Primerjalni test porab

Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Nov 2018, 07:40

Super, prosim poročaj tudi, kako bo na relaciji na morje in nazaj (začetno in končno stanje baterije na obeh relacijah), seveda, če ti ni preveliko breme zabeležiti teh podatkov. :)
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1191
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1074
684

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a Matej » 30 Nov 2018, 08:07

Res dobra vrednost!
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3078
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3235
4381

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a matija » 30 Nov 2018, 09:46

Kona EV je napisal/-a:No jaz pa sem v sredo prevzel Belo Kono pri AH Lunežnik, nisem je šparal vozil sem se ko da sedim v dizlu ali bencinarju, naredil 300 km in mi je ostalo 25% baterije. Sem priklopil na domačo polnilnico ki mi polni z 4,3kw. Aja temperature so -7 do 3 C. Ker imam svojo elektrarno na strehi, se ne sekirami koliko porabi. Kar se pa tiče Konec ocena 9/10. Jutri grem proti morju in peljal se bom po omejitvah verjetno še malo preko.


Torej 300km = 75%, oz 100% = 400km po avtocesti pri temperaturah okoli nicle pri voznji "nisem je šparal" — to je lahko zelo razlicno.

Definitivno pa ni bila hitra voznja, da ne bi zavedli koga ki se zanima za Kono, ki bi to razumel kot da bo naredil 300km po avtocesti brez da bi avto sparal (torej vsaj 140km/h po stevcu) in mu bo ostalo 1/4 baterije. Malenkost drugacni podatki kot jih imajo ostali s testnih vozenj s Kono (SimonZed, Boba ter tisti Anglez) ki pri voznji ~130km/h po AC omenjajo 22-23kWh/100km torej nekje 270km in vsak pri zdravi pameti si naredi nekaj rezerve, torej gres polnit po dobrih 200km.
SimonZed
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Nov 2018, 09:52

Bo držalo, po moji izkušnji res nekih 270 km do nule po maks omejitvah na AC v takem vremenu.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Nov 2018, 10:49

@matija, avtoceste ni nikjer omenil. jaz sem razumel "normalno" vožnjo izven avtocest.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3078
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3235
4381

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a matija » 30 Nov 2018, 11:00

To je edina mozna razlaga ja, ampak se mi je zdelo nemogoce da bi kdo sel Portoroz - MB - Portoroz po stari cesti. Morda pa, ker je nov avto in ni zelel kupit tedenske vinjete, ker bo jutri na voljo ze letna 2019.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Nov 2018, 11:25

matija je napisal/-a:To je edina mozna razlaga ja, ampak se mi je zdelo nemogoce da bi kdo sel Portoroz - MB - Portoroz po stari cesti. Morda pa, ker je nov avto in ni zelel kupit tedenske vinjete, ker bo jutri na voljo ze letna 2019.

Ne, to je bila vožnja iz navdušenja, prvi dan ko je dobil avto. :) V Portorož gre danes.
N75
Admin @ EVSVET.eu
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
565
27

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a BoBa » 30 Nov 2018, 11:27

Pravkar kona na 100%, temperatura -4, GOM piše 362 km
Matej, SimonZed
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Nov 2018, 11:28

BoBa je napisal/-a:Pravkar kona na 100%, temperatura -4, GOM piše 362 km

Po občutku, koliko zgodovine vpliva na GOM? Zadnjih 10km, 100km, 1000km?
Admin @ EVSVET.eu
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
565
27

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a BoBa » 30 Nov 2018, 15:27

Ne bi vedel. Spreminja se počasneje kot v i3, kjer je že par km drugačne vožnje močneje vplivalo. Morda 30 km?
CRF, SimonZed
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 379
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
455
80

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a Franci » 30 Nov 2018, 15:32

Se strinjam da je s primerjalno tabelo za Renault ZOE nekaj hudo narobe.
Pri taki hitrosti ima po mojih izkušnjah bistveno višjo porabo.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1783
Avto: Kona EV
1347
1924

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Nov 2018, 17:54

CRF je napisal/-a:
BoBa je napisal/-a:Pravkar kona na 100%, temperatura -4, GOM piše 362 km

Po občutku, koliko zgodovine vpliva na GOM? Zadnjih 10km, 100km, 1000km?

