Primerjalni test porab

SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Super, prosim poročaj tudi, kako bo na relaciji na morje in nazaj (začetno in končno stanje baterije na obeh relacijah), seveda, če ti ni preveliko breme zabeležiti teh podatkov.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1890
Avto: V vsakem primeru EV
1780
1661

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a Matej »

Res dobra vrednost!
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a matija »

Kona EV napisal/-a:No jaz pa sem v sredo prevzel Belo Kono pri AH Lunežnik, nisem je šparal vozil sem se ko da sedim v dizlu ali bencinarju, naredil 300 km in mi je ostalo 25% baterije. Sem priklopil na domačo polnilnico ki mi polni z 4,3kw. Aja temperature so -7 do 3 C. Ker imam svojo elektrarno na strehi, se ne sekirami koliko porabi. Kar se pa tiče Konec ocena 9/10. Jutri grem proti morju in peljal se bom po omejitvah verjetno še malo preko.
Torej 300km = 75%, oz 100% = 400km po avtocesti pri temperaturah okoli nicle pri voznji "nisem je šparal" — to je lahko zelo razlicno.

Definitivno pa ni bila hitra voznja, da ne bi zavedli koga ki se zanima za Kono, ki bi to razumel kot da bo naredil 300km po avtocesti brez da bi avto sparal (torej vsaj 140km/h po stevcu) in mu bo ostalo 1/4 baterije. Malenkost drugacni podatki kot jih imajo ostali s testnih vozenj s Kono (SimonZed, Boba ter tisti Anglez) ki pri voznji ~130km/h po AC omenjajo 22-23kWh/100km torej nekje 270km in vsak pri zdravi pameti si naredi nekaj rezerve, torej gres polnit po dobrih 200km.
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Bo držalo, po moji izkušnji res nekih 270 km do nule po maks omejitvah na AC v takem vremenu.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

@matija, avtoceste ni nikjer omenil. jaz sem razumel "normalno" vožnjo izven avtocest.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a matija »

To je edina mozna razlaga ja, ampak se mi je zdelo nemogoce da bi kdo sel Portoroz - MB - Portoroz po stari cesti. Morda pa, ker je nov avto in ni zelel kupit tedenske vinjete, ker bo jutri na voljo ze letna 2019.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

matija napisal/-a:To je edina mozna razlaga ja, ampak se mi je zdelo nemogoce da bi kdo sel Portoroz - MB - Portoroz po stari cesti. Morda pa, ker je nov avto in ni zelel kupit tedenske vinjete, ker bo jutri na voljo ze letna 2019.
Ne, to je bila vožnja iz navdušenja, prvi dan ko je dobil avto. V Portorož gre danes.
N75
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Pravkar kona na 100%, temperatura -4, GOM piše 362 km
Matej, SimonZed
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

BoBa napisal/-a:Pravkar kona na 100%, temperatura -4, GOM piše 362 km
Po občutku, koliko zgodovine vpliva na GOM? Zadnjih 10km, 100km, 1000km?
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Ne bi vedel. Spreminja se počasneje kot v i3, kjer je že par km drugačne vožnje močneje vplivalo. Morda 30 km?
CRF, SimonZed
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a Franci »

Se strinjam da je s primerjalno tabelo za Renault ZOE nekaj hudo narobe.
Pri taki hitrosti ima po mojih izkušnjah bistveno višjo porabo.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

CRF napisal/-a:
BoBa napisal/-a:Pravkar kona na 100%, temperatura -4, GOM piše 362 km
Po občutku, koliko zgodovine vpliva na GOM? Zadnjih 10km, 100km, 1000km?
Počasi se spreminja. Meni je po 70 km divje vožnje po AC gom še vedno napovedoval 150 km dometa, na koncu ga je po 70 dodatnih km po AC ostalo 37. Ocitno ima zgodovina velik vpliv.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

Tako je tudi prav. Saj je težko reči kje je prava vrednost, ampak nekje vmes med krajšim klancem in vzponom na vršič.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Franci napisal/-a:Se strinjam da je s primerjalno tabelo za Renault ZOE nekaj hudo narobe.
Pri taki hitrosti ima po mojih izkušnjah bistveno višjo porabo.
glede porabe Zoe na AC :
Poglej moj video, na armaturki imam gps merilec hitrosti, ki kaže malomanj kot števec v avtu.(malo slabo se vidi ko sije sonce)
https://www.youtube.com/watch?v=aWymrsvRXc8
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a pirpy »

seveda je med Topolšico in Mursko Soboto samo 50 km avtoceste kjer se lahko vozi 130 km/h
Kona EV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: 2312
Avto: Hyundai Kona ev
177
6

