Primerjalni test porab
Re: Primerjalni test porab
Super, prosim poročaj tudi, kako bo na relaciji na morje in nazaj (začetno in končno stanje baterije na obeh relacijah), seveda, če ti ni preveliko breme zabeležiti teh podatkov.
Re: Primerjalni test porab
Torej 300km = 75%, oz 100% = 400km po avtocesti pri temperaturah okoli nicle pri voznji "nisem je šparal" — to je lahko zelo razlicno.Kona EV napisal/-a:No jaz pa sem v sredo prevzel Belo Kono pri AH Lunežnik, nisem je šparal vozil sem se ko da sedim v dizlu ali bencinarju, naredil 300 km in mi je ostalo 25% baterije. Sem priklopil na domačo polnilnico ki mi polni z 4,3kw. Aja temperature so -7 do 3 C. Ker imam svojo elektrarno na strehi, se ne sekirami koliko porabi. Kar se pa tiče Konec ocena 9/10. Jutri grem proti morju in peljal se bom po omejitvah verjetno še malo preko.
Definitivno pa ni bila hitra voznja, da ne bi zavedli koga ki se zanima za Kono, ki bi to razumel kot da bo naredil 300km po avtocesti brez da bi avto sparal (torej vsaj 140km/h po stevcu) in mu bo ostalo 1/4 baterije. Malenkost drugacni podatki kot jih imajo ostali s testnih vozenj s Kono (SimonZed, Boba ter tisti Anglez) ki pri voznji ~130km/h po AC omenjajo 22-23kWh/100km torej nekje 270km in vsak pri zdravi pameti si naredi nekaj rezerve, torej gres polnit po dobrih 200km.
Re: Primerjalni test porab
Bo držalo, po moji izkušnji res nekih 270 km do nule po maks omejitvah na AC v takem vremenu.
Re: Primerjalni test porab
@matija, avtoceste ni nikjer omenil. jaz sem razumel "normalno" vožnjo izven avtocest.
Re: Primerjalni test porab
To je edina mozna razlaga ja, ampak se mi je zdelo nemogoce da bi kdo sel Portoroz - MB - Portoroz po stari cesti. Morda pa, ker je nov avto in ni zelel kupit tedenske vinjete, ker bo jutri na voljo ze letna 2019.
Re: Primerjalni test porab
Ne, to je bila vožnja iz navdušenja, prvi dan ko je dobil avto. V Portorož gre danes.matija napisal/-a:To je edina mozna razlaga ja, ampak se mi je zdelo nemogoce da bi kdo sel Portoroz - MB - Portoroz po stari cesti. Morda pa, ker je nov avto in ni zelel kupit tedenske vinjete, ker bo jutri na voljo ze letna 2019.
Re: Primerjalni test porab
Po občutku, koliko zgodovine vpliva na GOM? Zadnjih 10km, 100km, 1000km?BoBa napisal/-a:Pravkar kona na 100%, temperatura -4, GOM piše 362 km
Re: Primerjalni test porab
Ne bi vedel. Spreminja se počasneje kot v i3, kjer je že par km drugačne vožnje močneje vplivalo. Morda 30 km?
Re: Primerjalni test porab
Se strinjam da je s primerjalno tabelo za Renault ZOE nekaj hudo narobe.
Pri taki hitrosti ima po mojih izkušnjah bistveno višjo porabo.
Pri taki hitrosti ima po mojih izkušnjah bistveno višjo porabo.
Re: Primerjalni test porab
Počasi se spreminja. Meni je po 70 km divje vožnje po AC gom še vedno napovedoval 150 km dometa, na koncu ga je po 70 dodatnih km po AC ostalo 37. Ocitno ima zgodovina velik vpliv.CRF napisal/-a:Po občutku, koliko zgodovine vpliva na GOM? Zadnjih 10km, 100km, 1000km?BoBa napisal/-a:Pravkar kona na 100%, temperatura -4, GOM piše 362 km
Re: Primerjalni test porab
Tako je tudi prav. Saj je težko reči kje je prava vrednost, ampak nekje vmes med krajšim klancem in vzponom na vršič.
Re: Primerjalni test porab
glede porabe Zoe na AC :Franci napisal/-a:Se strinjam da je s primerjalno tabelo za Renault ZOE nekaj hudo narobe.
Pri taki hitrosti ima po mojih izkušnjah bistveno višjo porabo.
Poglej moj video, na armaturki imam gps merilec hitrosti, ki kaže malomanj kot števec v avtu.(malo slabo se vidi ko sije sonce)
https://www.youtube.com/watch?v=aWymrsvRXc8
Re: Primerjalni test porab
seveda je med Topolšico in Mursko Soboto samo 50 km avtoceste kjer se lahko vozi 130 km/h
Re: Primerjalni test porab
pa sem prišel domov. Štartal sem z polno baterijo (po računalniku 400 km) z tempomatom sem se peljal 130, dvakrat se ustavil, prišel v Piran in polnil na AC 22 175min, se peljal v Portorož in na enaki polnilnici polnil 50min, peljal v Koper in polnil 80 min. Stanje baterije 65% domet 272km in gremo 110km/ h tempomat. Po kalkulaciji z navigacijo mi manjka ne km do doma, se ustavim v Trojanah in polnim 22min. Pa da vidim sem si mislil od Trojan dalje sem nastavil tempomat na 104 kmh 3 km pred domom imam doseg 8 km in takrat sem opazil neko želvo na armaturni plošči pa hladno je začelo pihat ? Doma sem parkiral z 5 km dometa.SimonZed napisal/-a:Super, prosim poročaj tudi, kako bo na relaciji na morje in nazaj (začetno in končno stanje baterije na obeh relacijah), seveda, če ti ni preveliko breme zabeležiti teh podatkov.