Počasi se spreminja. Meni je po 70 km divje vožnje po AC gom še vedno napovedoval 150 km dometa, na koncu ga je po 70 dodatnih km po AC ostalo 37. Ocitno ima zgodovina velik vpliv.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Nov 2018, 18:03

Tako je tudi prav. Saj je težko reči kje je prava vrednost, ampak nekje vmes med krajšim klancem in vzponom na vršič.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2210
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1489
675

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Nov 2018, 20:16

Franci je napisal/-a:Se strinjam da je s primerjalno tabelo za Renault ZOE nekaj hudo narobe.
Pri taki hitrosti ima po mojih izkušnjah bistveno višjo porabo.

glede porabe Zoe na AC :
Poglej moj video, na armaturki imam gps merilec hitrosti, ki kaže malomanj kot števec v avtu.(malo slabo se vidi ko sije sonce)
Renault Zoe 110 km-h vs 130km-h between Topol--ica and Murska Sobota - YouTube
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2210
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1489
675

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Nov 2018, 20:18

seveda je med Topolšico in Mursko Soboto samo 50 km avtoceste kjer se lahko vozi 130 km/h :)
Kona EV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 64
Kraj: 2312
Avto: Hyundai Kona ev
174
6

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a Kona EV » 01 Dec 2018, 21:26

SimonZed je napisal/-a:Super, prosim poročaj tudi, kako bo na relaciji na morje in nazaj (začetno in končno stanje baterije na obeh relacijah), seveda, če ti ni preveliko breme zabeležiti teh podatkov. :)

pa sem prišel domov. Štartal sem z polno baterijo (po računalniku 400 km) z tempomatom sem se peljal 130, dvakrat se ustavil, prišel v Piran in polnil na AC 22 175min, se peljal v Portorož in na enaki polnilnici polnil 50min, peljal v Koper in polnil 80 min. Stanje baterije 65% domet 272km in gremo 110km/ h tempomat. Po kalkulaciji z navigacijo mi manjka ne km do doma, se ustavim v Trojanah in polnim 22min. Pa da vidim sem si mislil od Trojan dalje sem nastavil tempomat na 104 kmh 3 km pred domom imam doseg 8 km in takrat sem opazil neko želvo na armaturni plošči pa hladno je začelo pihat ? Doma sem parkiral z 5 km dometa.
Naredil sem 499,6 km poraba pa 19,6kw
SimonZed
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1522
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1915
3686

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a DGJ » 02 Dec 2018, 20:55

Danes sem imel možnost in voljo malo testirat porabo IONIQ-a na relaciji KOPER-LJ-KAMNIK.
Start v KP ob 18:05 s skoraj polno baterijo (94%), vožnja po AC po omejitvah (100 v tunelih, 130 drugje) stalno tempomat, prometa zelo malo tako, da je bila vožnja zelo tekoča in nič zaviranj, zmanjševanj,... pospeševanja iz tunelov ali cestniske postaje VIDEŽ tako kot jih tempomat narekuje. Temperature od +8 v KP do +3 v Kamniku. Temperatura v avtu +22 (ta + je brezpredmeten a sem raje napisal, da ne bo nesporazumov :) )
Poprečna poraba do LJ 18,5 kWh/100km po računalniku avta (baterije še 29%, v LJ sem bil točno ob 19.00). Do doma v Kamniku 16,3. Seveda se je poraba nižala ker so potem iz LJ magistralne in lokalne ceste. Baterija je bila doma na 18%.
Zanimivost - na CP VIDEŽ je bila poraba 25kWh/100km, kar precej a je res stalno v klanec iz KP.
crunchy, matija
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 683
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
396
223

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a N75 » 02 Dec 2018, 22:29

Pri avtu so neka odstopanje pri meritvi hitrosti, ok so vozili skupaj in po GPS-u, to je OK .

Enkrat sem izmeril po GPS za Zoe, po števcu gre maksimalno 140, GPS pokazal 137 .

Tako kot meritev hitrosti, tudi prevožena pot ni točna zaradi različnih gum, ter tudi poraba kWh/100km ki prikaže avto je poraba energija iz baterije in ne dejanska ki jo napolniš na vtičnico.

Ne vem kako so merili, pa še nekaj so polnili vmes.

Meritev se izvede tako da se vse avte napolniš 100% , vozijo po GPS, brez vmesnega polnjenja, in na cilju s svojim števcem meriš energijo, polniš tiste z enofaznim polnilcem 7.4kW, tiste s trifaznim 11kW.
crunchy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Dec 2018, 07:34

In smo spet prišli naokrog do točke kjer se moramo odločit kaj je komu bolj pomembno. Poraba energije med vožnjo, ali poraba energije na polnilnici. Meni načeloma oboje, ampak z majhno baterijo bistveno bolj poraba za vožnjo.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Re: Primerjalni test porab

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Dec 2018, 08:11

Pa, da se vrnemo na originalno temo "primerjave porab"

We Test 6 Electric Cars To Find Out Which Goes Furthest Per Charge

Iz napisanega ni jasno katera verzija Modela S je, predvidevam pa da 100kWh.

eff-768x468.jpg

range-768x468.jpg

Izmerjen doseg / WLTP / NEDC
Capture-1-768x209.jpg
SimonZed, DGJ, Taragula, matija
Admin @ EVSVET.eu

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na