kaksne so sedaj moznosti, sva sama nasla avto v tednu dni v novi gorici, ga pripeljala in registrirala. Je pa res vse skupaj relativno, nekomu se zdi iskanje avta 4 mesece kratek rok.

Sicer pa nic hudega, vozimo ga 3.5 leta in smo zelo zadovoljni. Vse dobro se naprej.
SimonZed, berut, DGJ, Robie, FV-EV, Nejccc
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
damjang
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 70
71
3

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a damjang » 16 Feb 2019, 21:26

Mi imamo pa z Davidom zelo dobre izkušnje.
Dobavil nam je novega iOn-a.
Uredil je vse dokumente za eko subvencijo in ob dogovorjenem času je bil avto v Slo.
Celo sam je ponudil, da počaka na del kupnine, dokler nismo dobili nakazilo od eko sklada.
Skratka, jaz ga mirne vesti priporočim vsakemu, ki kaže nekaj zanimanja za EV.
berut, hribovc0601
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2194
Avto: Kona EV 64 kWh
1671
2548

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 21 Feb 2019, 06:30

@zelenc: Ali imaš winter mode v meniju? Pa alarmni sistem? Tudi tu bi lahko bile razlike.
Uporabniški avatar
zelenec
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Stična
Avto: e-Kona, Citigo iV
76
3

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a zelenec » 21 Feb 2019, 06:35

Oboje je nameščeno v vseh HR modelih. Pred dnevi sva na polnilnici v Beljaku delala primerjavo z avstrijskim lastnikom Kone. Drugih razlik kot TČ in HUD nisva opazila. Razlika med TČ in kondenzatorjem pri stalnem ogrevanju je po primerjavi izkušenj in GOMu pribl. 30-40 km dometa pri polni bateriji in -3°C.
CRF, SimonZed, talker2, Vremenko, FV-EV
2012... C.Zero, Ion, I-Miev
2017... Ampera
2018... e-Kona
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2194
Avto: Kona EV 64 kWh
1671
2548

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Feb 2019, 16:38

In, se že ve, kako je z možnostjo vgradnje TČ v hrvaško kono?
Uporabniški avatar
zelenec
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Stična
Avto: e-Kona, Citigo iV
76
3

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a zelenec » 22 Feb 2019, 17:12

Hrvati pravijo NO GO, žal.
2012... C.Zero, Ion, I-Miev
2017... Ampera
2018... e-Kona
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2194
Avto: Kona EV 64 kWh
1671
2548

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Feb 2019, 17:28

Žal pričakovano. :/
Uporabniški avatar
zelenec
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Stična
Avto: e-Kona, Citigo iV
76
3

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a zelenec » 22 Feb 2019, 17:34

Se pa po začetnem razočaranju izpred nekaj dni ne sekiram kaj dosti. Domet (GOM) se v prvih minutah vožnje mrzlega avtomobila pri polni bateriji in -3°C sicer zmanjša za pribl. 60km, ko vklopim gretje, a se po nekaj minutah, ko pogonske komponente začnejo oddajati toploto, razlika hitro zmanjša na 20-30 km. Glede na izkušnje z I-Mievom je to odličen izkoristek, zato menim, da je ogrevanje sicer manj učinkovito kot s TČ, a precej bolj kot z golim uporovnim grelcem.
2012... C.Zero, Ion, I-Miev
2017... Ampera
2018... e-Kona
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 248
Avto: Hyundai Kona
247
63

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a Taragula » 22 Feb 2019, 17:51

zelenec je napisal/-a:Prosim kakšnega lastnika slovenske Kone iz osrednje Slovenije, da se mi oglasi na ZS, če si je pripravljen vzeti nekaj časa, da preveriva, ali obstajajo še kakšne razlike med njegovo in mojo hrvaško Kono. Rad bi tudi opravil primerjalni test porabe ogrevanja vozila s TČ in "hrvaškim" kondenzatorjem.

Jaz sem iz Ljutomera.
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 660
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
669
154

Re: Kona iz Hrvaške

OdgovorNapisal/-a Franci » 26 Feb 2019, 10:18

O vseh ugotovitvah je obširno pojasnilo napisal uporabnik zelenec.
Kot je pojasnil o razlikah med hrvaškimi in drugimi evropskimi dobavami do mojih ugotovitev ni vedel nič, oziroma je bil zaveden s strani hrvaškega dobavitelja.
Menim, da je prav, da povem, da je David iz MojEV, ob mojih ugotovitvah reagiral zelo korektno in sva dokaj hitro sprejela sporazum o poravnavi. Tako lahko rečem, kot jih je že veliko pred mano, da imam z Davidom korekten poslovni odnos in se navkljub temu, da sicer moja Kona EV nima toplotne črpalke ne čutim oškodovanega – imam zaradi nižje kupnine tudi avto, ki ima malo večjo porabo in malenkost nižji doseg.
Kolikor vas je pa že večina ugotovila, je pa poraba in doseg pozimi in po AC tudi pri KONA-h kupljenih v Sloveniji kar precej nižja od testov.
Posledično sva z ženo za letos načrtovan skok na smučanje v Francijo črtala in se bova raje zapeljala le do bližnje Avstrije in s poletnim dopustom nabirala izkušnje s premagovanjem daljših razdalij.
DGJ, SimonZed, FV-EV, Nejccc

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na