Naredil sem 499,6 km poraba pa 19,6kw
Re: Primerjalni test porab
Danes sem imel možnost in voljo malo testirat porabo IONIQ-a na relaciji KOPER-LJ-KAMNIK.
Start v KP ob 18:05 s skoraj polno baterijo (94%), vožnja po AC po omejitvah (100 v tunelih, 130 drugje) stalno tempomat, prometa zelo malo tako, da je bila vožnja zelo tekoča in nič zaviranj, zmanjševanj,... pospeševanja iz tunelov ali cestniske postaje VIDEŽ tako kot jih tempomat narekuje. Temperature od +8 v KP do +3 v Kamniku. Temperatura v avtu +22 (ta + je brezpredmeten a sem raje napisal, da ne bo nesporazumov )
Poprečna poraba do LJ 18,5 kWh/100km po računalniku avta (baterije še 29%, v LJ sem bil točno ob 19.00). Do doma v Kamniku 16,3. Seveda se je poraba nižala ker so potem iz LJ magistralne in lokalne ceste. Baterija je bila doma na 18%.
Zanimivost - na CP VIDEŽ je bila poraba 25kWh/100km, kar precej a je res stalno v klanec iz KP.
Start v KP ob 18:05 s skoraj polno baterijo (94%), vožnja po AC po omejitvah (100 v tunelih, 130 drugje) stalno tempomat, prometa zelo malo tako, da je bila vožnja zelo tekoča in nič zaviranj, zmanjševanj,... pospeševanja iz tunelov ali cestniske postaje VIDEŽ tako kot jih tempomat narekuje. Temperature od +8 v KP do +3 v Kamniku. Temperatura v avtu +22 (ta + je brezpredmeten a sem raje napisal, da ne bo nesporazumov )
Poprečna poraba do LJ 18,5 kWh/100km po računalniku avta (baterije še 29%, v LJ sem bil točno ob 19.00). Do doma v Kamniku 16,3. Seveda se je poraba nižala ker so potem iz LJ magistralne in lokalne ceste. Baterija je bila doma na 18%.
Zanimivost - na CP VIDEŽ je bila poraba 25kWh/100km, kar precej a je res stalno v klanec iz KP.
Re: Primerjalni test porab
Pri avtu so neka odstopanje pri meritvi hitrosti, ok so vozili skupaj in po GPS-u, to je OK .
Enkrat sem izmeril po GPS za Zoe, po števcu gre maksimalno 140, GPS pokazal 137 .
Tako kot meritev hitrosti, tudi prevožena pot ni točna zaradi različnih gum, ter tudi poraba kWh/100km ki prikaže avto je poraba energija iz baterije in ne dejanska ki jo napolniš na vtičnico.
Ne vem kako so merili, pa še nekaj so polnili vmes.
Meritev se izvede tako da se vse avte napolniš 100% , vozijo po GPS, brez vmesnega polnjenja, in na cilju s svojim števcem meriš energijo, polniš tiste z enofaznim polnilcem 7.4kW, tiste s trifaznim 11kW.
Enkrat sem izmeril po GPS za Zoe, po števcu gre maksimalno 140, GPS pokazal 137 .
Tako kot meritev hitrosti, tudi prevožena pot ni točna zaradi različnih gum, ter tudi poraba kWh/100km ki prikaže avto je poraba energija iz baterije in ne dejanska ki jo napolniš na vtičnico.
Ne vem kako so merili, pa še nekaj so polnili vmes.
Meritev se izvede tako da se vse avte napolniš 100% , vozijo po GPS, brez vmesnega polnjenja, in na cilju s svojim števcem meriš energijo, polniš tiste z enofaznim polnilcem 7.4kW, tiste s trifaznim 11kW.
Re: Primerjalni test porab
In smo spet prišli naokrog do točke kjer se moramo odločit kaj je komu bolj pomembno. Poraba energije med vožnjo, ali poraba energije na polnilnici. Meni načeloma oboje, ampak z majhno baterijo bistveno bolj poraba za vožnjo.
Re: Primerjalni test porab
Pa, da se vrnemo na originalno temo "primerjave porab"
https://insideevs.com/electric-car-ev-r ... world/amp/
Iz napisanega ni jasno katera verzija Modela S je, predvidevam pa da 100kWh.
[/center] [/center]
https://insideevs.com/electric-car-ev-r ... world/amp/
Iz napisanega ni jasno katera verzija Modela S je, predvidevam pa da 100kWh.
[/center] [/center]
Izmerjen doseg / WLTP / NEDC
[/center]