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a Kona EV »

SimonZed napisal/-a:Super, prosim poročaj tudi, kako bo na relaciji na morje in nazaj (začetno in končno stanje baterije na obeh relacijah), seveda, če ti ni preveliko breme zabeležiti teh podatkov.
pa sem prišel domov. Štartal sem z polno baterijo (po računalniku 400 km) z tempomatom sem se peljal 130, dvakrat se ustavil, prišel v Piran in polnil na AC 22 175min, se peljal v Portorož in na enaki polnilnici polnil 50min, peljal v Koper in polnil 80 min. Stanje baterije 65% domet 272km in gremo 110km/ h tempomat. Po kalkulaciji z navigacijo mi manjka ne km do doma, se ustavim v Trojanah in polnim 22min. Pa da vidim sem si mislil od Trojan dalje sem nastavil tempomat na 104 kmh 3 km pred domom imam doseg 8 km in takrat sem opazil neko želvo na armaturni plošči pa hladno je začelo pihat ? Doma sem parkiral z 5 km dometa.
Naredil sem 499,6 km poraba pa 19,6kw
SimonZed
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Danes sem imel možnost in voljo malo testirat porabo IONIQ-a na relaciji KOPER-LJ-KAMNIK.
Start v KP ob 18:05 s skoraj polno baterijo (94%), vožnja po AC po omejitvah (100 v tunelih, 130 drugje) stalno tempomat, prometa zelo malo tako, da je bila vožnja zelo tekoča in nič zaviranj, zmanjševanj,... pospeševanja iz tunelov ali cestniske postaje VIDEŽ tako kot jih tempomat narekuje. Temperature od +8 v KP do +3 v Kamniku. Temperatura v avtu +22 (ta + je brezpredmeten a sem raje napisal, da ne bo nesporazumov )
Poprečna poraba do LJ 18,5 kWh/100km po računalniku avta (baterije še 29%, v LJ sem bil točno ob 19.00). Do doma v Kamniku 16,3. Seveda se je poraba nižala ker so potem iz LJ magistralne in lokalne ceste. Baterija je bila doma na 18%.
Zanimivost - na CP VIDEŽ je bila poraba 25kWh/100km, kar precej a je res stalno v klanec iz KP.
crunchy, matija
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 832
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a N75 »

Pri avtu so neka odstopanje pri meritvi hitrosti, ok so vozili skupaj in po GPS-u, to je OK .

Enkrat sem izmeril po GPS za Zoe, po števcu gre maksimalno 140, GPS pokazal 137 .

Tako kot meritev hitrosti, tudi prevožena pot ni točna zaradi različnih gum, ter tudi poraba kWh/100km ki prikaže avto je poraba energija iz baterije in ne dejanska ki jo napolniš na vtičnico.

Ne vem kako so merili, pa še nekaj so polnili vmes.

Meritev se izvede tako da se vse avte napolniš 100% , vozijo po GPS, brez vmesnega polnjenja, in na cilju s svojim števcem meriš energijo, polniš tiste z enofaznim polnilcem 7.4kW, tiste s trifaznim 11kW.
crunchy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

In smo spet prišli naokrog do točke kjer se moramo odločit kaj je komu bolj pomembno. Poraba energije med vožnjo, ali poraba energije na polnilnici. Meni načeloma oboje, ampak z majhno baterijo bistveno bolj poraba za vožnjo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Primerjalni test porab

Odgovor Napisal/-a CRF »

Pa, da se vrnemo na originalno temo "primerjave porab"

https://insideevs.com/electric-car-ev-r ... world/amp/

Iz napisanega ni jasno katera verzija Modela S je, predvidevam pa da 100kWh.
eff-768x468.jpg
eff-768x468.jpg (60.91 KiB) Pogledano 3411 krat
[/center]
Capture-1-768x209.jpg
Capture-1-768x209.jpg (18.29 KiB) Pogledano 3411 krat
[/center]
Izmerjen doseg / WLTP / NEDC
range-768x468.jpg
range-768x468.jpg (52.34 KiB) Pogledano 3411 krat
[/center]
SimonZed, DGJ, Taragula, matija
Odgovori

Vrni se na “Kona EV”